Heerlijk, eindelijk een bewoner die knakt!quote:
Is die weleens normaal dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef itsme het volgende:
en wat doet tijn nou raar?
komt uit brabant he, daar sporen ze allemaal niet zo....!quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt uit brabant he, daar sporen ze allemaal niet zo....!![]()
Hij liep helemaal naar een deur, denk bij de slaapkamers, stond daar heel lang te twijfelen, zijn mond bewoog maar er kwam geen geluid uit., dacht al dat het aan mijn geluid lag) en toen ging hij weer terug.quote:
In dit geval bevestigd de uitzondering de regel niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt uit brabant he, daar sporen ze allemaal niet zo....!![]()
Stel je deze vraag nav onderstaande foto die op Talpa staat?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nogmaals mijn vraag die ik ook al in het vorige topic stelde:
Wat heb ik gemist tussen E10 en Jeroen?
Wel ff wachten tot hij weer in zijn tent zit danquote:Op woensdag 20 september 2006 11:25 schreef X_Kanus_X het volgende:
Ik ben al een tijdje wakker, maar als ik naar de streams kijk en het geluid van dat siepelende water hoor, val ik bijna weer in slaap.
Kom op Hummie....laat die zoemer gaan en gooi die sleutel naar beneden.....nou weten we het wel !!!
Dat is ook beter. Overdag zijn ze zich veel bewuster van camera's. Als je na een lading alcohol op bed ligt dan blijkt dit een stuk minder te zijn. Bovendien hebben ze volgens mij de illusie dat we in het donker minder zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:29 schreef gucci2 het volgende:
big brother moet echt wat aan dat ritme gaan doen.... want alle actie vind ;s nachts plaats...
Ik had eerlijk gezegd in het begin goede hoop dat ze never die tuin in mochten en ook geen tijd kregen te zien. Dan was het bioritme echt helemaal kapot gegaan en hadden we nu indrukwekkende streams gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 11:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dat is ook beter. Overdag zijn ze zich veel bewuster van camera's. Als je na een lading alcohol op bed ligt dan blijkt dit een stuk minder te zijn. Bovendien hebben ze volgens mij de illusie dat we in het donker minder zien.
Precies, en dat is al niet veel.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:29 schreef gucci2 het volgende:
big brother moet echt wat aan dat ritme gaan doen.... want alle actie vind ;s nachts plaats...
Jawel, Tijn ligt er in de buurtquote:Op woensdag 20 september 2006 11:40 schreef gucci2 het volgende:
die bel bij egbert moet af gaan.. niemand paraat.. en egbert schrikt zich wezenloos
Nee.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef MadMaster het volgende:
De Hot Line zàl rinkelen!, aldus talpa.tv
Nog niet gebeurd, toch?
daar vragen we al vanaf het begin om maar tot nu toe nada.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:02 schreef Snoet123 het volgende:
Wat een spectaculaire beelden zo op het middaguur![]()
Een slapende Egbert in een gele kano.
Tijn die ernaast op een bankje ligt te meuren.
De rest op hun bed![]()
Kom BB....tis de hoogste tijd voor de Hotline.....actie is wat wij willen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |