Ik snap ook echt niet hoe je op voorhand tegen voeden op verzoek kan zijn. Dat kind heeft honger, geef het eten mens, denk ik dan.
![]()
. Ik zeg niet dat er geen redenen zijn om niet op verzoek te voeden, maar op voorhand...? Zelfs kv gaat nu toch steeds meer en meer op verzoek?
En dat huilen vind ik ook heel erg als mensen dat zeggen. Ik kan er best tegen als ze 5 minuten huilt (beter als YPPY iig
![]()
) maar een uur huilen... kom op hey. Een uur is een eeuwigheid voor een kind van een paar weken want hoe moet zij weten dat papa en/of mama er echt nog wel is maar ze alleen 'even' laat huilen?
Wat dat betreft vind ik de 'ondersteuning' vanuit het CB (voorzover ik dat heb meegemaakt) ook erg tegenvallen. Ze komen niet verder dan de standaardadviesjes die iedereen op internet al -tig keer gelezen heeft. De kinder*arts* wist geeneens te vertellen of de bultjes die ze had muggebulten, warmtevlekjes, of een allergische reactie was. Maar ondertussen wel zo'n mond hebben over groeien en bijvoeden, dat kan ik dan ook echt niet meer serieus nemen.
Gewoon doen wat je zelf goeddunkt, en bij (al dan niet goedbedoeld maar wel ongevraagd) advies lekker ja knikken en nee denken hoor, daar ben ik al wel achter. En voor het medische gebeuren gaan we voortaan wel naar onze huisarts.
![]()
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"