abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 23:18:46 #101
15869 gr8w8
Better by design.
pi_42218541
Verbazen jullie je soms ook zo dat de groepsleider van het balkon nog nooit van het balkon is gegooid?
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_42218784
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef Dormael het volgende:
Een minuut stilte voor een vrouwelijke collega die onterecht is ontslagen.....
als die collega onterecht is ontslagen, kan ze dat aanvechten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42219465
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

als die collega onterecht is ontslagen, kan ze dat aanvechten.
Het is de vraag of ze weet dat ze het kan aanvechten, volgens mij werkt ze er nog niet zo lang. Daarnaast zou ik op zo'n manier niet meer op deze vestiging willen werken als ik haar was.
pi_42219793
quote:
Ach je moet maar zo denken. Ons bedrijf geeft wel om de mensen in Afrika .
pi_42220027
Hahahaha helemaal waar! je kunt je waardebon ook naar dat voedselprogramma sturen (WFF), kunnen ze jaaaaaren van eten.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:04:39 #106
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42220193
Kan je het ook doneren aan het opvangcentrum voor afwerkte teamcoaches? Kunnen ze de trogjes ook jaren van vullen (gft-afval is niet duur).
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_42220222
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef Dormael het volgende:
Hahahaha helemaal waar! je kunt je waardebon ook naar dat voedselprogramma sturen (WFF), kunnen ze jaaaaaren van eten.
WFP .

Binnenkort krijgen ze de oude post kleding. Zie je op het journaal ergens in Afrika guerrilla’s lopen met onze oude post kleding .
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:48:25 #108
15869 gr8w8
Better by design.
pi_42224352
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

WFP .

Binnenkort krijgen ze de oude post kleding. Zie je op het journaal ergens in Afrika guerrilla’s lopen met onze oude post kleding .
Daarom zetten ze daar alles in de hens, dan lopen ze tenminste in schutkleur.
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:53:25 #109
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_42237464
quote:

vertel
pi_42243759
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:19 schreef MadGuy het volgende:
Je moet het jezelf natuurlijk niet té zwaar maken. Kun je bijvoorbeeld die grijze bakken niet op een bureaustoel zetten en ze zo vervoeren naar daar waar ze moeten zijn? Hoef je zelf niet meer te tillen...
Hebben jullie niet van die karretjes daarvoor?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:02:13 #111
157991 Dormael
Going Postal
pi_42245528
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:53 schreef Paran0id het volgende:

[..]

vertel
het verhaal:
Een postbesteller (ze werkte nog maar een maand of wat bij ons) werd per direct ontslagen omdat ze haar wijken niet fatsoenlijk kon afkrijgen. ze heeft de overige post om 18.45 terug naar de vestiging gebracht en het daar op zaal neergezet. Punt is dat ze aangegeven had dat ze tot 15.00 beschikbaar was. Toch kreeg ze iets van 4 flinke wijken en nog wat oploswerk voor haar kiezen. ze moest om 10.00 beginnen trouwens. Toen de post de volgende dag gevonden werd, is ze per direct ontslagen. ik ken collega's die het veel bonter hebben gemaakt en die ontslaan ze niet. Bovendien, men wist dat ze lang niet alle wijken die ze moest lopen kon doen binnen de door haarzelf aangegeven beschikbare tijd.....

Het gerucht gaat dat ze haar aangetekenden mee had genomen naar huis (per ongeluk/omdat ze niet wist wat ze ermee moest doen op zo'n laat tijdstip) maar dat weet ik niet zeker.
pi_42246507
postbezorgers mogen toch niet eens aangetekende brieven meenemen? (of bedoel je dat ze een postbode is?)

En je hoort het eigenlijk gelijk aan te geven dat je niet na 15.00 beschikbaar bent (ook als je de planner daar op de dag zelf nog mee moet confronteren), want het is idd hun fout dat ze er geen rekening mee gehouden hebben.
De wijken die ze gekregen heeft zou ze in ieder geval wel voor 17.00 af moeten kunnen krijgen, want langer dan dat mag sowieso niet worden ingepland... Bijna twee uur uitloop is wat dat betreft wel 'n beetje veel (al heb ik dat in een uitzonderlijk geval ook wel eens gehad... Ook wel eens langer, trouwens). Dat is natuurlijk aangenomen dat de planner rekening gehouden heeft met pauzes en een middagpauze van drie kwartier, want je mag niet langer dan vijf uur aan achtereen post rondbrengen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:40:41 #113
157991 Dormael
Going Postal
pi_42246677
Ja dat is een beetje vreemd idd van die aangetekende brieven, vandaar dat ik dat als gerucht bestempeld heb, ik weet bijna zeker dat ze een bezorger is.....

Ze had vantevoren idd aangegeven niet na 15.00 te kunnen, daarbij gerekend dat ze er nog niet zo lang werkt....maakt het wel een beetje triest. de verkeerde persoon krijgt de rekening gepresenteerd.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:41:55 #114
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_42246739
morgen weer bezorgen. hopen op goed weer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_42246851
EMAIL
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_42247044
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:40 schreef Dormael het volgende:
Ja dat is een beetje vreemd idd van die aangetekende brieven, vandaar dat ik dat als gerucht bestempeld heb, ik weet bijna zeker dat ze een bezorger is.....

Ze had vantevoren idd aangegeven niet na 15.00 te kunnen, daarbij gerekend dat ze er nog niet zo lang werkt....maakt het wel een beetje triest. de verkeerde persoon krijgt de rekening gepresenteerd.
Het lijkt erop dat het gewoon behoorlijk mismanagement is en daarmee zou ze met de groepsleider en de vestigingsmanager rond de tafel moeten gaan zitten. Als ze haar kleding nog moet inleveren, zou ze gelijk even een afspraak voor een gesprekje moeten maken, want ze heeft daar toch wel recht op...

Dat ze niet wist wat ze met de aangetekenden moest doen, zou je gemakkelijk onder de noemer "slechte opleiding (tot postbode)" kunnen gooien, want niet haar verantwoordelijkheid is, maar die van haar collega's en groepsleider... Al zou het wel bekend moeten zijn dat ze geen post mee naar huis mag nemen. Ze had de aangetekende overigens op het bureau van de groepsleider kunnen achterlaten, of bij de expeditie, als die aanwezig is. Ze heeft waarschijnlijk meer werk gekregen dan dat ze had aangegeven beschikbaar te zijn, wat de schuld is van de groepsleider/postbode plus/planner (aangenomen dat ze daadwerkelijk tot 17.00 aan wijken heeft gekregen en niet zelf ruim vier uur uitloop heeft gehad).
pi_42247056
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:44 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
EMAIL
Is dit een poging tot humor?
pi_42255897
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat het gewoon behoorlijk mismanagement is en daarmee zou ze met de groepsleider en de vestigingsmanager rond de tafel moeten gaan zitten. Als ze haar kleding nog moet inleveren, zou ze gelijk even een afspraak voor een gesprekje moeten maken, want ze heeft daar toch wel recht op...

Dat ze niet wist wat ze met de aangetekenden moest doen, zou je gemakkelijk onder de noemer "slechte opleiding (tot postbode)" kunnen gooien, want niet haar verantwoordelijkheid is, maar die van haar collega's en groepsleider... Al zou het wel bekend moeten zijn dat ze geen post mee naar huis mag nemen. Ze had de aangetekende overigens op het bureau van de groepsleider kunnen achterlaten, of bij de expeditie, als die aanwezig is. Ze heeft waarschijnlijk meer werk gekregen dan dat ze had aangegeven beschikbaar te zijn, wat de schuld is van de groepsleider/postbode plus/planner (aangenomen dat ze daadwerkelijk tot 17.00 aan wijken heeft gekregen en niet zelf ruim vier uur uitloop heeft gehad).
Amen, en dus is het onterecht dat zij er de dupe van is geworden.
pi_42308580
Straks weer een bestelling. Hopelijk word ik niet getroffen door het onweer, de buienlijn staat gewoon stil.
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:14:18 #120
157991 Dormael
Going Postal
pi_42313101
Laat het please morgen mooi weer zijn, of in ieder geval een droge middag
  FOK!fotograaf maandag 2 oktober 2006 @ 16:27:32 #121
73911 ultra_ivo
pi_42313352
Vanavond begint weer een nieuw projectje, de komende maanden om de andere week een week nachtdienst draaien in Den Bosch. In '99 heb ik dat ook gedaan, was best leuk en interesant.
pi_42372939
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_42389531
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:08:04 #124
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42394511
quote:
Er hing bij ons op de vestiging (Diamantlaan) een vervolg-krantenknipsel daarop. Dat was al een stuk dreigender... Waarom worden de vaste medewerkers wel op de hoogte gesteld, eigenlijk? Het gaat ons, zaterdagwerkers, misschien niet direct aan, maar ik wil dat soort dingen wel graag weten. Ik werk er ook!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:19:05 #125
159019 gomin
de groeten van Go
pi_42398507
IK had gister voor de 2e keer zo'n k.t yorkshire terriertje in mijn been hangen.
niet te geloven ik kan het kreng wel wat doen. Zijn bazin keek me heel drollig aan toen ik haar vroeg dat ding aan een lijn te doen.
Ik haar terriershttp://images.fok.nl/s/sbatje.gif
pi_42398541
Als je je been met een ruk de lucht in schopt vliegt dat beestje toch zo de lucht in?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:29:12 #127
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42401188
Waarom stamp je dat beest niet dood, dan?
pi_42401280
Hooghoudt, was dat vervolgstukje ook uit het DvhN dan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:48:44 #129
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42418355
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef teigan het volgende:
Hooghoudt, was dat vervolgstukje ook uit het DvhN dan?
Ja. Ik zal het morgen eens bekijken. Kan dan eik ook wel een kopietje maken...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:38:03 #130
157991 Dormael
Going Postal
pi_42453370
Ik heb het krantenknipsel op ons prikbord ook gelezen mbt die ontslagen. het heeft met name betrekking op vaste krachten die ze laten afvloeien door een andere baan te laten zoeken. Is het jullie al opgevallen dat er overal van die droge posters hangen met:'Ik begin mijn eigen zaak' (bv. vrouw met kapperschaar in hand en toch een tpgoutfit aan) of 'ik ga de straat op' (tpg-er met politieoutfitachtig ding aan).
pi_42455870
Weg met de postbodes
pi_42455882
Sneu dat TPGF op de helling gaat. Met dank aan de rechts-liberalen.
pi_42457076
Lazer op, man
pi_42457128
Dat ze de oude garde aansporen om iets anders te gaan zoeken wist ik wel..

Alleen daarmee zet je toch juist meer op de helling als postbode? Als je in de 50 bent, en je hebt verder geen opleiding, dan vind je niet zo snel iets anders..

En er schijnt zo'n periode te zijn waarin je terug kan komen bij de post, maarja, dan krijg je waarschijnlijk niet meer dat vaste contract wat je tot die tijd had....
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:49:04 #135
157991 Dormael
Going Postal
pi_42502809
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef teigan het volgende:

Alleen daarmee zet je toch juist meer op de helling als postbode? Als je in de 50 bent, en je hebt verder geen opleiding, dan vind je niet zo snel iets anders..

En er schijnt zo'n periode te zijn waarin je terug kan komen bij de post, maarja, dan krijg je waarschijnlijk niet meer dat vaste contract wat je tot die tijd had....
Dan krijg je een trieste periode van terugkomende 50-ers die teleurgesteld zijn in evt. andere baan en dan een half jaar contract krijgen, ik vrees dat de TPG ten onder gaat in klaagzang en jammerende kreten van de postbodes. Sneu
  maandag 9 oktober 2006 @ 13:49:28 #136
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42509480
Wat voor geweldige andere baan kan je überhaupt krijgen als je een 50+ postbode bent zonder enige opleiding? Ik denk niet dat er veel gehoor aan gegeven zal worden door die doelgroep... Voor jongere mensen ligt het anders, maar als die vertrekken, vergrijst de TPG nog meer. Oh well, niet mijn probleem.

Zijn er hier trouwens nog mensen die hun kledingpakket ook nog niet hebben? Ben benieuwd of ik hem nog krijg.
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:01:40 #137
15869 gr8w8
Better by design.
pi_42509876
Gedwongen onstlagen moeten voorkomen worden door postbodes ook schoonmaakwerk op de vestiging te laten doen.

Ja, zo neem je zélf wel ontslag ja. Hebben we over een jaar een TPG-plantsoenendienst misschien?
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:22:18 #138
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42510457
Handig. De auto's wassen staat hier wel al op het programma.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:07 #139
157991 Dormael
Going Postal
pi_42546491
uhm.....een TNT-horloge en nog meer TNT-propaganda....ik sta even stil bij deze gulle gift ...om vervolgens die stomme HAH-week te vervloeken
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:42:00 #140
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_42547404
Ze proberen ons te paaien met spiegeltjes en kraaltjes!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:06:39 #141
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_42548338
Ik word tievus gek van dat gepaai voor TNT post.

Die naamsverandering komt eraan, let it be! Ik word wekelijks opgescheept met TNT propaganda

Ik kon btw mijn broertje van 10 niet eens blij maken met dat horloge
pi_42548741
Dat horloge Do I need to say more?

Ik krijg trouwens echt het idee dat ze ons willen laten geloven dat de hoge heren van de TPG echt een ontzettend feest gaan bouwen in dat kantoortje als ze over zijn genomen, en persoonlijk,

nee, dat geloof ik niet.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42549046
Ik dacht een mooie pennenset maar is het een of ander pauper horloge .

Op een of andere manier ben ik erg huiverig voor een bedrijf die ineens allerlei dingen aan de medewerkers geeft terwijl deze hele naamsverandering een topmanagement beslissing is geweest zonder dat de medewerkers ooit zijn benaderd, niet dat ze dat normaal wel doen maar dat even terzijde. Ik zie dit een beetje als misplaatst goed makertje.

We zijn zo blij met onze nieuwe naam terwijl dat eigenlijk zou moeten zijn. Wij (topmanagement) hebben een nieuwe naam gekozen en jullie (medewerkers) hebben dat maar te accepteren. Hier een horloge .
pi_42549383
Is dat horloge er voor alle werknemers?

Ik kan nu al niet wachten tot zaterdag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Redactie Frontpage dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:13:32 #145
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_42550578
wat een vet klokkie heej... sjongejonge
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:16:51 #146
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42550680
Dat ding past niet eens
Schudden voor gebruik
pi_42551068
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:17 schreef teigan het volgende:

Voor de jongere medewerkers is het wčl interessant om nu nog op te stappen. Men vermoedt dat de boel in 2009 compleet in elkaar zakt en dan zouden er wel eens gedwongen ontslagen kunnen gaan vallen... Nu helpen ze je nog, straks niet meer.
pi_42551528
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Voor de jongere medewerkers is het wčl interessant om nu nog op te stappen. Men vermoedt dat de boel in 2009 compleet in elkaar zakt en dan zouden er wel eens gedwongen ontslagen kunnen gaan vallen... Nu helpen ze je nog, straks niet meer.
Leve de privatisering van de Post en hoera voor de vrije marktwerking. Nu moet er ineens winst worden gemaakt, krijgen we met concurrenten te maken (en het is nog oneerlijke concurrentie ook, ze pikken de krenten uit de pap en hoeven zich niet eens aan de postwet te houden [overal bezorgen, zoveel brievenbussen per stad, zoveel postkantoren per x aantal inwoners, 6 dagen per week bezorgen? 'K dacht het niet]).

En wie is er weer de dupe? De gewone man (de postbode). En zelfs in zijn rol als consument heeft hij er niets aan. Hebben de bezuinigingen bij de TPG geleid tot lagere prijzen? NEE. Staan er bussen van Sandd of Selekmail in de straat, zodat zij tegen voordelige tarieven mijn post in de sloot kunnen gooien (kuch, ik bedoel natuurlijk bezorgen). NEE, want aan particulieren verdienen ze niets, da's niet interessant voor ze.

Alleen de hoge heren in het topmanagement worden er beter van (en de aandeelhouders). Die vullen hun zakken met bonussen, opties en een riant salaris, en als in 2009 de boel in mekaar zou zakken dan is hun kostje toch al gekocht. Dan nemen ze nog ff een gouden handdruk mee, en via hun talrijke vrindjes op hoge plaatsen kunnen ze toch wel weer een of ander commisariaatje regelen, waar je veel geld verdient met niets doen, en waar het er niet om gaat wat je kan, maar wie je kent.

Ik zou er bijna communistisch van worden, ware het niet dat uit de praktijk is gebleken dat dat systeem nog slechter werkt dan het kapitalisme. Ik ben een voorstander van eeb geleide markteconomie. Dus met overheidsbemoeienis, en niet zonder meer alles (Post, stroom, water, gezondheidszorg) privatiseren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:44:49 #149
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_42551562
Zal dat horloge op marktplaats nog wat opbrengen?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_42552813
Whehehe.. een horloge! En een TNT-propagandablaadje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')