Dat is het snelste zoogdierquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef NoSigar het volgende:
jachtluipaard
Fix ik wel even bij de volgendequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef NoSigar het volgende:
(GeenSigaar - 1 punt
Haha, iemand heeft dit punt niet bij mij geteld zie ik nu in de OP.)
Wat vind de rest hiervan dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ja, de rups bedoel ik inderdaad.
Ik vind het wel vreemd om dat punt zo te laten staan. Het klopt gewoon niet.
Tijdje geleden was dat ook al met Bwennie. Toen had Cora (of Mora?) haar vraag ge-edit nadat Bwennie het goede antwoord had gegeven, en toen had ze iemand met een fout antwoord een punt gegeven.
Dat kan toch niet?
Hmm, ik heb de snelheid van jouw slechtvalk opgezocht en die gaat in duikvlucht sneller dan mijn beestquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef Homdeck het volgende:
slechtvalk?
volgens mij heb ik het punt gekregen. Ik vind het niet echt boeiend eigenlijk. Haal bij maar een punt weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equalivant omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Tja. Ik wist inderdaad dat dat beest de snelste duikvlucht hadquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik heb de snelheid van jouw slechtvalk opgezocht en die gaat in duikvlucht sneller dan mijn beest
En nu?
Wat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
equalivant
het is half 11 had geen zin om het op te zoeken hoe je dat weer schreefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |