Fransen worden vaak afgezeken om hun rijstijl... maar het valt zó mee! Vooral op de snelwegen. Daar kun je nog een paar auto's inhalen op de linkerbaan zonder dat er gelijk eentje op je bumper loopt te douwen. En de belangrijke verbindingen zijn vrijwel allemaal (minimaal) in drie rijstroken uitgevoerd.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Op zich zijn die max-snelheden in frankrijk best prima.
Beetje 130, soms net effe harder rijden...
't Rijdt daar sowieso lekkerder dan in NL vind ik
Ik vind het ook wel meevallen hoe ze rijden, maar ik irriteer me enórm aan hoe ze inhalen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Fransen worden vaak afgezeken om hun rijstijl... maar het valt zó mee! Vooral op de snelwegen. Daar kun je nog een paar auto's inhalen op de linkerbaan zonder dat er gelijk eentje op je bumper loopt te douwen. En de belangrijke verbindingen zijn vrijwel allemaal (minimaal) in drie rijstroken uitgevoerd.
De A20 is trouwens een puicke route! Lekker rustig. Vooral 's nachts... kon kílometers rijden zonder iemand in te halen of tegen te komen.
Kijk, dat zijn nou nog eens ritten! Lijkt me toch ook wel mooi om een keer zo'n rit te doen. Naar Duitsland of Frankrijk ofzo!quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:05 schreef JDude het volgende:
Rotschop!
Vrijdag even op en neer naar Denemarken geweest, met een bakkie.
Had vandaag nog bijna West-Spanje te pakken, maar die ging helaas niet doorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kijk, dat zijn nou nog eens ritten! Lijkt me toch ook wel mooi om een keer zo'n rit te doen. Naar Duitsland of Frankrijk ofzo!
Dat is ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Had vandaag nog bijna West-Spanje te pakken, maar die ging helaas niet door.
Denemarken was ik met een Iveco-bakwagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is ook niet verkeerd!
Maar doe je dat met een vrachtauto of met een ander voertuig?
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:46 schreef JDude het volgende:
Let niet op het inparkeren, die foto is van een collega.
Doe BrauN de groeten!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ben sinds vandaag aangenomen bij I&L Koeriers in Tilburg. Ben zeer benieuwd, ga daar met name bakwagens rijden voor Salvesen en AH districentrum in het begin.
7,50 netto + 8% vakantiegeld geworden (21 jr).quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:22 schreef Lennox het volgende:
Ik rij dan meubels. Verdiende zwart zo'n 70 euro ex fooien en dat is voor 9 uur werken en dat is ook geen 8 euro per uur. Ben benieuwd wat ze me nu wit gaan aanbieden, maar dat moet er in principe niet ver vanaf liggen lijkt me ? Zaterdag/21/vrij verantwoordelijk werk (beheer auto/betalingen/bijrijder)
Zeker. Ik kreeg pas geleden een mailtje dat er ook bij een bedrijf Hikers werden gezocht, maar dat verdiende 5,x ¤ bruto! . Met mn knie gaat het ook steeds beter, dus ik zie er zo wel weer heil in. Tevens heb ik nu veel meer zekerheid.quote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef eer-ik het volgende:
mooie prijs toch?
Ik ga binnenkort ook overstappen.
Blijf wel voor TNT rijden, maar niet voor mijn huidige baas.
Een vriend van mijn baas, heeft via mij, mijn broertje aangenomen, en die verdient meer dan ik
Ik ga dus ook bij hem werken.
Verdient meer, en hij heeft relaxtere wijken
Dus: jaquote:In navolging op het eerste deel, een verzameltopicje voor iedereen die met bestelbusjes, bakwagens, vrachtauto's of andere wagens door Nederland en omstreken crosst.
Maat van me werkt bij GLS als eigen ondernemer (uiteraard huurt hij het bedrijf heeft geen diploma etc.) en krijgt 2500 netto per maand + winstaandeel.quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef eer-ik het volgende:
5 euro is ook echt weinig.
Ik verdien nu 6.75, en bij die andere kerel 7,75 't uur, en op zaterdag 9.50.
Ik begrijp ook nooit zo goed hoe mensen die dit fulltime doen nou ervan kunnen leven, want het verdient echt slecht
Kerel die bij mij werkt, is 23 en verdient 1000 euro per maand
Hij heeft dan een vrouw en een kind, en woont natuurlijk ook nog ergens.
Ok, 't is wel ongeschoold werk, maar goed.
Sjah helaas voor jou idd, sprinter 208d heb ik nog nachtmerries van.quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef eer-ik het volgende:
haha, mooi spul.
Ik rij nog steeds in die gare baggersprinters.
Dat ze dat een sprinter durven te noemen zeg, zo'n 208 CDI
Yep, weer zelfde.quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef eer-ik het volgende:
haha, strontbakken zijn het idd.
Maar ja, nog effe, dan moet ik transit rijden.
Die iveco'tjes zie ik wel vaker karren idd, zijn vrij rap
Goed spul.
Werk je weer voor het zelfde bedrijf dan?
Sprinter/LT is gewoon dikke ok hoor, alleen je moet wel de juiste motorisering hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 23:06 schreef eer-ik het volgende:
relaxed.
Ik heb laatst wel in die nieuwe sprinter gereden, zwaarste model qua motor.
Die ging nog wel vooruit hoor
Maar goed, ik zou zelf nooit meer een sprinter kiezen.
Op vakantie, of echt voor de baas?quote:Op maandag 11 december 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
Met dat linker karretje ben ik nog eens naar Zuid Frankrijk gecrosst.
Voor 't werk! Maar ik hoefde amper wat af te leveren dus het was meer vakantie.quote:Op maandag 11 december 2006 01:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Op vakantie, of echt voor de baas?
Lijkt mij ook niet geheel vervelend hoor! Leuk die lange ritten!
Keurig, als jouw baas nog eens wat heeft!quote:Op maandag 11 december 2006 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor 't werk! Maar ik hoefde amper wat af te leveren dus het was meer vakantie.
Via Parijs en Bordeaux richting Spanje, de grens over bij Biarritz/San Sebastián. Vanaf de grens nog zo'n 300 kilometer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:46 schreef eer-ik het volgende:
Teringjantje.
Dat klinkt ver
Waar ligt dat ergens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |