Klopt! DJKoster +1quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:53 schreef DJKoster het volgende:
Tolsysteem van de Westerscheldetunnel
Vooral op zoek naar kenmerken die je ziet. Bij de foto hierboven herken je al snel dat het een tol-systeem is. Toevallig wist ik dat je die in Zeeland had. Had beter meteen kunnen posten ipv dubbelcheck, dan was ik eerder geweestquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:57 schreef Pino_666 het volgende:
Hoe doen jullie dit?
Zijn jullie allemaal helikopterpiloot ofzo?![]()
Ok, maar wel altijd in NL dus?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Vooral op zoek naar kenmerken die je ziet. Bij de foto hierboven herken je al snel dat het een tol-systeem is. Toevallig wist ik dat je die in Zeeland had. Had beter meteen kunnen posten ipv dubbelcheck, dan was ik eerder geweest
Maar vaak kun je wel het e.e.a. aan informatie zien zoals heide, een snelweg, de ligging van een dorp/stad op de foto. Of je herkent het gewoon in één keer. Maar meestal is het gewoon een beetje rondzoeken en flink in/uitzoomen
Yep, en dat is al moeilijk genoegquote:
Was wel geinig toenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Yep, en dat is al moeilijk genoeg![]()
Gisteren 3 kwartier lopen zoeken naar info over dat jehova-gebouw..
Correct!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef Price het volgende:
Nes op Ameland
Ik had bijna heel Zeeland al gehadquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Correct!
Dacht ik eindelijk een moeilijke te hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |