Gratis af te halen, toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Tof, een nieuwe moderator die niks met V&A te maken heeft.
ach en wee, een teleurgestelde rancuneuze userquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Tof, een nieuwe moderator die niks met V&A te maken heeft.
ik dacht ff dat het een tweaker was...quote:
Ik heb geen solicitatie gestuurd. Maar ik had liever gezien dat iemand als bijvoorbeeld schvvmert het werd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach en wee, een teleurgestelde rancuneuze user
Maar die wilde niet, en ik welquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb geen solicitatie gestuurd. Maar ik had liever gezien dat iemand als bijvoorbeeld schvvmert het werd.
Heel curieus dat jij denkt dat ik een tweaker ben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht ff dat het een tweaker was...
die hebben wel een mooier v&a systeem daar trouwens
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/65128quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heel curieus dat jij denkt dat ik een tweaker ben.
Waarom wil jij niet moderen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Snever zou ik ook wel een geschikte kandidaat vinden
Ik wel dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Again, omdat ik niet geliefd binnen de crew lig
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef FredvZ het volgende:
thnx, voor het warme welkom.![]()
Zo stap je uno-mod in de auto en stap als duo-mod uit de auto
Doorgaans door de deur.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef Raimon_ het volgende:
@Fredvz, hoe stap je het huis binnen dan![]()
wat nou als die deur al open isquote:
maar dan kan je dus niet meer door de deur naar binnenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoef ik hem niet meer open te maken.
Dat ligt er dan maar net aan hoever de deur open is.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan kan je dus niet meer door de deur naar binnen
Een Mod die al blauw was en dat moet naast DIG wel kunnen toch?quote:
Ja, ok je hebt gelijk dat je daar niet zo slim voor hoeft te zijnquote:
Maar ff serieus nu. Wilde je dat of is 't een gimmick?quote:Op woensdag 20 september 2006 06:08 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ja, ok je hebt gelijk dat je daar niet zo slim voor hoeft te zijn![]()
Er komt zeker meer bij kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 05:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Mod die al blauw was en dat moet naast DIG wel kunnen toch?![]()
Wat tagjes zetten enzo.![]()
![]()
Sinds wanneer moet je slim zijn om mod te wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 06:08 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ja, ok je hebt gelijk dat je daar niet zo slim voor hoeft te zijn![]()
ik zie bijna blosjes van trots op je wangen verschijnen omdat je nu duo mod bent.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef FredvZ het volgende:
thnx, voor het warme welkom.![]()
Zo stap je uno-mod in de auto en stap als duo-mod uit de auto
quote:Op woensdag 20 september 2006 08:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zie bijna blosjes van trots op je wangen verschijnen omdat je nu duo mod bent.![]()
weet je wat? we geven je flora en fauna ook erbij cadeau daar komt het ook niet zo precies wie er aan het modereren is.![]()
nee, dank je, ik houd niet zo van planten.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:35 schreef S1nn3rz het volgende:
weet je wat? we geven je flora en fauna ook erbij cadeau daar komt het ook niet zo precies wie er aan het modereren is.![]()
Zeg, ga eens aan het werkquote:Op woensdag 20 september 2006 10:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
nee, dank je, ik houd niet zo van planten.
True Storyquote:Op woensdag 20 september 2006 11:42 schreef Jroc het volgende:
HAHAHAHHAA![]()
![]()
owned @ iedereen die een sollicitatie gestuurd heeft
.
Laat dit een les zijn en solliciteer gewoon niet meer, de FA's en banny de banmachine die lezen die shit toch niet het is veel makkelijker een mod te nemen die al mod is geweest of al mod is
Fred heeft gewoon een sollicitatie ingestuurd hoor. Dus niet gaan janken...quote:Op woensdag 20 september 2006 11:42 schreef Jroc het volgende:
HAHAHAHHAA![]()
![]()
owned @ iedereen die een sollicitatie gestuurd heeft
.
Laat dit een les zijn en solliciteer gewoon niet meer, de FA's en banny de banmachine die lezen die shit toch niet het is veel makkelijker een mod te nemen die al mod is geweest of al mod is
Sneverquote:Op woensdag 20 september 2006 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fred heeft gewoon een sollicitatie ingestuurd hoor. Dus niet gaan janken...
En zeg nou eens eerlijk, wie had je liever? Snever of Fred als mod?
Ga je nu pas normaal doen, terwijl we al een nieuwe mod hebben. Als je dat nou vanaf het begin had gedaan, was het een stuk makkelijker geweestquote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Snever
Voorbeeldje:
[TK] Verstelbare autostoel
Kijk hoe hij handelt en hoe ik dat doe.
En kijk ook hoe ik de TS hier help:
[TK] Te RuiL Xbox games
Fred gedraagt zich hier als een mod, jij als een inlikker.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Snever
Voorbeeldje:
[TK] Verstelbare autostoel
Kijk hoe hij handelt en hoe ik dat doe.
En kijk ook hoe ik de TS hier help:
[TK] Te RuiL Xbox games
Ik wil mod wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Fred gedraagt zich hier als een mod, jij als een inlikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |