Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Waarom reageren vrouwen meteen fel als je zegt dat ze een typische
vrouwenopmerking hebben gemaakt?
Is een collega van mij en ik ga niet met haar naar bed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.
Dat wordt 3 weken niet neuken..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Omdat het onbegrijpelijke kutwezens zijn, bedoeld voor sex en verder niks.
Eens in je leven zal je er een tegenkomen die wel meevalt, en daar trouw je dan mee. Maarja, daar is er maar 1 van dus eigenlijk niet echt 'vrouw' te noemen, waardoor de zin "vrouwen zijn hoeren" nog steeds volstaat.
klopt,quote:
Klopt helemaal. Wij zijn trots op onze mannelijkheid en worden hier niet boos om. Vrouwen zijn dus eigenlijk stiekem ontevreden over hun geslacht. En kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Ze kunnen niet tegen de waarheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Echt typisch iets voor vrouwen he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef valek het volgende:
Typisch dat er geen vrouwen reageren.
Tja, uniek. Er zijn wel meer mensen uniek, eigenlijk iedereen (behalve die kutgothics).. dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef Borjoyzee het volgende:
Je moet vrouwen niet over 1 kam scheren maar ze allemaal als unieke godinnen zien die jouw aanzien verdienen, ze zijn allemaal uniek.
WBAHAHHA kun je nagaan![]()
...iedere gek zijn gebrek...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jullie homo's zijn
Dat is echt weer z'n vrouwenopmerking he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Als je langs komt wil ik wel bewijzen dat dat niet zo is hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
dat is echt weer een mannenopmerking. Je wilt gewoon je gelijk halen, typisch iets voor mannen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is echt weer z'n vrouwenopmerking he.
...ik vraag me ook altijd af...of ik nu zo'n uitzonderlijke vrouw heb....of andere mannen nu zulke stereotype (macho, kortzichtig, sexistisch...etc) zijn...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Omdat jij gewoon alleen maar zeikwijven kent.
Ik denk dat je je leuter beter in erica terpstra kan douwen, we zijn toch allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:08 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Als je langs komt wil ik wel bewijzen dat dat niet zo is hoor![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Omdat jij gewoon alleen maar zeikwijven kent.
Die kunnen juist goed opschieten met vrouwen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
kijk dat jij geen vriendin kan krijgen wil niet zeggen dat iedereen een hekel aan vrouwen heeft nerd..quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Eens in je leven zal je er een tegenkomen die wel meevalt, en daar trouw je dan mee. Maarja, daar is er maar 1 van dus eigenlijk niet echt 'vrouw' te noemen, waardoor de zin "vrouwen zijn hoeren" nog steeds volstaat.
Ah niet zo negatief over jezelf he ticootje, zo lelijk ben je vast nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je leuter beter in erica terpstra kan douwen
Ja, alleen jammer dat dit topic wel weer laat zien hoe zeikerig mannen kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja.
alleen jammer dat 99% van het vrouwelijk geslacht zeikwijven zijn.
Klopt helemaal. Zie je wel, wij doen niet moeilijk als er wordt gezegt dat iets een typische mannenopmerking is, als dat zo is. We zijn trots m man te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat is echt weer een mannenopmerking. Je wilt gewoon je gelijk halen, typisch iets voor mannen.
haar linkerbil is ongeveer mijn gewicht, ik zie wel verschil..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:11 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Ah niet zo negatief over jezelf he ticootje, zo lelijk ben je vast niet![]()
Maar je hapt wel lekker![]()
Do'nt feel sad!![]()
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Zie je wel, wij doen niet moeilijk als er wordt gezegt dat iets een typische mannenopmerking is, als dat zo is. We zijn trots m man te zijn.
* pc-fr34k grabbelt eventjes aan kruis.![]()
Iedereen zo z'n ding he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:11 schreef S1tH het volgende:
[..]
kijk dat jij geen vriendin kan krijgen wil niet zeggen dat iedereen een hekel aan vrouwen heeft nerd..
echt zon typische "ik ben een computernerd en kan geen vrouwen krijgen" opmerking LOSER
Hap hap hapquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.
Niemand is uniek, er zijn 6 miljard mensen momenteel op aarde en er hebben er nog veel meer rondgelopen, we zijn allemaal wel een soort van kopie van iemand van vroeger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, uniek. Er zijn wel meer mensen uniek, eigenlijk iedereen (behalve die kutgothics).. dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.
en terecht. al die tijd hadden onze voorvaderen alle macht over vrouwen, en op het moment dat ze de teugels iets wilden laten vieren glipten ze uit hun handen,quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dit topic wel weer laat zien hoe zeikerig mannen kunnen zijn.
Hoe bedoel je bewijs?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef Luuk1983 het volgende:
Het idee van dit topic is om erachter te komen waarom vrouwen niet tegen typische mannen opmerkingen kunnen. Maar hierbij wordt wel bevestigd dat jullie je meteen aangevallen voelen
Sowieso zullen er wel een paar macho's tussenzitten, maar ik durf erom te wedden dat de meeste gewoon een lieve vriendin hebben en ook lief met meiden om gaan
Ik vind meiden leukEn ja, af en toe is het gewoon leuk om jullie uit de tent te lokken omdat jullie zo leuk happen, maar dat vind ik wel liev eigenlijk... Maar ja dat doen we omdat we van jullie houden
![]()
Vrouwen praten wel meer maar zeggen vaak minder. Door om te hete brei heen te draaien heb je vaak meer woorden nodig om je standpunt duidelijk te maken. Niet zo efficient en wel zo wazig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Ticootje het volgende:
Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal heel erg verschillend.
Vrouwen praten veel meer dan mannen, en verwerken emoties door te praten. Mannen zien dat als lastig omdat zij niets met de informatie kunnen, er is geen probleem maar gewoon een ratel aan woorden.
vergeet niet dat we ook altijd onszelf vergelijken met iedereen en dat we enorm goed zijn om oude koeien uit de sloot halen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef harryharry het volgende:
[..]
Vrouwen praten wel meer maar zeggen vaak minder. Door om te hete brei heen te draaien heb je vaak meer woorden nodig om je standpunt duidelijk te maken. Niet zo efficient en wel zo wazig.
Stiekem wil je dat ook welquote:
niet voor gratis nee, gewoon betalen zoals de rest.quote:
je hebt gewoon een kleine piemul..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
niet voor gratis nee, gewoon betalen zoals de rest.
Kom maar langs. Op internet zetten is not done.quote:
Waarom zou ik in hemelsnaam een piemel willen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat ook welVrouwen zijn net zo oversekst als mannen, alleen willen ze dat niet toegeven
![]()
daarom krijgt iedereen ook kortingquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt gewoon een kleine piemul..![]()
Hmm, ik geloof nooit dat je ZO zwaar bent hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef Ticootje het volgende:
haar linkerbil is ongeveer mijn gewicht, ik zie wel verschil..![]()
![]()
Vrouwen... 't zijn net condooms, ze horen om je zwanz, maar ze zitten in je portemonneaquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam een piemel willen zien.
Dan kan ik net zo goed naar buiten lopen en de eerste beste worm groeten!
Piem0ls. Lelijk
.
Of je bent pot, OF je probeerd ons nou te laten happenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemelsnaam een piemel willen zien.
Dan kan ik net zo goed naar buiten lopen en de eerste beste worm groeten!
Piem0ls. Lelijk
.
True. Maar zoiets heb je wel geheel zelf in de hand eh.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef Sebash het volgende:
[..]
Vrouwen... 't zijn net condooms, ze horen om je zwanz, maar ze zitten in je portemonnea
Alsof ijsmeis niet van piemols houdt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:26 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Of je bent pot, OF je probeerd ons nou te laten happen![]()
Mooie avatarquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
True. Maar zoiets heb je wel geheel zelf in de hand eh.
Ze verdienen geen schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alsof ijsmeis niet van piemols houdt..
Nee, dat zeker niet, maar laten we eerlijk wezen, alles wat met seks te maken heeft is eigenlijk smerig en 'niet mooi'. Maja, als je eenmaal geil bent...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze verdienen geen schoonheidsprijs.
Seks is iets anders dan een piem0l bekijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, maar laten we eerlijk wezen, alles wat met seks te maken heeft is eigenlijk smerig en 'niet mooi'. Maja, als je eenmaal geil bent...
Tja, wat moet je met die paar vleesflappen tussen je benen. Beetje dezelfde vraag.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Ticootje het volgende:
ik vind dat wij vrouwen toch een stuk mooier zijn. wat moet je met een stuk wildgroeiend vlees tussen je benen??
Overigens zijn vrouwen wel veel mooier dan mannenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Ticootje het volgende:
ik vind dat wij vrouwen toch een stuk mooier zijn. wat moet je met een stuk wildgroeiend vlees tussen je benen??
Ijsmeis is volgens mij juist diegene die niet hapt en sarcastisch is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:40 schreef valek het volgende:
Heerlijk, precies wat ik wilde bereiken met het openen van dit Topic.
Die vrouwen happen zo goed he.
En ijsmeis vooral,
Je voelt je zeker aangesproken omdat je een lelijke piem0l hebtquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:40 schreef valek het volgende:
Heerlijk, precies wat ik wilde bereiken met het openen van dit Topic.
Die vrouwen happen zo goed he.
En ijsmeis vooral,
maar wel een grote dikke.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je voelt je zeker aangesproken omdat je een lelijke piem0l hebt?
Goed gereedschap hangt nu eenmaal onder een afdakje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat? De buik die eroverheen hangt?
Kijk, zo moet je inderdaad reageren, jij snapt het topicquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
vergeet niet dat we ook altijd onszelf vergelijken met iedereen en dat we enorm goed zijn om oude koeien uit de sloot halen...![]()
Ja vertel es, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ijsmeis is volgens mij juist diegene die niet hapt en sarcastisch is.
Hoe zit watquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:48 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Ja vertel es, hoe zit dat?
* Luuk1983 likes sarcastische vrouwen![]()
dikgedrukt is de vrouw uiteraard... dit had veel efficienter opgelost kunnen worden:quote:waarom stuur je niks terug?
mijn telefoon doet een beetje wazig...had je wat gestuurd dan?
duh... anders noem ik het niet 'terug'sturen.. wanneer spreken we iets af?
ik heb het heel druk met school de aankomende tijd..
of je het nou druk hebt of niet, dat interesseert me weinig.. spreken we af, ja oder nee?
ik heb het gewoon.. te druk.. en word er gek van.. en wil er nu op het moment ff al me aandacht bij hebben
nogmaals.. ja of nee?
ja
wanneer?
weet ik niet
pfff...doeggg
ingewikkeld gedoe altijd.. en dan moet ik er maar achterkomen waarom ze zo ingewikkeld doen, heb er genoeg van, ik ga opzoek naar een nieuwe!quote:waarom stuur je niks terug?
daarom niet..doei
ciao
Volgens mij heb ik nog niet gehapt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:50 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Of je inderdaad degene bent die niet hapt en sarcastisch is
Ergens vind ik dit toch wel happen hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet gehapt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dit topic wel weer laat zien hoe zeikerig mannen kunnen zijn.
Typisch gesprek? Hmm nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef illusions het volgende:
typisch gesprek met een vrouw:
[..]
dikgedrukt is de vrouw uiteraard
Tsk, nu heb ik pas gehapt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit toch wel happen hoor
[..]
Ik heb helemaal een hekel aan hints die vruwen proberen te geven. Van die hele onduidelijke.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef illusions het volgende:
[..]
dikgedrukt is de vrouw uiteraard... dit had veel efficienter opgelost kunnen worden:
[..]
ingewikkeld gedoe altijd.. en dan moet ik er maar achterkomen waarom ze zo ingewikkeld doen, heb er genoeg van, ik ga opzoek naar een nieuwe!
Dat was dus het sarcasme waar ik het over had. Die post onder je was wel een hap zoals ze al zegt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit toch wel happen hoor
[..]
Pff zo krijg je nooit een vriendin. Je moet d'r wat voor over hebben hoor. Vrouwen moeten inderdaad niet moeilijk lopen te doen als ze niet durven te zeggen dat ze je niet leuk vinden en niks willen. DAT is echt irritant. Maar ze kan ook gewoon geen tijd hebben hoor, of het even rustig aan willen doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef illusions het volgende:
[..]
dikgedrukt is de vrouw uiteraard... dit had veel efficienter opgelost kunnen worden:
[..]
ingewikkeld gedoe altijd.. en dan moet ik er maar achterkomen waarom ze zo ingewikkeld doen, heb er genoeg van, ik ga opzoek naar een nieuwe!
zeg ook niet dat ze zeurt, maar ze doet omslachtig.. uiteindelijk valt het gewoon te vertalen in een simpel 3-letterig woord: n-e-e..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Typisch gesprek? Hmm nee.
Tevens vind ik niet dat ze zeurt. Ze wilt afspreken, alleen weet ze niet wanneer.
Jij bent in dit geval de zeikerd omdat je zo graag meteen antwoord wil en gewoonweg geen geduld hebt.
Alsof haar leven om de jouwe draaitHaha.
Dat zei je er niet bij!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef illusions het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ze zeurt, maar ze doet omslachtig.. uiteindelijk valt het gewoon te vertalen in een simpel 3-letterig woord: n-e-e..
zogenaamd een telefoon die wazig doet, zogenaamd te druk, zogenaamd niet weten wanneer ze af kan spreken, maar wel precies d'r uitgaans agenda in d'r msn.. misselijk word ik ervan
helaas verandert het altijd naar zo'n scenario als dit na een week of 6... zeg gewoon eens waar het op staat, vrouwen!![]()
Je hebt gelijk, zo krijg ik ook geen vriendin. Als ik een meisje leuk vind, ga ik er voor de volle 100% voor en dan doe ik ook niet als een eikel.. dan probeer ik ook te begrijpen enzo, want dan ben ik zelf ook een stuk minder duidelijk als normaal. Maarja, dat komt HEEL sporadisch voor, want voordat ik een vrouw leuk vindt moet er heel wat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Pff zo krijg je nooit een vriendin. Je moet d'r wat voor over hebben hoor. Vrouwen moeten inderdaad niet moeilijk lopen te doen als ze niet durven te zeggen dat ze je niet leuk vinden en niks willen. DAT is echt irritant. Maar ze kan ook gewoon geen tijd hebben hoor, of het even rustig aan willen doen.
Blijkbaar vind je vrouwen echt objecten of niet als je 'dan wel een ander' gaat zoeken.
Ah, das mooi! Toch een goede instellingquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo krijg ik ook geen vriendin. Als ik een meisje leuk vind, ga ik er voor de volle 100% voor en dan doe ik ook niet als een eikel.. dan probeer ik ook te begrijpen enzo, want dan ben ik zelf ook een stuk minder duidelijk als normaal. Maarja, dat komt HEEL sporadisch voor, want voordat ik een vrouw leuk vindt moet er heel wat gebeuren.
Meestal weet ik dus vantevoren wel dat ik iemand gewoon "wel aardig" vind, en dan doe ik zoals nu. Gewoon een keer wat drinken, een keer wat rollebollen, misschien nog een paar keer, en klaar. Zolang je dat ook duidelijk zegt tegen diegene vind ik dat best kunnen, maar ik verwacht WEL dezelfde duidelijkheid terug. Maar op de een of andere manier kunnen vrouwen dat nooit zo goed en wordt het na verloop van tijd VAGER en vager: kutsmoesjes alom.
Vrouwenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Zoals een vriendin van mij eens zei:"Sex is vies en het stinkt."quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Seks is iets anders dan een piem0l bekijken.
...ff een lekker potje generaliseren...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Ticootje het volgende:
Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal heel erg verschillend.
Vrouwen praten veel meer dan mannen, en verwerken emoties door te praten. Mannen zien dat als lastig omdat zij niets met de informatie kunnen, er is geen probleem maar gewoon een ratel aan woorden.
Vrouwen vinden het weer raar dat mannen weinig praten, en zien dat als een afwijzing. Daar komt ook nog eens bijd at vrouwen nu eenmaal meer last hebben van hormoonschommelingen. Maar goed de meeste van jullie die hier klagen over vrouwen zijn waarschijnlijk over 10 jaar wel getrouwd en hebben kids en zitten onder de plak. Nu kan je nog klagen, straks niet meer..
...*mompelt iets over open schotwond...*quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Ticootje het volgende:
...in 't donker groeit niets he...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:45 schreef valek het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt nu eenmaal onder een afdakje.
zeker net gedumptquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Champignonsquote:Op woensdag 20 september 2006 09:14 schreef Make-Yourself het volgende:
...in 't donker groeit niets he...
Jij weet ook wel dat dat niet mogelijk is, vrouwen doorhebben. Ergens vind ik dat ook niet erg, dat houd het spannend.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef Dalamar het volgende:
Als je ze eenmaal doorhebt zijn vrouwen echt niet moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |