rampgebeid nog welquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
En voor de mensen die er nu zitten en binnenkort heen gaan. Een stuk in het noorden van Thailand, rond Chaing Rai is uitgeroepen tot rampgebied.
Nee, maar als je naar de GGD gaat krijg je toch een consult en moet je vertellen naar welke landen je gaat, dan bepalen hun wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, hebben jullie die gele koorts injectie wel gehaald?
Ben in totaal 1,5 jaar in Thailand, Cambodja, Laos, Burma, Maleisië en Indonesië geweest en heb geen enkele injectie of pil gehad....maar ik zeg niet dat jij dat ook niet moet doen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Daar ben ik nog nooit geweest, hebben jullie die gele koorts injectie wel gehaald?
Ik zal het idd wel ff doen, maar fijn om te horen dat het niet zo urgent is. Btw, voor al die landen daaro heb je alleen voor Vietnam en Bali een visum nodig? en Cambodja maar dat schijnt op het vliegveld te regelen te zijn Ik las tegenstrijdige berichten over Indonesie nl.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Ben in totaal 1,5 jaar in Thailand, Cambodja, Laos, Burma, Maleisië en Indonesië geweest en heb geen enkele injectie of pil gehad....maar ik zeg niet dat jij dat ook niet moet doen!
Volgens mij kun je voor Bali (ook Indonesie) gewoon op het vliegveld regelen, dat was in ieder geval zo toen ik daarnaartoe ging een aantal jaar geleden. Cambodja is sowieso op het vliegveld te regelen en Vietnam moet je vantevoren aanvragen (maar dat kun je ook in bijv. Cambodja doen, is goedkoper).quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zal het idd wel ff doen, maar fijn om te horen dat het niet zo urgent is. Btw, voor al die landen daaro heb je alleen voor Vietnam en Bali een visum nodig? en Cambodja maar dat schijnt op het vliegveld te regelen te zijn Ik las tegenstrijdige berichten over Indonesie nl.
Ik heb eens zitten kijken voor de hotels waar wij heen gaan, en die zijn helemaal niet zo duur. Ik geloof nog minder in dollars dan jij in euro's rekent. Kijk eens op de site van Fox reizen, daar kun je ook een aantal van de hotels vinden. Sommigen daarvan hebben een eigen website waar je volgens mij ook kunt boeken (en anders stuur je een e-mailtje)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:17 schreef DarkChylde het volgende:
ik ga over een paar weekkies met mijn vriendinnetje naar thailand
we hebben al een ticket bij cheaptickets gekocht (6 nog wat bij china airlines).
we zijn van plan om rond te gaan reizen, maar wel met een (luxe) vakantie inslag.
als ik een beetje rondkijk op het net, dan ben je rond de 50 euro per nacht per kamer kwijt.
is het net zo duur als het ter plekke regelt?
en als mensen nog goede adressjes weten, houd ik me aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |