als die collega onterecht is ontslagen, kan ze dat aanvechten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef Dormael het volgende:
Een minuut stilte voor een vrouwelijke collega die onterecht is ontslagen.....![]()
Het is de vraag of ze weet dat ze het kan aanvechten, volgens mij werkt ze er nog niet zo lang. Daarnaast zou ik op zo'n manier niet meer op deze vestiging willen werken als ik haar was.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
als die collega onterecht is ontslagen, kan ze dat aanvechten.
Ach je moet maar zo denken. Ons bedrijf geeft wel om de mensen in Afrikaquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef Dormael het volgende:
Een minuut stilte voor een vrouwelijke collega die onterecht is ontslagen.....![]()
WFPquote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef Dormael het volgende:
Hahahaha helemaal waar! je kunt je waardebon ook naar dat voedselprogramma sturen (WFF), kunnen ze jaaaaaren van eten.
Daarom zetten ze daar alles in de hens, dan lopen ze tenminste in schutkleur.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
WFP.
Binnenkort krijgen ze de oude post kleding. Zie je op het journaal ergens in Afrika guerrilla’s lopen met onze oude post kleding.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef Dormael het volgende:
Hebben jullie niet van die karretjes daarvoor?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Je moet het jezelf natuurlijk niet té zwaar maken. Kun je bijvoorbeeld die grijze bakken niet op een bureaustoel zetten en ze zo vervoeren naar daar waar ze moeten zijn? Hoef je zelf niet meer te tillen...
het verhaal:quote:
Het lijkt erop dat het gewoon behoorlijk mismanagement is en daarmee zou ze met de groepsleider en de vestigingsmanager rond de tafel moeten gaan zitten. Als ze haar kleding nog moet inleveren, zou ze gelijk even een afspraak voor een gesprekje moeten maken, want ze heeft daar toch wel recht op...quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef Dormael het volgende:
Ja dat is een beetje vreemd idd van die aangetekende brieven, vandaar dat ik dat als gerucht bestempeld heb, ik weet bijna zeker dat ze een bezorger is.....
Ze had vantevoren idd aangegeven niet na 15.00 te kunnen, daarbij gerekend dat ze er nog niet zo lang werkt....maakt het wel een beetje triest. de verkeerde persoon krijgt de rekening gepresenteerd.
Is dit een poging tot humor?quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:44 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Amen, en dus is het onterecht dat zij er de dupe van is geworden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het gewoon behoorlijk mismanagement is en daarmee zou ze met de groepsleider en de vestigingsmanager rond de tafel moeten gaan zitten. Als ze haar kleding nog moet inleveren, zou ze gelijk even een afspraak voor een gesprekje moeten maken, want ze heeft daar toch wel recht op...
Dat ze niet wist wat ze met de aangetekenden moest doen, zou je gemakkelijk onder de noemer "slechte opleiding (tot postbode)" kunnen gooien, want niet haar verantwoordelijkheid is, maar die van haar collega's en groepsleider... Al zou het wel bekend moeten zijn dat ze geen post mee naar huis mag nemen. Ze had de aangetekende overigens op het bureau van de groepsleider kunnen achterlaten, of bij de expeditie, als die aanwezig is. Ze heeft waarschijnlijk meer werk gekregen dan dat ze had aangegeven beschikbaar te zijn, wat de schuld is van de groepsleider/postbode plus/planner (aangenomen dat ze daadwerkelijk tot 17.00 aan wijken heeft gekregen en niet zelf ruim vier uur uitloop heeft gehad).
Er hing bij ons op de vestiging (Diamantlaan) een vervolg-krantenknipsel daarop. Dat was al een stuk dreigender... Waarom worden de vaste medewerkers wel op de hoogte gesteld, eigenlijk? Het gaat ons, zaterdagwerkers, misschien niet direct aan, maar ik wil dat soort dingen wel graag weten. Ik werk er ook!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:50 schreef teigan het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article975443.ece?secId=23
Ja. Ik zal het morgen eens bekijken. Kan dan eik ook wel een kopietje maken...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef teigan het volgende:
Hooghoudt, was dat vervolgstukje ook uit het DvhN dan?
Dan krijg je een trieste periode van terugkomende 50-ers die teleurgesteld zijn in evt. andere baan en dan een half jaar contract krijgen, ik vrees dat de TPG ten onder gaat in klaagzang en jammerende kreten van de postbodes. Sneuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef teigan het volgende:
Dat ze de oude garde aansporen om iets anders te gaan zoeken wist ik wel..
Alleen daarmee zet je toch juist meer op de helling als postbode? Als je in de 50 bent, en je hebt verder geen opleiding, dan vind je niet zo snel iets anders..
En er schijnt zo'n periode te zijn waarin je terug kan komen bij de post, maarja, dan krijg je waarschijnlijk niet meer dat vaste contract wat je tot die tijd had....
Voor de jongere medewerkers is het wčl interessant om nu nog op te stappen. Men vermoedt dat de boel in 2009 compleet in elkaar zakt en dan zouden er wel eens gedwongen ontslagen kunnen gaan vallen... Nu helpen ze je nog, straks niet meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef teigan het volgende:
Dat ze de oude garde aansporen om iets anders te gaan zoeken wist ik wel..
Alleen daarmee zet je toch juist meer op de helling als postbode? Als je in de 50 bent, en je hebt verder geen opleiding, dan vind je niet zo snel iets anders..
En er schijnt zo'n periode te zijn waarin je terug kan komen bij de post, maarja, dan krijg je waarschijnlijk niet meer dat vaste contract wat je tot die tijd had....
Leve de privatisering van de Post en hoera voor de vrije marktwerking. Nu moet er ineens winst worden gemaakt, krijgen we met concurrenten te maken (en het is nog oneerlijke concurrentie ook, ze pikken de krenten uit de pap en hoeven zich niet eens aan de postwet te houden [overal bezorgen, zoveel brievenbussen per stad, zoveel postkantoren per x aantal inwoners, 6 dagen per week bezorgen? 'K dacht het niet]).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Voor de jongere medewerkers is het wčl interessant om nu nog op te stappen. Men vermoedt dat de boel in 2009 compleet in elkaar zakt en dan zouden er wel eens gedwongen ontslagen kunnen gaan vallen... Nu helpen ze je nog, straks niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |