abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 14:54:08 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41951747
Vanochtend werkte mijn Windows Live Messenger (MSN) nog. Ik kwam vanmiddag echter thuis, er bleek een stroomstoring geweest te zijn waardoor alles was uitgevallen. Enfin, start pc opnieuw op. Alles makt normaal verbinding behalve MSN/WLM. We zijn inmiddels 2 uur verder en nog steeds niets.

Status van Service is volgens het programma goed
"Problemen verbinding oplossen" loopt het programma alles zonder problemen door
Geavanceerde instellingen verbinding, daar TCP getest, ook goed

Waarom heb ik dan geen verbinding? Iemand een idee?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_41951974
Welke foutmelding krijg je dan ?

En staat toevallig je Windowstijd goed?

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2006 15:00:57 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:05:56 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952189
Foutcode 80048820
Uitgebreide Foutcode 80048439

Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw.

Klik op de knop Problemen Oplossen als je ons het probleem wilt laten oplossen

Tijd staat nu op 19 september 2006, 15:05
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_41952258
http://www.msgforum.nl/showthread.php?tid=863

check hier eens

eerste hit bij google
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:08:48 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952274
http://help.live.com/(ZmlsdGVyPURIX0ZSRUUmcHJvamVjdD1tZXNzZW5nZXJ3MTEmbWFya2V0PW5sLU5MJmN1PSZ0bXQ9JmtjPSZmb3JtYXQ9)/Help.aspx?filter=DH_FREE&querytype=keyword&query=80048820&fs=1

Dit ben ik helemaal doorgelopen. Eventueel dingen aangepast, webmessenger test ik momenteel uit. Maar mijn firewall staat uit.
pi_41952282
Ik quote:
quote:
1. Wachtwoord
Zorg ervoor dat het wachtwoord dat je invult goed is. Dus hoofdletters waar je hoofdletters gebruikt in je wachtwoord, kleine letters waar je kleine letters gebruikt. Pas op dat je Caps Lock niet aan laat staan als je kleine letters probeert te typen.

2. Datum/tijdinstelling:
- Dubbelklik op je klok in Windows
- Controleer in het venster dat je te zien krijgt of de datum en het uur juist staan. Pas zonodig aan. Druk op OK

3. Verwijder de tijdelijke internet bestanden:
- In Internet Explorer ga je naar Extra --> Internet-opties en klik dan op het tabblad Algemeen als deze niet standaard geopend is.
- onder "Tijdelijke internet-bestanden" klik je op "Bestanden verwijderen".
- Vink "Ook alle offline items verwijderen" aan en klik op OK en dan nog eens.

4. Leeg je DNS-cache:
- Klik op Start --> Uitvoeren --> typ "cmd " (zonder aanhalingstekens) en klik op OK of ENTER
- Je krijgt nu een DOS-venster te zien. Typ hierin "ipconfig /flushdns" (zonder aanhalingstekens) en druk op ENTER.

5. Beveiliginsinstellingen Internet Explorer
- Open Internet Explorer
- Ga naar Extra --> Internet-opties --> tabblad "Verbindingen"
- Klik op LAN-instellingen
- Als "Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken (deze instellingen niet van toepassing op inbel- en VPN-verbindingen)." aangevinkt is zet dit dan uit.
- Vink "Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen" af.
- Druk op OK en dan nog eens op OK

6. Herregistreer bepaalde dll's:
Ga hiervoor naar Start --> Uitvoeren en typ dan elk van onderstaande commando's in en duw elke keer op OK.
(Opmerking: nadat je op OK (of op ENTER) geduwd hebt krijg je een melding "DLLRegisterServer van *naam dll* geslaagd." Wacht op dit bericht om de volgende dll te herregistreren):
- REGSVR32 softpub.dll
- REGSVR32 wintrust.dll
- REGSVR32 initpki.dll
- REGSVR32 Rsaenh.dll
- REGSVR32 Mssip32.dll
- REGSVR32 Cryptdlg.dll
- REGSVR32 Dssenh.dll
- REGSVR32 Gpkcsp.dll
- REGSVR32 Slbcsp.dll
- REGSVR32 Sccbase.dll

7. Firewall
Als je een firewall hebt zorg er dan voor dat MSN Messenger alle toegang tot het internet krijgt die het nodig heeft. Als je niet zeker bent of het dit krijgt zet je firewall dan even uit en probeer aan te melden. Als MSN Messenger nu wel aanmeld bekijk dan nog eens de instellingen van je firewall.

8. Pas je Internet Explorer beveiligingsinstellingen aan:
- Open Internet Explorer
- Ga naar Extra --> Internet-opties en klik op de tab "Geavanceerd"
- In de sectie "Beveiliging" selecteer je deze opties:

* Vink "Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken (opnieuw opstarten noodzakelijk)" af
* Vink "SSL 2.0 gebruiken" aan
* Vink "SSL 3.0 gebruiken" aan

9. Verander de proxy-settings van MSN Messenger:
- Open MSN Messenger
- Ga naar Extra --> Opties --> Verbinding --> Geavanceerde instellingen
- Verwijder alles dat je ziet bij SOCKS
- Klik op OK en dan nog eens op OK

Update 1

10. Programma's die mogelijk problemen kunnen opleveren:
Als je een van deze programma's hebt probeer deze dan eerst uit te schakelen en opnieuw aan te melden.
- Norton Internet Security
- Hitman Pro (2)

11. Internet Explorer herstellen of opnieuw installeren
MSN Messenger is in grote mate afhankelijk van Internet Explorer, als de gezondheid van Internet Explorer dus afneemt kan dit een invloed hebben op MSN Messenger. Om dit te verhelpen kun je Internet Explorer herstellen.
Meer info:
Windows 98/ME: Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> dubbel klik op "Software". Zoek naar Internet Explorer en klik op "Toevoegen/Verwijderen". Je ziet nu een venster dat vraagt of je het wilt verwijderen of herstellen. Klik herstellen. Internet Explorer zal nu zichzelf herstellen indien er problemen zijn.
Windows XP: hier

Update 2:
12. Tijdinstellingen (2)
- Dubbelklik je klok in de rechterbenedenhoek van je scherm zodat je een analoge klok te zien krijgt.
- Ga naar het tabblad "Tijdzone" en vink "Klok automatisch aanpassen aan wintertijd en zomertijd" af.
- Klik op OK en probeer opnieuw aan te melden

Update 3:
13. Norton
Controleer of de licentie van je Norton Antivirus (als je dit gebruikt tenminste) niet verlopen is. Als het verlopen is verleng het of verwijder Norton Antivirus. Je kan altijd een gratis antivirus downloaden zoals Avast!, AVG Free,...
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:09:35 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41952300
Ijsmeis was me voor -knip-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41952457
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:09 schreef Megumi het volgende:
Ijsmeis was me voor -knip-
Ik was eerder
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:19:41 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952586
Ik heb al die stappen nu gecheckt of gedaan, behalve IE herstellen
Tot nu toe heeft niets geholpen
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:20:46 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41952624
Heb je toevallig ook een router of zo iets??
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:20:55 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952627
Hotmail en webmessenger zijn voor mij ook niet bereikbaar
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:21:56 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952658
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:20 schreef Megumi het volgende:
Heb je toevallig ook een router of zo iets??
Ja, Wireless
SMC7004VWBR
Kan het zijn dat door de stroomuitval daar instellingen veranderd zijn?
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:22:46 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41952680
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja, Wireless
SMC7004VWBR
Kan het zijn dat door de stroomuitval daar instellingen veranderd zijn?
Loop dat in elk geval even na.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:24:03 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41952722
En heb je meerdere computers met het probleem die aan dezelfde router hangen?? Zo ja dan is een probleem met de router zeker een optie om na te lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:25:14 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41952755
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Loop dat in elk geval even na.
Zover ik nu kan zien zijn er geen instellingen veranderd. Toegewezen poorten en dergelijke is precies zoals het was. Ik zal eens een huisgenoot vragen of daar MSN wel werkt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 15:59:42 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41953775
Er zijn inderdaad in het hele huis deze problemen. Ik moet nu echter weg, maar weet nu wel dat ik naar de router instellingen moet kijken, ook al lijkt daar op het eerste gezicht niets veranderd.
pi_41954072
Ik heb hier ook last van sinds vanmiddag! Waar kom je precies vandaan als ik vragen mag? Ik ben wijs en kom uit het Oosten
We hebben ook een router en op alle computers gaat het internet traag, kunnen we ons niet aanmelden op msn, we kunnen niet inloggen op hotmail.com en verder kunnen we ook geen mailtjes versturen met Gmail of Webmail van @home.
Ik wist van het bestaan af van die lijst en heb hem al tig keer doorlopen, zonder succes helaas
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 16:14:54 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41954232
Ik kom uit Groningen
mar hier gaat internet niet traag en werkt gmail gewoon
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:16:08 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41954267
Zou de router om te beginnen gewoon eens uit en aan zetten. Dus geen reset maar de spanning er even af.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 16:16:32 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41954275
herstel, gmail werkt inderdaad e-mails versturen niet
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:22:56 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41954420
Welke provider heb jij TARAraboemdijee?
pi_41954663
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
herstel, gmail werkt inderdaad e-mails versturen niet
Juist dat heb ik ook. Ik kan wel inloggen, maar mailtjes versturen lukt niet.
Verder zit ik bij @home en wanneer ik via dat adres wil mailen krijg ik precies hetzelfde verhaal. Ik heb dit nog nooit gehad. Volgens mij ligt het aan de provider?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 16:36:18 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41954773
Ook ik heb inderdaad @home
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:40:31 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41954884
Ah wat soms wel eens voorkomt is dat providers poorten dicht zetten als ze denken dat er sprake is van misbruik. Denk dan aan besmetting met een spam virus op je netwerk. Even informeren bij de provider dus.
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:44:12 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41954989
-knip-
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:44:43 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41954997
Kijk eens op je ip adres op deze site voor de grap.
http://www.spamcop.net/bl.shtml
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 16:49:36 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41955100
not listed
pi_41955183
Ik ook niet. Mijn laptop is overigens clean, dus een virus ofzo zou het niet kunnen zijn.
pi_41957598
Hij doet het nog steeds niet helemaal. Ik heb een oudere versie van msn geinstalleerd en die werkt nu wel, maar hotmail checken of mailen wil nog steeds niet
pi_41962561
. Ik heb nu hetzelfde probleem .
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:25:50 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41966697
Zal wel weer een storing zijn dan. Of bij @home of MS.
pi_41968588
ik heb net msn 7.0 geinstalleerd en dan doet hij het wel. Alleen msn dan... inloggen in hotmail lukt nog steeds niet
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2006 @ 23:38:56 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41969623
Mailtje van @home gehad, (ik had ze gemailed), geen storingen in mijn regio en geen afsluitingen op mijn adres volgens hun.
pi_41970332
hier hetzelfde incl stroomuitval

zowel live gedoe als normale msn doet het niet meer krijg alleen foutcode 80048820
opnieuw geinstalleerd en niets helpt

windows messenger doet het overigens wel en zo ook de online msn messenger
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_41974654
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mailtje van @home gehad, (ik had ze gemailed), geen storingen in mijn regio en geen afsluitingen op mijn adres volgens hun.
Het ligt aan de msn. Mijn oude msn deed het wel. Windows Live Messenger weer niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2006 @ 10:02:27 #36
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41975605
Waarom werkt inloggen op hotmail dan ook niet, evenals mails versturen met gmail? Het feit dat mijn e-mail lam ligt vind ik nml belangrijker dan MSN

Hebben jullie ook problemen met windows/microsoft update, of ligt dat wel aan mijn pc?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2006 @ 10:19:35 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41976003
Photobucket kom ik wel op, maar kan vervolgens geen foto's uploaden. Ik wordt hier een beetje moe van

Nogmaals de router gegevens bekeken, alles lijkt toch echt goed te staan, voor zover ik dat kan zien/snappen dan
  woensdag 20 september 2006 @ 10:50:04 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41976842
Tip voor ijsmeis weet niet of het volgende ook werkt voor TARAraboemdijee. Wel in het engels.

Try these steps:

1. Follow these steps to uninstall the existing version of Messenger:

a. If Messenger is running, right-click the Messenger icon in the notification area, and then click "Exit."
b. Click "Start," click "Run," type the following command, and then click "OK":
control appwiz.cpl
c. In the Add/Remove Programs window, click "Windows Live Messenger" or "MSN Messenger," and then click "Remove."

2. Uninstall any third-party add-ons to Messenger, such as Messenger Plus or Smiley Central.
3. Follow these steps to delete the Messenger registry keys.

Important: This article contains information about modifying the registry. Before you modify the registry, make sure to back it up and make sure that you understand how to restore the registry if a problem occurs. For information about how to back up, restore, and edit the registry, visit the following Microsoft Web site:
http://support.microsoft.com/kb/256986

Warning: If you use Registry Editor incorrectly, you may cause serious problems that may require you to reinstall your operating system. Microsoft cannot guarantee that you can solve problems that result from using Registry Editor incorrectly. Use Registry Editor at your own risk.

a. Click "Start," click "Run," type "regedit," and then click "OK."
b. If all users of the computer cannot sign in to Messenger, locate the following subkey:
HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMICROSOFTMSNMessenger
c. If only one user account cannot sign in to Messenger, locate the following subkey:
HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMICROSOFTMSNMessengerPerPassportSettings<<Passport hash key>>
d. On the "Edit" menu, click "Delete" to delete the registry entries.
e. Locate the following subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMICROSOFTMSNMessenger
f. On the "Edit" menu, click "Delete" to delete the registry entries associated with the installation of Messenger.
g. Exit Registry Editor.

4. Delete the Listcache.dat file for all accounts that sign in to Messenger on the computer:
a. On a Microsoft Windows 2000-based or Windows XP-based computer, click "Start," click "Run," type "CMD", and then click "OK."

Note: On a Windows 98-based or Windows Millennium Edition-based computer, instead type "command".

b. At the command prompt, type the following commands. After each command line, press ENTER:
cd
cd %appdata%microsoft
cd "msn messenger"
del /s listcache.dat

5. If you are using Windows Live Messenger or MSN Messenger version 7.5, follow these steps:
a. Delete files that may be causing a conflict. Click "Start," click "Run," type "cmd," and then click "OK."
b. At the command prompt, type the following commands. Press ENTER after each command line:
cd %allusersprofile%application datamicrosoftidentitycrl*.*
del *.dll
cd %appdata%microsoftidentitycrl*.*
del *.dll

Note: If any files are in the folder, you will be prompted to confirm. Press Y to confirm.

c. Follow these steps to delete some user-specific registry entries.
i. Click "Start," click "Run," type "Regedit," and then click "OK."
ii. Locate the following subkey: HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREMICROSOFTIdentityCRLCreds
iii. You will see keys for every user account that signed in from this computer. Select the user account that cannot sign in, and then click "Delete" on the "Edit" menu.
iv. Close Registry Editor.

6. Make sure that you are using the latest version of Messenger. To download and install the latest version, follow these steps:

a. Start Internet Explorer, and then visit the following Web site:
- For Windows Live Messenger: http://ideas.live.com
- For MSN Messenger: http://messenger.msn.com/download

b. Under "Registered User," click "Go." The download automatically starts, and a download progress indicator appears.
c. Follow the instructions in the MSN Messenger Setup wizard to complete the installation.
d. Click "Finish."

7. Try to sign in to Messenger again.
pi_41978913
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom werkt inloggen op hotmail dan ook niet, evenals mails versturen met gmail? Het feit dat mijn e-mail lam ligt vind ik nml belangrijker dan MSN

Hebben jullie ook problemen met windows/microsoft update, of ligt dat wel aan mijn pc?
zelfde symptonen als jou nog steeds.....

snap der geen hol van
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2006 @ 15:02:13 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_41983935
Ik kan helemaal geen mails verzenden merk ik nu. Mailen via mijn universiteit webmail wil ook niet
pi_41984953
status check:
  • windows messenger
  • trillian
  • hotmail
  • msn messenger
  • live messenger
  • windowsupdate

reeds gedaan:
  • nieuwste internet explorer (had nog 6.0 erop)
  • alle messengers opnieuw geinstalleerd
  • hitman pro gedraait
  • alle aanwijzingen gevolgd die bij help van msn staan
  • firewall en norton volledig verwijderd had ook geen nut
  • alle internetsettings hersteld via ipconfig en tevens dns geflushed
  • Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2006 @ 15:44:02 #42
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_41985237
    Dergelijke dingen ook allemaal geprobeerd, we hebben precies dezelfde problemen
    pi_41985274
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef Megumi het volgende:
    Tip voor ijsmeis weet niet of het volgende ook werkt voor TARAraboemdijee. Wel in het engels.

-knip-
    Merci, ga ik vanavond even proberen.

Maar volgens mij heb ik gewoon hetzelfde probleem als de rest hier. Ik kan mijn hotmail enzo ook niet controleren. Via de site niet, via outlook ook niet.
    pi_41985879
    verbinden naar www.live.com en www.msn.com werkt ook niet.....
    pingen kan ook niet denk dat daar ergens het probleem ligt
      woensdag 20 september 2006 @ 16:04:31 #45
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_41985894
    Het lijkt een probleem met diverse oorzaken te zijn ijsmeis. Hier een link.
    http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820.html
    Wordt er niet vrolijk van.
    pi_41986079
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 16:04 schreef Megumi het volgende:
    Het lijkt een probleem met diverse oorzaken te zijn ijsmeis. Hier een link.
    http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820.html
    Wordt er niet vrolijk van.
    Pfff, dat zijn gewoon tientallen dingen die ik dus moet gaan uitproberen, op 2 computers ook nog .
    pi_41987754
    handig, kom niet op support.msn.com dus mailen gaat ook al niet
    bestaat er nog een direct emailadres??
    pi_41988531
    Ik kan me ook niet aanmelden op Windows Live Messenger. Wel op windows messenger. :S
    pi_41989654
    Heb het probleem ook, gebruik nu al weer een paar weken gewoon 7.5
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
      woensdag 20 september 2006 @ 18:30:56 #50
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_41989722
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef ThaFreak het volgende:
    Ik heb me vanmiddag de takke gezocht ook in de KB van MS zelf. Veel anders dan eerder aangegeven kan ik niet vinden. En MS zegt al helemaal niks.
      woensdag 20 september 2006 @ 18:33:53 #51
    72545 Megumi
    Go Rin No Sho
    pi_41989801
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef ThaFreak het volgende:
    Zie alleen maar een formulier. Maar wil die wel voor je invullen. Dus je mag me eventueel (tijdelijk) aan MSN toevoegen.
    pi_41990384
    Ik kan ook niet inloggen of mailen.
    Dit zuigt kont!
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
    pi_41990999
    Kijk eens ofdat de upload werkt

www.speedtest.net
    www.speedtest.nl

Bij mij werkt de upload niet, dit probleem heb ik sinds gister rond 17.00 uur Dus ik kan ook niet msn, irc, ts, gamen enzo....

pi_41992336
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 19:15 schreef XOSL het volgende:
    Kijk eens ofdat de upload werkt

www.speedtest.net
    www.speedtest.nl

Bij mij werkt de upload niet, dit probleem heb ik sinds gister rond 17.00 uur Dus ik kan ook niet msn, irc, ts, gamen enzo....

hmmz, bij mij ook niet.....
    maar windows messenger doet het er wel gewoon om, das wel raar
    pi_41992408
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zie alleen maar een formulier. Maar wil die wel voor je invullen. Dus je mag me eventueel (tijdelijk) aan MSN toevoegen.
    via de pda al doorgestuurd, maar tnx iig
    pi_41992851
    Wat ontzettend vervelend dit allemaal !

Ik wil gamen !!
    pi_41993844
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef XOSL het volgende:
    Wat ontzettend vervelend dit allemaal !

Ik wil gamen !!
    Gamen lukt mij wel.
    Msn live etc niet
    pi_41997337
    Het werkt nog steeds niet *met haar voetjes stampt* .
    pi_41999339
    Bij mij doet die het ook nog steeds niet. Wat je wel kunt doen is via een proxy server op internet gaan. Dan krijg je een ander ip adres en lukt het wel!
    Het ligt namelijk aan je ip adres. Ik neem aan dat de mensen die problemen hebben bij @home zitten?

Als ik gewoon via mijn normale ip adres ga internetten, dan kan ik ook niet op eBay kijken. Hij laadt slechts 1 of 2 pagina's en daarna loopt het vast om precies dezelfde reden denk ik.
    pi_41999440
    Oh en voor degenen die op msn willen: Installeer msn 7.0. Die doet het zeker. Msn 7.5 en Live doen het niet.
    pi_42001812
    @home ja.
      donderdag 21 september 2006 @ 08:20:16 #62
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_42006583
    Hmz, ik heb dat probleem ook al sindsgistermiddag. Kom niet op mijn hotmail en mn msn werkt niet....

Erg vervelend allemaal. Denk dat ik @home (:r) dadelijk maar eens bellen ga om 9:00
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
      donderdag 21 september 2006 @ 08:52:54 #63
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_42006989
    Net @home gebeld. Storing ligt niet aan hun zei die man, maar is een lokaal probleem schijnbaar.
    Ik moest maar contact opnemen met Hotmail....... Hoop eigenlijk niet dat dit grapje te lang gaat duren.....
    pi_42008204
    Er zijn langzamerhand meer mensen bij @home met dit probleem!
    Check: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1162722

Zeer waarschijnlijk ligt het probleem dus bij @home en een firmware update die ze hebben uitgevoerd!
    pi_42008222
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef DJRandall het volgende:
    Er zijn langzamerhand meer mensen bij @home met dit probleem!
    Check: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1162722

Zeer waarschijnlijk ligt het probleem dus bij @home en een firmware update die ze hebben uitgevoerd!
    Poep-@home dan.
    pi_42008907
    Hetvolgende zou dus moeten helpen volgens GraveR:
    quote:
    MTU probleem?

Kan iemand dit eens checken? -> http://www.speedguide.net/downloads.php

SG TCP Optimizer downen.

1) Programma starten
    2) Onderaan ding op custom zetten
    3) MTU discovery no
    4) rechtsmidden MTU op 1460 (of lager, als het nog niet werkt)
    5) Apply Changes

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrebooten en nog eens kijken.
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 september 2006 @ 10:47:29 #67
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_42009133
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef DJRandall het volgende:
    [..]
    Ik heb dat zojuist geprobeerd, en het werkt inderdaad!!
    In ieder geval werkt WLMessenger en hotmail weer, ik check zo upload (oa foto's), mails versturen en microsoft update
    pi_42009160
    Oew, vanavond proberen .
      donderdag 21 september 2006 @ 12:56:13 #69
    89681 Twanstra
    Dat weet je zelf ook........
    pi_42012476
    quote:
    [..]
    I want to kiss you!!!!!!!

Het werkt allemaal weer zoals het bedoeld is!
    @home, sterf in een vuur snel alsjeblieft...........
    pi_42013054
    Nogmaals,..... niet mijn oplossing.... Bedank GraveR..... ik wil niet met de eer strijken!

[ Bericht 33% gewijzigd door DJRandall op 22-09-2006 09:23:12 ]
      donderdag 21 september 2006 @ 14:49:29 #71
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_42015574
    quote:
    [..]
    Bedank die gast maar even van me
    Werkt nu perfect
    pi_42016140
    quote:
    Papa zegt:
    Pappa kan zijn email weer lezen
    .
    pi_42019158
    BIj mij werkt nu ook alles weer na de 'oplossing' uitgevoerd te hebben, maar wat zijn de verdere effecten van dat programma en de wijzigingen die er zijn doorgevoerd?

Dus dan bedoel ik niet alleen de dingen die je zelf hebt ingesteld maar ook dat bij dat programma bijvoorbeeld de connection speed verkeerd stond ingesteld...
    pi_42021082
    Het heeft verder niet zoveel gevolgen. Het enige wat je nu instelt is de maximale packet grootte die je pc verstuurt!

Zie MTU voor meer informatie!

[ Bericht 35% gewijzigd door DJRandall op 21-09-2006 18:01:43 (URL toegevoegd) ]
    pi_42021176
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DJRandall het volgende:
    Het heeft verder niet zoveel gevolgen. Het enige wat je nu instelt is de maximale packet grootte die je pc verstuurt!
    Thanks voor je antwoord...

Maar waarom moet dit nu ineens ingesteld worden terwijl alles voorheen werkte, of als @home nu ineens de wijzingen ongedaan maakt of andere dingen gaat wijzigen?
    En dat de snelheid in dat programma verkeerd stond ingesteld maakt niets uit
    pi_42033470
    ik heb sinds gister middag er ook last van. Ik gebruikte toen nog MSN 7.5 dus ik dacht ik download die nieuwe Live messenger... maar dat werkt dus ook niet.... ik heb ook al van alles geprobeerd wat hier boven staat.... maar niks werkt... Ik woon trouwens in de buurt van groningen en heb internet van @Home (@sloom )

maarjah ligt dit nou aan MSN of ligt het aan @home... ?
    pi_42039154
    Als het aan msn zou liggen, dan zou je op een andere plek zeer waarschijnlijk ook niet met je account op msn kunnen! Test dat dus
    Kun je op je werk/school/bij vriend of vriendin wel gebruik maken van je MSN account?
    pi_42039316
    Tis me inmiddels gelukt! Wat GraveR zei werkte nu wel goed.
    duss BEDANKT GraveR!!
    pi_42043924
    Geen dank allen. Alleen hopen dat @home een permanente fix maakt.
    pi_42050039
    je bent niet de enigste
    ik heb hetzelfde sinds vanmiddag
    ook vanalles gedaan en kom er ook niet op
    Hotmail/Live Box kom ik niet in
    Web msn wil niet werken

Edit
    ook @home hiero
    Oplossing van Graver geprobeerd en het werkt

WTF is dit tog ?
    dit heeft geen gevolgen voor me verdere verbinding ofwel ?

[ Bericht 31% gewijzigd door Revenge2005 op 22-09-2006 16:24:53 ]
    pi_42050756
    Nee, er verandert voor de rest niets, behalve dan dat het werkt

Tevens zul je dit moeten uitvoeren op alle PC's in het netwerk die hetzelfde probleem ondervinden.
    pi_42052557
    nou ik weet wel dat dit zwaar kut is
    en als ze dit niet optijd fixen dan blijf ik ook niet lang meer bij @home

ook lijkt het wel alsof me verbinding normaal werkt sinds de tweak
    normaal overdag rot download snelheden en nu wel gewoon normaal
    pi_42052628
    Dat van Graver werkt perfect!
    Nogmaals, wat ik ook al eerder heb gezegd, je kunt ook gebruik maken van een proxy server, zodat je je ip adres verandert. Dan doet alles het ook gewoon.
    Dit kun je doen door bijvoorbeeld op een VPN netwerk in te loggen, zodat je een eigen ip adres krijgt aangewezen. Of je kunt het programma Hide IP Platinum gebruiken. Verder zijn er nog tal van mogelijkheden/programma's waarmee je je ip adres kunt veranderen.
    pi_42059101
    Goh, hoef je het maar op 1 computer te doen in het gehele huis ofzo?

Mijn ouders hebben namelijk dat van GraveR gevolgd, maar ik hoef het al niet eens meer want bij mij werkt alles weer?
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 september 2006 @ 10:20:54 #85
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_42070772
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
    Goh, hoef je het maar op 1 computer te doen in het gehele huis ofzo?

Mijn ouders hebben namelijk dat van GraveR gevolgd, maar ik hoef het al niet eens meer want bij mij werkt alles weer?
    Nee, bij mijn weten niet
    Maar het kan zijn dat @home eindelijk het probleem heeft opgelost
    pi_42074881
    quote:
    Op zaterdag 23 september 2006 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Nee, bij mijn weten niet
    Maar het kan zijn dat @home eindelijk het probleem heeft opgelost
    zo snel al ?
    dat lijkt me stug
    @home is gewoonlijk niet zo vlot
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: