abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:30:18 #51
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42327349
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:15 schreef APK het volgende:

Dat is minder.
Maar gelukkig is het goed afgelopen.
Waren er nog passagiers die in paniek raakten met het vooruitzicht van een evtuele moeizame landing
Niet echt paniek gehoord, mensen wisten in eerste instantie niet wat het was, ik wel, 2 harde knallen en voelen dat de snelheid terugviel en hevige turbulentie (Tja op de velgen rijdt het vliegtuig minder soepel), piloot pakte het m.i. wel goed aan, wetende dat hij niet kon stoppen, motoren vol gas, en zo de lucht in, (normaal zal een piloot iets meer snelheid willen maken), je voelde wel dat in het begin wat moeite had met opstijgen, maar de 4 motoren hebben hun best gedaan

En m.b.t. EL AL, mij is het zonder problemen gelukt om op Israel te overnachten en de bagage gewoon te laten doorlabelen naar de eindbestemming, met toestemming van de hoofd van de beveiliging in Bangkok.
Sterker nog, de eerste keer met EL AL op de terugweg wel op het vliegveld gebleven (2 uur overstaptijd), maar toen was er mooi geen bagage bij aankomst
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:13:17 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_42350391
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Blij om te zien dat je niet in alle tourist traps ben getrapt zoals Indiase kleermakers en gedrogeerde tijgers....
Bangladeshi's , meerendeel bestaat uit Bangla's

Ik heb altijd vollop lol met deze gasten, vooral omdat ik een handjevol Bengali woordjes ken

Zijn dat hevige tourist traps dan? het ziet er vrij onschuldig uit, standaard toeirstentrekkende praatjes
Mai pben rai~!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:33:34 #53
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42365304
Iemand die nu met KLM terug naar Nederland wil en vastzit in Bangkok, ik heb erg alarmerende berichten gehoord over het zelfde toestel waar ik mee terugvloog naar NL....

Volgens mij is er vanochtend geen KLM toestel geland op Amsterdam.... maar staat die nog in Bangkok...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42380516
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:33 schreef ozzietukker het volgende:
ik heb erg alarmerende berichten gehoord over het zelfde toestel waar ik mee terugvloog naar NL....
Vertel !
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_42395317
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:33 schreef ozzietukker het volgende:
Iemand die nu met KLM terug naar Nederland wil en vastzit in Bangkok, ik heb erg alarmerende berichten gehoord over het zelfde toestel waar ik mee terugvloog naar NL....

Volgens mij is er vanochtend geen KLM toestel geland op Amsterdam.... maar staat die nog in Bangkok...
Oh, wat?
Die 747-400 van KLM is nog niet oud hoor.

Amstelveen de beste
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:52:21 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_42395941
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef anisubs het volgende:

Oh, wat?
Die 747-400 van KLM is nog niet oud hoor.

[afbeelding]
Leuk plaatje, maar heb je ook een direct link?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:21:24 #57
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42396850
Deze was het niet, het was de Vancouver...

Ik zag op schiphol.nl dat de verwachte aankomsttijd gisteren in plaats van 05:35 22:30 was....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42403517
Wat is er dan allemaal mis dan met het vliegtuig de Vancouver?
Amstelveen de beste
pi_42403743
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef APK het volgende:

[..]

Leuk plaatje, maar heb je ook een direct link?
Jep.
Dit is hem, denk ik.

http://www.airliners.net/open.file/1109827/L/
Amstelveen de beste
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:51:05 #60
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42491166
Ik was aan het rondkijken op de site van Air Asia en zag bij het maken van een (probeer) boeking de pop up verschijnen dat bij vertrek vanaf 1 februari 2007 bij het boeken de internationale vertrekbelasting (nu nog 500 THB) bij het ticket zal zijn inbegrepen.

M.a.w. geen gekloot meer bij zo'n balie om 500 THB te betalen om te mogen vertrekken. E.e.a. is m.i. dan veel beter geregeld, iemand meer informatie hierover?
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_42619091
Lekker die overstromingen in Bangkok...tot je knieen in het water.
Hebben al 39 mensen het leven gelaten

Iemand die daar nu is?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  zondag 15 oktober 2006 @ 07:31:02 #62
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_42691495
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:36 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:Iemand die daar nu is?
Hoog en droog, maar zo af en toe is het wel bar ja.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:39:45 #63
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_42694477
Vertrek morgen naar Bankok, ben benieuwd.
A workingclasshero is something to be
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:40:46 #64
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_42694503
Bangkok dus.
A workingclasshero is something to be
pi_42749725
Beste mede fokers ik werk met mijn neus op de feit gedrukt waar ik zelf in getrapt per op scamers lees de volgende regel.

"Om 9:00 bij het ontbijt afgesproken met Jose en daar kwamen we nog wat nederlanders tegen. Het plan was om wat van de touristische attracties te bekijken. In de lobby kwamen we de Russen tegen die dat ook van plan waren en er zou een grote bus komen om ons allemaal op te halen. Dat duurde allemaal langer dan verwacht en er kwam natuurlijk een klein busje opdagen. Die tweede liet eindeloos op zich wachten, dus zijn wij (Jose, Gerhard, Marc, Daphne, Carlijn en ik) ander vervoer gaan zoeken.

De lol was wel om in een tuktuk te gaan, dus wij met z'n vijven + kind in een tuktuk. Opeengepakt maar dolle pret op weg naar het Koninklijk paleis. Helaas het palies was tot 4 PM gesloten vanwege een ceremonie, zei een behulpzame student(?) die we daar tegenkwamen. Hij kon ons wel een paar ander mooie plekken aanwijzen op de kaart en met een tuktuk bestuurder afspreken. Deze tuktuk met witte kentekenplaat is van de overheid, dus deze man hoeft er niet aan te verdienen. Met zijn collega, dus niet meer opgepropt zouden ze ons een paar mooie plekken zien. Ook goed, komt het paleis op de terugweg wel.

Eerst een ritje naar de tempel met de zittende Boudha, een fraai beeld in een mooie tempel. De tuktuk's bleven buiten gewoon wachten op ons voor het ritje naar de volgende bestemming: een achterafstraatje naar de rivier. Daar kun je de catfish voeren wat geluk brengt in het aanstaande (chineese) nieuwe jaar. Dat hebben we gedaan en de catfish lusten het, wat een beesten zeg. Er was geen ruimte meer voor het water, zoveel waren er.
Foto's volgen later van Gerhard
Daarna was het terug naar de tempels, maar dan aan de andere kant, met een werkelijk prachtig beeld in een hele mooie tempel. Indrukwekkend.

Eenmaal buiten raakten we in gesprek met een Thai die verrassend goed engels sprak. Hij zei al jaren in Amerika te wonen en hier op familiebezoek te zijn. Hij kon ons wat over de volgende bestemming vertellen: Voglee, het bedrijf dat de Armani pakken maakt voordat ze naar Italie gaan om van een label te worden voorzien. Dat is ook zeg maar de exclusieve overheidsleverancier van kleding. Wat na Italie 1500 euro moet kosten is daar voor zo'n 300 euro te krijgen. Daar kun je normaal dus niet kopen, alleen deze week kon dat, zoals de 'student' ons ook al verteld had. Het scheen zelfs op TV te zijn geweest. Een goede stopplaats volgens zeggen. Het zal wel.

Wij naar binnen en met alle hoffelijkheid ontvangen. Er werd even gesproken over de mogelijkheden en de kosten en dat smaakte wel. Met een stalenboek een paar mooie pakken en van de rol stoffen uitgezocht en twee pakken laten aanmeten. Gerhard, met z'n lange lijf, en Marc, die er ook wel weer aan toe was deden er meteen maar drie. In plaats daarvan heb ik nog 6 overhemden en dassen erbij voor een prijs die je zelf wel kunt uitrekenen. Op de 12e komen passen, en dan wordt het thuisgestuurd, in Nederland

Oke, goede aankoop, weer verder, nog een tempel bezoeken, na even een hapje gegeten te hebben. De tuktuk bestuurders wachten geduldig en leiden ons soepel door het verkeer. De staande Boudha is zo'n 50 meter hoog gouden beeld. Ook indrukwekkend

Maar we moesten weer terug naar het hotel, want de briefing zou om 5 PM zijn. Dat werd haasten en met de avondspits werd dat niks. Maar de tuktuks zetten ons bij de rivierboot af waarmee we vlug naar de Skytrain konden komen en zo 15 minuten te laat in het hotel waren. Daar was de briefing uitgesteld, dus waren er toch op tijd.

Om 6 PM begon ie dan. Iedereen werd voorgesteld en vele complimenten uitgedeeld. Een feel-good sessie dus, die naar anderhalf uur iedereen tevreden de zaal (van ruim 500 man) liet verlaten om snel z'n koffer in te laten pakken die om 9 PM door de vrachtwagens opgehaald zouden worden. De hele lobby, en da's een flinke, helemaal vol met koffers en tassen.

Wij zijn daarna gaan eten en een biertje gaan drinken, maar om 1 AM was nog niet alles weg.... Maakt niet uit, morgen is het weer vroeg dag voor sector 5 met de meeste nederlanders (6 AM vertrek met de bus) terwijl ik om 7:30 AM pas klaar hoef te staan. Lekker uitslapen, maar aangezien het nu alweer 2:00 AM is wordt het toch weer een korte nacht.

Hopelijk morgen het eeste nieuws uit Udon Thani. "

bron:http://blogger.xs4all.nl/skydiver/archive/2006/01/27/76002.aspx"
of google trefwoord "voglee"

zo als ik al zei ik ben er ook in getrapt maar ik zal zelf proberen op te passen op dat soort dingen.
probeer zo veel mogelijk je eigen weg te gaan.

ik ga wel weer terug naar thailand omdat ik het een mooi land vind.
voor komende gangers VEEL plezier
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:01:28 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_42749762
Uitkijken met het meenemen van tax-free artikelen:

http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=88699

http://www.thaivisa.com/forum/index.php?showtopic=88362

Zelf nam ik wel eens 20 pakjes Drum mee als ik voor langere tijd ging -De Drum in Thailand smaakt anders- maar ik neem deze keer niet meer dan 5 pakjes mee denk ik.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:05:41 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_42749888
Wat een hoop positieve verhalen opeens.
pi_42901002
is er meer bekend over de wateroverlast.
ik ben van plan om de laatste twee weken november naar thailand te gaan.
mensen die er net zijn of net terug zijn?
tips?
pi_42994470
Ik wil, na de toch niet perfecte Thailand reis van afgelopen november, eind februari nog een keer gaan en het nu goed doen. Al is het hier nu niet echt positief, blijf het topic gewoon volgen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:43:17 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_42994509
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil, na de toch niet perfecte Thailand reis van afgelopen november
Wat was er ook alweer mis dan
pi_42994591
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:43 schreef APK het volgende:

[..]

Wat was er ook alweer mis dan
Voor mij vooral het gezelschap waar ik er toen mee was en in mindere mate het weer dat nog niet wou mee werken, het regende nog steeds.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:54:15 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_42994775
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:

Voor mij vooral het gezelschap waar ik er toen mee was en in mindere mate het weer dat nog niet wou mee werken, het regende nog steeds.
Volgende keer gewoon niet met stinkende Duitse hippies -of vegetarische Nederlandse Kenau's- aanpappen.
pi_42994820
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:54 schreef APK het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon niet met stinkende Duitse hippies -of vegetarische Nederlandse Kenau's- aanpappen.
Ik was met mijn nicht
pi_42995037
Vandaag 100% definitief geworden....1 dec tot 1 feb in Thailand....

Iemand hier met Kerst en Oud en Nieuw op Samet of moet ik het weer enkel met Zweedse meisjes vieren?

The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:16:20 #75
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_42996989
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:05 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag 100% definitief geworden....1 dec tot 1 feb in Thailand....

Iemand hier met Kerst en Oud en Nieuw op Samet of moet ik het weer enkel met Zweedse meisjes vieren?

Ik zit met oud en nieuw in New York .. Pas in april ergens dat ik weer in Thailand kan rondhuppelen..

Ben trouwens benieuwd wat de exchange rate gaat doen, zit nu op een turning point, eigenlijk in een licht negatieve lijn... mijn voorkeur gaat uit naar 50THB voor een euro
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')