Gratis af te halen, toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Tof, een nieuwe moderator die niks met V&A te maken heeft.
ach en wee, een teleurgestelde rancuneuze userquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Tof, een nieuwe moderator die niks met V&A te maken heeft.
ik dacht ff dat het een tweaker was...quote:
Ik heb geen solicitatie gestuurd. Maar ik had liever gezien dat iemand als bijvoorbeeld schvvmert het werd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach en wee, een teleurgestelde rancuneuze user
Maar die wilde niet, en ik welquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb geen solicitatie gestuurd. Maar ik had liever gezien dat iemand als bijvoorbeeld schvvmert het werd.
Heel curieus dat jij denkt dat ik een tweaker ben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht ff dat het een tweaker was...
die hebben wel een mooier v&a systeem daar trouwens
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/65128quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heel curieus dat jij denkt dat ik een tweaker ben.
Waarom wil jij niet moderen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Geqxon het volgende:
Snever zou ik ook wel een geschikte kandidaat vinden
Ik wel dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Again, omdat ik niet geliefd binnen de crew lig
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef FredvZ het volgende:
thnx, voor het warme welkom.![]()
Zo stap je uno-mod in de auto en stap als duo-mod uit de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |