Er is wel meer verboden,quote:
dan wens ik je een verkwikkende nachtrust toe en niet heel de nacht malenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to sleep.
Tot morgen allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten en bedankt voor het luisteren
![]()
Slaap lekker,quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Zwaffel het volgende:
I'm going to sleep.
Tot morgen allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltrusten en bedankt voor het luisteren
![]()
Nou dank je welquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
cadeautje voor jullie hier. Droom zacht
hihihi
Dat zei de bruid ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:33 schreef Zwaffel het volgende:
vol dus
Dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
cadeautje voor jullie hier. Droom zacht
hihihi
Oh sorry dat had ik niet meer gelezen, straight (quote:
Maar, de zon schijnt wel,quote:
Hallo,quote:Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal
Ook Stroekie meldt zich weer![]()
Hey das ook een idee, jezelf opsturen naar MM,quote:
Ze hebben daar gewoon water en zeep hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 10:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hallo,, ben je trouwens nog bruin geworden in Barcelona?
Nee maar, ik deed 'm toch óók centraal?quote:
Het zij je vergevenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee maar, ik deed 'm toch óók centraal?
Hoest met Sebasquote:Op woensdag 20 september 2006 10:58 schreef Sebasser het volgende:
Ik zeg U allen gedag!
Vandaag maar eens naar de kapper.
Wat ik maanden geleden al van plan was![]()
Whehe, ik laad deze pagina en ik gaap even.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoest met Sebas
Heb je nog moeten gapen?
quote:
Wat heb je verkocht voor hoeveelquote:Op woensdag 20 september 2006 11:10 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb iets verkocht
money is gooooooooooood
Je lichaam aan de wetenschap?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:10 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb iets verkocht
money is gooooooooooood
Nee, ze heeft gister haar katje laten inslapenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:53 schreef Viking84 het volgende:
is NanKing dood ofzo. Ik heb haar al sinds gisteravond niet meer gezien in dit topic. Lijkt me niet normaal
.
* viking84 alarm slaat.
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gister haar katje laten inslapen
er ligt nog wel wat achterstallig werk ja, dus als het kan wachten dan graag vanavondquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Sitethief het volgende:
Stroekie? Ben je druk bezig? Zoja praten we er vanaaf wel over, zo nee dan mail ik je ff,.
Ja hoor,quote:Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er ligt nog wel wat achterstallig werk ja, dus als het kan wachten dan graag vanavond![]()
ik hoop dat je het niet erg vind, maar daar was ik vanochtend al aan begonnen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor,. En nu aan de slag,
.
Ach, Ach weer aan de Goldstrike gezeten?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
*burp*
voor de verandering eens nietquote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach, Ach weer aan de Goldstrike gezeten?,
.
De hittegolf daar is in ieder geval voorbij. Je gaat toch wel in een hotel? Ik ben nog steeds niet helemaal over mijn Rome-reis heenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog drie nachtjens slapen en dan naar Rome.
volgens mij zocht jij nog iemand die je koffer daar wil dragenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een hotel,maar schijnbaar een vrij slecht hotel. Schooluitje
.
wij op de fiets vanuit Uden naar Bakel en Sevenum, naar een aftandse jeugdherbergquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef soapie het volgende:
Rome lijkt me best leuk!!!
Wij gingen met school naar Noordwijk op de fiets...![]()
Ik heb wieltjes, maar toch bedankt voor het aanbiedenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zocht jij nog iemand die je koffer daar wil dragen![]()
Koffers dragen gaat beter met z'n tweeën Stroekie,quote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zocht jij nog iemand die je koffer daar wil dragen![]()
Nou kijken of ik de volgende keer een betere smoes kan bedenkenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wieltjes, maar toch bedankt voor het aanbieden![]()
.
juist er zitten toch ook meestal 2 handvaten aan zo'n weekendtasquote:Op woensdag 20 september 2006 17:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Koffers dragen gaat beter met z'n tweeën Stroekie,.
Ja, London wil ik ook graag weer een keer naar toe!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef Zwaffel het volgende:
in nederland heb ik praktisch alles wel gezien.
Waar ik zeker nog heen wil :
london
parijs
turkije
jamaica
Alleen jammer dat alles in Engeland zo ongelofelijk duur is...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Londen is tof.
Voor wat het waard is mijn meningquote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil perse nog een keer naar Barcelona, voor het Parc Guell en de Sagrada Familia
Ja helemaal voorquote:Op woensdag 20 september 2006 17:32 schreef Sebasser het volgende:
Laten we een lesbeau londen meet maken
Vast neit in de bosjes waar de homo's samenkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:33 schreef Sitethief het volgende:
Londen is inderdaad tof, heb een hele dag zonder mijn vader in Hyde Park rondgehangen, raad eens waar?
Doen ze het daar gewoon openbaar danquote:Op woensdag 20 september 2006 17:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast neit in de bosjes waar de homo's samenkomen.
Jaa, heel tof gebouw,quote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het British Museum zo tof. Echt een mooi, groot gebouw.
Jah, maar vol met roofwaar...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het British Museum zo tof. Echt een mooi, groot gebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |