En wie kickte hem omhoog?quote:Op maandag 24 december 2007 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Tis verdomme een topic van ruim een jaar oud, stelletje apen!!!!
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:02 schreef Afwazig het volgende:
Met zon username verdien je dat ook gewoon.
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een kutkick
Dit eigenlijk ook, 2 maanden...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat een kutkick
Vervelend voor je zeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:59 schreef Brezah_Ananas het volgende:
Even klagen zo op de vroege morgen...![]()
Dus ik was afgelopen 2 weken lekker bezig met mijn projectje, doe ik gisteren een hendig sjieke actie \'shift-delete\' op de verkeerde directory
![]()
En dus.. 2 weken werk naar de klote !!![]()
![]()
Tis natuurlijk mijn eigen schuldmaar nu kan ik de ganse dag weer kloten om alles terug te krijgen !!
![]()
24dec. 7 jan.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit eigenlijk ook, 2 maanden...
Brezah_Ananas - woensdag 20 september 2006 @ 08:59quote:Op maandag 7 januari 2008 21:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
24dec. 7 jan.
t is een kutkick maar 2 maanden?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vervelend voor je zeg.Is het gelukt om alles terug te vinden?
Waarom reageer ik hierop? Dit topic is al meer dan een jaar oud.![]()
Nou ok niet goed gekeken. Maar dit topic is dus hopeloos verouderd en achterhaald. TS weet zelf al niet eens meer wat van het gebeuren af, helemaal in de vergetelheid geraakt. Verjaard dus eigenlijk. Archiefmateriaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
24dec. 7 jan.
t is een kutkick maar 2 maanden?
Maar wel prachtig dat zo'n topic zo lang bewaard blijftquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ok niet goed gekeken. Maar dit topic is dus hopeloos verouderd en achterhaald. TS weet zelf al niet eens meer wat van het gebeuren af, helemaal in de vergetelheid geraakt. Verjaard dus eigenlijk. Archiefmateriaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |