abonnement Unibet Coolblue
pi_41982347


BIOGRAPHY
Stage Name: John Mayer
Real Name: John Clayton Mayer
Birthdate: October 16, 1977
Sign: Libra
Hometown: Bridgeport, CT, USA

DISCOGRAPHY

Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum

DVD
Any Given Thursday

Singles (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change

Trivia
* De platen worden voornamelijk geplugged door 3FM.
* John is eenmaal in Nederland verschenen, namelijk bij Claudia de Breij in de uitzending.
* Waiting On The World To Change is de eerste single van het album Continuum.
* Hij staat 17 oktober 2006 in een uitverkochte Melkweg te Amsterdam.

Upcoming
CONTINUUM
Release is 16 oktober 2006

Tracklist:
Waiting On The World To Change
I Don't Trust Myself (With Loving You)
Belief
Gravity
The Heart of Life
Vultures
Slow Dancing in a Burning Room
Stop This Train
Bold As Love
Dreaming With A Broken Heart
In Repair
I'm Gonna Find Another You
quote:

"With any trilogy," says John Mayer, "the third in the series blows it open."

On CONTINUUM the singer/songwriter/guitar slinger meets that challenge head-on. Mayer's third studio album follows the multi-platinum ROOM FOR SQUARES (2001) and HEAVIER THINGS (2003) and marks his first turn as producer. It is his most soulful, cohesive collection yet and he says it's no accident that this project is where all of his efforts, his potential, and his disparate influences fully come together.

"The night I was recognized for 'Daughters' at the Grammys was the night this record started," he says. "I knew I had bought the time to learn everything I needed before I started this one. CONTINUUM is not a shot in the dark, it's not a guesstimation. This is the first endeavor in my entire life, music or otherwise, that I did not cop out for a second on."

The last few years have seen Mayer maintaining a frantic pace. In addition to his own writing, recording, and touring, he has collaborated with icons and contemporaries alike - Eric Clapton, B.B. King, Buddy Guy, and Herbie Hancock, as well as Kanye West, the Dixie Chicks, and Alicia Keys. In doing so, Mayer says his own interests have grown and his perspectives expanded.

Mayer also credits his collaboration with Steve Jordan and Pino Palladino (collectively known as the John Mayer Trio) and the intimate-venue tour that produced the 2005 live album TRY! with helping to recalibrate his musical priorities. "As a songwriter, the Trio helped me focus on being more raw," he says. "As a guitar player, it helped me get a lot out of my system. If it wasn't for the Trio, CONTINUUM would have been less accessible. It let me settle up with my needs as a musician, and get to a point somewhere between the Trio record and ROOM FOR SQUARES - and that's a really good place to be."

While the Trio tour showcased Mayer's blazing fretwork, he says he learned lessons from those shows about restraint. "When I made my first record, there was no trust in space because it was all me, everything was just on those six strings," he says. "With Steve and Pino, it was all about space, using a whole different palette. When your tone is good on the guitar you need, like, four notes. The more concise and right you have it, the less you need around it."

Mayer points to one song in particular as the turning point for CONTINUUM. "I wrote 'Gravity' last summer, and it changed everything," he says. "You talk less when you trust that people understand you. 'Gravity' had to be sparse. And when I listened to it - for the first time, holding back - then it was a whole new game. That might be the most important song I ever wrote."

Armed with this outlook, Mayer knew CONTINUUM would tackle larger ideas than those that defined his previous albums. "A big challenge was writing about big themes," he says. "I'm not a better writer in terms of sitting down in front of a pad, but I'm better in terms of receiving inspiration and converting it into something 'real' quicker. I'm better equipped to deal with those moments."

With "Waiting on the World to Change", Mayer shot for something even more ambitious - something like an attempt to explain his generation's attitudes about politics. "It's meant to shed a little light on inactivity and inaction," he says, "because I don't believe that inaction is disinterest, I think inaction is preservation – nobody wants to get involved in a debate in which the rules and the facts will change so that they'll lose. So we end up with this other option, which is, I guess we'll just have to wait for things to get better.

Having just announced a co-headlining tour with Sheryl Crow to help launch CONTINUUM, Mayer is raring to start playing his new material for an audience. "This record is infinitely playable," he says. "I built so many corners into these songs I cannot wait to play them live."

Ultimately, CONTINUUM represents maturity, both musically and thematically, for John Mayer – a concept that he wasn't comfortable with until now. "A lot of these songs are about coming to terms with getting older," he says. "My generation was never told we were going to get older. We thought we were going to hear our names on 'Romper Room' for the rest of our lives. For a long time, I was really upset about getting older, worried that things were just going to level out.

"But then I realized that everyone around me was all getting older at the same time. We're all fighting it together, and we're always going to be those kids, the first really emotionally aware generation. When I realized that, I could relax about it a little bit. And I thought that maybe I can be the guy to sing about it."

www.johnmayer.com
SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.myspace.com/johnmayer
www.local-83.com (official fanclub)
www.score1more4me.com (fansite en downloads)

[ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 20-09-2006 14:49:05 (Score toegevoegd!) ]
pi_41982390
En je had gelijk nemesis; weer geen nummer van John. Ik zal toch echt eens mijn archief in moeten duiken wat dat betreft...
pi_41982566
Ik zit ook nog steeds te wachten ja..

Tot er een goedkoop kaartje op Markplaats komt
pi_41982688
Another kind of Green
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 20 september 2006 @ 14:26:05 #5
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_41982760
Leuke topic titel
I'm just a girl in the world.
pi_41983202
Ga eens niet zo hard potverdorie
pi_41983401
En wacht nog steeds op de andere datums voor Nederland !
pi_41983511
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit ook nog steeds te wachten ja..

Tot er een goedkoop kaartje op Markplaats komt
Als je daar op blijft wachten kun je wel alvast beginnen te dreamen met een broken heart, om vervolgens heel lang in repair te zijn ben ik bang... Kidding, hoop echt dat je nog iets vindt

Oh ja, morgennacht de premiere van nieuwe seizoen CSI, met John. Hou de komende dagen dus zeker Score in de gaten...
pi_41984046
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Numbie het volgende:

[..]

Als je daar op blijft wachten kun je wel alvast beginnen te dreamen met een broken heart, om vervolgens heel lang in repair te zijn ben ik bang... Kidding, hoop echt dat je nog iets vindt
Ik heb de hoop wel lichtelijk opgegeven. Als je die prijzen ziet, die gaan niet meer onder de 100 euro per kaartje. Maar wie weet dat er nog wat geplaatst wordt als de datum nadert...
pi_41985107
quote:
Jensen....

Maar ja, beter ergens dan nergens. Eigenlijk heb je niet zoveel programma's met muziekoptredens. De Wereld Draait Door zou meer zijn ding zijn denk ik, maar ja, die doen nooit dit soort dingen.
Vroeger had Barend & van Dorp nog wel bekende buitenlandse artiesten, maar er is nog niet echt een opvolger op dit programma.
pi_41985802
In de 'Wereld draait door' zou wel mooi zijn. Misschien moeten we eens voor hem gaan lobbyen. Ik denk dat met de richting die John gekozen heeft het misschien wel leuk is. Of hij moet snel nog iets ludieks verzinnen voor in Nederland zodat het program er wel naar moet kijken. Meneer Mayer is toch zéér begaafd in het bedenken van ludieke acties?
pi_41986425
Mailen dus, even in mn mailtje alle woorden van Jensen in DWDD veranderen .
pi_41986722
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Numbie het volgende:

Oh ja, morgennacht de premiere van nieuwe seizoen CSI, met John. Hou de komende dagen dus zeker Score in de gaten...
Jeeh en nieuwe Grey's Anatomy...word vrijdag weer een hoop downloaden!
pi_41990344
Ik vond Robbie Williams toch beter bij Paul de Leeuw passen dan bij Jensen (Hij zou misschien naar Jensen gaan)

Dus van mij mag hij ook best een optreden doen bij Paul de Leeuw
pi_41996426
Ja Stanley, dat album volgt nog

Heb het album! Wat een stijl zeg; wel ff wat anders dan die lolbroekerij van HT. En de treintickets naar Londen zijn ook binnen
pi_41996721
En ander nieuws: op John's site staan nu nieuwe data. Maar niet in Europa.


October 26, 2006 - Dubai, UAE
Desert Rhythm Festival
Dubai Country Club
Al Quoz Dubai, United Arab Emirates

Tickets on sale now here.


November 9, 2006 - Tokyo, JAP
Ebisu Garden Hall
1-13-2 Mita
Meguro-ku, Tokyo 153-0062

Tickets on sale 9/30 here.

In other international touring news, the October 17 show at the Melkweg sold out in 3 minutes, a venue record.

Further information will be added to the TOUR page as it is confirmed.
pi_41997781
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Numbie het volgende:
Ja Stanley, dat album volgt nog

Heb het album! Wat een stijl zeg; wel ff wat anders dan die lolbroekerij van HT. En de treintickets naar Londen zijn ook binnen
Heb je het nu over TRY! ?
pi_41997829
Val ik herhaling als ik zeg dat ik freaking duitsland data wil? Die luie ass gaat toch niet serieus bijna een week vrij nemen tussen A'dam en London? En die dikgedrukte regel zou toch ook bij hem een belletje moeten doen rinkelen dat een extra optreden hier geen overbodige luxe is
pi_41998826
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Heb je het nu over TRY! ?
John zei laatst in een blog het volgende:

"We discussed it tonight, and I'm happy to announce that the Trio will enter the studio to record an album before very long... Continuum, indeed."

Snap alleen niet of hij nou Continuum het album bedoelt; of dat hij dit volgende album ziet als een soort van logisch gevolg op Continuum...
Dat dikgedrukte heb ik trouwens gedaan
pi_42000599
Met de trein naar London? Vanaf het vliegveld neem ik aan? Of ga je met de boot?
pi_42001036
Ja, via Brussel en dan onder het kanaal door. Kost net zoveel als vliegen, en duurt net zo lang in totaal, alleen zit je dan wel meteen in het centrum van Londen
pi_42001723
Duurt net zo lang? Zal toch iets van 5 of 6 uur duren met de trein? Nouja ik zit natuurlijk binnen een uur op Schiphol moet je vanuit andere delen van NL komen dan zal je iid wel voordeel hebben.
Je moet even laten weten hoe het is geweest met de trein....ik voorziel namelijk een zeer goede manier om onder het vliegen uit te komen
pi_42001843
Ik ben nog steeds aan het hopen op nog een concert in nederland. (tegen beter weten in waarschjnlijk maja....)
Koning.
pi_42001845
Met de trein duurt het idd 5 1/2 uur, maar daar zit een klein uur pauze tussen in Brussel, en dan zit je meteen in Waterloo station. En heb het al eens gedaan, dit voorjaar nog. Erg comfortabel, je gaat zitten en je laat je gewoon rijden. Heb een hekel aan al dat inchecken en zo wat perse meer dan een uur van te voren moet met vliegen. En we kunnen nu vanaf Amsterdam vertrekken, terwijl we anders naar Eindhoven moesten...
pi_42001991
Zeg wie zit er nou in zijn backing band? Geen Pino en Steve ofwel?

Ik zou dat wel jammer vinden, ik vind vooral Pino erg goed op zijn gehoor spelen.
pi_42002354
De gehele tourband bestaat uit:

Drums: JJ Johnson
Bas: David LaBruyere (aka Dela)
2e gitarist/Backing Vocals: David Ryan Harris
3e gitarist: Robbie McIntosh
Keys: Ricky Peterson

Geen Pino en Steve dus. Pino is een fantastische basspeler, wat hij er zo ff tussendoor gooit zeg. Stond wel ff met m'n oren te klapperen in het begin Zelfde geldt voor Steve trouwens.

En en nog twee heren op blaasinstrumenten, maar weet hun namen zo ff niet

[ Bericht 14% gewijzigd door Numbie op 20-09-2006 23:40:33 (toevoeging) ]
pi_42006065
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef Numbie het volgende:

[..]

John zei laatst in een blog het volgende:

"We discussed it tonight, and I'm happy to announce that the Trio will enter the studio to record an album before very long... Continuum, indeed."

Snap alleen niet of hij nou Continuum het album bedoelt; of dat hij dit volgende album ziet als een soort van logisch gevolg op Continuum...
Dat dikgedrukte heb ik trouwens gedaan
Wat ik eruit opmaak is dat het nieuwe Trio album een 'continuum' van Try! wordt.
pi_42006204
Precies wat ik dacht

En in ander nieuws: John is op #2 binnengekomen in de Amerikaanse Billboard Chart met Continuum. Hij moest Justin Timberlake voor zich laten. JT verkocht ong. 685.000 albums deze eerste week, John ong. 300.000 in totaal..
pi_42007170
quote:
In other international touring news, the October 17 show at the Melkweg sold out in 3 minutes, a venue record.
pi_42013912
lol. 538 is er ook eindelijk achtergekomen...

http://www.radio538.nl/538/headlines/index.jsp?id=676468

Origineel zie hier: http://jmeyecandy.org/displayimage.php?album=lastup&cat=5&pos=4

[ Bericht 16% gewijzigd door Numbie op 21-09-2006 15:13:16 (link veranderd) ]
  donderdag 21 september 2006 @ 14:36:13 #32
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42015154
3 minuten....dat t zo snel was gegaan wist ik nog niet! Jeumig de peumig, t maakt t kutgevoel dat ik geen kaarten heb ietjes minder, omdat als ik wrsch ook niet om 10 uur meteen achter de compu had gezeten/voor t postkantoor had gelegen als ik t wel geweten had. Toch blijft t klote...
I'm just a girl in the world.
pi_42015867
quote:
Link doet niet ..
pi_42015991
Jaaa ik heb de cd! In een winkel in Delft zag ik em ineens liggen..Was geimporteerd uit Amerika
pi_42016221
Link is inmiddels aangepast; derde kolom onderaan

Mooi boekje hè stefannnn?
pi_42016843
Heeel mooi boekje..totaal anders dan die van heaver things. Maar wie is Annie Hoffman?
pi_42017024
Geen idee; ga het nu googlen

En gevonden, het was z'n oma die in 2004 is overleden. http://www.8notes.com/biographies/mayer.asp

[ Bericht 48% gewijzigd door Numbie op 21-09-2006 15:49:01 (zie hierboven ^^) ]
pi_42018686
"I'm a real marketing genius, i am playing a song that didn't make the record, i'm a fucking brainiac"



Aan het eind van The Hurt, nog nooit zover geluisterd dus hoor het nu pas
pi_42018964
Ik heb hem van de week gedownload. Echt een super album.
pi_42019246
Hij zegt niet 'fucking' toch?
pi_42019736
Stanley, wat denk je nou. Muzikanten zijn ook geen heiligen hoor
En om dan maar meteen andere vooronderstellingen uit de weg te ruimen: ja hij drinkt alcohol, ja hij rookt wel eens wiet, en ja hij heeft dus ooit groupies gedaan...
pi_42020580
Hmm wat ie precies zegt is ''i'm a -fuck it- i'm a brainiac'' als ik het goed versta .
pi_42020921
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:43 schreef Numbie het volgende:
Geen idee; ga het nu googlen

En gevonden, het was z'n oma die in 2004 is overleden. http://www.8notes.com/biographies/mayer.asp
Viel me tegen dat je dat niet uit je hoofd wist hoor

Re: de groupies. Ik dacht altijd dat het bij John relatief meeviel, omdat het (zeker voor het Trio tijdperk) altijd zo'n enorme nekloze-foute-kleren-dragende nerd leek Maar volgens mij is het een regel dat iedere mannelijke muzikant (met of zonder vaste vriendin) eerst alle groupies er doorheen draait
pi_42023024
Haha; ik weet veel, maar dit moest ik toch echt nog ff opzoeken

Absoluut; en heb ook zo maar het vermoeden dat uit deze 'ontwaking' zijn verlangen naar Home Life is ontstaan
pi_42026235
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:13 schreef Numbie het volgende:
Stanley, wat denk je nou. Muzikanten zijn ook geen heiligen hoor
En om dan maar meteen andere vooronderstellingen uit de weg te ruimen: ja hij drinkt alcohol, ja hij rookt wel eens wiet, en ja hij heeft dus ooit groupies gedaan...
Heeft niets met heilig te maken, meer met geloofwaardigheid. Het maakt mij verder niet uit, hoor. Ik complimenteer je met de subtiliteit van de woordcombinatie 'groupies gedaan'.

Hoe was het ook weer? 'It's only music now'? Daar wil me graag aan houden.
pi_42026930
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:56 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Re: de groupies. Ik dacht altijd dat het bij John relatief meeviel, omdat het (zeker voor het Trio tijdperk) altijd zo'n enorme nekloze-foute-kleren-dragende nerd leek Maar volgens mij is het een regel dat iedere mannelijke muzikant (met of zonder vaste vriendin) eerst alle groupies er doorheen draait
Geef iemand een podium en een gitaar en zelfs de grootste nerds hebben ineens duizenden groupies
pi_42027376
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Geef iemand een podium en een gitaar en zelfs de grootste nerds hebben ineens duizenden groupies
Ja idd. Het is gewoon zo; als je alleen al op myspace ziet hoeveel vrouwelijke fans een willekeurige singer-songwriter heeft. Het is haast scary...
pi_42028557
Haha ik spreek de afgelopen week echt veel mensen die weer mensen kennen die ook naar dat concert toe gaan. Zijn er toch meer verborgen fans dan ik had gedacht. Ik ben nu trouwens met een eigen promo tour bezig, net weer een aantal mensen fan van John gemaakt
pi_42028828
Continuum heb ik nog niet heel veel geluisterd, ik blijf vooral telkens terug komen bij RFS.

Wat zijn eigenlijk vergelijkbare zangers als John? Beetje met dezelfde soort stem? Ik heb al wat andere singer/songwriters gedownload, maar die stemmen bevallen me gewoon niet.
pi_42029267
Denk dat James Morrison het dichtst in de buurt komt. Verder vind ik persoonlijk Sufjan Stevens ook geweldig, maar is een totaal andere soort muziek
pi_42029311
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef JeroenV het volgende:
Wat zijn eigenlijk vergelijkbare zangers als John? Beetje met dezelfde soort stem? Ik heb al wat andere singer/songwriters gedownload, maar die stemmen bevallen me gewoon niet.
Vergelijken wil ik het niet noemen, maar je moet zeker even naar David Gray en Ron Sexsmith luisteren.
pi_42029790
Hmm, hoe zou je hun omschrijven dan?
pi_42029975
Ik vind James dan weer niet vergelijkbaar met John.. najaa.. persoonlijk dan. Die cd is wel écht geweldig. Ik luister ook vrij veel Paolo Nutini, af en toe wat Teddy Geiger, Keaton Simons, Josh Kelley, Donavon Frankenreiter, Howie Day, Ari Hest, Jonny Lang en Michael Tolcher. 2 Weken geleden had ik ook weer ff zo'n Jeff Buckley relapse, haha. Maar ik vind eigenlijk niemand écht op John lijken, gelukkig...
pi_42030054
Donavon Frankenreiter kan je niet echt met John vergelijken. Dat is meer een Jack Johnson kloon.
pi_42030182
Hahaha.. of niet zeg maar. Jack Johnson kloon
pi_42030334
Ja idd. Vind Howie Day toch ook wel fijne popnummers maken, maar niet echt vergelijkbaar. John's stem is eigenlijk vrij uniek. In het begin werd hij voornamelijk vergelijkt met Dave Matthews Band. Misschien dat je dat wat vind? (Persoonlijk vind ik ze niet zo...)
pi_42030371
Teddy Geiger vind ik er wel op lijken hoor.
pi_42030640
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:15 schreef Numbie het volgende:
Ja idd. Vind Howie Day toch ook wel fijne popnummers maken, maar niet echt vergelijkbaar. John's stem is eigenlijk vrij uniek. In het begin werd hij voornamelijk vergelijkt met Dave Matthews Band. Misschien dat je dat wat vind? (Persoonlijk vind ik ze niet zo...)
Ik vind van DMB een paar nr's fantastisch en de rest maar mwah... Soms doen ze iets te hard hun best om apart te zijn. Misschien is het dat hesige (das vast geen woord, haha) qua stem waardoor John daar weleens mee vergeleken werd?

Howie Day is wel een freaking gitaarheld hoor, geef die man een paar pedaaltjes, en echt
Teddy Geiger vind ik nog ietsje te gepolijst klinken op dat album, maar dat is misschien ook omdat het nog zo'n jochie is.

Blijf erbij dat John door die mix van pop/akoestisch/elektrisch/soul/blues en zijn aparte (sommigen noemen het asthmatisch ) stem toch niet snel te vergelijken is met iemand. Je hebt alleen "het singer/songwriter genre", maar om nou te zeggen dat ie daar nog echt in past
pi_42030651
Ik gok dat hij ook inmiddels gek wordt van die vergelijking... Had het over Teddy Geiger.
pi_42030793
Wordt idd overal "de jonge John Mayer" genoemd, arme jongen... Heeft ie heel wat verwachtingen om aan te voldoen.
Maar ach, talent zat, komt vast goed
pi_42032108
Great, ligt de nieuwe merch in de online shop, beschouwen ze NL als onbetrouwbaar land. Moet je een formulier faxen/opsturen of per telefoon bestellen... great. not.
pi_42032501
Er zitten wel een paar namen bij waarvan ik eens wat zal beluisteren...

BMD vind ik niet zo veel aan.
pi_42035152
Hey numbie alles goed met jouw. Ik zag dat je nog wat nummers voor iemand had gepost, superzz heb erg genoten.

Ik ben zelf al heel lang opzoek naar een collectie nummers van hem,... nu zijn er in de aantal jaren wel een paar bijgekomen maar me eerste zoektocht was in 2002 naar een live nummertje van hem dat was dan geloof No such (hoe kan het ook anders !!! haha

anyway , ik heb even je lijst bekeken en zag waarempel dat het mijn dag was BIJNA 92 % wat ik zoek heb jij. Nu had ik gelukkig al door die eerdere post een paar eraf kunnen halen daarom zoek ik deze nog, ik heb even een link gemaakt dan kan je het zien , ook heb ik mijn eigen bootleg collectie erop gezet en aan jouw lijst te zien heb je ze nog niet

http://download.yousendit.com/8063E7AC070106EE

erg bedankt. ben morgen de hele dag thuis dus ik hoop je bericht te ontvangen.

Groeten

DT

PS mijn email is : jazzmeister@gmail.com mocht je vragen hebben !!

pi_42036477
Oja ik was nog mijn andere bootleg lijstje erbij te doen (aangezien zoals je ziet ik mijn bootleg collectie in txt. heb gedaan. , deze heb ik ook nog.. naast deze dus... ook nog andere

John Mayer - Austin City Limits Music Festival - Sep 15, 2006 -
John Mayer - -2006-09-02d1t01
John mayer - 2006-09-03d2t04.flac
John Mayer - August 21, 2006 Local 83 Show
+
John Mayer - Saratoga Performing Arts Center - 08.25.2006
John Mayer 2006-08-24
John Mayer 5/28/06 - Hotel Cafe, West Hollywood, CA. (another secret show! ) (2e show voor promotie van Continuum)

John Mayer 4/10/06 - Hotel Cafe, West Hollywood, CA. ( secret show! )
John Mayer Trio at House Of Blues, Cleveland, OH Oct. 4, 2005 John Mayer Trio 9/14/05 - House Of Blues, Sunset Strip, West Hollywood, CA. ( night 1 )
John Mayer Trio - Sept 7, 2005 - SF, CA (night 2) - Schoeps Source - 16 Bit
John Mayer Trio 9/06/2005 Fillmore-SF
The Jammys 2005-04-26 Theater at M.S.G New York City (neumann km184)

Dit zijn mijn oudere bootleg op orginele cd.

John Mayer - 04/26/03 - Orpheum Theater (SHN)
John Mayer - 12/06/04, The Viper Room, West Hollywood, CA. *RESEED*
John Mayer at Webster Hall, NYC (Blues show) - 12-28-04
John Mayer - 06/15/99 - Eddie's Attic (zeldzame bootleg van 8 jaar geleden
John Mayer - 00/00/99 - Lo-Fi Masters Demo , ik zag dat jij ook dit nummers had... maar dit is meer kijk maar dit is de zijn eerste demo ... sommige ken je wel alleen dan in een andere uitvoering.

Lo-Fi Masters - Demo
Berklee College of Music
Boston, MA

Source Info: Demo Album

Track Listing
1. Love Soon (j. mayer, c. cook)
2. Victoria (j. mayer)
3. Man on the Side
4. Outside in the Undergroud
5. Comfortable (j. mayer, c. cook)


Ik zat te denken , aangezien ik 35 nummers vraag is het een deal om voor die nummers 4 bootlegs te doen maakt niet uit welke het is dus " o je kiest die uit 99 dan telt die voor 4 want die is zeldzamer .. this wel zo haha maar ik vind het altijd zo'n gemiereneuk

Hopelijk kan je er wat in vinden

Ik vind het altijd leuk om met JM fans muziek uit te wisselen , heb het vaker gedaan en het is superzz

groeten


DT

[ Bericht 6% gewijzigd door DTmaster op 22-09-2006 01:12:03 ]
pi_42038625
Hey DT; ik zal die nummers je sturen vandaag. Echter de lijst die je me gaf van al die shows van deze tour, heb ik inmiddels zelf ook al van score gehaald

De Lo-Fi masters heb ik ook in zijn geheel, maar moet ik nog unzippen De meeste van die Trio shows heb ik ook al, alleen die van The Jammys nog niet. Als je daarvan hier een yousendit linkje zou willen maken? Thanks! Dan ga ik nu bezig met het in elkaar zetten van een zip bestand voor je...

mvg, lien
pi_42038703
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Donavon Frankenreiter kan je niet echt met John vergelijken. Dat is meer een Jack Johnson kloon.
Donavon is veel leuker als Jack
pi_42039318
Vind ze beide eigenlijk maar zo zo

Hierbij de nummers nogmaals; met de notitie dat 'typical day' volgens mij toch echt geen JM is...

http://www.sendspace.com/file/wear8t

Veel plezier ermee!
pi_42039499
Ja maar je moet Donavon wel live zien spelen natuurlijk.
pi_42040138
Thanx
pi_42040374
Lache dat je zoveel hebt ik heb ook dit qua video...


- Any Given Thursday DVD helemaal Orgineel
- MOD club videos , dat is de video van de Secret Show samengesteld door fans.
- conan.o.brien.2006.09.12.hdtv.xvid-fqm.nfo (optreden vamn John mayer !!!!
- John Mayer Live Sessions - Sydney.avi
- John Mayer - Live At Webster Hall (2006-09-13).avi

Want ik wou eigenlijk nog wat meer van je lijst , dus vind ik het redelijk om nog iets aan te bieden mocht je dit hebben dan krijg ik binnenkort weer nieuwe dingen , die NIET op bittorrent worden gegooid ik geloof dat ik dan meer kans maak bij jouw ahaha

laterzz
pi_42040804
Hmmm die Any Given Thursday zoek ik ook nog. Die is zeker te groot om up te loaden?
pi_42040882
hahaahah nou ach ja het maar 4700 mb dus met een upload van 30 kb/s tja ,,, OVER EEN JAAR ????
pi_42040936
Of je koopt Any Given Thursday voor een ruim tientje?
pi_42041209
http://download.yousendit.com/65D330A962C083A9

Ik hier nog een paar andere verzoekjes en een vraag over hoe je wil dat je cd ga uploaden want ik ben daar niet helemaal uit !!


Thanx !!

[ Bericht 15% gewijzigd door DTmaster op 22-09-2006 10:56:43 ]
pi_42041852
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Vergelijken wil ik het niet noemen, maar je moet zeker even naar David Gray en Ron Sexsmith luisteren.
Ik vind David Gray niet echt vergelijkbaar met John Mayer. Ik vind David Gray nog iets intiemer en iets rustigere muziek dan John Mayer.
pi_42044988
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef Apfel het volgende:
Of je koopt Any Given Thursday voor een ruim tientje?
Ow, ik dacht dat de prijs nog tussen de 25-30 euro zat. Nu is het idd wel aantrekkelijk om em even te bestellen.
pi_42046345
Mijne heb ik daar toen ook besteld voor 12,50 incl verzendkosten.

pi_42048036
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:10 schreef DTmaster het volgende:
Lache dat je zoveel hebt ik heb ook dit qua video...


- Any Given Thursday DVD helemaal Orgineel
- MOD club videos , dat is de video van de Secret Show samengesteld door fans.
- conan.o.brien.2006.09.12.hdtv.xvid-fqm.nfo (optreden vamn John mayer !!!!
- John Mayer Live Sessions - Sydney.avi
- John Mayer - Live At Webster Hall (2006-09-13).avi

Want ik wou eigenlijk nog wat meer van je lijst , dus vind ik het redelijk om nog iets aan te bieden mocht je dit hebben dan krijg ik binnenkort weer nieuwe dingen , die NIET op bittorrent worden gegooid ik geloof dat ik dan meer kans maak bij jouw ahaha

laterzz
Heb ik ook al in mijn collectie En je mag het altijd vragen hoor. Ben trouwens nog wel op zoek naar een bepaald video'tje: MTV TRL uit 2003 of 2004 geloof ik. Misschien dat je die hebt? thanks!
pi_42049557
Weten we ook meteen wat John het weekend van de 21e en 22e okt. doet Nieuwe eenmalige Esquire column:
quote:
From the October 2006 issue of esquire:

A Letter From an Old Friend

I was just passing the Banana Republic consulate today when I saw a mannequin wearing back-to-school clothes, and in Pavlovian fashion I declared this the year I make people notice how much growing up I've done over summer break. At Esquire's request and in honor of the Esquire 100, here is John Mayer's List for the Upcoming Fall Season.

1. THE RETURN OF THE PORSHE 911 TURBO
After sitting out of the Porshe lineup for a couple of years, the venerable 911 returns with a long list of styling and performance improvements. If I didn't already know that everyone in the greater Los Angeles area was going to be driving one, I might be tempted to throw down.
2. THE ARLINGTON GUITAR SHOW
Every October, for two days, guitar freaks from all around the globe converge on the Arlington Convention Center in Arlington, Texas (October 21 to 22). I've made it every year I haven't been working, and there are few consumer experiences more thrilling. Even if you don't have a fistful of cash to spend, it's still fun to browse the world's most extensive display of vintage guitars, amplifiers, and Hawaiian shirts.
3. A HOST OF NEW ROAD CASES
One of the socially acceptable perks of being a traveling musician is the freedom to bring creature comforts out on the road. To bring something on the road without damaging it after night one, you have to have a road case built for it. Don't ask me why, but this is somehow the fulcrum point for my excitement in touring. A Ping-Pong table and a new computer workstation are some of the brand-new goodies that are completely excessive but somehow easily rationalized. I need something to distract me from that foot smell in my dressing room.
4. WHATEVER APPLE COMES UP WITH
It's got ups by the balls.
5. SUPERSTAR ARTISTS' CD'S
I'm not going to ahem, ahem you, because we've known each other for some time and you expect better of me. Bob Dylan, Justin Timberlake, and Beyoncé are some of the names with CDs hitting shelves. There's got to be one great release in the bunch. Ahem, ahem. Okay, now I seriously have something caught in my throat.

John Mayer, CULTURAL ADVISOR
Los Angeles, Calif.
pi_42050340
ok dan thanx voor je hulp aan mijn nummers , als je ze weer op ezelfde manier kan uploaden , erg bedankt !!!

http://download.yousendit.com/65D330A962C083A9 hier stonden ze , ik weet of je ze al had gezien en ga nu eens kijken voor die opname !!!
pi_42052075
Was in dit topic al gemeld dat Scott Matthews de 'special guest' is in de melkweg?
pi_42054527
Nou ik ben bijna klaar met een eigen versie Van Breakaway de ECHTE fans weten wel over welk nummer ik het heb (word ook wel breakup song genoemd , wist ik eerst ook niet !!!

Ik hoop dat als ik hem post dat er mensen bereid zijn even een poging te wagen , ik post het op mijn site dus je kan het zo makkelijk via internet luisteren !!!

Ik hoop op jullie reactie ,

PS: het wel ff wat anders maar het nog steeds Breakaway , !! haha
pi_42055117
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef Toad het volgende:
Was in dit topic al gemeld dat Scott Matthews de 'special guest' is in de melkweg?
Aha! Toch een voorprogramma Thanks voor het melden daarvan.

En DT, I'm on it...
pi_42056684
Hierbij dus:

http://www.sendspace.com/file/emqiuj

Deze bevat de volgende nummers dus:
7. Alice Peacock - Bliss
8. John Mayer and Brad Paisley - Come Back To Bed (CMT Crossroads)
11. John Mayer & Brad Paisley - Why Georgia
12. John Mayer & Cary Pierce - St. Patrick's Day (Live)
14. John Mayer w/ Howie Day - Not Myself (acoustic)
15. John Mayer & Nickel Creek - Tori Came By
28. John Mayer - Babylon (DG cover) (0:41)
33. Alice Peacock Featuring John Mayer - Bliss.2003-01
47. John Mayer - Every Rose Has Its Thorn.2001-08-21
48. John Mayer - Everything Is Not Broken
49. John Mayer - Freebirdland.2001-06-27
50. John Mayer - George's Blues.2001-08-22
67. John Mayer - Kid A (radiohead Cover)
68. John Mayer - LA Song
71. John Mayer - Live Blues Solo
104. John Mayer - Sixteen.2001-06-09
128. John Mayer - wait til tomorrow
136. John Mayer - YBIAW (Touch Tone Intro) (Acoustic)
138. John Mayer and Brad Paisley - Celebrity
140. John Mayer, Paul Simon - Daughters (live)
141. John Mayer ft. Dave Matthews - Angel
157. john mayer, dave mathews - Could've Been (Live 3-29-02)
158. John Mayer, Dave Mathews - Fine With Me (Live 3-29-02)
159. john mayer, dave mathews - Rock Song (Live 3-29-02)
160. John Mayer, Howie Day, Dispatch - Again and Again
163. John Scofield - I Don't Need No Doctor
215. John Mayer - Aint gonna give up on Love
216. John Mayer - Gonna be startin something
295. JM3 - Try (with Joss Stone)

Dat grote bestand was het interview dat hij onlangs gaf bij Ron & Fez, op één of andere alternatieve zender in CA. Als je het alsnog wilt hebben moet je't maar weer zeggen
pi_42057609
ja zeeeeer graag JM interviews zijn altijd lache !! ,, anywat wat wou jouw dat ik doen met je bestand !! mp3 of orgineel want waar moet ik 500 mb uploaden
pi_42058121
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:16 schreef nemesis4 het volgende:
Teddy Geiger vind ik er wel op lijken hoor.
Net even wat geluisterd. Lijkt er wel aardig op, klinkt goed
pi_42058310
Maak er maar een mp3 van Ik zal ff die show uploaden...
pi_42058549
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:54 schreef Toad het volgende:
Was in dit topic al gemeld dat Scott Matthews de 'special guest' is in de melkweg?
Me likey!
pi_42058725
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Me likey!
Me too! Net wat beluisterd op zijn myspace, en klinkt heel erg fijn...
pi_42059214
En hier is'ie dan; de Ron & Fez show van, ik geloof, Juli dit jaar:

http://www.sendspace.com/file/15jkmu

Enjoy!
pi_42060096
Thnx voor alle links . Ook van de 2e zipset had ik niet alles, dus dat neem ik ook ff mee

Trouwens, op het kaartje staat 21:00uur. Begint John of begint het voorprogramma om die tijd?

[ Bericht 20% gewijzigd door nemesis4 op 22-09-2006 22:14:02 ]
pi_42060393
Scott Matthews - Passenger Stranger

http://www.mininova.org/tor/422812

pi_42060425
Hey Numbie , heb jij trouwens een ticket voor het concert of niet ... het was echt bizar dat ik er een heb want ik kijk normaal NOOIT maar dan ook echt nooit op hun website dat komt ook mede omdat ik 2004 de website er zo vernachelt uitzag dat maar niet ben gaan kijken.

Nou toen de avond voor de verkoop ik "In repair" aan het luisteren was dacht opeens "oja JM's album zou toch uit moeten zijn (en ik had ok toevallig 5 dagen geleden daarvoor gekeken op hun website.

En wat zie mijn oog AMSTERDAM 16 october 2006, Ik kon het eerst niet geloven maar toen zag ik het echt !! een vriend van mij die is sinds 2002 al fan is kon niet en baalde zeer erg (hij zei zekerss koop een camera ahahah , nou fotos lukt wel dit komt omdat hij op stage gaat en ook nog eens op dat moment in Indonesia was voor vakantie dus toen hij het hoorde begrijp je ze reactie wel !!

Ik ben toen om 9-00 uur naar leiden gegaan , moest een kruisje laten zetten op een blad en toen het 10-00 uur was was ik de 3e echt bizar dat ik nog een kaart had , waren niet veel mensen tenopzichte wat zo had gehoord bij andere
Weet niet waarom ik het zeg hahahaha mischien omdat het gewoon teveel mazzl is...

Dus hoe zat dat met jouw , ps: mijn opname is bijna klaar mischien kan je over 20 minutjes nog even kijken want dan heb ik de link !!!

nou tell me ,


PS : thanx voor het interview
pi_42060629
Ja, ik ga erheen. Kwam er die vrijdag ervoor achter, dankzij Stefannn die hier de link had gepost vlak daarvoor. Schrok me helemaal de pleuris ook kan ik je vertellen. Mijn eerste keer naar Mayer, en dan meteen twee keer in één week

[ Bericht 1% gewijzigd door Numbie op 22-09-2006 22:23:00 (sp) ]
pi_42060684
????? 2x
pi_42060751
Ja, ik ga ook naar Londen toe met wat vrienden/fans
pi_42061102
aha
pi_42061157
Ik heb hem gezien in Ierland dat was mann echt een aanrader om naar toe te gaan !!! YAHOO , ik ben toen met mijn beste vriend daar naar toe gegaan alleen voor Johnny M , jaja Maar dat was best duur allemaal , maar toen dacht echt die komt nooit naar Nederland en wat kan me die 250 euro schelen !!! haha
pi_42061231
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:30 schreef Numbie het volgende:

[..]

Me too! Net wat beluisterd op zijn myspace, en klinkt heel erg fijn...
Ik had 'm al in mn MySpace lijst.. Wist het niet zeker, maar inderdaad wel dus. Fijne muziek.

Ik vind het wel écht heel lam dat JM gewoon alleen A'dam en London doet
pi_42061294
Dus jij was gewoon aanwezig bij die ene keer dat hij Same Time Last Year speelde? Wow, super zeg!

Ben die plaat van Scott Matthews aan het beluisteren. En het klinkt nogal als Jeff Buckley en Radiohead etc. Heerlijk dus!!
pi_42061389
ja was wel vet , had er gelijk een paar dag achteraan geplakt , hey mischien heb je msn Numbie een ware Jm fan wil wel ff in msn !!
pi_42061732
Op dat msn gedoe passeer ik ff; later misschien

Je kunt me wel toevoegen als vriend op hyves als je dat hebt: elaine-r.hyves.nl
pi_42062455
hahahahaha geen fan daarvan iniedergeval van MSN ik zal een kijken met hyves ..

Nou mijn breakaway versie ik klaar , ik zat al vanaf 18-00 te componeren voor nieuwe stukjes gitaar om het nummer intresanter te maken zonder zang , ik kan wel zingen maar ik heb geen microfoon hier dus kon ik moeilijk de teksten inzingen door een crappy 3 cent mici van de aldi (nee da ga niet)

Laat me weten wat je van de stijl vind het is anders dan je kent want ik heb mijn eigen stijl erin gedaan met de gitaarpartijen van Johny Mayer of course maar je herkent hem vast

PS: ik upload op 2 manieren even kijken welke sneller is over 5 minuten is er een klaar !!
pi_42062804
Iemand CSI al gekeken?
pi_42062840
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand CSI al gekeken?
Nee.. vergeten!
pi_42063079
http://rapidshare.de/file(...)vet_nummer_.mp3.html

nou dit is hem dan , laat me weten wat je van zowel me gitaar als mijn stijl vind , tis de 2e keer dat ik een john mayer nummer cover maar de 1e keer dat 6 uur tijd nodig had om de bass en de gitaar te doen (tja allemaal uit je hoofd doen verijst tijd !!


Tell

[ Bericht 0% gewijzigd door DTmaster op 22-09-2006 23:33:18 ]
pi_42063153
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Nee.. vergeten!
Ja me too...lag weer een dagje dood, heb m pas daarstrax aangezet. Maar hij zit al op de 66%
pi_42063203
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand CSI al gekeken?
Yup, mooie aflevering. Ligt er alleen wel duidelijk bovenop dat het onderdeel uitmaakt van de promotie van Continuum.
pi_42063566
Numbie Lukt het met downloaden , ik weet dat veel mensen al zeiken over Rapidshare maar ik kan het niet anders ff doen omdat yousendit afsloeg , nou ik hoor het wel ben benieuwd wat een John mayer Girl er van vind hahahah
pi_42063777
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe dan, Numb?
Ze lopen met z'n tweetjes een bar in, en dan wordt John luidkeels aangekondigd door iemand op het podium, waarna vervolgens Catherine zoiets zegt van: "John Mayer? I like him" en dan gaan ze dansen etc.... Wel overduidelijk dat hij trouwens playbackt. Wel grappig...

En wat wil je nou dat ik download? Jouw cover, of die Jammys?
pi_42063870
...........................................
pi_42063913
maar die werkt niet dammit grrr daarom haat ik dus rapidshare .. nou upload hem wel op mijn site maar dat gaat lang duren het kan zijn dat je hem dan morgen luistert ben je er dan ook !!!
pi_42064018
Iniedergeval kan je wel mijn cover van Sucker Luisteren .. die ook een beetje anders maar zo ongeveer maak ik mijn muziek de opname van de 2e is wel beter maar daar had ik bij de 1e bewust voor gekozen voor rauwheid

http://media.putfile.com/country-style
pi_42064090
Ja numb ben je er dan ook?


Sorry kon het niet laten
pi_42064228
DT, een bijzonder mens.. wat een energie!
pi_42064265
En dat om 5 voor 12...doe het niet na.
pi_42064353
tja I know ik ben 6 uur bijna alleen maar bezig geweest met componeren van nieuwe dingen voor een JM cover ,,, ik heb nog energie voor 4 uur over hahah was ff botenkraken voor mijn nummer dus dan pomp wel wat adraline in je lijf !!
pi_42064377
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja numb ben je er dan ook?


Sorry kon het niet laten
Ok, ik vat je niet helemaal geloof ik Jill.
pi_42064726
pi_42064855
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:59 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ok, ik vat je niet helemaal geloof ik Jill.
Ah zie je wel; compleet overheen gelezen.... Zo boeiend sommige posts. Uhum.
pi_42064863
http://media.putfile.com/(...)-een-vet-nummer--002 ik breakaway er sneller op kunnen krijgen dan ik dacht , mochten jullie zin heb in een JM cover omdat een kans te geven.

dit is je kans
pi_42068064
Wat een aflevering van CSI zeg. Gelukkig had ik JM om naar uit te kijken want eigenlijk alleen die moord met die mini replica was boeiend te noemen, oftwel de laatste 5 minuten van de hele freaking aflevering.
pi_42068323
Het online concert van JM in de Webster Hall is echt niet te downloaden via score1forme FTP of bittorrent. Krijg alleen maar foutmeldingen over te veel connecties. Ik denk dat het nog ff duurt voordat het daar rustiger is.
pi_42070231
Denk het ook ja; nogal veel promotie de laatste tijd hè, dus iedereen wil alles hebben. Geloof dat de Webster Hall show ook wel te krijgen is via mininova.org
pi_42070650
Goedemorgen

ik heb hem !!! die webster Hall ... goed concert hoor lekker bluesy
Goedemorgen

Hey Numbie ik heb ze er nu alle 2 er opstaan dus als je ze wil luisteren dit zijn de links ben benieuwd


http://www.putfile.com/dtmaster

en dan zoeken op Breakaway voor Breakaway

en Countrystyle voor SUCKER
pi_42072324
Ja.. Numbie...

CSI is nu aant downloaden,.. na Jill's review toch maar besloten dat Greys Anatomy voorrang kreeg
pi_42081635
Wijs besluit....GA was echt vele malen leuker.
pi_42082804
Die vrouw uit Grey's Anatomy zag ik voor het eerst in 'Old School', echt een schitterende vrouw om te zien..
pi_42083995
Ik heb liever Patrick Dempsey, persoonlijk

En terug on topic, heeft iemand die video van This Will All Make Perfect Sense Someday al eens gezien? Dat docu-achtige ding over de tijd rond RFS en AGT. Ik zat 'm vanmiddag weer eens te kijken. Te cool!
pi_42087596
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:51 schreef Gosjke het volgende:
Ja.. Numbie...
Serieus; kan me niet herinneren dat ik heb toegezegd om te gaan spelen voor JM-cover beoordeler...

Anyway; ik prefereer Chris O'Donnel eigenlijk nog boven McDreamy...
  zondag 24 september 2006 @ 09:23:03 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087615
Chris O'Donnell is toch die clean-shaven Robin-vertolker?
pi_42087682
  zondag 24 september 2006 @ 09:32:41 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087715
En de jongste van 'The Three Musketeers' ?
pi_42087723
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:20 schreef Numbie het volgende:

[..]

Serieus; kan me niet herinneren dat ik heb toegezegd om te gaan spelen voor JM-cover beoordeler...

Anyway; ik prefereer Chris O'Donnel eigenlijk nog boven McDreamy...
Ik kan me dat ook niet herinneren... maar iemand anders blijkbaar wel

Oh ja, Chris O'Donnel is ook ernstig fijn, maar nothing tops McDreamy hoor

Edit: Mijn verwoede poging om terug on topic te komen wordt ook weer zwaar genegeerd he
  zondag 24 september 2006 @ 09:35:00 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42087956
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik kan me dat ook niet herinneren... maar iemand anders blijkbaar wel

Oh ja, Chris O'Donnel is ook ernstig fijn, maar nothing tops McDreamy hoor

Edit: Mijn verwoede poging om terug on topic te komen wordt ook weer zwaar genegeerd he
Ach, soms is het ook wel lekker om gewoon over andere lekkere dingen te praten

En heb Chris trouwens liever zoals hij nu in GA is hoor. Een stuk volwassener dan die babyface foto die hierboven staat.

En om toch maar weer ontopic te gaan; het optreden bij CBS early show (WOTWTC) staat op score...
pi_42089939
Ik wil even zeggen dat ik Scott Matthews - Elusive toch wel een erg goed nummer vind.

Om het nog een beetje ontopic te houden hier
pi_42089975
Uhuh hij ziet er tegenwoordig een stuk fijner uit.
Ik moet zeggen dat diegene die de casting doet...ten eerste een erg fijne job heeft en ten tweede smaak heeft
McSteamy is ook wel ernstig fijn om naar te kijken

Ow jah...back ontopic...John Mayer...uhm....OW ik heb de clip van WOTWTC nog steeds niet gezien bij Brand New.
pi_42090064
Elusive is idd een ontzettend fijn nummer Hopelijk komt hij zelf ook nog een keertje in z'n uppie hier spelen... Album klinkt wel goed. Duidelijke Buckley invloeden. En dat is nooit verkeercd

Ik ook nog niet! Maar dat komt ook doordat hij nog niet in de top tien stond van de brand new chart. Volgende week maar ff weer kijken...
  zondag 24 september 2006 @ 16:42:46 #142
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_42094535
Jeumig, continuum is écht goed.

I'm just a girl in the world.
pi_42095076
Vond JM duidelijk weer t enige hoogtepunt in CSI (heb 'm net gekeken). Wat een matige aflevering zeg.
En bij JM's volgende tv optreden eis ik meer DeLa in beeld
pi_42095450
Ben bezig met grote schoonmaak/opruim van mijn JM database, en ik zit nu nog met een lijst van +/- 40 nummers waarvan ik geen flauw idee heb wanneer ze zijn opgenomen.... Great. Unknown dus

Nieuwe blog!!

I WAS THINKING ABOUT ZOMBIES


Are you frightened and exhilarated by the thought of the living dead, but you just don't know where to get your fix?

You should look into zombies. They're former human beings whom, at one point, walked the earth wearing flannel shirts and jeans, but as zombies they eat people's brains and love the mall. I hear they run slow, so unless your legs are pinned under a chandelier or you're just in shock, you should be able to get away okay without too much trouble. One time, they were conducting experiments on chimpanzees and the chimpanzees were infected with some crazy virus and then the chimpanzees got out and started biting people. This started the zombies. This was only in one movie, so I can't say it's all the time. What does seem to be all the time is that zombies love to eat people's flesh. You see, they're deteriorating, so they need all the fresh flesh they can get.


Here's what they do: they don't really rest or anything. All they do is wander around with their arms out and they walk all slow, and they seem to be completely unfazed by even the most jarring incidents, but once they see humans, man, lookout. They get real determined. Because, like I said before, they love flesh.


The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there. But as soon as you start talking, or showing basic cognitive reason, zombies are all over you.


I guess what I'm saying, is, zombies are dead and they don't have long before they deteriorate, so unless there's a whole lot of them, if you're being pursued by only a couple of zombies, you should be okay. I would say you should hide out somewhere a zombie can't get to, and, at the rate of mixing myths, you might want to cover your entire body in a thick layer of river mud like that time in Predator. It couldn't hurt. You should just wait it all out until the zombies deteriorate and can no longer move. The difficult thing is, zombies don't all become zombies at the same time, so maybe you should just pack a zombie emergency kit for your home and office.


POSTED BY JOHN MAYER AT 02:53 AM FROM PORTLAND, OR
pi_42095562
Random!
pi_42096192
Totally random. Maar er is vast wel een aanleiding voor geweest. Lees overal speculaties dat je ipv zombies zijn massa fans moet lezen, en dat hij het verse vlees aanleverd dan, bla bla bla...
pi_42096356
Of hij heeft gisteren een of andere weirdo zombie film zitten kijken.
quote:
The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there.
Imhotep
pi_42101989
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Of hij heeft gisteren een of andere weirdo zombie film zitten kijken.
[The thing too is, you can sometimes trick zombies into thinking that you're one of them. If you walk through a whole pack of zombies, and you're all like "bbbuuuurrrrgggghhhhh", like they are, there's a chance they won't notice you're even there.]

Imhotep
Shaun of the Dead
pi_42105969
Nieuwe BLOG!!

Serieus; he outdid himself
En het begint zo....
quote:
WHAT IF...


My Life Has Returned To Normal!!!!


Filed Under: John Mayer > Bill Bixby > Oh, No You Just Didn't!!!
De rest moet je ff lezen op de site zelf. Zit weer wat briljant fotografisch werk tussen namelijk
pi_42106278
Duidelijk is dat John zeer weinig te doen heeft de afgelopen dagen

Maar echt LMAO!
pi_42107035
Ach ja, een beetje dollen af en toe is ook wel leuk. Wel grappig dat we eindelijk weten hoe die hele Chad eruit ziet... His friengineer
pi_42110190
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand CSI al gekeken?
Ik had nog nooit van John Mayer gehoord, tot ik de season premiere van CSI had gezien. Vooral Waiting on the world to change is een lekker nummer. Ik heb ff alle albums binnengehaald, maar sommige zijn wel een beetje slow.. Maar over het algemeen lekkere muziek .
pi_42113111
Die Limited dubbel LP is wel verleidelijk om te importeren.
pi_42115014
Waar zou je die dan kunnen importeren Apfel?
pi_42115378
*Margo terug van de uni*
OMG, die blog! Die gezichten die ie trekt! Te grappig!
pi_42116408
http://www.looneytunescds.com/
Omgerekend 20 euro incl. verzendkosten.
pi_42116499
Ja, maar dat is toch niet die exclusieve versie of wel?
pi_42126420


He tucks his shirt in. Why? Because he's classy.



Had het er nog niet tussen zien staan, vast overheen gescrolled
  maandag 25 september 2006 @ 23:28:55 #159
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42127990
Dat met die foto's snap ik niet hoor..
je moeder is m'n broer
pi_42129071
Humor heet dat. John Mayer humor om preciezer te zijn.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:04:09 #161
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42129262
Leg uit?
je moeder is m'n broer
pi_42130126
Je snapt het wel nadat je hiervandaan "JM has a tv show" hebt bekeken
pi_42133237
Check out mijn nieuwe site: www.john-mayer.nl
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:39:23 #164
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42134405
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:37 schreef Numbie het volgende:
Je snapt het wel nadat je hiervandaan "JM has a tv show" hebt bekeken
Haha, wat grappig! Niet erg Amerikaans ook..
je moeder is m'n broer
pi_42134877
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Numbie het volgende:
Ja, maar dat is toch niet die exclusieve versie of wel?
LIjkt me wel, want heeft ie sowieso een normale LP daarvan gereleased?
Denk alleen niet dat ze de moeite hebben genomen om daar het artwork van in te scannen.
pi_42148582
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:06 schreef Apfel het volgende:

[..]

LIjkt me wel, want heeft ie sowieso een normale LP daarvan gereleased?
Denk alleen niet dat ze de moeite hebben genomen om daar het artwork van in te scannen.
Volgens mij zij John laatst juist dat hij alleen bij bepaalde dealers verkrijgbaar was... En van vrij veel albums maken ze nog steeds ook wel LP's. Ze zijn alleen heel moeilijk te verkrijgen...
pi_42150434
Net Waiting gezien op MTV!! Eindelijk, mocht ook wel een keertje
pi_42150581
Ik schakel juist net uit, echt net gemist dus
pi_42150777
Morgenavond wel weer denk ik tussen acht en half negen
pi_42152782
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:25 schreef Numbie het volgende:
Net Waiting gezien op MTV!! Eindelijk, mocht ook wel een keertje
GVD zat de hele tijd te kijken en typisch net als ik even aan het zappen ben...
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:02:30 #171
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42153957
Mooie clip hoor!
je moeder is m'n broer
pi_42155751
http://www.radio538.nl/538/headlines/index.jsp?id=679092

Volgens mij gebruikt de redactie van de 538 site gewoon het laatste Rolling Stone artikel als basis voor kleine (nutteloze) nieuwsberichtjes. lol.
pi_42156942
Daar lijkt het idd op.
John mag die porsche trouwens wel aan mij doneren als ie m zo graag kwijt wil
pi_42158089
Een Porsche wegdoen omdat ie te snel is? Wat is dat nou voor mieterig gedoe? John John John toch... tsssk. The fun you could have with that car

En neej DeSiever, nu niet gaan flippen over het woord mieterig
pi_42158183
Daarom mss moet ie zn auto maar even leuk meenemen hierheen kunnen wij m even laten zien hoe leuk een Porsche kan zijn. 2x gas geven en dan de Duitse Autobahn op


Ik waardeer zulke opmerkingen trouwens wel
pi_42161583
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:24 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij zij John laatst juist dat hij alleen bij bepaalde dealers verkrijgbaar was... En van vrij veel albums maken ze nog steeds ook wel LP's. Ze zijn alleen heel moeilijk te verkrijgen...
In die link die hij daarbij gepost had stond dus die link van zo'n toko in New York.
http://www.cimsmusic.com/
pi_42163144
Ok; zal wel dan Jammer alleen dat ik geen LP-speler heb...

Volgens mij had John trouwens zo'n 4wheeldrive verhoogd Porsche-ding. Zo'n Cayenne (hehe, zo heet dat ding: numbie heeft geen verstand van auto's. )
pi_42163183
Ik heb er ook geen
  woensdag 27 september 2006 @ 10:30:43 #179
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_42163190
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:01 schreef Voxie2 het volgende:
Check out mijn nieuwe site: www.john-mayer.nl
De tabs die je hebt gepost zijn vertaald door Scott Fischer en Catherine Gagné.
Wel leuk dat je ze aanbiedt op een nederlandse site hoor, maar zet er dan wel even bij waar je ze vandaan hebt.
Eerlijk is eerlijk.

Voor de rest leuke site hoor!
Zal me zo even aanmelden.
Je moeder is een hamster
pi_42163342
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

De tabs die je hebt gepost zijn vertaald door Scott Fischer en Catherine Gagné.
Wel leuk dat je ze aanbiedt op een nederlandse site hoor, maar zet er dan wel even bij waar je ze vandaan hebt.
Eerlijk is eerlijk.

Voor de rest leuke site hoor!
Zal me zo even aanmelden.


Ga jij nog eigenlijk naar zijn shows Crutch? Heb je zo lang niet gezien hier...
pi_42167263
quote:
AN OPEN LETTER TO THE SHOW-GOERS OF SAN DIEGO

Dear Show-goers of San Diego-

I am writing to you this afternoon in regards to tonight's performance in your city. I hereby promise that at no time during my set will I make any reference to the movie Anchorman: The Legend of Ron Burgundy. This includes, but is not limited to, the pronunciation of the area as "sahn-dee-ah-go", usage of the phrase "stay classy" and any reference to a whale's vagina. In fact, I will not draw attention to the vaginas of any members in the particular families within the order Cetacea. You deserve better, and it's time to let the healing begin. (My girlfriend Roxanne and her friend Angie were talking about this last night.)

Stay a coastal Southern-California city located in the southwestern corner of the continental United States, California, San Diego.

POSTED BY JOHN MAYER AT 02:04 PM FROM SAN DIEGO, CA
Goed om te lezen dat John nog steeds een fan van The Police is
pi_42169622
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:28 schreef Numbie het volgende:
Volgens mij had John trouwens zo'n 4wheeldrive verhoogd Porsche-ding. Zo'n Cayenne (hehe, zo heet dat ding: numbie heeft geen verstand van auto's. )
Ja klopt...Cayenne...oftwel de Porsche voor Soccermoms
pi_42169774
Haha, precies Maar goed ook eigenlijk dus dat hij'm weer heeft ingeruild...

En er was nog een blog gepost over Jeff Beck. Hij had daarin een linkje gezet naar de wikipedia pagina van Jeff Beck, waarin weer te lezen valt dat John schijnbaar samen met hem heeft gespeeld dit jaar. Weet iemand hier iets van, laat staan of het echt zo is?
pi_42171052
Sow dat cdboekje van Continuum kon zeker niet dikker?
pi_42173706
Haha Vind het wel stilistisch gezien zijn mooiste boekje tot nog toe. Vergeleken met die van AGT vooral dan...
pi_42175620
Ja vind het een leuk boekje...vind ook vooral dat op het eind met Things You Should Know grappig.
pi_42176933
Dit is het boekje in high def. Het is wel een pdf bestand, maar supermooie kwaliteit. Voor diegene die nog ff moeten wachten op de NL'se release...

http://download.yousendit.com/F1B9A80837D3CFE9
pi_42181633
Heb Het Blok extra aanstaan en ze gebruikten net de riff van Belief als achtergrondmuziek!!

Oh, en nu net CBTB. Echt twee sec. geleden Ik weet niet wie dat programma soundedit, maar is gek op JM! En nu YBIAW, ik word knettergek hier... LOL
pi_42183507
Die jongen die Het Blok doet heeft inderdaad altijd wel goede muzieksmaak.

Ik heb vandaag de Austin City Limits video van JM's optreden gedownload... Hij's goed! Ben wel een beetje een JM overload aant krijgen, maar dat mag nu... mezelf een beetje hypen, zodat ik 't misschien zelf ook ga geloven
pi_42183617
Ik ben ook alles aan het downloaden wat er dan ook maar te downloaden valt momenteel. Heb afgelopen weekend ook maar eens een John Mayer map gemaakt op m'n pc. Ik zag door de bomen het bos niet, had overal bestandjes staan... lol. Dus nu één grote JM map met muziek en eentje met video's
pi_42183744
En hoeveel uur aan materiaal is dat?
pi_42183878
Dat is 52.25h aan muziek, en zo'n 28h aan video
pi_42184050
LMAO! Wow! Indrukwekkend, haha.
  woensdag 27 september 2006 @ 22:57:09 #194
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42184111
CBTB??
je moeder is m'n broer
pi_42184282
Come Back To Bed. Ik spreek graag JM-taal
  woensdag 27 september 2006 @ 23:03:21 #196
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42184329
hihi ok bedankt.
je moeder is m'n broer
pi_42184541
We zullen de bedankjes doorgeven aan Remon
Gebruikt ook veel JM2 en MB20 enzo.

Volgens mij is dat afkorten iets vrouwelijks ofzo? Al die mannen zitten op forums en op msn iedere keer van Waar heb je het over?!?!
  woensdag 27 september 2006 @ 23:10:12 #198
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42184565
Is dat alleen met afkortingen dan Jill?
je moeder is m'n broer
pi_42184622
Nouja voor mannen zijn natuurlijk veel dingen een mysterie
pi_42184651
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
We zullen de bedankjes doorgeven aan Remon
Gebruikt ook veel JM2 en MB20 enzo.

Volgens mij is dat afkorten iets vrouwelijks ofzo? Al die mannen zitten op forums en op msn iedere keer van Waar heb je het over?!?!
Ken je die kerel dan Jill?

En volgens mij heb je ook gelijk hoor met die afkortingen.
  woensdag 27 september 2006 @ 23:13:48 #201
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42184685
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja voor mannen zijn natuurlijk veel dingen een mysterie
Je weet dat wij het niet erg vinden dat je zo denkt hè?
je moeder is m'n broer
pi_42184809
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ken je die kerel dan Jill?

En volgens mij heb je ook gelijk hoor met die afkortingen.
Van het mb20 forum. Kwam toen het Blok begon ooit eens vragen om suggesties. Die gaven wij natuurlijk graag
Hij is ook bij JM de 17de.
pi_42184893
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Van het mb20 forum. Kwam toen het Blok begon ooit eens vragen om suggesties. Die gaven wij natuurlijk graag
Hij is ook bij JM de 17de.
Owh Helemaal goed
pi_42186022
Can't Take That Plane is toch wel een lekker liedje; ook al klinkt het weer heel erg als iets anders waarvan ik de naam me niet meer kan herinneren...
pi_42197892
Wat bedoelt u met dat laatste, Numbie?
je moeder is m'n broer
pi_42198418
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef Numbie het volgende:
Can't Take That Plane is toch wel een lekker liedje; ook al klinkt het weer heel erg als iets anders waarvan ik de naam me niet meer kan herinneren...
Huh ken ik niet? yousendit ?
  donderdag 28 september 2006 @ 14:33:12 #207
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_42199017
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:37 schreef Numbie het volgende:

[..]



Ga jij nog eigenlijk naar zijn shows Crutch? Heb je zo lang niet gezien hier...
Ik ben ontzettend depressief/ongelukkig dat ik niet op tijd was om een kaartje te bemachtigen voor Johnny's optreden in de Melkweg, en jah ¤ 150,- á ¤ 160,- voor een kaartje neertellen vind ik ook wel een beetje overdreven (voor de melkweg dan). Dan ga ik liever een ticket boeken voor een show in London ofzo voor ongeveer ¤ 300,- plus concertkaartje en verblijf, zeg ¤ 400,- max. Heb ik nog een leuke vakantie.

Maar zei je nou "shows" als in meervoud van "show"?
Geeft hij nog een show dan?
Whaaaaaaaahahaha maak me gek......vertel.

Heb het erg druk gehad de laatste tijd, vandaar dat ik zo lang weg was.
Leuk om te zien dat jij nog steeds de John Mayer Spirit levende weet te houden.

Take care,

Edward
Je moeder is een hamster
  donderdag 28 september 2006 @ 14:49:50 #208
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_42199425
PS!!!!
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja voor mannen zijn natuurlijk veel dingen een mysterie
VERTEL?!
Je moeder is een hamster
pi_42200211
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef DeSiever het volgende:
Wat bedoelt u met dat laatste, Numbie?
Ok, ten eerste: "je" is ook goed hoor. Ben nog niet zo oud En wat ik bedoel is dat John blijkbaar ook weer met dit nummer heel goed heeft geluisterd naar een ander nummer, eentje waarvan ik zo niet op de naam kan komen.

En ja Edward, ik zei shows: hij treedt 23 okt. ook op in Londen... Maar dat is inmiddels ook al uitverkocht en daar wordt ook belachelijk veel geld gevraagd voor een kaartje. Misschien dat ik nog een ticket over heb voor Londen, maar dat weet ik pas na het weekend...
  donderdag 28 september 2006 @ 16:01:57 #210
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_42201388
Heb jij wel al een vliegticket geboekt?
Zo ja, wat betaal je ervoor?
Je moeder is een hamster
pi_42201665
Hehe, eindelijk lukt het me om het concert Webster Hall te downloaden...
pi_42205838
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Crutch het volgende:
Heb jij wel al een vliegticket geboekt?
Zo ja, wat betaal je ervoor?
We gaan met de trein, 99 euro retourtje. Je kan ook vliegen met RyanAir voor zo'n 55euro. Is wel vanuit Eindhoven naar Stansted (wat een uur buiten Londen ligt)...
pi_42207114
Je hebt vanaf Stansted wel vrij goedkope bussen naar London centrum... Meestal ben je dan voor een paar pond op en neer.. Ik geloof dat Stansted zelfs ook nog directe treinen heeft, maar dat weet ik niet zeker.
pi_42207539
Die treinen kosten 15pond per enkeltje had ik al uitgevogeld. De reden waarom wij toch voor de trein hebben gekozen, is omdat je dan wel meteen in het centrum van de stad aankomt (Waterloo Station). En inc. inchecktijd e.d. doe je er uiteindelijk net zo lang over
pi_42208563
Ik ken iemand anders die ook met de trein is gegaan, klonk inderdaad nog niet zo slecht. Dat wachten op vliegvelden is ook altijd tijd verspillen. Misschien dat ik daarom ook steeds later ga inchecken, haha. Alhoewel de laatste keer wel heel laat was, niet Jill? Toch die trein eens onthouden voor een volgende keer naar London.

Blijf het raar vinden dat John maar 2 data hier doet. Geeft me ergens de indruk dat ie terugkomt als ie klaar is met Continuum pluggen in de VS. Maar das misschien ook gewoon 'wishful thinking'
pi_42209086
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:40 schreef Gosjke het volgende:
Alhoewel de laatste keer wel heel laat was, niet Jill? Toch die trein eens onthouden voor een volgende keer naar London.
Ik vind het een strak plan om dat niet meer te doen (en iemand anders de bussen laten boeken)
En idd trein klinkt best fijn....stuk fijner dan hobbelt in een vliegtuig
pi_42212573
Ja, en je hebt tussendoor ook nog een klein uurtje pauze in Brussel. Hoef je niet de hele tijd stil te zitten Mij bevalt het wel die TGV/Eurostar/ICE ritjes

Heb net mijn proefreview ingeleverd bij de fok! redactie. Nu nog hopen dat ik word aangenomen.


word stiekem best wel zenuwachtig nu ik moet wachten op uitslag

[ Bericht 5% gewijzigd door Numbie op 28-09-2006 21:19:55 (sp (again ja)) ]
pi_42212814
Numbie for President!...nouja...reviewer dan
pi_42213022
Haha

Moet gewoon weer even een foto posten van de beste man. Geloof niet dat we dat hebben gedaan dit topic nog (ok, naast de OP dan.)

pi_42216231
Leuke foto! Vindt die ene foto in het cd boekje van Continuum ook erg mooi!
pi_42216295
Waar hb je review van gemaakt, Numbie? (goed hè. ik tutoyeer)
je moeder is m'n broer
pi_42216474
Die ene foto Gosjke? Welke ene foto? Kijk ik wel ff of ik'm kan posten

Heb een review geschreven over World Trade Center van Oliver Stone. Conclusie in een notendop: mooie plaatjes maar weinig inhoud.
pi_42217116


Die dus Volgens mij had ik deze (of soortgelijke foto) al eens eerder gezien ergens. Maar ik vind 'm nog steeds mooi!
pi_42217355
Zeeeeer mooi idd



Let me introduce to you: John Clayton Scissorhands
pi_42217799
Ik moet toch zeggen dat ik 'm er met die krullen een stuk beter uit vindt zien. Of hij heeft een betere fotograaf gekozen voor de recentere foto's. Na de 1e "help.. euhm.. wat is zijn haar lang!" shock, heb ik nu zoiets van: John, dat heb je goed gedaan. Qua kleding vind ik 'm er trouwens ook uitzien alsof er zich nu iemand mee bemoeit die er verstand van heeft ...
pi_42218058
Er is absoluut een stylist in het spel, in het geval van de foto die ik hierboven postte zeker zelfs. Die is genomen ter promotie van een Japanse designer.

Maar over het algemeen moet ik zeggen dat ik na het zien van de volgende foto wel m'n twijfels over heb...



John's interpretatie van een aftersummer-look. Shorts + sjaal...
pi_42218308
LMAO!
DIe bovenste helft: ok... Maar de onderste... ZO fout. Maar ook wel weer erg grappig.

Laat ik het houden op: over het algemeen heeft ie volgens mij advies gehad. Soms slaat ie 't misschien nog weleens in de wind
pi_42224588
Dies echt geweldig. De bovenste helft is echt zo van: Mwah het is nog best wel koud en de onderste helft: hartje zomer.
pi_42224691
En wat te denken van de vliegeniersbril!! Echt briljant Deze outfit doet me om de één of andere reden denken aan het nummer 'Something's Missing'. "When autumn comes, it doesn't ask..."
pi_42227968
Ik heb nu al tig keer gekeken naar dat concert in de Webster Hall. Rare is dat ik Belief nu niet oversla, normaal wel. Zeker een nummer wat ik gewoon paar keer moest horen. Nog 18 dagen!
pi_42228062
Hoe heet de singel die op dit moment op de radio gedraait wordt?
pi_42228157
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Stansfield het volgende:
Hoe heet de singel die op dit moment op de radio gedraait wordt?
Waiting on the world to change.
pi_42237860
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:24 schreef Toad het volgende:
Ik heb nu al tig keer gekeken naar dat concert in de Webster Hall. Rare is dat ik Belief nu niet oversla, normaal wel. Zeker een nummer wat ik gewoon paar keer moest horen. Nog 18 dagen!
Op het album klinkt het een stuk braver idd dan wanneer je de live-versies ziet/hoort...
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:48:27 #235
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42241792
Belief is toch een van de betere nummers van het album? Inspiratie lijkt van Sting te komen..
je moeder is m'n broer
pi_42242222
Wat "de betere nummers" zijn lijkt me nog al persoonlijk.

Belief is in ieder geval naast I Don't Trust MySelf en Slow Dancing wel mijn favoriete nr van het album
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:04:30 #237
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42242341
Favorieten wisselen iedere dag, maar je kunt wel zeggen of een nummer 'goed' is.
je moeder is m'n broer
pi_42242485
Mijn favorieten van 1 bepaald album wisselen eigenlijk niet iedere dag.

Ik vind "goed" ook subjectief... Maar dat ligt ongetwijfeld aan mij
pi_42242696
Ik vind het hele album (kei)goed, maar kan aflezen aan iTunes welke mijn favorieten zijn: simpelweg de nummers die ik het vaakst heb gedraaid Belief, STT, en SDIABR
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:19:07 #240
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42242741
Ik vind 'The Heart of Life' een leuk gek liedje..
je moeder is m'n broer
pi_42243074
Hoezo gek?

De Rolling Stone met het grote JM interview ligt trouwens nu bij de AKO etc. Justin Timberlake staat op de voorkant.
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:32:29 #242
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42243116
Ik bedoel apart.

Zijn er nog kaarten voor Amsterdam of Londen, weet je dat?
je moeder is m'n broer
pi_42243152
Allebei alleen nog "minder legaal" toch?
pi_42243334
Idd, alleen nog via eBay etc. Allebei hartstikke uitverkocht...

Hoop echt dat hij volgend jaar nog een maandje Europa doet. Duitsland, Frankrijk en Denemarken zijn toch echt wel landen waar hij ook veel fans heeft...
pi_42243549
Daarom vind ik deze 2 losse data ook zo irritant Najaa, beter dan niks natuurlijk
pi_42244677
Precies... We mogen niet klagen eigenlijk

En dan nog ander nieuws. Net aangekondigd op zijn website (www.johnmayer.com) dat je nu via een site een gratis trial-membership kunt aanvragen van Local-83!
Maar; voor de soundcheckparty hoef je het niet te doen. Heb net via een ander lid gehoord dat die toch niet plaats zal vinden...
pi_42245014
Waarom niet?
pi_42245064
Errors, errors...
pi_42245867
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:39 schreef Gosjke het volgende:
Waarom niet?
Geen idee. Een kerel op L-83 had het gevraagd, en ze hadden gewoon gezegd dat er geen s'check party komt...
pi_42257383
Dit heeft niets met John te maken, maar ik hoorde gister op de wereld draait door 'Baby get higher' van Roel van Velzen.

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=174

Op 32 minuten. Klinkt een beetje als Gavin eigenlijk, vind het erg goed klinken. Maar om er nou een nieuw topic voor te opnenen. Daarom maar even hier, blijft toch singer/songwirter
pi_42257489
19 oktober trouwens is John bij Evers staat op.
pi_42257849
Ow hij gaat dus wel langs radioshows enz. Misschien toch nog een kans dan dat ie ook naar een tv programma komt.

Edit:

Beste Claudia,

Is het geen goed idee om een interview te doen met John Mayer in De wereld draait door? Ook al doen jullie dat normaal nooit met internationale artiesten, het zou een erg leuk interview op kunnen leveren. Ik heb al vernomen dat hij ook langs Edwin Evers gaat de 19e, dus hij blijft na zijn concert in ieder geval nog in Nederland. Hij zou de puibliciteit hier denk ik goed kunnen gebruiken ook. En als fan zijnde zou het voor jou misschien ook leuk zijn om hem te kunnen interviewen.

Mvg,

...

Net ff mailtje gestuurd naar Claudia de Breij om em misschien toch naar DWDD te krijgen. Zou leuker zijn dan Jensen iig. Zal wel niet veel helpen zo'n mailtje, maar kan het altijd proberen natuurlijk

[ Bericht 79% gewijzigd door nemesis4 op 30-09-2006 14:40:29 ]
pi_42258380
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:14 schreef Numbie het volgende:

[..]

Geen idee. Een kerel op L-83 had het gevraagd, en ze hadden gewoon gezegd dat er geen s'check party komt...
Das ook waardeloos eigenlijk. Alsof het zo'n moeite zou zijn om dat in elkaar te draaien?

Ik ben benieuwd waar we John allemaal gaan tegen komen op tv en radio, aangezien ie dus schijnbaar echt niets beters te doen heeft tot ie naar London gaat

Edit om even te vragen (Numbie, jij weet dat vast ) of John écht met een hele band komt. Het lijkt me namelijk niet erg effectief om ze allemaal over te vliegen inclusief instrumenten (of ze moeten hier alles huren), hotelaccomodaties of een tourbus enz. enz. voor 2 optredens. Ik hoop van wel natuurlijk, maar handig is anders
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:30:19 #254
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42258642
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:32 schreef nemesis4 het volgende:
als fan zijnde
je moeder is m'n broer
pi_42261187
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:30 schreef DeSiever het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee?
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:12:44 #256
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42261810
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:44 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee?
Hoe vind je het zelf klinken?
je moeder is m'n broer
pi_42262298
Ok het is niet helemaal goed, maar ik heb het ff snel getikt, het is geen wetenschappelijke paper. :/
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:40:53 #258
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42262467
Klopt. Sorry.
je moeder is m'n broer
pi_42262634
En 'als fan zijnde' kan best hoor, is niets mis mee.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:52:49 #260
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42262742
Het is dubbel, maar van iemand die vol zit met vooroordelen en aannames had ik niet anders verwacht.

Als je het woord zijnde weg laat verandert er niets aan de betekenis.
je moeder is m'n broer
pi_42262943
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:52 schreef DeSiever het volgende:
Het is dubbel, maar van iemand die vol zit met vooroordelen en aannames had ik niet anders verwacht.
Wow, dat was vriendelijk
pi_42262984
Ja het is dubbel maar om nou te zeggen het is een dodelijke fout, vooral in een informeel mailtje moet dat kunnen. Maar ja ik ben niet zo stijf en harkerig dat ik om ieder klein spelfoutje of "onbeschoft" woord op een forum ga lopen zeiken.


Back on Mayer: WOTWTC werd net gebruikt bij Eigen Huis en Tuin.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:06:44 #263
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42263056
Sorry dat ik niet onverschillig ben.
je moeder is m'n broer
pi_42263181
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:06 schreef DeSiever het volgende:
Sorry dat ik niet onverschillig ben.
Er is "niet onverschillig" en er is "op alle slakken zout leggen"
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:15:02 #265
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42263241
Point taken.
je moeder is m'n broer
pi_42269319
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Das ook waardeloos eigenlijk. Alsof het zo'n moeite zou zijn om dat in elkaar te draaien?

Ik ben benieuwd waar we John allemaal gaan tegen komen op tv en radio, aangezien ie dus schijnbaar echt niets beters te doen heeft tot ie naar London gaat

Edit om even te vragen (Numbie, jij weet dat vast ) of John écht met een hele band komt. Het lijkt me namelijk niet erg effectief om ze allemaal over te vliegen inclusief instrumenten (of ze moeten hier alles huren), hotelaccomodaties of een tourbus enz. enz. voor 2 optredens. Ik hoop van wel natuurlijk, maar handig is anders
Ik neem aan dat John wel met de hele band komt; hij vliegt immers toch ook heel Amerika door met de band. Misschien dat ze juist daarom maar twee shows geboekt hebben. Omdat het anders te duur zou worden, maar dat is puur hypothetisch...
pi_42269424
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat John wel met de hele band komt; hij vliegt immers toch ook heel Amerika door met de band. Misschien dat ze juist daarom maar twee shows geboekt hebben. Omdat het anders te duur zou worden, maar dat is puur hypothetisch...
Dit zijn meer optredens voor de publiciteit dan om geld te verdienen. Ze kunnen echt niets verdienen aan 1000x 15 euro hier. Nee duidelijk publiciteit.

Die hele band overvliegen is geen prob. Mayer is de ster en als hij dit wil zal het geschieden.
pi_42269484
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat John wel met de hele band komt; hij vliegt immers toch ook heel Amerika door met de band. Misschien dat ze juist daarom maar twee shows geboekt hebben. Omdat het anders te duur zou worden, maar dat is puur hypothetisch...
Ja.. dat leek mij eerst ook. Maar toen ik erover nadacht, zouden ze meer rendement halen uit deze tour als ze meer data deden. (Als ze tenslotte toch de hele boel al overgevlogen hebben, waarom dan niet wat meer optredens doen.. je bent toch al in het goede continent). Maar je kunt het inderdaad ook bekijken zoals jij het zegt. Loopt zijn tour in de VS niet een beetje zo dat ze van stad naar stad kunnen rijden met een tourbus?

Ik kreeg gewoon in ene zo'n ingeving dat ik dacht: Dadelijk laat ie DeLa en DRH thuis!
pi_42269502
Ja dat is ook zo. Die kosten trekt hij er niet uit idd... Niet voor niets in de week van zijn albumrelease.
pi_42269536
Maar juist voor korte promo tourtjes (waarbij het meerendeel vaak ook draait om snelle, vaak akoestische, radio en tv optredens) nemen artiesten lang niet altijd een volledige band mee.. Daarom even mijn freak out moment
pi_42270052
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef fjboere het volgende:

[..]

Dit zijn meer optredens voor de publiciteit dan om geld te verdienen. Ze kunnen echt niets verdienen aan 1000x 15 euro hier. Nee duidelijk publiciteit.

Die hele band overvliegen is geen prob. Mayer is de ster en als hij dit wil zal het geschieden.
Veel geld zullen ze er niet mee verdienen, maar zal het veel publiciteit opleveren? De mensen die naar het concert toe gaan waren al fan nml. En qua media coverage valt het op zich ook wel mee. Misschien verandert dat nog wat over een paar weken, maar ik verwacht het niet.
  zondag 1 oktober 2006 @ 09:47:24 #272
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42275461
Natuurlijk komt zijn band mee..
je moeder is m'n broer
pi_42277276
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

En qua media coverage valt het op zich ook wel mee. Misschien verandert dat nog wat over een paar weken, maar ik verwacht het niet.
Ik denk het eigenlijk wel. De single is aardig gedraaid. Hij komt bijvoorbeeld al bij "Evers Staat Op". Voeg daar nog een paar namen aan toe die hier al genoemd zijn (of bijvoorbeeld dat live muziek programma van radio2 en bijvoorbeeld zoiets als wat Coen Swijnenberg vaak had bij 3fm 's avonds) en ik denk dat je nog weleens geregeld JM live op de radio/tv gaat horen die week.
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:06:30 #274
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42278041
Bijna deel 9! Het gaat goed met John
je moeder is m'n broer
pi_42278996
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:21 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Ik denk het eigenlijk wel. De single is aardig gedraaid. Hij komt bijvoorbeeld al bij "Evers Staat Op". Voeg daar nog een paar namen aan toe die hier al genoemd zijn (of bijvoorbeeld dat live muziek programma van radio2 en bijvoorbeeld zoiets als wat Coen Swijnenberg vaak had bij 3fm 's avonds) en ik denk dat je nog weleens geregeld JM live op de radio/tv gaat horen die week.
En hij zal ook wel in een paar bladen verschijnen.
Het is eigenlijk net zo een promo geval als wat Gavin deed in Maart. Die week was ie bij veel radio en tv proggies en die week erna stond ie in veel bladen. Ik gok eigenlijk dat het zelfs dezelfde shows en bladen worden aangezien het btje dezelfde doelgroep is en hetzelfde label hier in NL.
pi_42281108
Laat'm alleen ajb Jensen overslaan. Kan die kerel niet uitstaan; al zou de daaruit resulterende humor waarschijnlijk wel briljant zijn...
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:22:54 #277
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42281279
Als ze de show zouden kennen, zouden ze Jensen afwijzen, maar de meesten kijken alleen naar de gage en niet naar een compilatie-tape van drie jaar vunzigheid.
je moeder is m'n broer
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:19:47 #278
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42289703
Komt hij nou bij Jensen!.. ?

Trouwens ik vond die kleuren foto voor dat neonlicht wel vet. Eerste sinds dat hij lang haar heeft.
Ik heb gister de clip van 'Clarity' voorbij zien komen op MTV Hits.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42289865
Nee, we weten niet of hij bij Jensen komt. Maar speculeren is leuk
pi_42291867
WOTWTC direct gevolgd door Gravity bij het Blok daarnet.
Remon
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:16:41 #281
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42291999
Hoi allemaal..

Vandaag 'Little Things' weer eens gehoord, blijft ook bijzonder mooi..
pi_42292162
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef Jill-RMC het volgende:
WOTWTC direct gevolgd door Gravity bij het Blok daarnet.
Remon
Ik wil me hier graag bij aansluiten

Held!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:22:52 #283
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292264
Wie is Remon dan, lieve Gosjke?
pi_42292486
Degene die de muziek doet bij o.a. Het Blok. Hij is een jaartje of wat geleden op een ander forum waar ik ook postte advies komen vragen en werd daarbij door o.a. Jill en mij doodgegooid met suggesties, waardoor ook vorig seizoen al de meest geniale, toen nog onbekende, muziek voorbij kwam rollen.

Iedere week was het zo'n uurtje van: "Jeeh!" "oeh, luister!" en dan spastisch naar die tv wijzen en omdat de man muzieksmaak heeft (en die ook rustig in tv programma's gebruikt, ookal is het onbekende muziek in Nederland), kunnen we iedere week "raadt de intro" spelen
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:30:24 #285
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292583
Hahaha.. wat een goed verhaal

Maar... heeft hij nu een goede smaak of heeft hij jullie suggesties gewoon blindelings opgevolgd?
pi_42292693
Hij had zelf al smaak (zat namelijk op het Matchbox Twenty forum) en wij hebben daar heel subtiel nog even wat bands en artiesten bij gegooid die hij nog niet in zijn "to buy" lijstje voor cd's had staan
pi_42292724
Hij heeft zelf ook smaak.

Ook YWBM van MB20 erin. Ik ben ervoor dat ze dit jaar een cd moeten uitbrengen met: De Muziek uit Het Blok.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:35:04 #288
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292742
Netjes, netjes..

Is er een levend Matchbox Twenty-topic???

(heb je hun versie van 'Time after time'?)
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:36:11 #289
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292780
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij heeft zelf ook smaak.

Ook YWBM van MB20 erin. Ik ben ervoor dat ze dit jaar een cd moeten uitbrengen met: De Muziek uit Het Blok.
You Won't Be MIne?

Ja, je zou bijna naar dat programma gaan kijken inderdaad..
pi_42292857
Die versie heeft ze ongetwijfeld.. Ik ook btw *LOL* WIe niet, zou ik bijna zeggen
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:40:45 #291
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42292937
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Gosjke het volgende:
Die versie heeft ze ongetwijfeld.. Ik ook btw *LOL* WIe niet, zou ik bijna zeggen
Nee, ik vroeg het aan jou volgens mij.

Jij bent ook bij James Morrison toch?
pi_42293053
Ik weet niet aan wie je 't vroeg, want Jill en ik posten bijna gelijktijdig (ga uit mijn hoofd Jill! )

Ja, ik ga naar James Morrison
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:47:51 #293
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42293188
Jullie hebben last van/baat bij telepathie?

Dan zie ik je daar! Het wordt toch al een legendarische avond..
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:07:47 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42293851
OP voor deel 9 reeds in gereedheid gebracht?
pi_42294619
Ik neem aan dat Numbie alweer ergens een geniale OP heeft.

Ja, die telepathie heeft zo z'n irritante momenten
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:28:45 #296
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42294793
Haha.. gaan jullie bij JM maar naast elkaar staan, dan zal ik op tweelingzusjes letten.. als ik daar tijd voor heb..
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:29:20 #297
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42294826
Numbie.. we hebben je nodig..
pi_42294923
Op de meest kansloze momenten dezelfde dingen zeggen zijn we goed in

En levend is een groot woord, maar het topic is er wel: Matchbox 20 - Deel 2
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:31:35 #299
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:32:55 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:33:18 #301
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42295043
Wil de echte JM opstaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')