abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41982540
Het zou gaan om rechts-extremistische skinheads die wapens oid hadden, tenminste dat speculeerde RTL 7. Weet iemand er al wat meer over?
Allah Al Watan Al Malik
pi_41982652
Spannend zeg...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41982662
Zal wel te maken hebben met die belgische padvinders die ze pas geleden hebben opgepakt.
-
pi_41982663
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Spannend zeg...
Niet echt, maar moet dat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_41982665
TVP
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_41982684
Die lopen overal maarja.
pi_41982700
Met wapens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_41982721
Wel moedig, om als rechts-extremist in R'dam Zuid te wonen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_41982753
Ik rij er heel eventjes heen ff kijken of er iets te zien is Is toch dichtbij hier.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41982766
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel moedig, om als rechts-extremist in R'dam Zuid te wonen.
Ja, dat dacht ik ook Helemaal in die straat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41983171
Goed, gebied is helemaal afgeschermd, dus je ziet geen drol (allemaal van die anti-doorkijk wanden). Wat journalisten die er staan en wat roddelende bewoners. Zag 1 journalist die een kaal persoon met bomberjack en kisten interviewde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41983350
quote:
Recherche zoekt in woningen Boelstraat
De Nationale Recherche doorzoekt in de Boelstraat in Rotterdam-Zuid een aantal woningen. Volgens buurtbewoners was de politie daar afgelopen nacht al mee bezig en hielden agenten de plek al dagen in de gaten.

uitgegeven: 12:09 20-09-2006 gewijzigd: 12:09 20-09-2006

Er zouden rechts-extremistische skinheads wonen. De kruising tussen de Boelstraat en de Voetjesstraat is afgesloten omdat het huis zich daar op de hoek bevindt.

Het Landelijk Parket komt in de loop van de dag met meer informatie over de zoekactie.
Bron: TV Rijnmond
pi_41983388
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Bron: TV Rijnmond
Een buurtbewoonster vertelde mij inderdaad dat het gebied al vanaf 6 uur s'ochtends afgesloten was.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41983535
Nu nog even wachten op het bericht op de FP van r@b.
pi_41983565
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb begrepen dat r@b momenteel ondervraagd wordt!
pi_41983566
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan je lang wachten. Tenzij ik moslimextremist neerzet!
Allah Al Watan Al Malik
pi_41983613
Ach, die jongens zullen wel een moeilijke jeugd hebben gehad, komen er met een uurtje schoffelen vanaf.
"Waar moet het toch heen met Nederland!!!!1111".
pi_41983701
Het "leuke" is, dat ik gister geheel toevallig, twee nazi's (maar dat waren geen skinheads), in de naast gelegen straat zag rennen achter een neger. Nu dacht mijn zus die bij mij in de auto zat, aan een afrekening in het junkie-circuit (de nazi's hadden een mes), immers nazi's in R'dam zuid... dat geloofde ze niet. Ik reed echter snel door omdat ik er geen drol mee te maken wilde hebben, dus in die zin ben ik een mietje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_41983708
Hm, er zou een verband kunnen zijn met:
quote:
111 Teletekst wo 20 sep
Nederlanders bij neo-nazi's België

` Aan schietoefeningen van Vlaamse neo-
nazi's hebben geregeld geestverwanten
uit Nederland meegedaan.Dat waren leden
van de Nationale Alliantie,zo blijkt
uit onderzoek van de NOS.

De oefeningen werden gehouden in de
legerkazerne van Leopoldsburg.Daar werd
deze maand een inval gedaan in verband
met de voorbereiding van aanslagen.Er
werden 19 Vlaamse neo-nazi's opgepakt.
Onder hen waren 12 beroepsmilitairen.

De AIVD is op de hoogte van de banden
tussen Belgische en Nederlandse rechts-
extremisten.De dienst is zo bezorgd dat
rechts-extremisme in het vervolg meer
prioriteit krijgt.
pi_41983810
Nou, dat zijn dan 'the last of the mohicans' want over aantal jaren kom je die zielen helemaal niet meer tegen denk ik, niet in R'dam (Zuid).

Hoewel ik er afentoe nog weleens een paar in de stad zie rondslenteren met kistjes en witte vetertjes.
X
pi_41983817
Het is wel Frappant, wanneer Mohammed B een moordplan op Theo uitvoert is de AIVD nergens te bekennen.
(in principe komt het een hoop politiekcorrecte blanken het wel goed uit dat Theo er niet meer is).

Wanneer een paar kaalkopjes amper plannen hebben, dan zit meteen iedereen er boven op en worden ze opgepakt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41983859
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef JohnDope het volgende:
Het is wel Frappant, wanneer Mohammed B een moordplan op Theo uitvoert is de AIVD nergens te bekennen.
(in principe komt het een hoop politiekcorrecte blanken het wel goed uit dat Theo er niet meer is).

Wanneer een paar kaalkopjes amper plannen hebben, dan zit meteen iedereen er boven op en worden ze opgepakt.
De kogel kwam van links.
X
pi_41983860
Aanpakken dat tuig!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_41983868
quote:

Allah Al Watan Al Malik
pi_41984012
quote:

Ah, de eerste FP-er.
Welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')