gelukkigquote:
natuurlijk is daar niks super aanquote:Op woensdag 20 september 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is best te eten, als je er niet al te lang bij stilstaat waar het vandaan komtMaar echt super lekker, neuh. De aardappelpurree met mais was daarentegen erg
![]()
sorry, tis nog vroeg... Zal het opnieuw lezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:44 schreef MaJo het volgende:
Dikgedrukt graag SlamD (lees je de OP ook even)
Zat daar ook aan te denken maar dacht dat het een film wasquote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
Primal Scream misschien?
De bandnaam is er wel vanaf geleid, maar ik weet persoonlijk geen singles van ze met eenzelfde relatie...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
Primal Scream misschien?
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:53 schreef Supersheep het volgende:
Laat ik dan nog maar 2 bands noemen met Primal die ik ken: Primal Fear en Primal Instinct
En ja, ik weet dat ik eigenlijk maar één gok mag doen maar ik weet van beide bands toch geen nummers
Laat het maar gewoon bij je antwoord hoor, kan misschien nog net een handvol nummers van Primal Scream opnoemen maar de muziek van Instinct en Fear ken ik niet eensquote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.
Ik zal even kijken naar de singles van jouw bands...
Zover ik kan nagaan zijn jouw bands ook geen compleet antwoord.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef SlamD het volgende:
[..]
Hmmm... het zijn in beide gevallen niet de band die ik bedoel. Maar... misschien is mijn vraag wel te generaal en zijn er meerdere antwoorden op.
Ik zal even kijken naar de singles van jouw bands...
De zinnen komen wel erg met elkaar overeen inderdaad...quote:Op woensdag 20 september 2006 01:03 schreef MaJo het volgende:
Beginnen wij hetzelfde te krijgen als ik steeds met homdeck heb?
Tears for Fears? Fear Factory?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:04 schreef SlamD het volgende:
Neuh, is best bekende band. In oktober en december ook bij de Night of the Proms in Antwerpen en Rotterdam.
De bandnaam heeft een relatie met Primal Fears.
De single heeft een relatie met Primal Scream.
Ik bedoelde...quote:
Het is een beetje creepy jaquote:Op woensdag 20 september 2006 01:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De zinnen komen wel erg met elkaar overeen inderdaad...
geen coupling vnvnd?
[..]
Tears for Fears? Fear Factory?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |