Ook de enige die ik heb, maar goed.....quote:Op woensdag 20 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Hilarisch gesprek in de badkuip. Prachtig hoe Jeroen ook vol met zelfspot zit![]()
Mooie streams, deze drie
Die is er nietquote:Op woensdag 20 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat was de cleu van Jeroen's verhaal?![]()
Nou los kan ik niet niet noemen.quote:
Etienne wil gewoon Milica pwnenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
G E W E L D I G ...![]()
Etienne valt me steeds meer mee
Etienne met dat ding in z'n mond en Jeroen die hem met z'n mond eruit hapt
Volgens mij heeft hij dat laatste stuk er gewoon bij verzonnen. Het eerste verhaal over zijn 'vriend' was allang klaar. Maar Milica en E10 waren duidelijk teleurgesteld dat dit het was. Pas daarna begon Jeroen aarzelend over het tweede verhaal, waarin hij toevallig een hoofdrol speelde.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
Wat een volwassen verhaal was dat. Ik dacht altijd dat Jeroen nog weinig had meegemaakt, maar ik moet dat denk ik bijstellen. Want o o o wat hoor ik hier een levenservaring. Jeroen, kom los, vertel ons nog meer van zulke prachtige verhalen.
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:42 schreef Jammie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste stuk er gewoon bij verzonnen. Het eerste verhaal over zijn 'vriend' was allang klaar. Maar Milica en E10 waren duidelijk teleurgesteld dat dit het was. Pas daarna begon Jeroen aarzelend over het tweede verhaal, waarin hij toevallig een hoofdrol speelde.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef BB6kijker het volgende:
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.
Echt briljant. Ik had dat nooit verwacht van Etiennequote:
E10 holt achter alles aan met een gat. Hij is 19 hehquote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
E10 heeft echt Milica als nieuw slachtoffer geloof mij , moet je hem zien kijken naar dr![]()
![]()
Hij had vantevoren al gezegd dat het iets genants was... maar twijfelde of hij het wilde vertellen. Na dat verhaal van z'n vriend hoopte hij er onderuit te kunnen komenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.
Dat deed hij naderhand ook meteenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
JeroenMan o man, wat een verhalen. Sperma, pijpen, ga je mond spoelen
![]()
Nee voor het weblogquote:Op woensdag 20 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie voor het 'Fakes topic'![]()
Partypooper in tha housequote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Wat een namaak gedoe, al die verhaaltjes in de badkuip om maar wat leuker geworden te vonden.
En er zijn hier nog users ook die er intrappen.
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Wat een namaak gedoe, al die verhaaltjes in de badkuip om maar wat leuker geworden te vonden.
En er zijn hier nog users ook die er intrappen.
Of voor E10 z'n cu2 site.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie voor het 'Fakes topic'![]()
Met een penispomp de nacht doorquote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef BB-King het volgende:
Etienne heeft vaak sex... met dat dingetje kan je toch niet neuken?????????????????![]()
Niet te goedgelovig zijn, scan. Na het eerste deel van het verhaal was Jeroen heel triomfantelijk dat hij dat met zijn vriend had meegemaakt. Pas daarna (toen hem duidelijk werd dat dit niet spannend genoeg was) begon hij het tweede verhaal. Die aarzeling was geen kwestie van 'het niet durven vertellen', maar eerder van 'hoe kan ik hier nog een spannend eind aan maken'. Toen dus deel 2.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Hij had vantevoren al gezegd dat het iets genants was... maar twijfelde of hij het wilde vertellen. Na dat verhaal van z'n vriend hoopte hij er onderuit te kunnen komen.... Wat dus niet lukte
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.
Vraag je maar eens af waarom jij in dit soort situaties meteen denkt dat het is met bijdedoelingen. Alsof ze nu pas voor het eerst zo open zijn...
http://www.crazypianos.com/quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een verhaal!![]()
Naam van de topic ook geweldig! Watisdan denaam van de tent want hij bleef maar zeggen cRazy piano, fluit, viool?
hohohoquote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.
Vraag je maar eens af waarom jij in dit soort situaties meteen denkt dat het is met bijdedoelingen. Alsof ze nu pas voor het eerst zo open zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |