We hebben een tepelhoedje, de eerste 2,5 maand gebruikt omdat de tepels niet echt uitstonden en ons kereltje ze niet te pakken kon krijgen. Nu drinkt hij eindelijk zonder. Punt is dat hij nu geen tepelhoedje meer wil. Begint ermee te spelen met z'n tong en drinkt niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef sjak het volgende:
Coelho, als je tepelhoedjes wil hebben, ik heb ze hier nog liggen. 1 keer gebruikt maar dat werkte helemaal niet. Ik heb ze daarna gesteriliseerd en opgeborgen. Tegen verzendkosten mag je ze zo hebben.
Ik kon er niet mee voeden. Het nadeel van tepelhoedjes schijnt te zijn dat je kindje er slechter door kan drinnken, het kost wat meer moeite en daardoor zou de productie kunnen terug lopen. http://www.borstvoeding.c(...)els_en_niplette.html
Geen idee maar ik ben echt superblij met deze kraamhulp. Wat een luxe is dat eigenlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:59 schreef poemojn het volgende:
Snoopy, wat jammer voor je
Is jouw kraamhulp lactatiekundige IBCLC of aangesloten bij de NVL? Heb nog niet eerder gehoord van een kraamhulp die die opleiding gedaan had, wel fijn als je die deskundigheid in huis hebt.
En óf ze dus een tip hadquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:24 schreef PM-girl het volgende:
Maar wie weet heeft de lactatiekundige morgen nog een tip.
En daar doe je het allemaal voor toch Cattie? Die big smile.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:27 schreef cattie het volgende:
Volgens mij heeft Ive gisteren en vandaag regeldagen. Hij wil heel vaak drinken, is onrustig enzo. Best vermoeiend! Maar als hij dan drinkt, dan gaat hij soms ondertussen naar mij lachen, zo lief!![]()
Ik blijf het voorlopig gewoon proberen. Het is niet heel makkelijk maar ik kan er relaxed bij blijven omdat ik weet dat ze sowieso genoeg binnenkrijgt met de fles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |