vanuit dat licht is het dan ook bizar dat de linkse partijen zo pro immigratie zijn terwijl het juist zulke nadelige gevolgen heeft voor hun vaste achterban; de mensen met miumloon en in een uitkering.. Dat de werkgevers voor zijn begrijp ik best.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:
....is natuurlijk pleiten voor vrije migratie.
De SP is nooit pro-immigratie geweest. De PvdA draait inmiddels bij op dit onderwerp. De GroenLinksachterban heeft niets te duchten van immigratie. Dus waar heb jij het over?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
vanuit dat licht is het dan ook bizar dat de linkse partijen zo pro immigratie zijn terwijl het juist zulke nadelige gevolgen heeft voor hun vaste achterban; de mensen met miumloon en in een uitkering.. Dat de werkgevers voor zijn begrijp ik best.
Is dit je beloofde topic? Ik pleit al ik weet niet hoe lang voor volledig vrije migratie.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:
....is natuurlijk pleiten voor vrije migratie.
Als er genoeg Polen, Turken en Oegandezen in Nederland komen zetten die de Nederlandse loonpeilen zo onder druk dat het minimumloon eraan gaat. Korte tijd wordt de verzorgingsstaat dan door overschot aan arbeid zo onbetaalbaar dat het hele systeem als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Nu ben ik noch voor vrije migratie, noch voor het afschaffen van de verzorgingsstaat, maar ik begrijp niet waarom liberale hard-liners niet meer inzetten op vrije immigratie. Liberaal betekent ook: de vrijheid om te gaan en staan waar je wilt.
Nee, en daar verbaas ik me dus over, zeker van de kant van de VVD.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef Zyggie het volgende:
Vrije migratie doet het niet echt goed voor verkiezingen?
(SC)quote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Is dit je beloofde topic? Ik pleit al ik weet niet hoe lang voor volledig vrije migratie.
ow heb je daar tegenwoordig vrije migratie dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:11 schreef Netsplitter het volgende:
En dan?
Dan krijgen we het geweldige usa systeem?
Ach de hele mensengeschiedenis staat vol met verhalen van vreemdelingenhaat, ook ging het wel enkele goed. Ik denk dat het in de aard van het beestje zit.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, en daar verbaas ik me dus over, zeker van de kant van de VVD.
Waarom? Waarom wil je voor willekeurige mensen een volledig kunstmatige grens instandhouden?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef Floripas het volgende:
Nu ben ik noch voor vrije migratie
De SP zwalkt met de winden mee bedoel je?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:15 schreef Floripas het volgende:
De SP is nooit pro-immigratie geweest.
Jaja, dus alleen de VVD/ Wilders/ Pastors is voor immigratie?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:15 schreef Floripas het volgende:
De PvdA draait inmiddels bij op dit onderwerp. De GroenLinksachterban heeft niets te duchten van immigratie. Dus waar heb jij het over?
Een heel stuk vrijer dan in Nederland, dat staat vast.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ow heb je daar tegenwoordig vrije migratie dan?
mwah. in verhouding zal dat reuze meevallen. (naar ruimte + huidige aantal inwoners).quote:Op woensdag 20 september 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een heel stuk vrijer dan in Nederland, dat staat vast.
Wanneer het huidge zorgsysteem wordt opgeblazen kan je alleen maar die kant op...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ow heb je daar tegenwoordig vrije migratie dan?
Omdat ik van mening ben dat nederland slechts mondjesmaat nieuwe immigranten moet opnemen. Cultuurshocks moeten koste wat kost voorkomen worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waarom? Waarom wil je voor willekeurige mensen een volledig kunstmatige grens instandhouden?
Nee, hoor. De SP heeft er altijd al zo over gedacht.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
De SP zwalkt met de winden mee bedoel je?
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik hier van de harline-liberalen geen topics zie opduiken over het vrijgeven van migratie.quote:Jaja, dus alleen de VVD/ Wilders/ Pastors is voor immigratie?
1 op 16 is Moslim en dat is binnen +/- 25 jaar bereikt. Ik vind het nogal een cultuurshock.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat nederland slechts mondjesmaat nieuwe immigranten moet opnemen. Cultuurshocks moeten koste wat kost voorkomen worden.
Is in dat soort data ook de ontkerking meegenomen?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
1 op 16 is Moslim en dat is binnen +/- 25 jaar bereikt. Ik vind het nogal een cultuurshock.
Dat is geen argument, je herhaalt nu slechts wat je al zei. Valt me tegen va je.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef Floripas het volgende:
Omdat ik van mening ben dat nederland slechts mondjesmaat nieuwe immigranten moet opnemen.
Dít is een argument. Een kutargument, maar niettemin een argument.quote:Cultuurshocks moeten koste wat kost voorkomen worden.
Yep, maar kunnen we het nu weer over de verzorgingsstaat gaan hebben en de inconsequente redenering die de hardline liberalen erop nahouden?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
1 op 16 is Moslim en dat is binnen +/- 25 jaar bereikt. Ik vind het nogal een cultuurshock.
Wat is er hermetisch aan "mondjesmaat"?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is geen argument, je herhaalt nu slechts wat je al zei. Valt me tegen va je.
[..]
Dít is een argument. Een kutargument, maar niettemin een argument.
De reden waarom ik het een kutargument vind is dat je op deze manier dus pleit voor volledig dichte grenzen, ook al gaat dat tegen elk mensenrechtenverdrag in. Geen immigratie, geen asielzoekers, volledig gesloten grenzen. Een standpunt die ik je niet eerder uit heb zien dragen en daarom bijzonder merkwaardig vindt. Maar een mens kan van gedachten veranderen uiteraard.
ontkerking wil niet zeggen dat bepaalde waarden en normen niet intact blijven.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Is in dat soort data ook de ontkerking meegenomen?
Of wordt er stiekem gewoon marrokanen bedoeld.
Ik vind de liberalen waar jij het over hebt nogal niet-bestaand. Ja er zitten hier een paar op fok, (HenriOsewoudt) maar echt serieus hoef je ze niet te nemen. Puur theoretisch zou een echte liberaal pleiten voor open grenzen ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep, maar kunnen we het nu weer over de verzorgingsstaat gaan hebben en de inconsequente redenering die de hardline liberalen erop nahouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |