Hij zei toch als ik bij de laatste 6 zit loop ik vanaf het zwembad naar de douche toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja maar die is zo preuts met zijn naaktheid maar met zijn seksualiteit heeft hij zogenaamd geen probleem!?![]()
Het is gewoon klets!
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een Debiteuren Crediteuren TT verwacht.
Mag nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een Debiteuren Crediteuren TT verwacht.
What's new ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Strontvlieg loopt alsof hij heel breed en gespierd is.
BB6 is keihard, ook voor het personeel...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Sonique het volgende:
Ik las trouwens net op de BB site dat er een vent van het geluid van de trap is gevallen en overleden is,,,
Tis misschien een beetje raar om te zeggen, maar het is te merken.
Laat maar, hij loopt al in z'n blote torso.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het warm. Krijgen we weer die kinky torso te zien?
een ding is zeker... hij zal nooit verdrinken want stront drijftquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef wolferl het volgende:
Strontvlieg loopt alsof hij heel breed en gespierd is.
Zegt hij dat echt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef Sonique het volgende:
Is dat een bloesje van e10 van 3000 euro?
Doe eens even verneuken Mo!
Ze loopt net de badkamer binnen op S3quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Janine eigenlijk ? Heb 'r al een tijdje niet gezien en hoor er ook niet op de achtergrond bleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |