Ik soms wel. Anders kon ik nooit met droge ogen 'doe je ding' intypen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik bedoel dingen niet zo sarcastisch als het lijkt
Ach, als ik er niet te veel moeite voor hoef te doen, maak ik graag mensen gelukkig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
Wel een goed streven om andere mensen gelukkig maken.
Dacht iedereen maar zo.
En zojuist op Nederland 3.quote:In het vorige topic schreef dwerg:
Het ging om Willem Baars. IR kent hem wel. Of misschien kent hij hem niet persoonlijk, maar hij weet wel wie het is. 't Is een lang verhaal. Binnenkort te zien via http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php
Dat is gemakkelijk op te heffen door uit die netwerkorganisatie te stappen.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
*insert zelfmedelijden*
De universiteit, bedoel je? Ja, dat zou goed kunnen, maar dan wordt m'n leven toch niet leuker van.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk op te heffen door uit die netwerkorganisatie te stappen.
Ik ben volgend jaar voorzitter. Dat lukt niet hoor, broer. En wat is er een betere manier om de avond door te komen dan met leuk gezelschap bier drinken?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Nee, die studentenvereniging.
Nou, in dat geval: *outsert zelfmedelijden*quote:Op woensdag 20 september 2006 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben volgend jaar voorzitter. Dat lukt niet hoor, broer. En wat is er een betere manier om de avond door te komen dan met leuk gezelschap bier drinken?
Nou, het probleem ligt meer in het feit dat ik morgen om 9 uur college heb. Anders zat ik nu nog cocktails te drinken hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, in dat geval: *outsert zelfmedelijden*
Oh, ik kijk het programma normaal gesproken nooit. Toevallig kreeg ik nu een mailtje van een mede-cricketer die meldde dat Baars erin zat. Claudia de Breij vind ik nooit leuk, Matthijs van Nieuwkerk vindt vooral zichzelf leuk, en van Giel Beelen krijg ik rode vlekken in mijn nek. Wat een overschatte nep-dj is dat. Platen die al weken in de Engelse top 10 staan introduceert hij als 'nieuw' en zijn muziekkennis ligt mijlenver achter op die van mensen als Eric Corton, Gerard Ekdom en Rob Stenders. Maar iedereen vindt hem geweldig, dus zal hij wel geweldig zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Het ging niet echt de diepte in, hè? Niet alleen bij de Mondriaan-discussie, maar ook bij Tom Barman en Habbekrats. Anderhalve vraag en dan weer: "Zullen we even een filmpje kijken?" Was het vorig seizoen ook al zo oppervlakkig? Dat herinner ik me niet.
Kom maar eens terug als je wordt uitgenodigd.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Al 2 sollicitatie brieven de deur uit en ik ben nog niet eens afgestudeerd
Hij kan best iets nuttigs doen waar hij geen stroom bij nodig heeft.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg zit zonder stroom. Al ruim een uur. En het gaat nog 2 uur duren.
Nu moet hij in het zonnetje een boek gaan lezen. Vervelend he?
Hehe ja dat is verhaal 2 al heb ik al een opdringerige kerel afgewimpeldquote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar eens terug als je wordt uitgenodigd.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijkbaar is er een krapte op de AIO markt
Die ken ik ook ! meerderequote:Op woensdag 20 september 2006 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ken trouwens mensen die nog niet eens afgestudeerd zijn en al een baan hebben (en al aan het werk zijn zelfs!) [insert zelfmedelijden]
Boehoe, ik ken die mensen ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ken trouwens mensen die nog niet eens afgestudeerd zijn en al een baan hebben (en al aan het werk zijn zelfs!) [insert zelfmedelijden]
Ja ik ken dus iemand die zn master nog niet heeft en zn eerste salaris van zn AIO plek al binnen heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Boehoe, ik ken die mensen ook.
Maar toch niet fulltime he?
In ieder geval veilig.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:12 schreef JAM het volgende:
Vandaag liep ik door een park en zag ik een hond uit de bosjes komen met een condoom in z'n reet. Het was OK. Op de een of andere manier vond ik het verfrissend.
Ik niet. Geen behoefte aan ook, jij?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef JAM het volgende:
Wie heeft hier wel eens een dier geneukt?
Ja boehoe, dus wel. Een full time AIO-baan.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar toch niet fulltime he?
Wow, dat is raar!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja ik ken dus iemand die zn master nog niet heeft en zn eerste salaris van zn AIO plek al binnen heeft
Ik zet ¤ 5 op jou.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef JAM het volgende:
Wie heeft hier wel eens een dier geneukt?
Beestachtig JAM.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:17 schreef JAM het volgende:
Ik heb wel meisjes geneukt waarvan ik dacht: 'Wat ben je toch een geil aapje/poesje/tijgertje/hondje.', maar dat telt niet. Eén daarvan noem ik zelfs consquent 'mijn geile neukaapje'. Ze komt uit Indonesië en je kan aan haar goed afzien dat wij van apen afstammen. Ze lijkt echt op een aapje. Daarom noem ik haar dus zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |