Zie alleen maar een formulier. Maar wil die wel voor je invullen. Dus je mag me eventueel (tijdelijk) aan MSN toevoegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef ThaFreak het volgende:
handig, kom niet op support.msn.com dus mailen gaat ook al niet
bestaat er nog een direct emailadres??
hmmz, bij mij ook niet.....quote:Op woensdag 20 september 2006 19:15 schreef XOSL het volgende:
Kijk eens ofdat de upload werkt
www.speedtest.net
www.speedtest.nl
Bij mij werkt de upload niet, dit probleem heb ik sinds gister rond 17.00 uur Dus ik kan ook niet msn, irc, ts, gamen enzo....
via de pda al doorgestuurd, maar tnx iigquote:Op woensdag 20 september 2006 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zie alleen maar een formulier. Maar wil die wel voor je invullen. Dus je mag me eventueel (tijdelijk) aan MSN toevoegen.
Gamen lukt mij wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef XOSL het volgende:
Wat ontzettend vervelend dit allemaal !
Ik wil gamen !!
Poep-@home dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef DJRandall het volgende:
Er zijn langzamerhand meer mensen bij @home met dit probleem!
Check: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1162722
Zeer waarschijnlijk ligt het probleem dus bij @home en een firmware update die ze hebben uitgevoerd!
quote:MTU probleem?
Kan iemand dit eens checken? -> http://www.speedguide.net/downloads.php
SG TCP Optimizer downen.
1) Programma starten
2) Onderaan ding op custom zetten
3) MTU discovery no
4) rechtsmidden MTU op 1460 (of lager, als het nog niet werkt)
5) Apply Changes
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrebooten en nog eens kijken.
Ik heb dat zojuist geprobeerd, en het werkt inderdaad!!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef DJRandall het volgende:
Hetvolgende zou dus moeten helpen volgens GraveR:
[..]
I want to kiss you!!!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Bedank die gast maar even van mequote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef DJRandall het volgende:
Het heeft verder niet zoveel gevolgen. Het enige wat je nu instelt is de maximale packet grootte die je pc verstuurt!
Nee, bij mijn weten nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, hoef je het maar op 1 computer te doen in het gehele huis ofzo?
Mijn ouders hebben namelijk dat van GraveR gevolgd, maar ik hoef het al niet eens meer want bij mij werkt alles weer?
zo snel al ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten niet
Maar het kan zijn dat @home eindelijk het probleem heeft opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |