Niet echt, maar moet dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Spannend zeg...
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel moedig, om als rechts-extremist in R'dam Zuid te wonen.
Bron: TV Rijnmondquote:Recherche zoekt in woningen Boelstraat
De Nationale Recherche doorzoekt in de Boelstraat in Rotterdam-Zuid een aantal woningen. Volgens buurtbewoners was de politie daar afgelopen nacht al mee bezig en hielden agenten de plek al dagen in de gaten.
uitgegeven: 12:09 20-09-2006 gewijzigd: 12:09 20-09-2006
Er zouden rechts-extremistische skinheads wonen. De kruising tussen de Boelstraat en de Voetjesstraat is afgesloten omdat het huis zich daar op de hoek bevindt.
Het Landelijk Parket komt in de loop van de dag met meer informatie over de zoekactie.
Een buurtbewoonster vertelde mij inderdaad dat het gebied al vanaf 6 uur s'ochtends afgesloten was.quote:
Ik heb begrepen dat r@b momenteel ondervraagd wordt!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu nog even wachten op het bericht op de FP van r@b.
Kan je lang wachten. Tenzij ik moslimextremist neerzet!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu nog even wachten op het bericht op de FP van r@b.
quote:111 Teletekst wo 20 sep
Nederlanders bij neo-nazi's België
` Aan schietoefeningen van Vlaamse neo-
nazi's hebben geregeld geestverwanten
uit Nederland meegedaan.Dat waren leden
van de Nationale Alliantie,zo blijkt
uit onderzoek van de NOS.
De oefeningen werden gehouden in de
legerkazerne van Leopoldsburg.Daar werd
deze maand een inval gedaan in verband
met de voorbereiding van aanslagen.Er
werden 19 Vlaamse neo-nazi's opgepakt.
Onder hen waren 12 beroepsmilitairen.
De AIVD is op de hoogte van de banden
tussen Belgische en Nederlandse rechts-
extremisten.De dienst is zo bezorgd dat
rechts-extremisme in het vervolg meer
prioriteit krijgt.
De kogel kwam van links.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel Frappant, wanneer Mohammed B een moordplan op Theo uitvoert is de AIVD nergens te bekennen.
(in principe komt het een hoop politiekcorrecte blanken het wel goed uit dat Theo er niet meer is).
Wanneer een paar kaalkopjes amper plannen hebben, dan zit meteen iedereen er boven op en worden ze opgepakt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel Frappant, wanneer Mohammed B een moordplan op Theo uitvoert is de AIVD nergens te bekennen.
(in principe komt het een hoop politiekcorrecte blanken het wel goed uit dat Theo er niet meer is).
Wanneer een paar kaalkopjes amper plannen hebben, dan zit meteen iedereen er boven op en worden ze opgepakt.
Ah, de eerste FP-er.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef JohnDope het volgende:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, de eerste FP-er.
Welkom!
Of gewoon verstandig.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Het "leuke" is, dat ik gister geheel toevallig, twee nazi's (maar dat waren geen skinheads), in de naast gelegen straat zag rennen achter een neger. Nu dacht mijn zus die bij mij in de auto zat, aan een afrekening in het junkie-circuit (de nazi's hadden een mes), immers nazi's in R'dam zuid... dat geloofde ze niet. Ik reed echter snel door omdat ik er geen drol mee te maken wilde hebben, dus in die zin ben ik een mietje.
112 bellen is het verstandigst.quote:
Frontpage dusquote:Op woensdag 20 september 2006 15:15 schreef JohnDope het volgende:
FP? PF?
I see..... ik kom nooit op FP.quote:
Ah, je opmerking viel in ieder geval binnen mijn verwachtingspatroon aangaande wat meer rechts ingestelde mensen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:31 schreef JohnDope het volgende:
I see..... ik kom nooit op FP.
overigens niet echt een alledaagse opmerking van een rouwdouwer als JohnnyK
Ik ben niet rechtser dan JohnnyKnoxville.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je opmerking viel in ieder geval binnen mijn verwachtingspatroon aangaande wat meer rechts ingestelde mensen.
Biologische wapensquote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef Mutant01 het volgende:
Weet niet waar die milieu ambulance nu specifiek voor dient, maar lijkt me dat het hier gaat om gevaarlijke stoffen ofzo?
quote:Politie vindt wapens in woning skinheads
Uitgegeven op woensdag 20 september 2006 om 18:27:19
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend
(Novum) - De nationale recherche heeft wapens, munitie en rechts-extremistische documenten aangetroffen in een woning in Rotterdam. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) woensdagmiddag. De inval maakt volgens het OM deel uit van een onderzoek naar rechts-extremisme.
In dezelfde woning werden maandagavond twee skinheads aangehouden. De 22-jarige man en de 19-jarige vrouw zouden een allochtone voorbijganger hebben bedreigd met een pistool, een boksbeugel en een mes.
In de woning van de verdachten vond de politie grondstoffen voor het vervaardigen van explosieven, een handgranaat, een mortiergranaat en een dubbelloops hagelgeweer.
Een sporenonderzoek naar onder andere DNA-materiaal zal volgens het OM nog enige tijd duren. Beide verdachten worden donderdag voorgeleid.
Euh neem me niet kwalijk hoor Meki, maar hebben ze de betrokken niet opgepakt ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef Meki het volgende:
Skinheads vormen een grote gevaar samen met radicale moslims
maar de overheid weigert skinheads aan te pakken.
en de media aandacht als een radicale moslim wordt opgepaktquote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Euh neem me niet kwalijk hoor Meki, maar hebben ze de betrokken niet opgepakt ?
De media heeft weinig van doen met de overheid Meki.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
en de media aandacht als een radicale moslim wordt opgepakt
dit keer is de media er niet
Je zal hem als buurman hebbenquote:ROTTERDAM - De politie heeft in een woning van een rechts-extremist in Rotterdam-Zuid een aantal wapens en grondstoffen voor de vervaardiging van explosieven aangetroffen. Een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) heeft dit woensdag bekendgemaakt.
De 22-jarige bewoner en een 19-jarige vrouw werden maandagavond aangehouden. De twee skinheads zouden in de vroege avond een allochtone voorbijganger hebben bedreigd met een pistool, een boksbeugel en een mes. Daarop hield de politie het stel aan. Ze trof vervolgens in de portiekwoning aan de Boelstraat behalve wapens en grondstoffen ook rechts-extremistische documenten aan. De spullen werden in beslag genomen.
Granaten
Het gaat om munitie, een handgranaat, een mortiergranaat en een dubbelloops hagelgeweer. Vrienden van de bewoner vertelden woensdag dat de granaten uit de Tweede Wereldoorlog dateren. De woordvoerder kon dit nog niet bevestigen.
Woensdag vond in de woning een tweede doorzoeking plaats voor een uitgebreid sporenonderzoek. Het hele huis werd leeggehaald, zodat op een andere plek een DNA-onderzoek, dat nog geruime tijd in beslag zal nemen, kan plaatsvinden. De eigendommen werden in onder meer een zeecontainer weggevoerd.
Verband
De zegsman ziet geen enkel verband met de groep rechts-extremisten die onlangs in België werd aangehouden. Die had volgens de openbare aanklager in Vlaanderen banden met een Nederlandse extreem rechtse groepering, de Nationale Alliantie. In België werden ook wapens en explosieven in beslag genomen.
De woordvoerder van het OM kon woensdag niet zeggen of de verdachten lid zijn van een bepaalde groepering. Beide verdachten worden donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Het landelijk parket was bij deze inval, die al vroeg in de ochtend begon en tot aan het begin van de avond duurde, betrokken omdat het onderzoek doet naar extremisme en terrorisme.
Bron: Nu.nl
Vreemd dat je allochtonen als tegenpool van extreem-rechts ziet. Leg eens uit ?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef slaapkamermug het volgende:
Tsja....
Als allochtonen beginnen te radicaliseren dan gaat de andere partij dat op een gegeven moment ook doen.
tjonge wat een briljante uitlegquote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef slaapkamermug het volgende:
Tsja....
Als allochtonen beginnen te radicaliseren dan gaat de andere partij dat op een gegeven moment ook doen.
Die Belgen gingen toch hun eigen regering opblazen, neerschieten, Guantanamo Bayen pesten. Die blanke Vlaams Blok Belang regering die daar straks zit?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:53 schreef slaapkamermug het volgende:
Tsja....
* rellen doe je maar ergens anders. *quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Vreemd dat je allochtonen als tegenpool van extreem-rechts ziet. Leg eens uit ?
dank.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ja jij moet het immers ook nog kunnen begrijpen![]()
Nou, als er geen buitenlanders zijn om op te kankeren, dan is extreem rechts vrij overbodig, denk je ook niet ? Dan zouden ze gewoon onder de noemer "gabbers" worden geschaard.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Vreemd dat je allochtonen als tegenpool van extreem-rechts ziet. Leg eens uit ?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
Danke!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef Godslasteraar het volgende:
een Canon PowerShot A75, geen slechte keuze
edit:
en dit: http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm is een handig gratis programmaatje waarmee je die pics ook kunt draaien![]()
(fullscreen, rechtermuis tegen de linkerkant van het scherm, en dan "rotate - left - right "
Je kreeg er wel geld voor lijkt mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:14 schreef droomelf het volgende:
Er was wel degelijk media aanwezig al in de ochtend wij bewoners hebben zelf de media ingeschakeld
Je bent zo'n achterlijke keutel he...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Mekiquote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Keep your friends close but keep your enemies closerquote:Op donderdag 21 september 2006 12:19 schreef droomelf het volgende:
pfff geld is dat zo belangrijk dan om te weten wat er in je woonblok gebeurd. Dus ja vertelt de politie ons niks dan maar de media maar een hoop dingen kloppen gewoon niet..........wat deden ze dan om 3 uur snachts met een arrestatieteam in de achtertuinen.
Maar vind het helemaal niet erg dat ze opgepakt zijn en wat ik al helemaal niet snap als ie een hekel aan buitelanders heb wat doe je dan in de Tarwewijk
omg, ik dacht eerst dat het een wapen van hun wasquote:
Jammer dat de fotos niet meer werken...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Server bandwith overload, het spijt me, moest ze er wel af halen.quote:Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef xLerrie het volgende:
[..]
Jammer dat de fotos niet meer werken...
ik was >3 jaar terug de beneden buurman van die gast
dus zou die fotos wel willen zien
zou je ze kunnen mailen naar me? (alleen als je tijd heb)quote:Op maandag 25 september 2006 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Server bandwith overload, het spijt me, moest ze er wel af halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |