ChopperMick + 1quote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef ChopperMick het volgende:
Frank Stallone
'tis spaans, maar dat is niet relevant. wat bedoel je met "moet er niet geteld worden"? De puntentelling in de OP is aangepast nl.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef geenaam het volgende:
en que? Ja, dat weet ik niet eens zo slecht is mijn frans.
Oké mooi. Maar dan moet je wel even veranderen Ranglijst na Deel 283 in 284quote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
'tis spaans, maar dat is niet relevant. wat bedoel je met "moet er niet geteld worden"? De puntentelling in de OP is aangepast nl.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
in ieder geval een eend
donequote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oké mooi. Maar dan moet je wel even veranderen Ranglijst na Deel 283 in 284
één van de drie heb je alquote:Op woensdag 20 september 2006 16:27 schreef PatriotOnline het volgende:
in ieder geval een eend
nog steeds een op driequote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef Neleos het volgende:
Een eend, een ezel en een hond?
Het gaat over een ballon, niet de Ark van Noachquote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef PatriotOnline het volgende:
nee, het waren allemaal beesten, dus:
koe
haas
konijn
geit
schaap
paard
aap
varken
vogel
schildpad
giraffe
nijlpaard
enz.
vraag verkeerd gelezen sollyquote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Het gaat over een ballon, niet de Ark van Noach![]()
1:3quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef peaceman het volgende:
eend, konijn, kat?
Zal niet Supersheep zijn geweest, maar schaap is goed. Dus nu nog één.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef geenaam het volgende:
Supersheep, eend en rat?
Je kan alles verwachten van Schaapje.. De gekste dingen maakt hij mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:39 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Zal niet Supersheep zijn geweest, maar schaap is goed. Dus nu nog één.
vogel is wat ruim en vink is niet goedquote:Op woensdag 20 september 2006 16:41 schreef geenaam het volgende:
schaap, eend en een vogel?
BIJNA!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
eend, schaap en kip?
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef geenaam het volgende:
Of ik doe een muziekvraagje.. Kies maar..
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef geenaam het volgende:
Of ik doe een muziekvraagje..
die heeft er 5.....quote:Op woensdag 20 september 2006 16:55 schreef geenaam het volgende:
Nee hoor, Yuri heeft geluk.
Jeej eindleijk weer eens een puntjequote:Op woensdag 20 september 2006 16:53 schreef geenaam het volgende:
Yuri + 1
maar hij maakt het antwoord wel compleet....quote:
Het is volgens mij niet STANDAARD dat de 6e maar het punt krijgt.. zeker niet bij lijstjesvragen. Duidelijkheid bij de vraag is dan wenselijk.quote:
Dat was snelquote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef U het volgende:
Portugal geloof ik?
quote:Nederland heeft nooit een vredesverdrag getekend met Portugal na een conflict in 1567; technisch zijn beide landen nog in staat van oorlog.
Dan ga je klagen bij MaJo. Als die niet reageert ga je maar klagen bij Daf.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet STANDAARD dat de 6e maar het punt krijgt.. zeker niet bij lijstjesvragen. Duidelijkheid bij de vraag is dan wenselijk.
Indien wel standaard, dan is dat een domme regel!
het is wel standaard. Als het in 1 post moet, moet het er juist bij vermeld wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet STANDAARD dat de 6e maar het punt krijgt.. zeker niet bij lijstjesvragen. Duidelijkheid bij de vraag is dan wenselijk.
ik snap niet waarom ik het punt nou niet krijg, maar dat zal wel aan mij liggen. Het is maar een spelletje...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing. Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit dikgedrukt. Op deze manier kan het makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ik het punt nou niet krijg, maar dat zal wel aan mij liggen. Het is maar een spelletje...
wtf?
Je moet vooral zo stom reageren. Newbie ben ik al helemaal niet hoor ventje....quote:
geenaam: 1e post in deel 118quote:
Altijd baas boven baas..quote:
Ok, de vraagsteller bepaald wie het punt krijgtquote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing. Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit dikgedrukt. Op deze manier kan het makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.
Rustig maar.. Het was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je moet vooral zo stom reageren. Newbie ben ik al helemaal niet hoor ventje....![]()
helderquote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef geenaam het volgende:
Yuri maakt het antwoord van peaceman compleet. Er waren dus goede antwoorden en yuri maakt de 6 goed. Dus hij krijgt het punt..
Volgens mij een fransman maar dat weet ik ook niet zeker Was een tijdje geleden nog iets over op t.vquote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef NoSigar het volgende:
Hooray!
Wie ontwierp het Guggenheim museum in New York?
Nouja ik weet het in iedergaval niet meerquote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef NoSigar het volgende:
Nee, het was een Verenigde Statenaar.
Ken niet echt veel architectenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:32 schreef NoSigar het volgende:
Nee, niet Guggenheim, het was een van Amerika's bekendste architecten.
Oke ff een bedenkenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef wyccie het volgende:
Ja doe maar, Yuri.
De vragensteller is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |