Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttlesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
Hmmm... Die zanger, Idle?
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:17 schreef SlamD het volgende:
[..]
Eric Idle de parodie schijnt trouwens erg leuk te zijn, maar nog nooit gezien --> The Ruttles
Gooitzen +1
Graham Chapman en Terry Jonesquote:Op woensdag 20 september 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoi hoi, wat zijn de andere namen?
Vier films van de Coen brothers?
Dank, inderdaad. Goede jongens.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:21 schreef SlamD het volgende:
[..]
Graham Chapman en Terry Jones
O brother where art thou?
Fargo
Ahhh, deze moet ik weten...
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?quote:
Klopt. Kingpin is het niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ik wist bowlen zelf nog, maar verwarde die met de Big Lebowski... Dat is ook over bowlen toch?
Nee, sunshine niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
Eternal Sunshine niet toch?
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:25 schreef MaJo het volgende:
the Big Lebowski gaat over bowlen ja, kingpin ook dan?
Ja hoor. Ik hintte naar intolerable cruelty en The Ladykillers. Beiden ook de moeite waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:27 schreef SlamD het volgende:
[..]
Ja, met Woody Harrelson en een of andere Amish. Maar niet Coen and Coen...
Raising Arizona?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |