quote:Femke Halsema zei met een exorbitant hoge stem:
En straks mag mijn linkse kabinet aantreden en alle rommel opruimen.
Na harry potter komt de boze heksquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Adelante het volgende:
mijn linkse kabinet![]()
loopt die heks niet ietwat te hard van stapel
Mat haar onder haar armen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:07 schreef zoalshetis het volgende:
zieke gruiskut is het.
Ze zal wel veel koffie drinkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:05 schreef freddygonzales het volgende:
En ze stinkt uit d'r bek
heb ik gehoord![]()
Ik heb het pieter baan centrum vast gebeld. Ze vertelden me dat ze voor speciale gevallen altijd een hokje vrij hielden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Adelante het volgende:
mijn linkse kabinet![]()
loopt die heks niet ietwat te hard van stapel
maar ze kan natuurlijk makkelijk vluchten tijdens het luchten. dan ademt ze gewoon de bewakers bewusteloos.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik heb het pieter baan centrum vast gebeld. Ze vertelden me dat ze voor speciale gevallen altijd een hokje vrij hielden.
en dat jij snel naar een topic gaat waar je een bon kan winnen om de harige doos van halsema te likken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Mainport het volgende:
KLB-schreeuw-en-klap-op-commando-vee verenigt u.
Voor zover het mezelf betreft, er zijn natuurlijk keren dat ik het eens ben met de kudde, dan ga ik ook niet doen alsof dit niet zo om mezelf al non-kuddedier te profileren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Mainport het volgende:
KLB-schreeuw-en-klap-op-commando-vee verenigt u.
Wat sympathiek dat je mijn punt onderstreept!quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat jij snel naar een topic gaat waar je een bon kan winnen om de harige doos van halsema te likken.
maar dat was een geestig testtopicquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:53 schreef Mainport het volgende:
Cees Korvinus op GroenLinks-lijst
Ook al zo'n juweeltje.
Mainpurt geef toe, Femke Halsema is gewoon zeer irritant. Zeker als ze telkens weer een voorschot neemt op een mogelijk links kabinet en een 'linkse lente', terwijl er eerst verkiezingen nog moeten worden gehouden. Alle signalen wijzen er op dat er een CDA-PvdA-kabinet komt na de verkiezingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat sympathiek dat je mijn punt onderstreept!
wat sympathiek dat je nu lekker uit dit topic gaat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat sympathiek dat je mijn punt onderstreept!
Een tweede opmerking over haar geslachtsdeel, hmm dit geeft te denken als in 'waar het hart van vol is loopt de snikkel van over'quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
hebben jullie trouwens wel eens gezien hoe kraakpanden door de 'vriendjes van halsema' achtergelaten worden?
nou zo ongeveer ziet haar hersenstructuur eruit. en ik vermoed ook haar vagina.
zal ik een derde maken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tweede opmerking over haar geslachtsdeel, hmm dit geeft te denken als in 'waar het hart van vol is loopt de snikkel van over'![]()
![]()
Slaat toch niet op Wim Kok, die was namelijk steengoed vond ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal ik een derde maken?
ja? ja? ahhh toe!!
ok komt ie dan.
als zij haar grote slip uittrekt is het meer femke kokhalsema.
kokhalsen, ach laat ook maar als je kok goed vondquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slaat toch niet op Wim Kok, die was namelijk steengoed vond ik![]()
geloof me. ze kan nog veel dieper zakken. ze is meer links dan groen trouwens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ze heeft meegedaan aan MTV coolpolitics, hoe laag kan je gaan![]()
![]()
pvda is links?quote:
Linkser dan de VVD en het CDA in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
pvda is links?
wat is links en wat is minder links? ik vind dat de oppositie het prima heeft gedaan eik. ondanks alle mediale aanvallen en tegenbeleid die ze hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Linkser dan de VVD en het CDA in ieder geval
Zo vreemde vraag is dat ook niet. Volgens mij is het Pvda, net als het CDA onzijdig, maw. het gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Armageddon het volgende:
PVDA is links vraagt iemand zich hier af? OMG! Het is te erg gesteld met Nederland. Ik ga vluchten.
Ga toch heen man. PVDA is zo links als maar zijn kan. CDA is eik rechts maar doet af en toe stapjes naar links. Vandaar dat Wouter een coalitie wilde vormen vroeger. Met andere woorden. Het is één grote poppenkast. Dus eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zo vreemde vraag is dat ook niet. Volgens mij is het Pvda, net als het CDA onzijdig, maw. het gaat nergens heen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga toch heen man.
....... Dus eigenlijk heb je wel gelijk.
Aaargh idd, die kan echt niet praten. Krijg er spontaan broekhoest van als ik het hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg altijd jeuk als ik haar aan het woord hoor ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |