Ook de enige die ik heb, maar goed.....quote:Op woensdag 20 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Hilarisch gesprek in de badkuip. Prachtig hoe Jeroen ook vol met zelfspot zit![]()
Mooie streams, deze drie
Die is er nietquote:Op woensdag 20 september 2006 01:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat was de cleu van Jeroen's verhaal?![]()
Nou los kan ik niet niet noemen.quote:
Etienne wil gewoon Milica pwnenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
G E W E L D I G ...![]()
Etienne valt me steeds meer mee
Etienne met dat ding in z'n mond en Jeroen die hem met z'n mond eruit hapt
Volgens mij heeft hij dat laatste stuk er gewoon bij verzonnen. Het eerste verhaal over zijn 'vriend' was allang klaar. Maar Milica en E10 waren duidelijk teleurgesteld dat dit het was. Pas daarna begon Jeroen aarzelend over het tweede verhaal, waarin hij toevallig een hoofdrol speelde.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:40 schreef BB6kijker het volgende:
Wat een volwassen verhaal was dat. Ik dacht altijd dat Jeroen nog weinig had meegemaakt, maar ik moet dat denk ik bijstellen. Want o o o wat hoor ik hier een levenservaring. Jeroen, kom los, vertel ons nog meer van zulke prachtige verhalen.
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:42 schreef Jammie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat laatste stuk er gewoon bij verzonnen. Het eerste verhaal over zijn 'vriend' was allang klaar. Maar Milica en E10 waren duidelijk teleurgesteld dat dit het was. Pas daarna begon Jeroen aarzelend over het tweede verhaal, waarin hij toevallig een hoofdrol speelde.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef BB6kijker het volgende:
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.
Echt briljant. Ik had dat nooit verwacht van Etiennequote:
E10 holt achter alles aan met een gat. Hij is 19 hehquote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
E10 heeft echt Milica als nieuw slachtoffer geloof mij , moet je hem zien kijken naar dr![]()
![]()
Hij had vantevoren al gezegd dat het iets genants was... maar twijfelde of hij het wilde vertellen. Na dat verhaal van z'n vriend hoopte hij er onderuit te kunnen komenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:43 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Het klonk hoe dan ook erg ongeloofwaardig, meer iets wat een van zijn vrienden heeft meegemaakt en hij nu slecht speelt dat het hem was overkomen.
Dat deed hij naderhand ook meteenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
JeroenMan o man, wat een verhalen. Sperma, pijpen, ga je mond spoelen
![]()
Nee voor het weblogquote:Op woensdag 20 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie voor het 'Fakes topic'![]()
Partypooper in tha housequote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Wat een namaak gedoe, al die verhaaltjes in de badkuip om maar wat leuker geworden te vonden.
En er zijn hier nog users ook die er intrappen.
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Wat een namaak gedoe, al die verhaaltjes in de badkuip om maar wat leuker geworden te vonden.
En er zijn hier nog users ook die er intrappen.
Of voor E10 z'n cu2 site.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mooie voor het 'Fakes topic'![]()
Met een penispomp de nacht doorquote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef BB-King het volgende:
Etienne heeft vaak sex... met dat dingetje kan je toch niet neuken?????????????????![]()
Niet te goedgelovig zijn, scan. Na het eerste deel van het verhaal was Jeroen heel triomfantelijk dat hij dat met zijn vriend had meegemaakt. Pas daarna (toen hem duidelijk werd dat dit niet spannend genoeg was) begon hij het tweede verhaal. Die aarzeling was geen kwestie van 'het niet durven vertellen', maar eerder van 'hoe kan ik hier nog een spannend eind aan maken'. Toen dus deel 2.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Hij had vantevoren al gezegd dat het iets genants was... maar twijfelde of hij het wilde vertellen. Na dat verhaal van z'n vriend hoopte hij er onderuit te kunnen komen.... Wat dus niet lukte
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.
Vraag je maar eens af waarom jij in dit soort situaties meteen denkt dat het is met bijdedoelingen. Alsof ze nu pas voor het eerst zo open zijn...
http://www.crazypianos.com/quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een verhaal!![]()
Naam van de topic ook geweldig! Watisdan denaam van de tent want hij bleef maar zeggen cRazy piano, fluit, viool?
hohohoquote:Op woensdag 20 september 2006 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij je nou niet kunt voorstellen dat er mensen zijn die gewoon open over die dingen kunnen praten.
Vraag je maar eens af waarom jij in dit soort situaties meteen denkt dat het is met bijdedoelingen. Alsof ze nu pas voor het eerst zo open zijn...
Ach, so what, vermaak me kostelijk hier. Al kan Milica het verhaal wel wat opleuken nuquote:Op woensdag 20 september 2006 01:48 schreef Jammie het volgende:
[..]
Niet te goedgelovig zijn, scan. Na het eerste deel van het verhaal was Jeroen heel triomfantelijk dat hij dat met zijn vriend had meegemaakt. Pas daarna (toen hem duidelijk werd dat dit niet spannend genoeg was) begon hij het tweede verhaal. Die aarzeling was geen kwestie van 'het niet durven vertellen', maar eerder van 'hoe kan ik hier nog een spannend eind aan maken'. Toen dus deel 2.
Over Jeroen ben ik het wel eens ja. Maar ook Jeroen praat graag over dit onderwerp. Dat is ook nu niet voor het eerst. En voor de kijkers doen ze dit vast niet, want dit znden ze vast niet uit.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:50 schreef latevogel het volgende:
[..]
hohoho
Jeroen dus wel,en das wel toevallig inderdaad,dus ben het een beetje eens![]()
Da's dan wel weer waar. Het is in elk geval humor.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Ach, so what, vermaak me kostelijk hier. Al kan Milica het verhaal wel wat opleuken nu![]()
wedden van welquote:Op woensdag 20 september 2006 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Jeroen ben ik het wel eens ja. Maar ook Jeroen praat graag over dit onderwerp. Dat is ook nu niet voor het eerst. En voor de kijkers doen ze dit vast niet, want dit znden ze vast niet uit.
De sfeer is wel een beetje weg nu. De mannen zitten bijna te gapenquote:
Zou je denken?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Over Jeroen ben ik het wel eens ja. Maar ook Jeroen praat graag over dit onderwerp. Dat is ook nu niet voor het eerst. En voor de kijkers doen ze dit vast niet, want dit znden ze vast niet uit.
Komt door Amerika met hun " you know ! "quote:Op woensdag 20 september 2006 01:53 schreef latevogel het volgende:
zou willen dat er voor iedere dat er werd gezegd "weet je wel"1 euro kreeg ,zo dan was ik al rijk
Heb jij de luxe van alle streams en zit je de zusjes te kijken? Hier nog steeds alleen 3quote:Op woensdag 20 september 2006 01:53 schreef latevogel het volgende:
zou willen dat er voor iedere dat er werd gezegd "weet je wel"1 euro kreeg ,zo dan was ik al rijk
Ik mag Jeroen best wel, maar hoop wel dat hij eruit gaat. Milica vind ik helemaal geweldig, dus die moet wat mij betreft zeker blijven. De polls staan nu nog gustig voor Milica, maar je weet niet wat ze komende week gaan uitzenden. Etienne heeft ook door de laatste 2 uitzendingen opeens vrij dik van Hilde gewonnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik denk dat ze Jeroen zijn 'charme-offensief' en al zijn uitspraken na zijn nominatie juist wel gaan uitzenden om hem maandag als loser het huis uit te krijgen.
als ik Hummie was althans
Ze luisteren naar een halfnaakte vrouw. Duhhquote:Op woensdag 20 september 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Milica is te serieus nu, maar de mannen doen niets om het weer terug te draaien
ja zie de zusjes wel hoor(in de spiegel)op stream 1quote:Op woensdag 20 september 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij de luxe van alle streams en zit je de zusjes te kijken? Hier nog steeds alleen 3![]()
Dat zit er echt niet in denk ik. Ze hebben de grens al wel zo ongeveer bereikt. Verder gaat ze niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze luisteren naar een halfnaakte vrouw. DuhhUit laten praten en daarna nemen, zo werkt dat toch
![]()
Werkt het ook zo bij jou?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze luisteren naar een halfnaakte vrouw. DuhhUit laten praten en daarna nemen, zo werkt dat toch
![]()
Ja, maar die kijkt niet naar BB, heeft er niks mee ofzo. Maar ze zal ongetwijfeld wel 1 en ander meekrijgen van mensen om haar heen. Daaaaaaaag vriendinnetje van E10quote:
Of juist wel het is vast zo'n kamperwijfie die het harstikke stoer vind dat E10 nu een BN-er isquote:Op woensdag 20 september 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar die kijkt niet naar BB, heeft er niks mee ofzo. Maar ze zal ongetwijfeld wel 1 en ander meekrijgen van mensen om haar heen. Daaaaaaaag vriendinnetje van E10![]()
Thanx, maar kan zomaar aan mijn verbinding liggen. Heb hem opgestart, dus hopelijk gaat daar wat gebeuren.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Deze doet het alle 4:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Jij bent ook een van de fokkers die denkt dat hij liegt over die vriendin? Zelfs nu nog, nadat je hem erover hebt horen vertellen hoe ze elkaar ontmoet hebben enzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
E-10, je fantasie gaat weer met je op de loop.
Dat laat ik even in het middenquote:
ja ik geloof er in ieder geval niks vanquote:Op woensdag 20 september 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de fokkers die denkt dat hij liegt over die vriendin? Zelfs nu nog, nadat je hem erover hebt horen vertellen hoe ze elkaar ontmoet hebben enzo?
De vriendin van een vriendin van een overleden vriend en daarvan een scharrel enzo?quote:Op woensdag 20 september 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Jij bent ook een van de fokkers die denkt dat hij liegt over die vriendin? Zelfs nu nog, nadat je hem erover hebt horen vertellen hoe ze elkaar ontmoet hebben enzo?
Als iemand een verhaal al tig keer verteld heeft en vrij gedetailleerd, dan geloof je het nog niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 02:03 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja ik geloof er in ieder geval niks van![]()
En waarom zou hij in Godsnaam daar over liegen?quote:Op woensdag 20 september 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
De vriendin van een vriendin van een overleden vriend en daarvan een scharrel enzo?
Bedoel je?
Yeah, right.
Je zag zelfs Jeroen twijfelen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
De vriendin van een vriendin van een overleden vriend en daarvan een scharrel enzo?
Bedoel je?
Yeah, right.
heb e10 dan toch zn eerste tongzoen te pakken, wat een player is t toch hequote:
Omdat hij zelf in zijn eigen leugens geloofd.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou hij in Godsnaam daar over liegen?
Alles goed en fijn, maar als het een leugen is, bedenk je niet zoiets.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je zag zelfs Jeroen twijfelen.
Als iemand een toneelstuk voor de zoveelste keer opvoert, denk jij ook nog steeds dat het allemaal waar is?quote:Op woensdag 20 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand een verhaal al tig keer verteld heeft en vrij gedetailleerd, dan geloof je het nog niet?
Helemaal mee eens. Er zijn echt wel van die breezersletjes die het zelfs met E10mm willen doen. Nou ja, doen, een keertje proberen zeg maar. Vanwege zijn pikkie heeft hij zo veel ONE noght stands...quote:Op woensdag 20 september 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou hij in Godsnaam daar over liegen?
nee helaas ,zijn gezichtsuitdrukkig zegt wat andersquote:Op woensdag 20 september 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als iemand een verhaal al tig keer verteld heeft en vrij gedetailleerd, dan geloof je het nog niet?
Ik hoop dat hij er nog een paar dagen in moet blijven.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
Ik had Egbert trouwens al uit de boot verwacht. Gaan ze voor de eerste dooie in BB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |