abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35149997
Matchbox 20 - Deel 2

Albums in totaal:
Tabiath's Secrets: Don't Play With Matches
Tabitha's Secrets: Tabitha's Secret?
Tabitha's Secrets: Live
Matchbox20: Yourself Or Someone Like You
Matchbox20: Mad Season
Matchbox Twenty: More Than You Think You Are
Matchbox Twenty: EP

Dvd's
Matchbox20 - Storytellers VH1
Matchbox Twenty - SHOW

Tabitha's Secret begon eerst met Rob Thomas, Jay Stanley, Bryan Yale, John Goff en Paul Doucette. Na het dumpen/vrijwillig vertrek van Jay Stanley en John Goff werden Adam Gaynor en Kyle Cook bijgeroepen om door te gaan als Matchbox Twenty. Na Mad Season hebben de jongens een heerlijke dvd uitgebarcht. Genaamd Storytellers, een productie van VH1. Na een break van maar liefst 3 jaar, gingen de jongens eindelijk weer de studio in met samen werking van niemand minder dan Matt Serletic en Mick Jagger, ontstond de album More Than You Think You Are onder de naam van Matchbox Twenty die vanaf dat moment alleen nog maar voluit geschreven mag worden. Een vreemde maar wel leuke besluit. Gelukkig had de band ook nog de kracht om een wereld tournee te maken. Aan het eind van deze tournee besloten ze om een Live DVD uit te brengen die maar liefst 2 disc's bevat! Genaamd SHOW! Na een korte carriere onder de naam Matchbox Twenty een en mooie tour, besloten de jongens om tijdelijk (3 jaar) te gaan stoppen om aan hun solo carriere's te gaan werken. De fans moeten het doen met een vierde album genaamd EP. Niet bepaald nieuw materiaal omdat alle nummers oude bekenden zijn in een actoustisch of live jasje. Behalve 1 nummer. Dat is een nieuwe nummer genaamd Suffer Me.

Kyle Cook ging eindelijk werken aan zijn eigen band, genaamd The New Left. Na een kleinschalig album met een geringe 6 nummers die werkelijk de één na de ander schitteren onder de naam Let Go. Niet een te grote succes, en wel een aantal optredens hier en daar in America, blijft het nogal stil rondom deze band. Hetzelfde overkomt Paul Doucette maar in nog mindere maten.

De enige die succes buiten de band scoort, dat is dan ook Rob Thomas. Met zijn solocarriere en een album genaamd Something To Be, verlengt deze zanger en schrijver zijn grenzen om ook de pop-scene te bereiken. Vele fans nemen hem dit niet in dank af en laten het op verschillende forum ook weten. Als Rock artiest moet je ook gewoon rock blijven produceren. Desondanks, staan er een aantal geweldige nummers op (zoals Ever The Same en Now Comes The Night) waarmee Rob zich opnieuw bewijst waarom muzieklegenden Carlos Santana en Mick Jagger graag met deze artiest herhaald samenwerken. Rob Thomas wordt gevraagd om een nummer te schrijven voor de soundtrack van Dirty Dancing 2: Havana Nights en Carlos Santana vraagt hem opnieuw om een aantal nummers te schrijven voor zijn nieuwste album. Rob Thomas heeft het erg druk met schrijven en het schiten van videoclips, toch besluit hij om een wereld tournee te gaan. Erg succesvol en inmiddels ook klaar. In de tussentijd heeft Rob ook nog een tweede deel (promo) van zijn solo album laten schieten, onder de naam Something More die vele fans van de oude garde als de nieuwe de hart sneller doet kloppen. Waarom? Hierin laat Rob Thomas opnieuw weten hoe geweldig deze zanger is achter de piano. Na klaar te zijn, verwachten we van Rob een kleine rustpauze, en zijn en zijn band's belofte om in 2007 met een nieuwe labum te komen. Beloofd is ook na zijn wereld tournee weer de studio in te gaan met de band. Helaas dit keer zonder Adam Gaynor die ons verteld vanwege persoonlijke omstandigheden niet meer bij de band kan blijven. Om geen woorden aan vuil te maken, focussen wij ons op de nieuwe stelling van de band. Volgens gerichten gaat Paul Doucette de drums verlaten en omarmt deze man de gitaar. Wie zijn plaats overneemt op de drums, is mij nog onbekend. Wel kan ik jullie vertellen dat Adam Gaynor zeer gemist wordt door de fans. In de tussentijd, mochten wij de geruchten vertrouwen, dan verwachten wij een Greatest Hits van deze jongens nog voor 2007.
Met dank aan Dizer voor de OP!

Link naar vorig topic: Matchbox 20

Post naar aanleiding waarvan ik dit topic heb opgestart:
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ze zouden gaan beginnen als het solo-tour van Rob Thomas klaar is. Dat was dus 3 dagen geleden ! Maar ik neem aan dat ie nog een paar maanden rust wil nemen of zo
Ze hebben al twee concerten gegeven op 31decemver en 1 januari als band

Helaas zonder Adam Gaynor. Die is er mee gestopt. Nieuwe album wordt verwacht in 2007. In de tussentijd moeten we het gaan doen met een waarschijnlijk opkomend Greatest Hits in een "leuk" jasje...
Iemand nieuws over deze geweldige band?

[ Bericht 33% gewijzigd door koenimex op 16-02-2006 19:15:26 ]
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:34:22 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35150265
Superband. Heb belachelijk veel van ze! Inclusief 3 gesigneerde albums
Friends don't let friends remain beardless...
pi_35150389
Er zijn toch maar 3 albums? Wel cool, gesigneerd en wel! Ik vind de laatste denk ik het beste, dat schijnt heel gek te zijn, hoorde ik .

Heeft er iemand trouwens ook ervaring met Rob's vorige band, Tabita's Secret ofzoiets?
pi_35150904
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef koenimex het volgende:
Er zijn toch maar 3 albums? Wel cool, gesigneerd en wel! Ik vind de laatste denk ik het beste, dat schijnt heel gek te zijn, hoorde ik .

Heeft er iemand trouwens ook ervaring met Rob's vorige band, Tabita's Secret ofzoiets?
Ik vind More than you think you are een kutalbum. Andere twee zijn geweldig.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:16:44 #5
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35151470
Albums in totaal:
Tabiath's Secrets: Don't Play With Matches
Tabitha's Secrets: Tabitha's Secret?
Tabitha's Secrets: Live
Matchbox20: Yourself Or Someone Like You
Matchbox20: Mad Season
Matchbox Twenty: More Than You Think You Are
Matchbox Twenty: EP

Dvd's
Matchbox20 - Storytellers VH1
Matchbox Twenty - SHOW

Tabitha's Secret begon eerst met Rob Thomas, Jay Stanley, Bryan Yale, John Goff en Paul Doucette. Na het dumpen/vrijwillig vertrek van Jay Stanley en John Goff werden Adam Gaynor en Kyle Cook bijgeroepen om door te gaan als Matchbox Twenty. Na Mad Season hebben de jongens een heerlijke dvd uitgebarcht. Genaamd Storytellers, een productie van VH1. Na een break van maar liefst 3 jaar, gingen de jongens eindelijk weer de studio in met samen werking van niemand minder dan Matt Serletic en Mick Jagger, ontstond de album More Than You Think You Are onder de naam van Matchbox Twenty die vanaf dat moment alleen nog maar voluit geschreven mag worden. Een vreemde maar wel leuke besluit. Gelukkig had de band ook nog de kracht om een wereld tournee te maken. Aan het eind van deze tournee besloten ze om een Live DVD uit te brengen die maar liefst 2 disc's bevat! Genaamd SHOW! Na een korte carriere onder de naam Matchbox Twenty een en mooie tour, besloten de jongens om tijdelijk (3 jaar) te gaan stoppen om aan hun solo carriere's te gaan werken. De fans moeten het doen met een vierde album genaamd EP. Niet bepaald nieuw materiaal omdat alle nummers oude bekenden zijn in een actoustisch of live jasje. Behalve 1 nummer. Dat is een nieuwe nummer genaamd Suffer Me.

Kyle Cook ging eindelijk werken aan zijn eigen band, genaamd The New Left. Na een kleinschalig album met een geringe 6 nummers die werkelijk de één na de ander schitteren onder de naam Let Go. Niet een te grote succes, en wel een aantal optredens hier en daar in America, blijft het nogal stil rondom deze band. Hetzelfde overkomt Paul Doucette maar in nog mindere maten.

De enige die succes buiten de band scoort, dat is dan ook Rob Thomas. Met zijn solocarriere en een album genaamd Something To Be, verlengt deze zanger en schrijver zijn grenzen om ook de pop-scene te bereiken. Vele fans nemen hem dit niet in dank af en laten het op verschillende forum ook weten. Als Rock artiest moet je ook gewoon rock blijven produceren. Desondanks, staan er een aantal geweldige nummers op (zoals Ever The Same en Now Comes The Night) waarmee Rob zich opnieuw bewijst waarom muzieklegenden Carlos Santana en Mick Jagger graag met deze artiest herhaald samenwerken. Rob Thomas wordt gevraagd om een nummer te schrijven voor de soundtrack van Dirty Dancing 2: Havana Nights en Carlos Santana vraagt hem opnieuw om een aantal nummers te schrijven voor zijn nieuwste album. Rob Thomas heeft het erg druk met schrijven en het schiten van videoclips, toch besluit hij om een wereld tournee te gaan. Erg succesvol en inmiddels ook klaar. In de tussentijd heeft Rob ook nog een tweede deel (promo) van zijn solo album laten schieten, onder de naam Something More die vele fans van de oude garde als de nieuwe de hart sneller doet kloppen. Waarom? Hierin laat Rob Thomas opnieuw weten hoe geweldig deze zanger is achter de piano. Na klaar te zijn, verwachten we van Rob een kleine rustpauze, en zijn en zijn band's belofte om in 2007 met een nieuwe labum te komen. Beloofd is ook na zijn wereld tournee weer de studio in te gaan met de band. Helaas dit keer zonder Adam Gaynor die ons verteld vanwege persoonlijke omstandigheden niet meer bij de band kan blijven. Om geen woorden aan vuil te maken, focussen wij ons op de nieuwe stelling van de band. Volgens gerichten gaat Paul Doucette de drums verlaten en omarmt deze man de gitaar. Wie zijn plaats overneemt op de drums, is mij nog onbekend. Wel kan ik jullie vertellen dat Adam Gaynor zeer gemist wordt door de fans. In de tussentijd, mochten wij de geruchten vertrouwen, dan verwachten wij een Greatest Hits van deze jongens nog voor 2007.
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:18:09 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35151519
Zo.. dat is even wat ik allemaal heel snel wist uit mijn hoofd. Als je meer wilt weten, kan je ook naar Matchbox20.nl gaan en op het forum kijken, of het aan mij of Jill-RMC vragen. Die spookt ook hier rond en dat is IMO de nummer 1 fan uit Nederland
pi_35154368
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef Dizer het volgende:
--Verhaal--
Mag dit in de OP? Ziet er goed uit !
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:53:48 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35156814
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef koenimex het volgende:

[..]

Mag dit in de OP? Ziet er goed uit !
Van mij wel, als mijn naam er maar bij komt te staan
pi_35162018
Ok bedankt, heb het gelijk ff aangepast. Plaatje erbij geknikkerd voor de volledigheid .
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:14:58 #10
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35162068
Lekkere band.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:28:02 #11
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_35170228
Oehw, wat geniet ik van het leven:

Een nieuw MB20 album, en een nieuw John Mayer album op komst.

Je moeder is een hamster
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:06:55 #12
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40309398
Ik zit nu naar de Britse documentaire Crazy Rulers of the World te kijken wat onder andere gaat over niet-conventionele marteltechnieken, en het schijnt dat ze gevangenen in Guantanamo Bay en Abu Graib martelen door muziek van o.a. Matchbox 20 op te zetten.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:22:47 #13
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40309842
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:06 schreef Grobbel het volgende:
Ik zit nu naar de Britse documentaire Crazy Rulers of the World te kijken wat onder andere gaat over niet-conventionele marteltechnieken, en het schijnt dat ze gevangenen in Guantanamo Bay en Abu Graib martelen door muziek van o.a. Matchbox 20 op te zetten.
Oud nieuws . Maar het is natuurlijk onzin. Iemand die gewoon iets tegen MB20 heeft, heeft dit voor elkaar gekregen!
pi_40310542
Paar dingetjes uit het OP verhaaltje:
Tabitha's Secret...zonder s.
En Matt Serletic was er bij de eerste 2 cd's ook al gewoon bij en Mick Jagger heeft wel geteld 1 zinnetje geschreven voor Disease dus echt samenwerken kan je dat niet noemen.

zaterdag 29 juli 2006 @ 23:52:34 #15
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40310570
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Paar dingetjes uit het OP verhaaltje:
Tabitha's Secret...zonder s.
En Matt Serletic was er bij de eerste 2 cd's ook al gewoon bij.

Was het weer zover? Heb je niks te doen
pi_40310578
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

Was het weer zover? Heb je niks te doen
Valt het op
pi_40310612
Live en Tabitha's Secret? moeten trouwens omgedraaid als het in de volgorde van uitkomen is.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 23:56:47 #18
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40310642
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Live en Tabitha's Secret? moeten trouwens omgedraaid als het in de volgorde van uitkomen is.
KUT Website waar ik het vandaan had maar niet meer weet omdat het eeuwen geleden is en zo
pi_40310683
Je informatie van een random website halen....slecht!
Dat behoor je toch te weten, foei!

pi_51016329
Matchbox Twenty Breaks From 'Exile' With New Tunes

After a long hiatus to allow frontman Rob Thomas to release his first solo album, "Something To Be," the members of matchbox twenty have completed a month's worth of sessions in Los Angeles to record new songs for an upcoming retrospective.

Thomas tells Billboard.com that "Exile on Mainstream," due Oct. 2 via Atlantic, could include as many as six new cuts produced by Steve Lillywhite, plus 11 prior hits. Among the new tunes are the upbeat first single "How Far We've Come," "I'll Believe You When..." ("It's like our Pretenders song," he says of the latter), the '50s-leaning "Can't Let You Go" and "These Hard Times."

"This is different than any record we've made, and different than my solo record," says Thomas, who had never collaborated on the songwriting with his bandmates. "We got together for a week at my house and we all had song ideas, but they didn't sound like what we wanted to play together. Between that vibe and working with Steve, it's a much more raw, energetic, live-sounding record than we've done in the past."

In another twist, Paul Doucette, who had previously been the band's drummer, is now playing rhythm guitar as a replacement for Adam Gaynor, who left matchbox in 2005. "Over the last two or three years, he started playing more guitar and keyboard," Thomas says. "One day, he just said, listen, I'd rather not play drums anymore. He's actually a better guitar player than our old guitar player was."

Thomas, who just launched a new record label with Epic and released a documentary about the experience of recording solo, says matchbox twenty will return to the road beginning in January. "We'll do some one-offs before then, like TV shows," he reports. "We're also playing an Andre Agassi charity event in Las Vegas."
Next summer, Thomas will begin work on his second solo disc, and says he hopes matchbox will be back in the studio in 2009 to record a new album.

zondag 1 juli 2007 @ 00:06:28 #21
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51016412
WTF, dus we krijgen:

2007 NIeuwe album: Greatest Hits + 6 nieuwe nummers
2008 Nieuwe album Rob solo
2009 Nieuwe album MB20?

pi_51016463
Ja...alhoewel met touren en alles ertussen gooi er overal nog maar een jaartje extra bij
  zondag 1 juli 2007 @ 00:09:15 #23
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51016489
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja...alhoewel met touren en alles ertussen gooi er overal nog maar een jaartje extra bij
Zolang ze maar in NL gaan spelen (in de Paradiso uiteraard) dan vind ik het prima ,.
pi_51016588
Niet nog meer Rob solo zeg, alsjeblieft, laat 't gaan... Pffff

En of je bent ff vervelend over Adam: "He's actually a better guitar player than our old guitar player was."
Rob, jij smerige vuile bitch... Je hebt ook niets aan 'm te danken gelukkig.... *rolls eyes at Robs diva behavior*

Maar vooruit, alleen al vanwege het feit dat er nog een kansje is dat ik ze ooit live ga zien
pi_51016589
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef Dizer het volgende:

[..]

Zolang ze maar in NL gaan spelen (in de Paradiso uiteraard) dan vind ik het prima ,.
Ik zweer de eerste de beste kutterrorist die het nodig vind om een aanslag te plegen rond die tijd of een dreiging veroorzaak en me weer een Paradiso-concert door de neus boort...echt die kunnen beter amerikaanse troepen gaan opzoeken en smeken of ze alsjeblieft in dat Guantanamo bay opgesloten kunnen worden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')