Denk je niet dat op dit moment een moord op de paus voor veel meer opschudding zou zorgen dan een moord op Bush? Aangezien veel mensen in Amerika/Europa fel tegen zijn beleid zijn. Zo'n moord op de paus zou echt een wereldoorlog kunnen veroorzaken denk ik. (Interessant artikel btw)quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef Tatutatu het volgende:
Tja ik verwacht ook nog steeds dat die Bush wordt vermoord.
Er is ook zo'n indiaanse legende ''Tecumseh's Curse''', en bush zou volgend die vloek ook weer aan de beurt moeten zijn..
http://www.geocities.com/statechurch/tehcumseh.htm
Ik weet niet. De paus & de kerk hebben geen echte macht of wapens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
Denk je niet dat op dit moment een moord op de paus voor veel meer opschudding zou zorgen dan een moord op Bush? Aangezien veel mensen in Amerika/Europa fel tegen zijn beleid zijn. Zo'n moord op de paus zou echt een wereldoorlog kunnen veroorzaken denk ik. (Interessant artikel btw)
Ja hij had geluk.. (Er was wel een aanslag op hem gepleegd overigens maar overleefde het).quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef PantaRei het volgende:
Reagan zou volgens die indiaanse legende ook tijdens zijn ambtsperiode overlijden.
Is niet gebeurt.
Einde vloek/ legende.
John Hogue is regelmatig te gast bij George Noory, radiopresentator van coast to coast, samen met Art Bell.quote:Author of 9 books, 1,000,000 in print in 17 languages, "Rogue" scholar, world authority on Nostradamus and the prophetic traditions of the world.
Vergis je hier niet in... wij als ongelovigen hebben maar weinig met de paus. Maar vele mensen uit Europa, Noord Amerika, Zuid Amerika en misschien ook wel Australie zouden dit zien als de moord op de man die het woord van God doorgeeft. Heel de wereld zou in rep en roer zijn, meer dan bij een aanslag op Bush.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:47 schreef BaajGuardian het volgende:
alsof de paus zo belangrijk is.
Waar ligt Nederland dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vergis je hier niet in... wij als ongelovigen hebben maar weinig met de paus. Maar vele mensen uit Europa, Noord Amerika, Zuid Amerika en misschien ook wel Australie zouden dit zien als de moord op de man die het woord van God doorgeeft. Heel de wereld zou in rep en roer zijn, meer dan bij een aanslag op Bush.
Naja vent... je kan zeggen wat je wilt, maar de christelijke partijen in Nederland doen het nog steeds meer dan goed en het is het geloof met de grootste aanhang in Nederland.quote:
Als ik ergens bang voor ben is het wel het katholieke geloof en aanhangers. Die hebben geen wapens ? Wat een bullshit, als ieder christen zich aangevallen voelt zullen ze zich verweren. Hoe veel christenen bekleden er wel geen topposities ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Ik weet niet. De paus & de kerk hebben geen echte macht of wapens.
Is 70% katholiek in Nederland? Get outta herequote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
Naja vent... je kan zeggen wat je wilt, maar de christelijke partijen in Nederland doen het nog steeds meer dan goed en het is het geloof met de grootste aanhang in Nederland.
[afbeelding]
(Percentage katholieken per land)
of je leest 50?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Is 70% katholiek in Nederland? Get outta here![]()
äpke, 50%...........we zijn geen fransen hèquote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Is 70% katholiek in Nederland? Get outta here![]()
die stond hem goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:45 schreef rieski het volgende:
In z`n strakke groenebroek!
Wat een nonsens. Volgens zijn geschriften zou in 1999/2000 New Yôrk getroffen worden door een grote ramp. Een jaar daarna zou de pleuris uitbreken in de wereld. Maar een groot wereldleider vermoorden in 2006quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:37 schreef Fetai het volgende:
Heeft iemand wat meer gehoord over voorspellingen van hem. Ik meen ooit gehoord te hebben dat in 2006 een wereldleider vermoord zou worden waarna een grote oorlog zou uitbreken. Iedereen ervan uit ging dat dit om George W. Bush zou gaan, maar aangezien al die protesten en aanmoedigingen namens Al Qaeda tot het vermoorden van de paus enzo zie ik dat ook zo gebeuren. Ik ben normaal niet iemand die gelijk geloofd in het paranormale enzo maar dit lijkt me toch opzich nog best iets wat mogelijk zou kunnen zijn. Weet iemand hier meer van? Of wat denken jullie?
Nogal logisch wat je hier allemaal verteld vind je niet ? Dat snappen wij ook wel allemaal. Maar als je in een toekomst voorspeller gelooft ( wat ik niet doe ) dan ga je er vanuit dat alle mogelijke beslissingen ingecalculeerd zijn / er vanuit is gegaan dat het lot een feit is.quote:Op zaterdag 23 september 2006 05:20 schreef Sight_key het volgende:
De toekomst kan altijd anders lopen dan voorspeld.
Zeker als je praat over Nostredamus die zolang geleden leefde. Er kunnen altijd afwijkingen voorkomen in het verloop van de toekomst, of juist geen afwijkingen dus, dat de toekomst rechtlijnig gaat lopen ooit, keuze's die gemaakt worden lopen anders, je hebt nog altijd te maken met mensen die de toekomst in zekere mate bepalen, en menselijk gedrag is niet altijd te voorspellen, vaak zijn mensen zo onvoorspelbaar als het weer. Hoe lang geleden leefde meneer Nostredamus? Die voorspellingen die hij deed die zijn zo uit de tijd, dat ze niet meer betrouwbaar zijn.
Sowieso heb ik geen hoge pet op van die kerel. Ik geloof er dus ook niet zo in. Over-rated voorspeller is hij.
Als Nostredamus in zijn glazen bol een aanslag ziet gebeuren, dan kan in de tussentijd van alles veranderd zijn met de dader en het slachtoffer.
De dader hoeft maar even een keuze te maken waar hij wel of niet bij stil staat, en zijn hele leven loopt anders. Dus dan loopt ook de toekomst anders.
Ik geloof er niet zo in dus
quote:Op zondag 24 september 2006 19:13 schreef friskvind het volgende:
.
.
Ik denk dat voorspellen heel erg moeilijk is.
Vooral voorspellen van de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |