quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waar 2 dames vechten om een been gaat dartfanaat er mee heen
dartfanaat +2
Oeh, jammer. Thom speelt 'm dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Homdeck het volgende:
thom hofman?
dat heb ik toevallig gelezen in een interviewquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oeh, jammer. Thom speelt 'm dit seizoen.
Nee. niet EDSquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef MaJo het volgende:
Oeh even graven... Ik weet wie bij de laatste Eliza speelde maar wie was Higgins ook alweer... Ernst Daniël Smid? Over die hele oude moet ik echt even nadenken.
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef MaJo het volgende:
wim sonneveld natuurlijk!
Een hele oude (jaren 60), een midden jaren 90.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef PatriotOnline het volgende:
2 keer? ik weet er maar 1... (kopen voor 1 punt?)
Vera speelde idd Eliza, die vraag had ik eigenlijk later willen stellen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef MaJo het volgende:
Maar wie speelde ook alweer met Vera Mann?
Sorryquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:00 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Vera speelde idd Eliza, die vraag had ik eigenlijk later willen stellen....
Et voila.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, zo oud al
Nou Paul van Vliet komt bij me op.
Echt waar?quote:
Ik heb nu een cd van een theaterprogramma van Paul opstaan...... Daarin vertelt hij over My Fair Lady, erg leukquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
Ja en Paul van Vliet zat in de versie van de jaren '90 en niet de jaren '60 zoals jij volgens mij dacht
Drie goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:08 schreef Etcetera het volgende:
rode hond
witte pest (nu TBC)
blauw tong
gele ziekte
-lama-quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef MaJo het volgende:
Ja en Paul van Vliet zat in de versie van de jaren '90 en niet de jaren '60 zoals jij volgens mij dacht
Vier goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef Neleos het volgende:
Zwarte Pest
Blauwtong
Geelzucht
Rode Hond
ik doelde op gele koorts, begon te twijfelen en maakte er later geelzucht vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vier goed
Tenzij etcetera me kan vertellen wat 'gele ziekte' is (het juiste woord is geelzucht en er bestaat ook zoiets als gele koorts).
+1 Neleos
Maar je was wèl heel snel zeg!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:12 schreef Etcetera het volgende:
ik doelde op gele koorts, begon te twijfelen en maakte er later geelzucht van
maar Neleos was eerder
Lekker aan het zeuren?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef MaJo het volgende:
Kom je nu met de beloofde Beatlesvraag Neleos?
bedanktquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je was wèl heel snel zeg!Ik wilde er eerst 5 van maken, maar dacht dat het dan te moeilijk zou worden. Niet dus
quote:blauwtong, blauwziekte (symptoom van verschillende ziekten met als gevolg donkerblauwe kleur mondholte, lippen en vingertoppen), blauwzucht (blauwachtige verkleuring van huid of slijmvliezen, bijv. bij longziekte)
bruinrot (niet alleen het rottingsproces van hout, ook een ziekte bij aardappels)
geelzucht, gele koorts
groenblindheid (vorm van blindheid waarbij oranje, rood, geel en groen als één kleur wordt waargenomen en blauwgroen, blauw en violet als een tweede), groenoog (gebrek aan het oog van een paard; pupil krijgt een groenachtige kleur)
roodvonk of roodjonk, rodehond, roodblindheid, roodwaterkoorts (door teken overgebrachte zeer besmettelijke veeziekte), roodziekte of roodzucht (visziekte, vooral optredend bij aal en zalm)
scharlakenkoorts of purperkoorts (zware roodvonk met koorts)
wittepuntziekte (of stippelziekte, veel voorkomende ziekte bij vissen, veroorzaakt door het wimperdiertje)
zwartbenigheid (plantenziekte), zwartekoppenziekte (door een parasiet veroorzaakte zeer besmettelijke en veelal dodelijke ziekte onder kalkoenen, die paarsrode nek krijgen), zwartnervigheid (ziekte bij bloemkool), zwartsnot (plantenziekte), zwartwaterkoorts (gevaarlijke vorm tropische malaria; urine zeer donker, soms zwart gekleurd), zwartzucht (hoge graad van geelzucht), zwarte pest
Maar hij had het beloofdquote:
heb ff gezocht: nasty vraag Neleosquote:
Goed he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb ff gezocht: nasty vraag Neleos![]()
OMGquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed he.![]()
Maar ik vind wel dat MaJo dit moet weten.
Ja het zit wel ergensquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed he.![]()
Maar ik vind wel dat MaJo dit moet weten.
Nee, denk nog eens even aan de vorige vraag...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja het zit wel ergensThe Rifle Man?
Het was wel iets met Beatles jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Het was ook iets met Beatles! Maar ik weet niet wat
The Four Beatles?
Ooit in een grijs verleden gelezen en dat viel me toen op. Hoe & wat verder: geen flauw idee meer.quote:
The Green Beatlesquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef NoSigar het volgende:
the silver beatles
Ik lees het net ook voor het eerstquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:35 schreef MaJo het volgende:
Wow wist ik niet, cool!
Neuh niet echt, je kunt toch niet alles weten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:36 schreef PatriotOnline het volgende:
that's gotta hurt
The Beatles?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef NoSigar het volgende:
Wie schreef c.q. schreven de eerste hit van de Rolling Stones in Engeland?
Dit is toch een beter antwoord dan de Beatles.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Isabeau het volgende:
En dan natuurlijk John Lennon en Paul McCartney, de schrijvers van de band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |