Hij zei dat het niet uitmaakte waar de topic kwam (voor nu dan).quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
En Alexxx wilde 'm nog wel in een ander subforum hebben
Zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
Oh, niet eens aan gedacht. Naja, zo ook wel duidelijk.
Inspiratie voor de OP is ook welkom, overigens. Overzichtje wie waar werkt ofzo?
Goed van die tvp, want anders was het wel een heel erg mierenneukerig stukje!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef yup het volgende:
[..]
Hij zei dat het niet uitmaakte waar de topic kwam (voor nu dan).
Alex ws nog in gesprek met die andere forum gasten (van WGR).
Tevens tvp :-)
Merci.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ff deel 2 in de TT gefixt. En er is idd kans dat ie naar WGR verhuisd.
Nu weer bij m'n ouders in ter aar.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef yup het volgende:
Lol ik dacht al wtf is psp, nu pas begrijp ik het
Heb die bestelotoo's (sprinter) vaak gezien in Leiden.
Maar waar woon je zelf dan eer-ik?
Uhh ik heb de hele fucking zomer in leiden pakketjes bezorgdquote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu weer bij m'n ouders in ter aar.
Heb net 2 jaar op mezelf gewoond, maar moest effe terug.
Kom jij vaak in leiden dan?
Wij rijden zeg maar overal, ik rijd in lisse, verder rijden we leiden, katwijk, noordwijk, sassenheim, roelofarendsveen en dat soort shit allemaal
Haarlemmer is sowieso kut om te rijden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef yup het volgende:
[..]
Uhh ik heb de hele fucking zomer in leiden pakketjes bezorgd
Mijn route bestond uit, Kaag (alleen op maandag), Buitenkaag, Warmond, Oegstgeest en Leiden.
Heb zelf ook katwijk gereden (weet er niks van hoor, alleen 1 of 2 daagjes gedaan), en wij hebben ook noordwijk, roelofarendsveen etc.
Leiden begon voor mij altijd in de haarlemmerstraat, wat fokking kut is als je vanuit Amsterdam komt. En ik had vaak 20 stops ofzo daaro(soms was de helft van mijn bakwagen bestemd voor haarlemmerstraat, reken maar zelf uit hoe gek je dan word).
Dat lijkt me vet om te doenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:18 schreef JDude het volgende:
Die ritjes met veel adressen achter elkaar heb ik (gelukkig) nog niet veel gehad... rij toch wel enkele tientallen tot >100 km's tussen afzender en ontvanger meestal.
Mwa als je 70 stops hebt, en 20 haarlemmer heb je er wel 20 binnen een uur af... Was bij de weg de enige wat ik van het centrum moest doen, de rest was allemaal noord west oost en de rest van de steden (oegstgeest etc.)quote:Op woensdag 20 september 2006 00:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haarlemmer is sowieso kut om te rijden.
Ik heb je vast nog wel eens gezien dan daar
Zeker!quote:
Dat constant in en uitstappen is echt een uitdaging voor mens en machine, ik vind het behoorlijk vermoeiend zelfs...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker!.
Je bent meer bezig met het rijden, continu in- en uitstappen lijkt me best vervelend.
Die langere afstanden zijn ook niet zo vermoeiend. Vandaag een dag van 11 uur gemaakt, gister net zo iets, maar ik voel me nog redelijk fit.
Bij ons rijdt ie gewoon zuid holland, maar hij heeft ook veel mensen op DC amsterdam werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:31 schreef yup het volgende:
[..]
Dat lijkt me vet om te doen
[..]
Mwa als je 70 stops hebt, en 20 haarlemmer heb je er wel 20 binnen een uur af... Was bij de weg de enige wat ik van het centrum moest doen, de rest was allemaal noord west oost en de rest van de steden (oegstgeest etc.)
Particulier sucked het meest..
Maar die gast waarvan je het nummer hebt gegeven, laat die ook in dat (zuid-holland dus) gebied rijden of heeft ie ook andere gebieden? (bijv. Haarlem ofzo?)
Ja idd, vooral als je het zonder een steekwagen moet doen. Soms heb je geluk dat 'ie in een wagen erbij zit. Maar vaker moet je toch vertrouwen op je eigen kracht.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:41 schreef yup het volgende:
[..]
Dat constant in en uitstappen is echt een uitdaging voor mens en machine, ik vind het behoorlijk vermoeiend zelfs...
Maarja ik had ook veel (grote) paketten, 80 stops en 150-200 paketten was heel normaal. 80 stops is weinig maar al die paketten sjouwen is echt geen pretje...
Alexxxxx, jij snapt het ook echt niet hequote:Op woensdag 20 september 2006 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
misschien zeg ik iets heel doms hoor, maar waarom neem je dan geen eigen steekkar mee?
Die zet ik altijd in de liftquote:Op woensdag 20 september 2006 01:07 schreef yup het volgende:
Steekkar = lifesaver.
Nooit niet zonder steekkar werken voor mij. Moet soms naar de 10e etage voor een pakje en als het dingen zijn van 20 kilo ga ik dus niet lopen sjouwen.
Haarlemmerstraat praat ik niet eens over. Daar is een steekkar, althans voor mij dan, verplichte kost...
Mwa het zijn vaak bedrijven en dan ga ik niet het risico/gok nemen om het zelf te tekenen. Dus dan moet ik zowiezo naar boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zet ik altijd in de lift
Dat vragen die mensen zelf vaak.
'wil je het in de lift zetten?'
-euh, het weegt nogal wat hoor...
'ja geeft niet!
-ok, doei
lekker makkelijk altijd
Zelf tekenen doe ik sowieso niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:12 schreef yup het volgende:
[..]
Mwa het zijn vaak bedrijven en dan ga ik niet het risico/gok nemen om het zelf te tekenen. Dus dan moet ik zowiezo naar boven.
Dat in het lift zetten heb ik ook vaak gedaan, maar alleen bij particulieren...
Dat heb ik vandaag geweten... avondspits Amsterdam-Breda. Hopeloos.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:23 schreef eer-ik het volgende:
Tuurlijk sta je eens in de file, maar dat is niet te voorkomen.
het voornaamste is via via erin rollen.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:52 schreef Lennox het volgende:
Even een vraagje in dit forum:
De afgelopen 2 jaar heb ik een bijbaan als meubelchauffeur, dit is voor mij een bijbaan en dit doe ik vakanties/op zaterdagen. Ik rij dus in een auto met meubelbak en heb een bijrijder bij me. Enige tijd geleden heb ik een ongelukje gehad met mijn knie (onder werktijd). Nu is het weer redelijk op orde, maar het grote gewicht op mijn knie zie ik niet meer zitten (grote kasten/banken die getild moeten worden)
Nu vraag ik me af of er voor studenten makkelijk aan een dergelijke baan is te komen als pakketen koerier (wat lichter qua werk). Vooral omdat ik natuurlijk al 2 jaar rijervaring in een dergelijke auto heb...
Ik heb al als chauffeur gesoliiciteerd in Rotterdam (die regio woon ik), maar daar kom je dan weer op een wachtlijst..... Iemand andere opties misschien?
ik rij zelf dus via PSP voor TNT/TPG.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:01 schreef Lennox het volgende:
Ik heb een vriend die buslichtingen gaat rijden voor TPG/TNT, maar die was hiervoor al een x jaar postbode. Voor de gein gevraagd of hij me daar niet in kan lozen, maar daar worden mensen vooral doorgeschoven..
Airport vervoer/ouderenvervoer e.d lijkt me ook vrij relaxed werk en zoiets zoek ik nu ook
Ik heb nog wel die andere baan, maar ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
gehad laatst?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:51 schreef JDude het volgende:
Ritjes buitenland zijn tof!
Net terug, uit Zuid-Frankrijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef eer-ik het volgende:
gehad laatst?
Kijk, dat zijn de betere rittenquote:
Een buitenwijk van Toulouse, paar doosjesquote:Op woensdag 27 september 2006 22:01 schreef eer-ik het volgende:
Kijk, dat zijn de betere ritten
Ik wou dat ik dat vaker mocht doen
Helaas zijn er meer kapers op de kust voor dat soort ritten
Waar moest je heen precies?
En met wat?
Toulousequote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Een buitenwijk van Toulouse, paar doosjes.
Op zich zijn die max-snelheden in frankrijk best prima.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef JDude het volgende:
30 uur retour. Netjes volgens de maximumsnelheden.
Met de Vito van 't bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |