Mijn jongste kwijlde meer dan een gemiddelde boxer, dus die bonden we een grote boerenzakdoek om z'n nekje waar de grootste kwijlpartijen in verdwenen. Nou leek hij daarmee meer op een golden retriever dan een boxer, maar alleequote:Op woensdag 20 september 2006 15:21 schreef LadyS het volgende:
Owlet, dank je, ik ga het zeker even proberen!
[..]
Ze heeft er dusverre last van, dat ik er elke moment andere kleding aan kan doen. Tijdens het mondje terug geven an sich heeft ze geen last voor zover ik kan beoordelen.
Ben wel benieuwd naar je verhaal. Gelukkig heb ik een vriendin die het zo doet zoals ik het graag zou willen doen. Dus kind lekker bij hun in bed en nu ze haar tweede heeft drinkt de oudste van 21 maanden juist weer lekker vaak omdat haar mamma zoveel voeding heeft. Zij voedt ook nog erg gemakkelijk in het openbaar, mooi om te zien hoor, ik raak er helemaal vertederd van als ik het zie. Juist dat soort dingen spreken me erg aan en ik hoop dat ik het ook mag gaan doen als er hier een tweede komt. Alleen verheug ik me niet echt op de familie, die zijn wel op de hoogte van wat ik zou willen maar er absoluut geen voorstander van. Ben blij dat ik op andere plaatsen en natuurlijk van Magneet er veel steun in krijg. Hij vindt het vanzelfsprekend hoe we het nu doen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:49 schreef nebelung het volgende:
Ik heb even geen tijd om uitgebreid te antwoorden, Randa, maar ik kom graag op je verhaal terug, want heel erg herkenbaar!
180 m?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:36 schreef sjak het volgende:
Jammer he dat er toch te weinig kennis is over BV op het CB. Ik merkte het net ook weer. Ik vind dat Jetske veel drinkt als ik afkolf (150 ml klokt ze zo naar binnen), dat was volgens het CB niet veel want een fles zou nu 180 ml moeten zijn ongeveer. Dus toen zei ik dat het bij BV volgens mij 115 ml/kg/24 uur was maar die regel kende ze niet. Tja...dan kun je als ouder dus best onzeker worden als je eens wat minder kolft![]()
Ik zit tegenwoordig wel eens te berekenen wat ik mee moet geven naar het kdv als ze daar straks heen gaat, hoe doen jullie dat?
Lekker hoor Yppy dat het beter lijkt te gaan! Jetske heeft af en toe ook die krampen en het is toch zo zielig om te zien, je kunt er ook zo weinig aan doen behalve de'r buikje wat warm te houden en beentjes bewegen. Dat helpt bij Jetske gelukkig dan wel goed (dan gaat ze winden laten joh)
Tss wat een onzin van het CB, dat is gewoon de regel voor flesvoeding. Daar kom je met BV ook wel op uit als je maar 4 voedingen per dag geeft maar als dat er nog 8 zijn ofzo dan is 180 ml per fles echt bizar veel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:36 schreef sjak het volgende:
Jammer he dat er toch te weinig kennis is over BV op het CB. Ik merkte het net ook weer. Ik vind dat Jetske veel drinkt als ik afkolf (150 ml klokt ze zo naar binnen), dat was volgens het CB niet veel want een fles zou nu 180 ml moeten zijn ongeveer. Dus toen zei ik dat het bij BV volgens mij 115 ml/kg/24 uur was maar die regel kende ze niet. Tja...dan kun je als ouder dus best onzeker worden als je eens wat minder kolft![]()
Ik zit tegenwoordig wel eens te berekenen wat ik mee moet geven naar het kdv als ze daar straks heen gaat, hoe doen jullie dat?
Doe ik ook niet hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:08 schreef bixister het volgende:
ik zou 'm er niet voor gaan wakker maken hoor icicle.
Wat was het verschil, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef LadyS het volgende:
Ik heb van Avent een nieuw massagekussentje gekregen voor op mijn borstkolf (toen kwam ik tot de ontdekking dat ik gewoon een heel ander kussentje gebruikte![]()
't witte sterretje zeker?quote:Op zondag 24 september 2006 12:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ik was een essentieel onderdeel vergeten....
Hoe raad je het zo?quote:
ik weet uit ervaring ook dat als je die er verkeerdom in doet, dat je geen vacuum krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |