Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Waarom reageren vrouwen meteen fel als je zegt dat ze een typische
vrouwenopmerking hebben gemaakt?
Is een collega van mij en ik ga niet met haar naar bed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.
Dat wordt 3 weken niet neuken..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Omdat het onbegrijpelijke kutwezens zijn, bedoeld voor sex en verder niks.
Eens in je leven zal je er een tegenkomen die wel meevalt, en daar trouw je dan mee. Maarja, daar is er maar 1 van dus eigenlijk niet echt 'vrouw' te noemen, waardoor de zin "vrouwen zijn hoeren" nog steeds volstaat.
klopt,quote:
Klopt helemaal. Wij zijn trots op onze mannelijkheid en worden hier niet boos om. Vrouwen zijn dus eigenlijk stiekem ontevreden over hun geslacht. En kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Ze kunnen niet tegen de waarheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Waarom reageren vrouwen meteen fel als je zegt dat ze een typische
vrouwenopmerking hebben gemaakt?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Echt typisch iets voor vrouwen he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef valek het volgende:
Typisch dat er geen vrouwen reageren.
Tja, uniek. Er zijn wel meer mensen uniek, eigenlijk iedereen (behalve die kutgothics).. dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef Borjoyzee het volgende:
Je moet vrouwen niet over 1 kam scheren maar ze allemaal als unieke godinnen zien die jouw aanzien verdienen, ze zijn allemaal uniek.
WBAHAHHA kun je nagaan![]()
...iedere gek zijn gebrek...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jullie homo's zijn
Dat is echt weer z'n vrouwenopmerking he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Als je langs komt wil ik wel bewijzen dat dat niet zo is hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
dat is echt weer een mannenopmerking. Je wilt gewoon je gelijk halen, typisch iets voor mannen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is echt weer z'n vrouwenopmerking he.
...ik vraag me ook altijd af...of ik nu zo'n uitzonderlijke vrouw heb....of andere mannen nu zulke stereotype (macho, kortzichtig, sexistisch...etc) zijn...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Omdat jij gewoon alleen maar zeikwijven kent.
Ik denk dat je je leuter beter in erica terpstra kan douwen, we zijn toch allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:08 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Als je langs komt wil ik wel bewijzen dat dat niet zo is hoor![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
Omdat jij gewoon alleen maar zeikwijven kent.
Die kunnen juist goed opschieten met vrouwen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
kijk dat jij geen vriendin kan krijgen wil niet zeggen dat iedereen een hekel aan vrouwen heeft nerd..quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Omdat het onbegrijpelijke kutwezens zijn, bedoeld voor sex en verder niks.
Eens in je leven zal je er een tegenkomen die wel meevalt, en daar trouw je dan mee. Maarja, daar is er maar 1 van dus eigenlijk niet echt 'vrouw' te noemen, waardoor de zin "vrouwen zijn hoeren" nog steeds volstaat.
Ah niet zo negatief over jezelf he ticootje, zo lelijk ben je vast nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je leuter beter in erica terpstra kan douwen
Ja, alleen jammer dat dit topic wel weer laat zien hoe zeikerig mannen kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:10 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja.
alleen jammer dat 99% van het vrouwelijk geslacht zeikwijven zijn.
Klopt helemaal. Zie je wel, wij doen niet moeilijk als er wordt gezegt dat iets een typische mannenopmerking is, als dat zo is. We zijn trots m man te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat is echt weer een mannenopmerking. Je wilt gewoon je gelijk halen, typisch iets voor mannen.
haar linkerbil is ongeveer mijn gewicht, ik zie wel verschil..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:11 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Ah niet zo negatief over jezelf he ticootje, zo lelijk ben je vast niet![]()
Maar je hapt wel lekker![]()
Do'nt feel sad!![]()
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Zie je wel, wij doen niet moeilijk als er wordt gezegt dat iets een typische mannenopmerking is, als dat zo is. We zijn trots m man te zijn.
* pc-fr34k grabbelt eventjes aan kruis.![]()
Iedereen zo z'n ding he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:11 schreef S1tH het volgende:
[..]
kijk dat jij geen vriendin kan krijgen wil niet zeggen dat iedereen een hekel aan vrouwen heeft nerd..
echt zon typische "ik ben een computernerd en kan geen vrouwen krijgen" opmerking LOSER
Hap hap hapquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.
Niemand is uniek, er zijn 6 miljard mensen momenteel op aarde en er hebben er nog veel meer rondgelopen, we zijn allemaal wel een soort van kopie van iemand van vroeger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja, uniek. Er zijn wel meer mensen uniek, eigenlijk iedereen (behalve die kutgothics).. dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.
en terecht. al die tijd hadden onze voorvaderen alle macht over vrouwen, en op het moment dat ze de teugels iets wilden laten vieren glipten ze uit hun handen,quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dit topic wel weer laat zien hoe zeikerig mannen kunnen zijn.
Hoe bedoel je bewijs?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Als we om bewijs vragen trekken jullie je ook terug.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef Luuk1983 het volgende:
Het idee van dit topic is om erachter te komen waarom vrouwen niet tegen typische mannen opmerkingen kunnen. Maar hierbij wordt wel bevestigd dat jullie je meteen aangevallen voelen
Sowieso zullen er wel een paar macho's tussenzitten, maar ik durf erom te wedden dat de meeste gewoon een lieve vriendin hebben en ook lief met meiden om gaan
Ik vind meiden leukEn ja, af en toe is het gewoon leuk om jullie uit de tent te lokken omdat jullie zo leuk happen, maar dat vind ik wel liev eigenlijk... Maar ja dat doen we omdat we van jullie houden
![]()
Vrouwen praten wel meer maar zeggen vaak minder. Door om te hete brei heen te draaien heb je vaak meer woorden nodig om je standpunt duidelijk te maken. Niet zo efficient en wel zo wazig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Ticootje het volgende:
Mannen en vrouwen zijn nu eenmaal heel erg verschillend.
Vrouwen praten veel meer dan mannen, en verwerken emoties door te praten. Mannen zien dat als lastig omdat zij niets met de informatie kunnen, er is geen probleem maar gewoon een ratel aan woorden.
vergeet niet dat we ook altijd onszelf vergelijken met iedereen en dat we enorm goed zijn om oude koeien uit de sloot halen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef harryharry het volgende:
[..]
Vrouwen praten wel meer maar zeggen vaak minder. Door om te hete brei heen te draaien heb je vaak meer woorden nodig om je standpunt duidelijk te maken. Niet zo efficient en wel zo wazig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |