quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:58 schreef Carport het volgende:
![]()
Wij hebben een (verstrooide) collega zo gek gekregen dat hij bij de vrouwelijke VM is gaan vragen waarom alle andere chauffeurs en chauffeuses oranje boxers en strings konden bestellen en hij niet![]()
![]()
Wij hebben een (verstrooide) collega zo gek gekregen dat hij bij de vrouwelijke VM is gaan vragen waarom alle andere chauffeurs en chauffeuses oranje boxers en strings konden bestellen en hij niet![]()
![]()
Weet je gelijk waarom de vorige schoudertas niet door de keuring van de arbo kwam...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef Dormael het volgende:
ik heb zowaar minder last van mijn rug met die nieuwe schoudertas, aangezien er eigenlijk niets in kan
Doe gewoon een wit t-shirt met die longsleeve erover aan, en dan neem ik die binnenjas (leip ding trouwens!) wel gewoon mee, los erover aan ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Polo en binnenjas zijn al aan de warme kant voor deze tijd van het jaar.
Heb jij geen TNT-string dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:00 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen nieuwe kleren aan voor het eerst.
Zal ik gelijk alles aantrekken?Of loop je gigantisch voor lul als je met je dikke jas, regenpak, handschoenen, sjaal, muts en pet binnen komt waggelen terwijl het 18 graden wordt?
Oh verrek nu je het zegt, daar ga ik morgen bij mijn manager even over klagen dat ik nog niet zo'n ding hebquote:
Drukke week! Dinsdag 3 hah, overige dagen 2. Morgen verkiezingsoproepen, maar dan ben ik vrij. Volgende week naar verluidt 13 hah, 3 x 3 en zelfs 1 dag met 4 hah (!!??). Ik dacht dat dat niet mocht? Of is dat convenant ook eenzijdig door de directie opgezegd? Gelukkig ben ik volgende week vrij!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:45 schreef Hooghoudt het volgende:
Moest je de verkiezingsoproepen doen?
De oproep om te mogen stemmen. De stempas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:45 schreef 9christensen het volgende:
wat zijn dat dan, verkiezingsoproepen? gewoon HAH?
aha, die moet ik dus niet hebben morgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De oproep om te mogen stemmen. De stempas.
Wij hadden ze vandaag... Ze waren aangekondigd voor week 45, maar ze werden er toch maar even tussen gegooid door Zwolle...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:48 schreef Smeich het volgende:
Wij hadden de verkiezingsoproepen woensdag
Ik hoop ook niet dat we die morgen hebben. Mja je doet er weinig aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef 9christensen het volgende:
aha, die moet ik dus niet hebben morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |