abonnement Unibet Coolblue
pi_41948368
Vorig topic: London deel 4 !

Uit gemakzucht even een copy van mijn vraag (laatste post) vorig topic:
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:01 schreef Blaatmaster het volgende:
Ik ga het eerste weekend van December! spotgoedkoop, al zeg ik het zelf, vanaf dusseldorf naar stansted (45 euro inclusief taxes voor een retour).

Ik zit echter weer eens met een vraagje: iemand ervaring met het kopen van voetbaltickets daar, of online? Want alles wat ik zie is óf ontzettend duur óf ontzettend duur en met een arrangement. Tijdens mijn verblijf is namelijk de derby tussen arsenal en tottenham en zou die graag van dichtbij zien!

Tevens zit ik voor mijn overnachtingen te denken aan the generator. Voornamelijk omdat ik daar in berlijn ook heb gelogeerd en het me prima is bevallen. Nu lees ik hier alleen heel uiteenlopende dingen over dat hostel... brengt me toch weer wat aan het twijfelen...
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
  Admin dinsdag 19 september 2006 @ 13:58:02 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41950272
Wat wil je weten over the Generator? Ik ben er inmiddels al een paar jaar vaste klant als ik in London ben, dus ik kan vast wel wat toelichten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_41952065
Nou, ik lees in de vorige london topics dat het er nogal eens lawaaierig en goor is. Nu zijn dat natuurlijk subjectieve dingen. Wat ik vooral belangrijk vindt is dat het sanitair gewoon zuiver is. En wordt ik 's nachts eens wakker omdat iemand thuiskomt van het stappen vind ik niet erg, als het maar niet 20x per nacht is en per keer een kwartier lang lawaai is. Enfin je snapt het wel

Ow en zeker niet onbelangrijk mocht ik er logeren: hoe is de ligging met betrekking tot de culturele trekpleisters, kroegen (ik las iets van meiden in schooluniformen in de schooldisco), en bereikbaarheid van het stansted airport (in feite victoria station dus).

Ow en hebben ze net als in Berlijn ook een dagelijkse Pub Crawl? Die was daar namelijk errug gaaf!
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:46:42 #4
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41955048
Mijn trip staat ook vast. Van 30 september tot en met 9 december zit in in een shabby hotelletje 300m boven Hyde Park. Hopen dat de kerstverlichting dan hangt
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_41956117
dat zal toch wel, ze zullen daar mijns insziens iig niet wachten tot na sinterklaas
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
pi_41956203
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_41956758
Beste TS, ik wil zelf naar Arsenal - Watford op 14 oktober. Naar het schijnt is dat al best lastig om te bezoeken, aangezien ze daar al je gegevens moeten hebben.
Ik heb het advies gekregen om de dag van de wedstrijd naar het stadion te gaan en het daar te proberen.
Arsenal - Tottenham zal lastig worden, want dit soort wedstrijden zijn tijden uitverkocht .

Maar ik ga het proberen 14 oktober en dan zie ik het wel, ik heb het alleen van horen zeggen.
Hell To The Liars
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:08:38 #8
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_41957166
Arsenal-tottenham kan je denk ik wel vergeten! Ik zou lekker in een pub gaan kijken...

Zelf een seizoen naar Fulham geweest, en daar was het soms ook lastig om tickets te krijgen in de vrije verkoop. (ik was een member)
En ja, de prijzen zijn gewoon erg hoog. Ik heb 60e voor een normaal ticket betaald voor de SouthWest London derby...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_41972393
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Blaatmaster het volgende:
Nou, ik lees in de vorige london topics dat het er nogal eens lawaaierig en goor is. Nu zijn dat natuurlijk subjectieve dingen. Wat ik vooral belangrijk vindt is dat het sanitair gewoon zuiver is. En wordt ik 's nachts eens wakker omdat iemand thuiskomt van het stappen vind ik niet erg, als het maar niet 20x per nacht is en per keer een kwartier lang lawaai is. Enfin je snapt het wel

Ow en zeker niet onbelangrijk mocht ik er logeren: hoe is de ligging met betrekking tot de culturele trekpleisters, kroegen (ik las iets van meiden in schooluniformen in de schooldisco), en bereikbaarheid van het stansted airport (in feite victoria station dus).

Ow en hebben ze net als in Berlijn ook een dagelijkse Pub Crawl? Die was daar namelijk errug gaaf!
De ligging met betrekking tot het nachtleven maakt niet zo uit, elke buurt heeft zo zijn dingen en er is eigenlijk, net als in elke grote stad, geen centrum aan te wijzen op dat gebied. Volgens mij zit TheEgg in die buurt, als je echt vaag (en tot vroeg in de middag) wilt stappen, moet je daar even heen gaan...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 01:46:46 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41972455
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:46 schreef Adagio het volgende:
Mijn trip staat ook vast. Van 30 september tot en met 9 december zit in in een shabby hotelletje 300m boven Hyde Park. Hopen dat de kerstverlichting dan hangt
Lekker lang tripje Ik ga binnenkort ook weer eens een paar weken. Heb genoeg connecties dus hoef geen geld uit te geven aan accomodatie
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Admin woensdag 20 september 2006 @ 08:36:50 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_41974284
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Blaatmaster het volgende:
Nou, ik lees in de vorige london topics dat het er nogal eens lawaaierig en goor is. Nu zijn dat natuurlijk subjectieve dingen. Wat ik vooral belangrijk vindt is dat het sanitair gewoon zuiver is. En wordt ik 's nachts eens wakker omdat iemand thuiskomt van het stappen vind ik niet erg, als het maar niet 20x per nacht is en per keer een kwartier lang lawaai is. Enfin je snapt het wel
Als je op een slaapzaal liigt kan ik het me voorstellen dat je kamergenoten hebt die wat luider zijn. Echter komen zij net als jij voor de rust die kamer in, om herrie te maken kunnen ze gewoon in de bar of de lounge terecht. Het sanitair is gedeeld, dus als er net voor je iemand de WC heeft ondergekotst, en niemand heeft de receptie erover ingelicht, dan duurt het tot de volgende schoonmaakronde (dagelijks, als ik me niet vergis) tot het weg is, Ze doen wel hun best het allemaal netjes te houden, in ieder geval.

Persoonlijk vind ik het er altijd wel rustig.
quote:
Ow en zeker niet onbelangrijk mocht ik er logeren: hoe is de ligging met betrekking tot de culturele trekpleisters, kroegen (ik las iets van meiden in schooluniformen in de schooldisco), en bereikbaarheid van het stansted airport (in feite victoria station dus).
Het ligt op loopafstand van King's Cross Station, Euston Station en Russel Square tube station. Daarnaast rijden er bussen in nabije straten en is een plek als Leicester Square op middellange loopafstand. Je kunt er dus redelijk makkelijk komen.
quote:
Ow en hebben ze net als in Berlijn ook een dagelijkse Pub Crawl? Die was daar namelijk errug gaaf!
Ze hebben elke dag wat anders. De laatste keer dat ik er was, was op een van de dagen een beach party. Liep iedereen in zwemkleding.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 september 2006 @ 10:26:56 #12
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41976189
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lekker lang tripje Ik ga binnenkort ook weer eens een paar weken. Heb genoeg connecties dus hoef geen geld uit te geven aan accomodatie
Ik zei september eh? Ik bedoelde november. Ik wou dat het vanaf september was...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_41979934
Ik ga eens via couchsurfing iets proberen te regelen voor december.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_41980734
worden er ook ghost tours gegeven? ik heb er eentje gevonden van iemand die ook een jack the ripper tour geeft, maar je moet vooraf met cc betalen ofzo en daar heb ik geen zin in.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 15:12:34 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41984255
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:26 schreef Adagio het volgende:

[..]

Ik zei september eh? Ik bedoelde november. Ik wou dat het vanaf september was...
Vond het al wel erg lang voor iemand die "gewoon" als toerist langskomt Volgende keer zeker langer gaan, het is een geweldige stad
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 20 september 2006 @ 15:38:43 #16
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_41985067
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vond het al wel erg lang voor iemand die "gewoon" als toerist langskomt Volgende keer zeker langer gaan, het is een geweldige stad
Ik weet het, dit wordt mijn derde keer
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  woensdag 20 september 2006 @ 16:11:24 #17
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_41986129
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:09 schreef CherryLips het volgende:
worden er ook ghost tours gegeven? ik heb er eentje gevonden van iemand die ook een jack the ripper tour geeft, maar je moet vooraf met cc betalen ofzo en daar heb ik geen zin in.
Via LondonWalks kun je hele leuke ghosttours doen. Je gaat gewoon naar het aangegeven punt, meestal bij een metro-station en daar betaal je aan de gids. Ik heb de Jack the RIpperwalk gedaan en Ghosts of the Old City. Allebei ontzettend de moeite waard. De gidsen weten het supergoed te vertellen en je kijkt opeens heel anders naar bepaalde plaatsen. Echt een aanrader! Oja, Folder van deze walks kun je ook in elk Hostel/Hotel vinden. En anders google even op LondonWalks.
pi_41986727
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef Klare het volgende:

[..]

Via LondonWalks kun je hele leuke ghosttours doen. Je gaat gewoon naar het aangegeven punt, meestal bij een metro-station en daar betaal je aan de gids. Ik heb de Jack the RIpperwalk gedaan en Ghosts of the Old City. Allebei ontzettend de moeite waard. De gidsen weten het supergoed te vertellen en je kijkt opeens heel anders naar bepaalde plaatsen. Echt een aanrader! Oja, Folder van deze walks kun je ook in elk Hostel/Hotel vinden. En anders google even op LondonWalks.
oe dat klinkt wel leuk ja...

planning is nog steeds om naar London te gaan, maar hebben nog niks geregeld...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_41989574
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef Klare het volgende:

[..]

Via LondonWalks kun je hele leuke ghosttours doen. Je gaat gewoon naar het aangegeven punt, meestal bij een metro-station en daar betaal je aan de gids. Ik heb de Jack the RIpperwalk gedaan en Ghosts of the Old City. Allebei ontzettend de moeite waard. De gidsen weten het supergoed te vertellen en je kijkt opeens heel anders naar bepaalde plaatsen. Echt een aanrader! Oja, Folder van deze walks kun je ook in elk Hostel/Hotel vinden. En anders google even op LondonWalks.
dank je . ik heb in york en edinburgh hele goede ghost tours gedaan, dus londen moet er ook aan geloven .
Tap tap tap
pi_42072586
Is zoiets alleen met verhalen? Ik heb namelijk een bloedhekel aan schrikmomenten...
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
pi_42072647
in edinburgh zat er wel een mooi schrikeffect in en we gingen ook naar een kerkhof enzo. in york niet, die werd alleen ontzettend goed verteld door een knappe man .
Tap tap tap
pi_42084238
Ben net terug uit Londen... Dat accent

Vertrokken 0:30 hier met de bus naar Calais... Met de boot naar Dover en van daaruit weer met de bus naar Londen. Supervette stad, maar doe dit niet in 1 dag. Dat moest ik even kwijt...

Ik ben lang niet zo moe meer geweest, vooral omdat we veel hebben moeten lopen... Alles ging heel snel omdat we anders dingen niet meer zouden halen of omdat we vastzaten in het verkeer. Londen is lief, maar de volgende keer wordt het langer...

(de mensen waren wel echt heel in zichzelf gekeerd en er waren veel zakenmensen enzo.. Maar met sommige mensen heb ik ook wel een leuk gesprek gehad, op de boot enzo. En iedereen ging met de bus...)


Ok domheid... Had dit topic niet gezien
pi_42084590
ugh, moet morgen om 9.30 de vlucht naar Londen nemen vanaf Schiphol, maar m'n eerste trein gaat om 7.50 .
Tap tap tap
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 02:12:24 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42085310
Ben je maar één dagje in Londen geweest Bellah? Is wel erg kort

Veel plezier cherryLips, laat weten hoe het was!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42085776
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:12 schreef MaJo het volgende:
Ben je maar één dagje in Londen geweest Bellah? Is wel erg kort
Ja.. Ik vond het ook écht te kort. Vervelend kort zelfs... Ik had er echt heeeeel veel langer willen blijven. Maarja, school excursie ofzo...
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 02:51:42 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42085806
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:48 schreef Bellah het volgende:

[..]

Ja.. Ik vond het ook écht te kort. Vervelend kort zelfs... Ik had er echt heeeeel veel langer willen blijven. Maarja, school excursie ofzo...
Hoe lang ben je er dan precies geweest? En wat heb je allemaal gedaan/gezien? Volgende keer echt langer gaan hoor, zelfs een week is al te weinig eigenlijk.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42086011
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe lang ben je er dan precies geweest? En wat heb je allemaal gedaan/gezien? Volgende keer echt langer gaan hoor, zelfs een week is al te weinig eigenlijk.
Ehm ja.. Vanaf 's ochtends 10 tot 's avonds 19... 9 uurtjes dus... Echt de touristische route genomen van Tower Bridge langs de thames gelopen (HMS belfast, tate modern, st paul's cathedral, london eye, big ben) en daartussendoor nog het eerste deel van Antony & Cleopatra gezien in Shakespeare's Globe Theatre (staand)... Daarvan verstond ik vrij weinig ivm het oud-engels maar het was wel vermakelijk... En aan het eind van de dag vrije tijd op Covent Garden en daarna met de underground weer terug.. God wat een diepe steile roltrap... Dat was effe wennen

En tussendoor nog leuke gesprekken gehad met mensen, moesten we ondervragen voor school over de cultuur enzo.. Ik deed over smoking in public... Of ze vonden dat de ierse regels daar ook in moesten worden gevoerd (niet roken in café's etc) en daar waren velen het toch wel mee eens.
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 03:28:56 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42086175
quote:
Op zondag 24 september 2006 03:10 schreef Bellah het volgende:

[..]

Ehm ja.. Vanaf 's ochtends 10 tot 's avonds 19... 9 uurtjes dus... Echt de touristische route genomen van Tower Bridge langs de thames gelopen (HMS belfast, tate modern, st paul's cathedral, london eye, big ben) en daartussendoor nog het eerste deel van Antony & Cleopatra gezien in Shakespeare's Globe Theatre (staand)... Daarvan verstond ik vrij weinig ivm het oud-engels maar het was wel vermakelijk... En aan het eind van de dag vrije tijd op Covent Garden en daarna met de underground weer terug.. God wat een diepe steile roltrap... Dat was effe wennen

En tussendoor nog leuke gesprekken gehad met mensen, moesten we ondervragen voor school over de cultuur enzo.. Ik deed over smoking in public... Of ze vonden dat de ierse regels daar ook in moesten worden gevoerd (niet roken in café's etc) en daar waren velen het toch wel mee eens.
Dan heb je wel een mooi stukje gezien Ik raad mensen altijd aan om een wandeling langs de Thames te maken, zo zie je een paar trekpleisters (ook Big Ben en Houses of Parliament). Ben je op Picadilly Circus geweest? Daar krijg je het echte Londen gevoel, is echt gaaf Sowieso de route Oxford Street, Regent Street en dan door naar Trafalger Square, geweldig. Ik mis Londen

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 24-09-2006 03:46:06 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42087241
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef Klare het volgende:

[..]

Via LondonWalks kun je hele leuke ghosttours doen. Je gaat gewoon naar het aangegeven punt, meestal bij een metro-station en daar betaal je aan de gids. Ik heb de Jack the RIpperwalk gedaan en Ghosts of the Old City. Allebei ontzettend de moeite waard. De gidsen weten het supergoed te vertellen en je kijkt opeens heel anders naar bepaalde plaatsen. Echt een aanrader! Oja, Folder van deze walks kun je ook in elk Hostel/Hotel vinden. En anders google even op LondonWalks.
precies.

ik heb ook de Jack de Ripperwalk gedaan. Erg leuk.
pi_42090275
Ik heb begin december 3,5 dagen dus, hopen maar dat het niet geweldig veel regent dan

Ik neem aan dat het grootste deel wel in 3,5 dagen te zien is. Zijn er nog tijdelijke must sees van 1 tot en met 4 december? Ervanuitgaande dat arsenal tegen de spurs onbetaalbaar / uitverkocht zal zijn...?
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 18:01:59 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42095943
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:49 schreef Blaatmaster het volgende:
Ik heb begin december 3,5 dagen dus, hopen maar dat het niet geweldig veel regent dan

Ik neem aan dat het grootste deel wel in 3,5 dagen te zien is. Zijn er nog tijdelijke must sees van 1 tot en met 4 december? Ervanuitgaande dat arsenal tegen de spurs onbetaalbaar / uitverkocht zal zijn...?
Dat het er veel regent is een fabeltje hoor, in Nederland regent het vaker.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42111347
Ik wil misschien begin januari een paar dagen naar Londen toe. Hoe kan ik dat het beste/goedkoopste doen? Oftewel, wat zijn naast vliegen de opties? (vliegen is toch al gauw duur met al die toeslagen etc. erbij en zo'n gedoe)

Kan ik beter zo'n georganiseerde reis nemen of lekker zelf heengaan en het daar uitzoeken? Hotels zullen ook wel duur zijn... Nouja, tips zijn welkom
pi_42111439
Je kan met de trein&boot naar Londen voor 35 euro per enkele reis. Vliegen hoeft overigens niet duur te zijn hoor.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42111548
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan met de trein&boot naar Londen voor 35 euro per enkele reis. Vliegen hoeft overigens niet duur te zijn hoor.
Trein tot aan Nederland is gratis. Hoeveel kost de boot, waar kom je dan aan en hoeveel kost het per trein dan naar Londen? En wat is de totale reistijd dan die je kwijt bent? Hier hoef je overigens niet voor te reserveren neem ik aan? Dat is wel handig, zit je daar in ieder geval niet aan vast.

Vliegen wordt toch al gauw duur met al die toeslagen bovenop de normale kosten, dus ik heb een voorkeur voor de boot. Is ook wel een keer leuk denk ik.
pi_42111805
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Trein tot aan Nederland is gratis. Hoeveel kost de boot, waar kom je dan aan en hoeveel kost het per trein dan naar Londen? En wat is de totale reistijd dan die je kwijt bent? Hier hoef je overigens niet voor te reserveren neem ik aan? Dat is wel handig, zit je daar in ieder geval niet aan vast.

Vliegen wordt toch al gauw duur met al die toeslagen bovenop de normale kosten, dus ik heb een voorkeur voor de boot. Is ook wel een keer leuk denk ik.
De 35 euro is de trein binnen Nederland, de bootoversteek en de trein naar Liverpool Street Station. Dit zou je rond de 70 euro voor een retourtje kosten. Vliegen rond de 80 incl taxes.

Als je de 16.00 afvaart hebt vanuit Hoek van Holland, dan ben je 18.50 daar. Dat zou dus 3 uur 50 zijn. Om 19.30 gaat er een trein naar Londen en die doet er 1 uur 20 over.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42111818
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan met de trein&boot naar Londen voor 35 euro per enkele reis. Vliegen hoeft overigens niet duur te zijn hoor.
Die boot vaart niet meer in januari

Het is ook nog onbekend of ze met die aanbieding blijven doorgaan.

Vliegen wordt altijd duur omdat je niet in London aankomt, maar er (ver) buiten, dus het kost je dan altijd nog minimaal 15 euro in de stad te komen.

Als je nu boekt, heb je misschien nog wel een goedkoop retourtje vanaf Brussel met de trein: www.eurostar.com
pi_42111894
Ah jammer.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42111997
Ik zie overigens dat een retourtje jongerentarief 80 euro is met de Eurostar vanaf Brussel.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42112067
Die boot vaart niet in januari? Dus ik kan alleen maar trein of vliegtuig?
pi_42113626
Trein valt al af denk ik, flinke reistijd en erggg duur. Ik wil toch het liefst met de boot..
pi_42113789
Ik heb Londen op het oog voor 22 t/m 27 december. Hoe zit het met 25/26 december? Zijn winkels dan open?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 00:56:02 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42130589
Vliegen is helemaal niet zo duur hoor, als je een beetje op tijd boek voor easyjet (een maand of 2 van tevoren) dan is het 30 pond voor een retour inclusief luchthavenbelasting. 45 euro dus. Al meerder keren gedaan en goede ervaringen mee Reken inderdaad wel een pond of 10 om van de luchthaven naar de stad te komen. Van Luton kost het 9,10 pond voor een enkeltje naar het centrum, doet er 40 minuten over. Veel plezier!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42130848
Easybus vanaf Luton kwam ik vanmiddag op 5 pond uit.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 01:06:59 #44
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42130870
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef Jaguarized het volgende:
Easybus vanaf Luton kwam ik vanmiddag op 5 pond uit.
Dat is nog beter Maar doet er waarschijnlijk wel een stuk langer over
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42130903
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is nog beter Maar doet er waarschijnlijk wel een stuk langer over
Een uur. Hoelang doet die van jou er over?

edit: 40 dus.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 01:13:02 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42131015
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:08 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Een uur. Hoelang doet die van jou er over?

edit: 40 dus.
Waar stopt de bus? Dat is ook nog wel belangrijk Ik zit even te denken waar de trein allemaal stopt, in ieder geval King's Cross en London Bridge maar verder ben ik het even kwijt Ik moet hoognodig weer eens naar Londen hoewel vliegen er even niet in zit (want vliegangst)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42131095
Eindstation Baker Street.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 01:21:53 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42131157
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
Eindstation Baker Street.
Oh das wel lekker centraal
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42142817
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb Londen op het oog voor 22 t/m 27 december. Hoe zit het met 25/26 december? Zijn winkels dan open?
Londen met kerst is zwaar overrated. Met kerst is alles dicht en de dag erna is er bank holiday, beide dagen is dus alles dicht, op kerst zijn dit zelfs de pubs en restaurants. Het echte gevoel pik je de dagen voor kerst op dan is het lekker druk op straat. 27 december begint de grote uitverkoop. Bereid je op die dag dus voor op lange rijen en gillende huisvrouwen.
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_42143161
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Londen met kerst is zwaar overrated. Met kerst is alles dicht en de dag erna is er bank holiday, beide dagen is dus alles dicht, op kerst zijn dit zelfs de pubs en restaurants. Het echte gevoel pik je de dagen voor kerst op dan is het lekker druk op straat. 27 december begint de grote uitverkoop. Bereid je op die dag dus voor op lange rijen en gillende huisvrouwen.
gheghe mooie huisvrouwen ook ?

maareh, wanneer begint dat kerstgebeuren een beetje te leven in de stad? Ik ben er, zoals eerder vermeld, van 1 tot en met 4 december, kan ik dan al verlichte straten etc. verwachten?
"Wir schnapsen zusammen, und keiner ist allein!"
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 15:54:25 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42143272
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:50 schreef Blaatmaster het volgende:

[..]

gheghe mooie huisvrouwen ook ?

maareh, wanneer begint dat kerstgebeuren een beetje te leven in de stad? Ik ben er, zoals eerder vermeld, van 1 tot en met 4 december, kan ik dan al verlichte straten etc. verwachten?
Absoluut Als ik het me goed herinner wordt de kerstverlichting ergens eind oktober/begin november opgehangen. Oxford Street en Regent Street zullen zeker verlicht zijn. En natuurlijk alle kerstetalages. Prachtig
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42154616
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:39 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Londen met kerst is zwaar overrated. Met kerst is alles dicht en de dag erna is er bank holiday, beide dagen is dus alles dicht, op kerst zijn dit zelfs de pubs en restaurants. Het echte gevoel pik je de dagen voor kerst op dan is het lekker druk op straat. 27 december begint de grote uitverkoop. Bereid je op die dag dus voor op lange rijen en gillende huisvrouwen.
Wat is er wel open 25+26 december?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42278920
London is een leuke stad maar ik vond het kerstgebeuren maar tegenvallen vorig jaar (weekend voor de kerst zijn we geweest). Nog een leuk plaatje om het niet te vergeten

pi_42296872
Ben nu inmiddels al weer 5 weken terug in Londen en ik ben helemaal blij weer hier te zijn... Mijn apartement is heerlijk in het centrum, dichtbij het nachtleven en toch ook binnen loopafstand van mijn werk, wat wil je nog meer? Dit weekend weer lekker Libanees gaan eten bij Marble Arch, goeie dumplings gehaald bij Yuautcha... Ben weer helemaal tevreden....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 00:11:50 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42299316
Oh geweldig drive-r! Wist niet dat je weg was geweest Ik wil ook weer terug, dat gaat volgend jaar denk ik wel gebeuren
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42299915
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef MaJo het volgende:
Oh geweldig drive-r! Wist niet dat je weg was geweest Ik wil ook weer terug, dat gaat volgend jaar denk ik wel gebeuren
Ik ben vorig jaar alleen vier maanden in de zomer geweest, maar nu bij hetzelfde bedrijf permanent aan het werk... Apartement op randje Soho, loop zo Chinatown, Covent Garden in, zeker lekker omdat ik lange uren maak en graag wat drukte op straat heb als ik naar huis loop, beetje leven om je heen. In het weekend weer lekker Hyde Park zolang het weer het nog toelaat...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 00:35:01 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42300008
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:31 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar alleen vier maanden in de zomer geweest, maar nu bij hetzelfde bedrijf permanent aan het werk... Apartement op randje Soho, loop zo Chinatown, Covent Garden in, zeker lekker omdat ik lange uren maak en graag wat drukte op straat heb als ik naar huis loop, beetje leven om je heen. In het weekend weer lekker Hyde Park zolang het weer het nog toelaat...
Klinkt super Zou ook wel in hartje Londen willen wonen Heb zelf in West Hampstead gewoond, vond ik juist wel fijn om uit de drukte te wonen maar weer niet al te ver van het centrum. Voor beiden valt wel iets te zeggen Geweldig dat je nu een vaste aanstelling hebt. Dat is een beetje mijn probleem, ik heb 7 maanden in Londen gestudeerd maar heb nu niet echt iets om voor terug te komen zeg maar. Het zou de keuze een stuk vergemakkelijken als ik een baan zou hebben. Maar ik wil zeker terug, ik mis de stad...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42304507
ik ben zo verschrikkelijk haloers . Ik ga gewoon bij de Lush op Covent Garden werken, en onder een brug wonen .
Tap tap tap
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:40:27 #59
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42323450
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:30 schreef Bellah het volgende:

(de mensen waren wel echt heel in zichzelf gekeerd en er waren veel zakenmensen enzo.. Maar met sommige mensen heb ik ook wel een leuk gesprek gehad, op de boot enzo. En iedereen ging met de bus...)
Hahaha goede observatie!

Er is hier geen open cultuur zoals in Amerika en zelfs 's ochtends in een overvolle trein is het muisstil. Britten zijn heel gereserveerde mensen, vooral in London. Best vreemd idd. Het is wel iets beter buiten het centrum en toeristen willen meestal wel praten.

In het centum van London zie je idd vooral 2 soorten mensen; toeristen en zakenmensen.
reset
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 02:18:33 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42326447
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:40 schreef Individual het volgende:

[..]

Hahaha goede observatie!

Er is hier geen open cultuur zoals in Amerika en zelfs 's ochtends in een overvolle trein is het muisstil. Britten zijn heel gereserveerde mensen, vooral in London. Best vreemd idd. Het is wel iets beter buiten het centrum en toeristen willen meestal wel praten.

In het centum van London zie je idd vooral 2 soorten mensen; toeristen en zakenmensen.
Dat ben ik niet met je eens, het heeft heel erg te maken met wie je omgaat. Ik had zelf allemaal kunstenaar/muzikanten vrienden en die waren absoluut niet gereserveerd. Eerder het omgekeerde Ook op school heb ik nooit echt het idee gehad dat mensen niet open waren, ze waren allemaal juist erg spontaan. Misschien dat het onder de jongere generatie ook anders is dan onder de "oudere" mensen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 02:45:22 #61
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42326675
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, het heeft heel erg te maken met wie je omgaat. Ik had zelf allemaal kunstenaar/muzikanten vrienden en die waren absoluut niet gereserveerd. Eerder het omgekeerde Ook op school heb ik nooit echt het idee gehad dat mensen niet open waren, ze waren allemaal juist erg spontaan. Misschien dat het onder de jongere generatie ook anders is dan onder de "oudere" mensen?
Haha ja je hebt een punt. Ik denk niet dat het om leeftijd gaat maar meer om het sociale segment. Een van mijn beste vrienden hier is een jester en hij praat altijd en tegen iedereen. Hij maakt trouwens van van een dialoog vaak een monoloog waar je geen speld meer tussen krijgt. Tijdens gigs bv praten mensen ook wel met elkaar, maar dan ben je op een gelijk interesseveld. Het is ook veel makkelijker praten als je op een ('besloten') feestje bent en als je wordt voorgesteld.

Wat ik probeerde te zeggen is dat In het centrum zijn muzikanten de minderheid, Camden daarentegen is weer compleet anders. Feestjes van muzikanten/kunstenaars/hippies zijn de beste die er zijn!
reset
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 02:57:05 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42326742
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 02:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Haha ja je hebt een punt. Ik denk niet dat het om leeftijd gaat maar meer om het sociale segment. Een van mijn beste vrienden hier is een jester en hij praat altijd en tegen iedereen. Hij maakt trouwens van van een dialoog vaak een monoloog waar je geen speld meer tussen krijgt. Tijdens gigs bv praten mensen ook wel met elkaar, maar dan ben je op een gelijk interesseveld. Het is ook veel makkelijker praten als je op een ('besloten') feestje bent en als je wordt voorgesteld.

Wat ik probeerde te zeggen is dat In het centrum zijn muzikanten de minderheid, Camden daarentegen is weer compleet anders. Feestjes van muzikanten/kunstenaars/hippies zijn de beste die er zijn!
Ik had inderdaad ook vrienden in Camden, heb daar een leuke tijd gehad Het zal inderdaad vooral te maken hebben met het sociale segment, heb zelf dus nooit dat geslotene ervaren, maar het zou best kunnen dat ik daar nog wel eens tegenaanloop. Wat is trouwens een jester?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:21:57 #63
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42332074
Probeer London Bridge station op een maandagmorgen tijdens 'the commute' en je begrijpt waar ik het over heb!

Een jester is een joker en in de middeleeuwen waren dat de mensen die de koning van vertier voorzagen. In de wereld van vandaag betekent het dat hij jongleert, stelten loopt, met vuur aan het spelen is en nog veel meer in clubs, festivals, bedrijfsfeestjes, kinderfeestjes, etc.

Dit was tijdens een canoeing/camping/get wasted trip;

reset
pi_42332449
is dat poi ?

oja, metro's in spitsuur, schrok me toch wezenloos toen er een alarm afging en de hekken bij de ingangen sloten . Maar dat kwam doordat er niemand meer in het station paste ofzo, ze stonden bij Victoria zowat in de stationshal in de rij om de metro in te kunnen .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:25:49 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42333354
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
is dat poi ?
Had je het tegen mij?

Wie of wat is poi? Place of interest? Niet die foto iig, die is in een weiland in Oxfordshire genomen ver weg van beschaving.
reset
pi_42333891
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:42:41 #67
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42334718
Ah ok wist ik niet. Ja idd dat is poi. Voor mij was het fire chains en devil sticks, maar ik zal het ze eens vragen.

We gaan wel heel off-topic trouwens
reset
pi_42334792
valt mee, ik heb van poi geleerd in Camden . Vorig jaar ging ik met een paar vriendinnen naar Oddballs in Camden, waar ze poi kochten . We hebben nog 's nachts op Piccadilly Circus staan poi-en .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:27:20 #69
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42335381
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:47 schreef CherryLips het volgende:
valt mee, ik heb van poi geleerd in Camden . Vorig jaar ging ik met een paar vriendinnen naar Oddballs in Camden, waar ze poi kochten . We hebben nog 's nachts op Piccadilly Circus staan poi-en .
Haha Oddballs! Daar heeft die vriend van me ook gewerkt.
reset
pi_42335466
leuke dingen hebben ze daar, alleen jammer dat ik geen goeie motoriek heb voor de meeste dingen . m'n linkerhand kan niet iets anders doen dan m'n rechterhand .
Tap tap tap
pi_42422035
Twee jaar geleden ben ik 1 dag ( ) in Londen geweest en dat was echt te weinig. We moesten toen verplicht naar Madama Tussaud's en daar geef ik dus echt niks om.
Daarna gingen we de London Eye in en dat maakte al veel goed. Toen zijn we vanaf daar naar Covent Garden gewandeld en hebben we daar nog wat rondgehangen.

Volgende zomer wil ik graag een week naar Londen. Ik weet nog niet hoe ik dit wil doen (hotel, B&B, hostel) en met wie (vader, moeder, een vriendin of evt. vriendje), maar dat ik wil ga staat vast

Ik heb zelfs al overwogen om als zomer au pair te gaan, maar daar heb ik helaas de tijd niet voor...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:20:51 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42422206
Poiballen ken ik dan weer wel
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:35:26 #73
158162 Majeztic
State Property
pi_42456173
Hey! Ik wilde in de herfstvakantie(27okt. t/m 4nov.) met 2 vrienden en 3 vriendinnen naar Londen gaan(een dag of 3/4), maar ik zie door de bomen het bos niet meer!

We willen graag zo goedkoop mogelijk gaan( dat is blijkbaar met de bus, want vliegen is best duur:P) We willen graag per persoon rond de 150 euro uitgeven aan de heen/terugreis + hotelletje.

Ik heb heel wat sites afgezocht, maar ik word niet veel wijzer: Wie is vaker geweest, en weet de ultieme manier om cheap naar londen te gaan!

Vaak heb je op sites wel trips maar dan ben je gebonden om mee te doen aan bustours in Londen, terwijl wij daar willen gaan 'chillen'.

Bij voorbaat hartelijk dank!
Fa'ka?
pi_42456442
misschien dat je 't beste een hostel kunt pakken om goedkoop uit te zijn, als jullie toch met z'n zessen gaan lig je ook niet met wildvreemden op de kamer . Ik zat met groepen altijd hier:
http://www.piccadillybackpackers.com/
Lekker centraal, niet ranzig enzo . Behalve de muren dan .
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:09:26 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42458294
Majeztic, waar haal je het vandaan dat vliegen naar Londen zo duur is? Bij easyjet kun je een retourtje krijgen voor 45 euro, inclusief alles, mits je een beetje bijtijds boekt. je bent er supersnel en hebt dan wat meer aan je tijd daar. Wat hotels betreft, het is voor mij te lang geleden dat ik in een hotel in Londen heb moeten slapen dus daar kan ik je weinig tips voor geven Wel weet ik dat in de wijk Bayswater veel hotels zitten die volgens mij niet zo heel prijzig zijn. Enjoy London! Als je nog tips nodig hebt tegen die tijd laat het dan even weten.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42458764
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:35 schreef Majeztic het volgende:
We willen graag zo goedkoop mogelijk gaan( dat is blijkbaar met de bus, want vliegen is best duur:P) We willen graag per persoon rond de 150 euro uitgeven aan de heen/terugreis + hotelletje.
www.golondon.nl als je op 28 oktober vertrekt en op 4 november terugkomt, ben je voor 70 euro van een treinstation bij jou in de buurt in het centrum van London en terug.

Vliegen is ook niet al te duur, mits je niet te ver van Schiphol of Eindhoven af woont. 50 euro voor een retourtje is mogelijk, komt er nog wel 20 euro bij voor het vervoer van het vliegveld naar London. (www.ryanair.com of www.easyjet.com)

Hostels kun je vinden op www.hostelworld.com of www.hostelz.com
pi_42459071
Eenmaal in Londen wordt het wel wat duurder, hoewel het natuurlijk ligt aan wat je doet. Mijn weekend hier kosten me elke keer weer schrikbarend veel en dat terwijl ik hier woon. Maar goed, dan ben ik ook een lekkerbek, heb ik buiten het weekend nul vrije tijd en mag ik graag een goeie borrel doen. Vanavond weer lekker op Kings Road uit eten, Big Easy BBQ & Crabshack, hele simpele maaltijden, grote krabben, kreef, sparebis, etc, maar errug goed en lekker sfeertje voor de zaterdag avond. Vervolgens rond Kings Road drankjes doen, dit weekend niet clubben, wel wat lekker cocktails opzoeken... jippie...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_42459103
Oh, en morgen wordt het weer een mooie dag, dus dat betekent pitchertje Pimm's op Westbourne Grove, tip voor de London-gangers!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_42459267
Iemand nog een antwoord op dat verhaal van 25/26/27 december? Die dagen heb ik ook in de planning liggen (ben er al vanaf de 22e) maar is dan alles dicht, doodstil op straat, geen verkeer? Hoe moet ik dat zien?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42459337
Ik woon hier wel, maar heb helaas geen idee. Vorig jaar was ik met kerst alweer een tijd in Nederland en dit jaar zal ik ook zeker de kerst niet hier vieren. Een van de weinige periodes in het jaar dat ik makkelijk vrij krijg, dus moet zeker terug om wat familie en vrienden te zien... De kerstartikelen liggen trouwens alweer in de etalages voor de shoppers onder ons...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_42463087
ik ga anderhalve week voor kerst weer naar londen . Ik heb nog nooit londen tijdens de kerst gezien nl . en dan ga ik eens een keertje ergens anders heen. 3 keer in 1 jaar is wel weer genoeg. denk ik. misschien dan.
Tap tap tap
pi_42540447
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:35 schreef Majeztic het volgende:
Hey! Ik wilde in de herfstvakantie(27okt. t/m 4nov.) met 2 vrienden en 3 vriendinnen naar Londen gaan(een dag of 3/4), maar ik zie door de bomen het bos niet meer!

We willen graag zo goedkoop mogelijk gaan( dat is blijkbaar met de bus, want vliegen is best duur:P) We willen graag per persoon rond de 150 euro uitgeven aan de heen/terugreis + hotelletje.

Ik heb heel wat sites afgezocht, maar ik word niet veel wijzer: Wie is vaker geweest, en weet de ultieme manier om cheap naar londen te gaan!

Vaak heb je op sites wel trips maar dan ben je gebonden om mee te doen aan bustours in Londen, terwijl wij daar willen gaan 'chillen'.

Bij voorbaat hartelijk dank!
Bij D-reizen kun je voor 129 euro per persoon naar Londen met de boot incl. hotel (vertrek 27 oktober voor 3 dagen).
Ik ben nog op zoek naar een goedkoop hotel in centrum Londen.. en ga 26 oktober t/m 29 oktober.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:39:49 #83
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42540646
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog een antwoord op dat verhaal van 25/26/27 december? Die dagen heb ik ook in de planning liggen (ben er al vanaf de 22e) maar is dan alles dicht, doodstil op straat, geen verkeer? Hoe moet ik dat zien?
De 16de verlaat ik de UK al om Kerst en O&N te gaan vieren zoals ik elk jaar heb gedaan dat ik hier woon. In de 6 jaar dat ik hier woon heb ik 1x Kerst geviert in London, maar van te voren hebben we de supermarkt leeggekocht en zijn we niet meer naar buiten geweest tot na Kerst. Dit jaar Kerst bij familie in Amerika en O&N in Cuba met tussenstop in Mexico.
reset
pi_42541451
net wat ik zoek

Dit wordt me eerste keer London maar the tower en thames boeien mij niet echt, kwil alleen de National Gallery uitkijken, is een unieke tentoonstelling over een week... en eventueel Southhall en Brick Lane (vanwege mijn achtergrond ). Heb t vervoer uitgezocht maar bijna allemaal komen boven de 100eur uit , dan heb je niet eens een hotel. Bus is t goedkoopst maar dan zit je wel 10uur in dus liever niet.... had ook gelezen over een ferry vanuit hoek v holland maar das ook >100eur, trein is ook niet goedkoop ... er moet toch wel een retour voor minder te regelen zijn ??.
Overnachten hoeft ik zelf niet maar aangezien er grillig gezelschap meekomt (lees vriendin) dan moet ik daar wel rekening mee houden. Tips zijn erg welkom !!!
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_42541870
Ferry is 35 euro enkele reis incl trein naar Hoek van Holland en trein naar Londen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42542063
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
Majeztic, waar haal je het vandaan dat vliegen naar Londen zo duur is? Bij easyjet kun je een retourtje krijgen voor 45 euro, inclusief alles, mits je een beetje bijtijds boekt.
ehm ik weet niet hoe jij t berekend maar ik kom steeds rond de 100eur uit , heen en terug binnen 1 dag is dat. Wat versta je onder 'bijtijds' ? we zitten nu niet in t hoogseizoen neem ik aan
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_42542985
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ferry is 35 euro enkele reis incl trein naar Hoek van Holland en trein naar Londen.
hmm en waar heb je dit vandaan ?
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_42546891
ns heeft nu voor 2 pers 150 euro met de trein
pi_42548149
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 14:48 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

hmm en waar heb je dit vandaan ?
http://golonden.nl/cgi-bin/pub/index.cgi

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:57:17 #90
158162 Majeztic
State Property
pi_42563420
Ik ben vandaag even naar D-Reizen geweest, en die mevrouw achter de balie zei dat ik zeker voor de heen en terugreis + hotel 200euro moest reserveren. Wat dus voor ons groepje betekent, dat het feest niet doorgaat Omdat dan:

Retourticket + hotel = 200euro
Eten per dag(x 4) = 80 euro
Metrokaartje = 30 euro

Totaal: 310 euro

En dan heb ik niet eens de mogelijke tripjes meegerekend, en dingen die wss daar worden gekocht

En Mereltje, dat dacht ik ook, 129euro.. maar dat ligt aan de beschikbaarheid van de plek in het vliegtuig, en er zit nog GEEN belastingen bij.

En voor de mensen die voor 45euro een retourtje hebben kunnen bemachtigen in het verleden, hebben jullie misschien een kant-en-klare link? Alvast bedankt, misschien is er nog wel licht aan het eind van de tunnel:P

Haha, ik maak het nu wel erg dramatisch hoor, maar vind het gewoon jammer dat het zo duur uitvalt(bron: D-Reizen ).

ps. Jaguarized, ik heb even op je link geklikt.. maar ik kom uit op 130 euro , 65 heen en 65 terug? ( 20okt tm 24okt)
Fa'ka?
pi_42563703
komt waarschijnlijk doordat het zo last-minute is. ik heb weleens vliegtickets besteld, vier maanden van tevoren, voor ¤65. misschien is vliegen vanaf niederrhein in Duitsland met Ryanair een optie, dat is meestal goedkoper dan via Schiphol? en dan dus in een hostel verblijven ipv hotel (dan deel je dus de wc en douche met de hele verdieping), dat is dan zo'n 15 pond per nacht, per persoon. Eten kan in principe goedkoper, als er een keukentje in het hostel zit, dan gooi je daar gewoon kant en klare opwarm-maaltijden in van de Tesco. Niet echt gezellig natuurlijk. Of je moet elke avond bij de Wetherspoons de 2 voor 1 -maaltijden nemen .

edit: als je via niederrhein/weeze gaat (ligt bij dusseldurf), ben je voor 4 personen voor een retourticket ¤295 kwijt...
Tap tap tap
pi_42563811
Majeztic: Het is mogelijk dat 35 euro al volgeboekt is. Dat komt vooral voor bij boekingen niet al te lang van tevoren. D-Reizen is overigens sowieso duur en je betaalt 25 euro boekingskosten die je je kan besparen door een middagje op internet te loeren. Waar woon je ergens?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42563970
Ik zie nu bijvoorbeeld dat je bij Easyjet een ticket boekt voor 105 euro. Retour incl taxes naar Londen Gatwick met vertrek van Amsterdam op 20/10 om 09.00 en terug op 24/10 om 06.10. Wil je op een later tijdstip die dag terug, dan kost het je 20 tot 40 euro meer. Afhankelijk van het tijdstip. Een dag later terug is 7 euro goedkoper.

Vanaf Eindhoven vliegt Ryanair je voor 104 euro retour naar Londen Stansted. Een dag eerder naar Londen en het kost je maar 60 euro voor een retourtje.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 00:20:24 #94
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42564191
Tja dat is toch algemeen bekend dat als je met low-cost carriers laat boekt, dat ze meestal duurder zijn dan de gewone carriers? En een oversteek naar de UK is niet zo heel goedkoop als je niet bijtijds boekt...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_42564793
Ik heb zelf overigens het Royal Bayswater Hostel op 121 Bayswater Road op het oog. Dat is aan de andere kant van Hyde Park. Hoe lang ben ik onderweg naar Harrods? Kan ik dat lopen? Hostel kost 102 euro voor 6 nachten. Valt mee dus.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:31:43 #96
158162 Majeztic
State Property
pi_42568729
Jaguarized, ik woon in Lelystad(Flevoland)
Fa'ka?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:25:59 #97
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_42571153
Vraagje : hoe zit het met autorijden in engeland.... is het lastig omschakelen en zijn er dingen waar je echt op moet letten?

Wij gaan met de boot naar dover , en vanuit daar rijden we met de eigen auto naar de westkust.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_42575081
wij hebben 2 tickets bij easyjet voor ¤ 94 totaal wel 2 weken geleden geboekt...in de herfstvakantie gaan we (23 okt t/m 26 okt) slapen in regents palace...is geloof ik ¤ 200 voor 3 nachten, eigen badkamer op kamer.

Heb er zin in!! beetje shoppen, beetje rondkijken, musea aandoen (ga voor 4e keer naar londen, nog geen museum van binnen gezien), naar de Lion King en naar een of andere comedy club. Verder rondwandelen in Soho en wat barretjes in.

iemand goedkoop eetadres in Soho? zag in de omgeving best wel wat oosterse tentjes die niet al te duur zijn en oosters is lekker!
pi_42575303
Majeztic dat valt behoorlijk tegen van D-Reizen
Heb je nu al wat anders gevonden?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:41:32 #100
158162 Majeztic
State Property
pi_42584917
Nee ik ben bang dat het niet doorgaat
Fa'ka?
pi_42585350
Mijn tips waren ook niet bruikbaar?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:55:55 #102
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42605767
Ik ga volgende week met vriendje naar Londen. Wie weet er een centraal liggend maar niet al te duur leuk hotel. Met niet te duur bedoel ik zo'n 30 a 35 euro per nacht p/p.

Weet iemand nog leuke eettentjes, waar we perse heen moeten?

En wat mag ik verder niet missen?

Ben nog nooit in Londen geweest namelijk en uit de boekjes kan ik natuurlijk de toeristsche dingetjes wel halen...
KISSSSSSSSSSS
pi_42614124
Ik ga zaterdag en zondag aanstaande
Met mijn vader proberen een voetbalwedstrijd te bezoeken, Arsenal of Crystal Palace.
Iemand tips hoe aan het best aan kaartjes te komen daar??
Ik ga lekker stappen zaterdagnacht en mijn vader gaat 25km hardlopen zondagochtend.

Is mijn eerste keer dus ben benieuwd!
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 17:50:12 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42615886
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
Vanaf Eindhoven vliegt Ryanair je voor 104 euro retour naar Londen Stansted. Een dag eerder naar Londen en het kost je maar 60 euro voor een retourtje.
Maar op de site van Ryanair staat dat een retourtje naar het centrum vanaf Stansted bijna 30 euro kost. Dat komt er dus bovenop. Of.... weet iemand ook goedkopere openbaar vervoer-alternatieven vanaf die luchthaven om in het centrum te geraken?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42616003
Vanaf Stansted gaat de Skytrain oid, die is vrij duur. Een bus is iets van 14/16 pond retour.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 23:34:05 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42627670
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:54 schreef Jaguarized het volgende:
Vanaf Stansted gaat de Skytrain oid, die is vrij duur. Een bus is iets van 14/16 pond retour.
Nou ja moet dan maar.
Daarnet retourtjes geboekt voor nog geen 60 euro per stuk, inclusief alle taxes, fees en charges.
Daarvan is 2 euro voor Ryanair, de rest gaat naar luchthavens en overheden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42627697
Vanaf Luton kan je met de Easybus al vanaf 2 pond naar centraal Londen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 23:42:27 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42627931
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Vanaf Luton kan je met de Easybus al vanaf 2 pond naar centraal Londen.
Maar daar vliegt Ryanair niet op met hun spotgoedkope tarieven.
Effe gecheckt: retour met een expresbus Stansted - Liverpool St. = 14 pond inderdaad.

Vraag: is er weleens iemand in het planetarium van Londen geweest? We zitten daar vlak in de buurt, en op zich boeit astronomie ons wel. Duc mocht het regenen (zal wel weer..).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42628137
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar daar vliegt Ryanair niet op met hun spotgoedkope tarieven.
Effe gecheckt: retour met een expresbus Stansted - Liverpool St. = 14 pond inderdaad.

Vraag: is er weleens iemand in het planetarium van Londen geweest? We zitten daar vlak in de buurt, en op zich boeit astronomie ons wel. Duc mocht het regenen (zal wel weer..).
Nee klopt maar wellicht kan je dat compenseren door met Easyjet te vliegen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator donderdag 12 oktober 2006 @ 23:57:11 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42628288
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:50 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nee klopt maar wellicht kan je dat compenseren door met Easyjet te vliegen.
Niet echt. Heb easyjet wel gecheckt, maar dat was minimaal 50 euro duurder.
Maar goed, echt héél veel scheelt het dan niet meer nee, als je de transportkosten naar het centrum verrekent: een paar tientjes nog.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42631648
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou ja moet dan maar.
Daarnet retourtjes geboekt voor nog geen 60 euro per stuk, inclusief alle taxes, fees en charges.
Daarvan is 2 euro voor Ryanair, de rest gaat naar luchthavens en overheden.
Maak je geen zorgen, Ryanair verdient ook aan dat deel toeslagen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_42633578
hoeveel dagen heb je nodig de belangrijkste trekpleisters in London te zien /beleven ?
moet er bij vermelden dat de national gallery voor mij t paradijs is dus zal hier zeker een halve dag of langer voor uittrekken.

terzijde: zit er een systeem in prijzen v.d budget vliegmaatsch ?? bv voor 3dgn london (24 heen,26 terug) betaal je 130+ terwijl je voor een week maar 80e betaald (excl reisverz)....dit is via easyjet. snapt iemand waarom dit is ?

ps: is de reisverz van 18e die ze je aansmeren echt nodig voor slechts 3dgn in een 1e wereldland ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Razz_Gul op 13-10-2006 09:40:42 ]
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:13:39 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42636152
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 03:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, Ryanair verdient ook aan dat deel toeslagen...
O ja?
Dat vroeg ik me al af.
Het is een beetje off topic, maar weet jij hoe dat werkt, en hoevéél ze daarvan dan vangen? (of heb je een link)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42636370
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:23 schreef Razz_Gul het volgende:
hoeveel dagen heb je nodig de belangrijkste trekpleisters in London te zien /beleven ?
moet er bij vermelden dat de national gallery voor mij t paradijs is dus zal hier zeker een halve dag of langer voor uittrekken.

terzijde: zit er een systeem in prijzen v.d budget vliegmaatsch ?? bv voor 3dgn london (24 heen,26 terug) betaal je 130+ terwijl je voor een week maar 80e betaald (excl reisverz)....dit is via easyjet. snapt iemand waarom dit is ?

ps: is de reisverz van 18e die ze je aansmeren echt nodig voor slechts 3dgn in een 1e wereldland ?
die reisverzekering die sluit ik altijd even zelf af bij centraal beheer ofzo, is veel goedkoper, en als je het niet nodig vindt hoef je het niet te doen, maar ik ben altijd bang dat ik beroofd wordt .
Tap tap tap
pi_42642987

Ik wil eind november een weekendje naar London.
Maar ik ken London dus totaal niet.

Welke gedeelte is het leukst om een leuk niet te overdreven duur hotel of b&b te boeken.
En met welke maatschappij kan je het beste en betaalbaar vliegen?
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:35:07 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42643669
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:13 schreef Kleintje het volgende:

Ik wil eind november een weekendje naar London.
Maar ik ken London dus totaal niet.

Welke gedeelte is het leukst om een leuk niet te overdreven duur hotel of b&b te boeken.
En met welke maatschappij kan je het beste en betaalbaar vliegen?
Bayswater en Queensway zijn leuke buurten met niet al te dure hotels en dicht bij het centrum. Tenminste, qua prijs was dat een jaar of 5 geleden zo. Hoe het nu is weet ik niet. Maar zijn goede buurten vlak bij Marble Arch, dus je kunt zo naar Oxford Street lopen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42647311
Lijkt wel of je op internet echt alleen nog maar met een CC kan boeken.
Ik wil gewoon graag een rekening en die betalen.
Iemand enig idee waar dat nog kan?
pi_42647382
bij sommige hotels kun je ook cash betalen bij aankomst .
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:02:04 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42648575
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Lijkt wel of je op internet echt alleen nog maar met een CC kan boeken.
Ik wil gewoon graag een rekening en die betalen.
Iemand enig idee waar dat nog kan?
Bij een reisbureau.

Maar als je budget wilt vliegen, zit je vrees ik wel aan een creditcard vast.
Anders vraag je een familielid met een CC even om de boeking te doen, en maak je het bedrag aan hem/haar over.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_42648702
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef CherryLips het volgende:
bij sommige hotels kun je ook cash betalen bij aankomst .
Maar dan heb je vaak wel weer een creditcard nodig om de reservering vast te leggen, zodat ze de eerste nacht kunnen afschrijven als je niet komt en niet annuleert.

Sommige hotels kun je nog gewoon bellen en vragen om een reservering die dan tot een bepaald tijdstip (bijvoorbeeld 15.00) vast staat. Als je er dan niet bent, kunnen ze de kamer alsnog verkopen.
pi_42721050
Kan iemand uitleggen of ik het Oyster Card systeem goed begrijp?

- Bestellen via https://sales.oystercard.com/oyster/lul/entry.do?action=display met bv 10 pond tegoed en 3 pond voor de kaart.
- Afhalen bij een metrostation naar keuze.
- Bij elke rit swipen bij ingang en uitgang.
- Geldig in oa bus en metro.
- Goedkoper dan single ride, 1,50 pond ipv 3,00 pond.

Klopt ie? En hoe kan ik zo'n ding eventueel weer opladen?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_42721326
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Kan iemand uitleggen of ik het Oyster Card systeem goed begrijp?

Klopt ie? En hoe kan ik zo'n ding eventueel weer opladen?
Werkt hetzelfde als de NL'se OV-chipkaart en die in Hong Kong.
Het is inderdaadl goedkoper als je veel in de spits reist (wat in London niet aan te raden is als toerist) en je vaker in London komt. Opwaarderen gaat bij de verkoopautomaat.

Check wel eerst even de voorwaarden, misschien dat je UK citizen moet zijn of een UK bankaccount moet hebben om er één aan te vragen.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:24:38 #123
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42721753
Dubbel...
reset
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:24:58 #124
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42721755
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:57 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Check wel eerst even de voorwaarden, misschien dat je UK citizen moet zijn of een UK bankaccount moet hebben om er één aan te vragen.
Nee hoor, iedereen kan er een kopen en opwaarderen bij een kiosk die ook alle andere travelcards verkopen met cash of plastic. (Dat zijn er 2000+ in London) Maar je kan ze idd ook online of in het metrostation zelf kopen en opwaarderen. Even een formuliertje invullen en je krijgt het meteen mee. Je kan zelfs online je balans zien en als je het station ingaat. Bij de uitgang krijg je te zien hoeveel het heeft gekost en hoeveel je nog hebt.

Voor de rest klopte het verhaaltje als een 80p bus!
reset
pi_42721759
Ik ben toevallig net terug, een single day ticket (off-peak) kost voor zone 1,2 (is genoeg voor een weekend denk ik) kost 4,90 pond per dag, een 1 tm 4 kaartje kost 5,40 pond per dag.
Met een Oyster is dat stukken goedkoper.
Want koste maar dan 3 pond ofzo.
Hell To The Liars
pi_42796822
tvp.
Amstelveen de beste
pi_42915568
Met oud&nieuw ben ik van plan naar Londen te gaan, maar ik vroeg me af of de bezienswaardigheden dan wel open zijn. Kan iemand mij vertellen of attracties, musea etc. 31/12 en 01/07 open zijn?

Verder nog tips rond die tijd (behalve natuurlijk het vuurwerk bij de Londen Eye)?

Alvast bedankt!


PS En hangt de kerstverlichting nog?
pi_42938825
Ik ben aan het twijfelen tussen Rome of London... Lastig.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:19:16 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42941140
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef Nouk het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen Rome of London... Lastig.
Londen natuurlijk
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_42961525
In Paddington heb je ook veel leuke hotelletjes, heb ik gezeten, niet te duur, en je zit maar 10 min van Piccadilly Circus af.

Ik wil in april weer gaan, willen met een paar vrienden paar voetbalwedstrijden bezoeken met de Pasen. Altijd fijn
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:41:59 #131
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_42979707
Via www.direct-hotels.com kan je wat goedkoper boeken. Er hangt al wel verlichting en Oxfordstreet maar ze waren afgelopen weekend nog niet aan

De kerst is er al wel in aantocht.
KISSSSSSSSSSS
pi_42980407
heb de afgleopen dagen in Regent Palace gezeten, prima! kleine kamer, maar schoon en perfecte locatie...hadden goede deal bleek daar..normaal kamer 120 pond per nacht, wij betaalden maar 69 pond. Geboekt via Bookings.nl. Personeel was ook erg vriendelijk!!! en de pub was gezelligggg!

Plus je zit erg dichtbij restaurantjes die voor 6 pond een buffet aanbieden...vooral veel Thaise restaurants, erg lekker.

kortom aanrader als je niet veel op je hotelkamer bent te vinden.
pi_42980481
ik heb ook daar gezeten een maand geleden, betaalde voor 2-persoonskamer ensuite 49 pond . Maar ik las ergens dat ze in december gingen sluiten, dat is dus wel k**. Ik ben hostels gewend dus ik vond het schoon en groot zat, alleen het stonk overal een beetje. En je zit vlakbij de Devonshire Arms .
Tap tap tap
pi_42985749
Jezus duur zeg die hotels in londen. Bleh.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:32:09 #135
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_42991512
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:10 schreef Nouk het volgende:
Jezus duur zeg die hotels in londen. Bleh.
Moet je vrienden regelen in London

Ga misscbien met kerst weer naar London, maar eerst komt een maatje uit London over naar NL in November.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43021486
Weet iemand een adresje in Londen voor een goede high tea?
Ik zoek niet, ik vind.
pi_43031244
gaat regent dicht? ik had juist gehoord dat ze aan het vernieuwen zijn. Kamers worden opgeknapt.
pi_43031666
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef exode het volgende:
gaat regent dicht? ik had juist gehoord dat ze aan het vernieuwen zijn. Kamers worden opgeknapt.
misschien is het dan tijdelijk.
Tap tap tap
pi_43091926
TVP. Want misschien met de jaarwisseling weer naar Londen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:09:43 #140
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_43093485
vorige week in engeland wat theehuisjes bezocht, lekker knus en goed eten!
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_43144913
Ik ga binnenkort ook naar London waarschijnlijk. Even het topic lezen en daarna wellicht mijn vragen stellen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43169314
regent palace hotel gaat idd dicht. van hun website dus:
quote:
We can confirm that we have given notice to exercise the break clause in our lease of the Regent Palace Hotel to the landlord, The Crown Estate. The Regent Palace Hotel, built nearly a hundred years ago, has become increasingly uneconomic to operate as a hotel to the standards requred by a 21st century clientele. To modernise the hotel would require a huge investment, the cost of which could never be justified given the limitations of its structure. To keep it running in its present state is already uneconomic and will become increasingly so as time goes on.
Tap tap tap
pi_43170274
school komt er nu onverwachts mee dat we volgende week naar londen gaan, maar ik ben rolstoel gebonden en kan dus niet in het hotel waar hun gaan, nu ben ik op zoek naar een aangepast hotel in de buurt, het adres van hun hotel is: harrow road 639, in de wijk notting hill. Weet iemand misschien een goed adres?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43171019
http://www.iesreshall.com/ zegt wheelchair friendly te zijn, maar hij zit in south kensington, dus niet direct in notting hill.
Tap tap tap
pi_43179446
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef CherryLips het volgende:
http://www.iesreshall.com/ zegt wheelchair friendly te zijn, maar hij zit in south kensington, dus niet direct in notting hill.
Hey, bedankt voor je antwoord, inmiddels heb ik een hotel geboekt, in kensington!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 3 november 2006 @ 04:55:21 #146
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43195641
Op 10 November de nachtvlucht van Newark naar Gatwick, en dan weer drie weken thuis! Ik heb echt zin om weer in London te zijn, helemaal bezopen worden in een pub, hopelijk een Ska concert en verder zie ik wel.

Ik mis London!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:08:26 #147
269 vats
Live life to the max!
pi_43195726
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 04:55 schreef Viajero het volgende:
Op 10 November de nachtvlucht van Newark naar Gatwick, en dan weer drie weken thuis! Ik heb echt zin om weer in London te zijn, helemaal bezopen worden in een pub, hopelijk een Ska concert en verder zie ik wel.

Ik mis London!
mis het ook nogal! Jaartje in en om London gezeten, jammer dat ik weer hier ben, want vind het een super stad!
pi_43198082
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 04:55 schreef Viajero het volgende:
Op 10 November de nachtvlucht van Newark naar Gatwick, en dan weer drie weken thuis! Ik heb echt zin om weer in London te zijn, helemaal bezopen worden in een pub, hopelijk een Ska concert en verder zie ik wel.

Ik mis London!
je gaat van new york naar londen .

ik ben nu echt zo jaloers .
Tap tap tap
pi_43207646
he balen van Regent palace!!! uhm, prima locatie!!
  Admin zaterdag 4 november 2006 @ 01:15:06 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43223274
Zeg, is er begin december nog iets leuks te doen in London? Ik krijg namelijk best we de kriebels om er voor een paar dagen heen te vliegen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43224249
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

je gaat van new york naar londen .

ik ben nu echt zo jaloers .
Mag ik dan ook even patsen? Net hele zomer in ny gezeten, met kerst weer even terug... maar toch voorkeur voor Londen, mijn thuis nu...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 4 november 2006 @ 02:10:44 #152
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43224370
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

je gaat van new york naar londen .

ik ben nu echt zo jaloers .
Haha, ik ben vaak genoeg in New York, mijn bedje staat in London, en ik heb toch echt liever London dan NY
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 4 november 2006 @ 02:13:52 #153
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43224425
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 02:04 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Mag ik dan ook even patsen? Net hele zomer in ny gezeten, met kerst weer even terug... maar toch voorkeur voor Londen, mijn thuis nu...
Waar zit je in NY? Ik zit in NJ, ook leuk, maar zit toch liever New York zelf!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_43228743
Ik ga tussen kerst en oud&nieuw heen!

Al die kerstversiering enzo .
pi_43228835
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 02:04 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Mag ik dan ook even patsen? Net hele zomer in ny gezeten, met kerst weer even terug... maar toch voorkeur voor Londen, mijn thuis nu...
jij bent ook stom .
Tap tap tap
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:02:07 #156
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43228968
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

jij bent ook stom .
Listen, NYC is echt niet zo boeiend vergeleken met London! London is gewoon 10x leuker en stijlvoller als NYC.

Tja, je kan zien dat ik een Londoner ben hehe...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43229007
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:02 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Listen, NYC is echt niet zo boeiend vergeleken met London! London is gewoon 10x leuker en stijlvoller als NYC.

Tja, je kan zien dat ik een Londoner ben hehe...
ja maar... new york... sex and the city... times square... central park... ground zero... mensen die ik via internet ken en nooit zal ontmoeten... ik wil er gewoon graag heen . Londen dat doe je even, maar new york is gelijk weer zo verschrikkelijk duur.
Tap tap tap
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:43:01 #158
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43229873
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja maar... new york... sex and the city... times square... central park... ground zero... mensen die ik via internet ken en nooit zal ontmoeten... ik wil er gewoon graag heen . Londen dat doe je even, maar new york is gelijk weer zo verschrikkelijk duur.
Niet mee eens! Ik was voor een weekend London bijna net zoveel kwijt als 7 dagen in NYC. (Echt schandalig eigenlijk, dit was nog zonder accomodatie!)
Heb het er in London wel goed van genomen, was er dit jaar tijdens Wimbledon.
Ik vind NYC ook wel leuk hoor, maar het zal nooit mijn stad worden..!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43231329
maar de vlucht naar NY is zo duur, ik zou als ik daar eenmaal ben misschien wel bij iemand kunnen blijven slapen die ik ken, maar ik ben al minstens vijfhonderd euro kwijt aan het vliegtuig, op z'n goedkoopst.
Tap tap tap
pi_43232393
Vlucht naar NYC kan al vanaf 400 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43233022
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
Vlucht naar NYC kan al vanaf 400 euro.
.
Tap tap tap
pi_43233218
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 4 november 2006 @ 15:29:54 #163
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43233654
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
Vlucht naar NYC kan al vanaf 400 euro.
Ik zat daar nog onder... En het kan nog veel goedkoper in de maanden januari/februari volgens mij...

Accomodatie in NYC hoeft ook niet duur te zijn; ik was 150e kwijt voor een week.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43233746
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik zat daar nog onder... En het kan nog veel goedkoper in de maanden januari/februari volgens mij...

Accomodatie in NYC hoeft ook niet duur te zijn; ik was 150e kwijt voor een week.
Ja maar dan zit je in fckn Hoboken oid of onder de landingsbaan van Newark ofzo.
pi_43233752
Ik pak alleen hoogseizoen tarieven voor het gemak.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:51:47 #166
111528 Viajero
Who dares wins
pi_43237624
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja maar... new york... sex and the city... times square... central park... ground zero... mensen die ik via internet ken en nooit zal ontmoeten... ik wil er gewoon graag heen . Londen dat doe je even, maar new york is gelijk weer zo verschrikkelijk duur.
CherryLips, kan ik hier uit opmaken dat je nog nooit in NY bent geweest? Echt een keer doen als je de kans hebt, het is een geweldige stad!

Mocht je er ooit zijn, ga dan 's avonds naar de Brooklyn Promenade, geweldig uitzicht op Manhattan en het vrijheidsbeeld.

Toch vind ik London leuker. En ja, voor mij is London helemaal dichterbij, ik woon er namelijk.

Het zijn allebei enorm grote steden met als voertaal Engels, en heel veel immigranten. Beiden hebben een grote metro, en een heel divers uitgaansleven. Voor mij als roker is London nog (tot volgende zomer, snif ) beter omdat ik in de pub nog lekker een peuk kan roken met mijn pint. Verder is het gewoon een kwestie van gevoel, ik voel me in London toch meer thuis dan in NY.

En om iemand nou stom te vinden omdat ie London leuker vindt dan NY als je nog niet eens in NY bent geweest..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_43243834
ik vond het alleen stom dat drive-r van new york naar london ging en ik stikjaloers was dat ie in beide steden kwam .
Tap tap tap
  zondag 5 november 2006 @ 13:05:48 #168
131278 moemoe
#teampanda
pi_43256661
Ik vlieg 4 januari met Easyjet naar London Luton en 7 januari weer terug. Hiervoor heb ik (inclusief tax etc) in totaal ¤ 74,80,-- betaald.

http://www.piccadillyhotel.net/ is het hotel waar in ik verblijven zal, midden in het centrum! De kosten zijn 27 euro per nacht .

Is iemand wel eens in dit hotel geweest? En hoe vond je het daar?

Zijn London Eye en Madame Tussauds de moeite waard? Dit wil ik vooraf boeken, omdat het anders vol zit en de rijen zijn gigantisch. Ook is het vrij prijzig: ¤ 20,-- voor London Eye en ¤ 24,-- voor Madame Tussauds.

En what about de uitverkoop? Is alles al weg rond 4 januari of kan ik nog goed shoppen dan?
  zondag 5 november 2006 @ 13:18:15 #169
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43256953
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:33 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je in fckn Hoboken oid of onder de landingsbaan van Newark ofzo.
Neuh, 109th street in Upper West. Was in totaal iets van 300 euro voor een week met 2 personen... (was natuurlijk geen luxe hotel, maarja je bent toch altijd op straat)

Maarja, zit toch liever in London SW rules, persoonlijk het mooiste gedeelte van London!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43257150
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef moemoe het volgende:
Ik vlieg 4 januari met Easyjet naar London Luton en 7 januari weer terug. Hiervoor heb ik (inclusief tax etc) in totaal ¤ 74,80,-- betaald.

http://www.piccadillyhotel.net/ is het hotel waar in ik verblijven zal, midden in het centrum! De kosten zijn 27 euro per nacht .

Is iemand wel eens in dit hotel geweest? En hoe vond je het daar?

Zijn London Eye en Madame Tussauds de moeite waard? Dit wil ik vooraf boeken, omdat het anders vol zit en de rijen zijn gigantisch. Ook is het vrij prijzig: ¤ 20,-- voor London Eye en ¤ 24,-- voor Madame Tussauds.

En what about de uitverkoop? Is alles al weg rond 4 januari of kan ik nog goed shoppen dan?
ik ben drie keer in dat hostel geweest . Alleen de laatste keer (afgelopen februari) was het personeel een beetje idioot. Eerst mocht het raam niet open (erg lekker als je met z'n zessen in een hokje ligt) en toen hadden ze het raam na veel aandringen helemaal opengegooid (in februari ). We hebben het zelf met geweld op een fatsoenlijke opening gekregen. Ik had het nog steeds koud dus ik vroeg of ik een extra deken mocht, maar dat mocht niet . Eerst zei die man dat alle dekens op waren en later zei hij dat ik ze gewoon niet kreeg. Ook waren de douches bij de dames koud, toen we dat meldden zeiden ze dat de verwarming nog aan moest en dat dat nog vijf minuutjes zou duren (man van de receptie draaide zich simpelweg om, legde z'n hand op de verwarming en zei 'Nee hoor, je moet gewoon warm water hebben nu' ). We zijn nog vaker gaan klagen (zaten er vier dagen) maar ze geloofden ons niet, zeiden steeds dat het water vanzelf wel warm zou worden na een paar minuten, dat het aan ons lag. Niemand die even met ons mee liep om het zelf te testen ofzo. Heb dus alleen koud gedoucht daar.
Maar de keren daarvoor waren ze heel aardig, dus wat er gebeurd is weet ik niet .

London Eye heb ik nu twee keer gedaan en ik vond het niet heel erg bijzonder (niet voor dat geld tenminste). In september viel het reuze mee met de rijen. We haalden op woensdagmiddag de kaartjes zonder in de rij te wachten, dan gaven we het tijdstip aan waarop we erin wilden, en dan kwamen we de volgende ochtend terug en konden we gewoon zo instappen. Maar 5,5 jaar geleden hadden we dat ook gedaan en toen hebben we wel heel lang staan wachten, maar toen was het midden zomer en stond dat ding er net anderhalf jaar ofzo.
Madame Tussaud's ben ik niet geweest, ik vond het het geld gewoon niet waard. n A'dam ben ik er ook niet wild van.
Tap tap tap
pi_43257279
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Neuh, 109th street in Upper West. Was in totaal iets van 300 euro voor een week met 2 personen... (was natuurlijk geen luxe hotel, maarja je bent toch altijd op straat)

Maarja, zit toch liever in London SW rules, persoonlijk het mooiste gedeelte van London!
ik heb altijd liever een leuke locatie dan luxe. ik heb alleen een bed en een douche en wc nodig . Kom 's nachts binnen waggelen en ga 's ochtends weer weg, kom alleen overdag terug als ik geshopt heb om m'n zooi te dumpen .
Tap tap tap
pi_43257747
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:05 schreef moemoe het volgende:
Zijn London Eye en Madame Tussauds de moeite waard? Dit wil ik vooraf boeken, omdat het anders vol zit en de rijen zijn gigantisch. Ook is het vrij prijzig: ¤ 20,-- voor London Eye en ¤ 24,-- voor Madame Tussauds.
Ik ben ooit een dag in Londen geweest en het programma bestond uit een bezoek aan MT en de London Eye. Madame Taussaud's vond ik niks bijzonders: hetzelfde als in Amsterdam, maar dan wat groter. Er zijn zat leukere dingen te doen denk ik.
London Eye vond ik wel leuk: je hebt echt een mooi uitzicht over de stad.

Heel veel plezier in ieder geval!
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zondag 5 november 2006 @ 15:17:00 #173
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43260252
Ik zit een reisje te boeken naar Londen met Ryanair. Blijkt dat je bij Ryanair 9 euro betaalt voor een retourtje om 1 tas in te checken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43262091
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Neuh, 109th street in Upper West. Was in totaal iets van 300 euro voor een week met 2 personen... (was natuurlijk geen luxe hotel, maarja je bent toch altijd op straat)

Maarja, zit toch liever in London SW rules, persoonlijk het mooiste gedeelte van London!
Ik zat een tijdje terug te kijken voor New York, en dan had ik idd een goedkoop hotel, waar ik de badkamer moest delen met de rest van de gasten. Daar had ik dus geen zin in. Maar goed, 't gaat hier over Londen en deze week gaan we waarschijnlijk boeken. Whoo!
  zondag 5 november 2006 @ 16:11:26 #175
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43262159
Londen geboekt.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43264452
Omg, we hebben net het truttigste hotel ooit gevonden. Hotelkamertje met kussentjes, hemelbed, rozebloemetjesprint overal en schiderijtjes. Must. go. there! :' )
pi_43265309
Wij gaan met Ryanair vanaf Eindhoven, maar dat staat er op de site dat je 2 uur van tevoren aanwezig moet zijn, dat zal toch wel meevallen? .


Oh en gaat er een bus vanaf het treinstation naar de luchthaven, weet iemand dat?
pi_43265397
volgens de website is het idd 2 uur. er gaat idd een pendelbus vanaf het station, om het kwartier ofzo. Het is een heel klein vliegveldje. Alles staat op de website http://www.eindhovenairport.nl/
Tap tap tap
  zondag 5 november 2006 @ 17:53:30 #179
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43265431
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Nouk het volgende:
Wij gaan met Ryanair vanaf Eindhoven, maar dat staat er op de site dat je 2 uur van tevoren aanwezig moet zijn, dat zal toch wel meevallen? .


Oh en gaat er een bus vanaf het treinstation naar de luchthaven, weet iemand dat?
Van de website:
quote:
Per bus:
Via lijn 401 van Hermes is Eindhoven Airport per bus -4x per uur- bereikbaar.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43265437
Dat dat nou op schiphol moet, maar daar ook, 2 uur . Hopelijk lukt dat allemaal met de trein.
pi_43265487
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Van de website:
[..]
Ja dat las ik ook, maar Hermes . Wist niet of die dus vanaf het treinstation vertrekt, maar blijkbaar wel .
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 17:58:51 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43265613
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Nouk het volgende:
Wij gaan met Ryanair vanaf Eindhoven, maar dat staat er op de site dat je 2 uur van tevoren aanwezig moet zijn, dat zal toch wel meevallen? .
ZIjn ze helemaal van lotje getikt.
Ik ga echt niet om half acht 's ochtends inchecken.
Een uurtje van tevoren lijkt me prima.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43266385
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:58 schreef Gert het volgende:

[..]

ZIjn ze helemaal van lotje getikt.
Ik ga echt niet om half acht 's ochtends inchecken.
Een uurtje van tevoren lijkt me prima.
Precies, wij zouden dan ook om half 8 er moeten zijn. Iets later kan vast wel.
  zondag 5 november 2006 @ 18:40:55 #184
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43266679
Wij hebben Easyjet geboekt omdat je bij Ryanair moet betalen om je bagage in te checken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 18:56:47 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43267200
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
Wij hebben Easyjet geboekt omdat je bij Ryanair moet betalen om je bagage in te checken.
Ik zou gewoon de goedkoopste boeken.

Ik snap trouwens de mensen niet die met 15 kilo bagage aan komen zetten als ze een weekendje naar Londen o.i.d. gaan. Ik heb genoeg aan handbagage. Voordeel is ook dat je na aankomst in no time weg bent. Maar goed, da's een ander verhaal.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43267271
ligt eraan of ik in een htoel of hostel zit. om me nou vijf dagen lang met dezelfde handdoek af te drogen enzo vind ik niet zo prettig, dus dan ben ik best veel ruimte kwijt aan handdoeken . maar ik ga in december misschien nog een weekendje, dan ga ik ook geen hele hutkoffer meesjouwen .
Tap tap tap
  zondag 5 november 2006 @ 19:04:05 #187
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43267435
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de goedkoopste boeken.

Ik snap trouwens de mensen niet die met 15 kilo bagage aan komen zetten als ze een weekendje naar Londen o.i.d. gaan. Ik heb genoeg aan handbagage. Voordeel is ook dat je na aankomst in no time weg bent. Maar goed, da's een ander verhaal.
Wij gaan van 28 december t/m 3 januari. Oud en nieuw in Londen dus. Geen idee of dat leuk is. Bij Ryanair zou ik 18 euro extra kwijt zijn voor bagage omdat ik dan twee dingen heb om in te checken. Nu bij Easyjet mag ik 1 ding extra in de handbagage doen dus ja.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 19:20:31 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43267878
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wij gaan van 28 december t/m 3 januari. Oud en nieuw in Londen dus. Geen idee of dat leuk is. Bij Ryanair zou ik 18 euro extra kwijt zijn voor bagage omdat ik dan twee dingen heb om in te checken. Nu bij Easyjet mag ik 1 ding extra in de handbagage doen dus ja.
Maar Ryanair wordt dus duurder dan Easyjet, door die 18 euro extra?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 5 november 2006 @ 19:21:23 #189
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43267899
Nee het wordt net zo duur als Easyjet maar Easyjet heeft gunstigere vliegtijden zodat we niet om 03.00 uit bed moeten.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 21:03:03 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43271548
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
Nee het wordt net zo duur als Easyjet maar Easyjet heeft gunstigere vliegtijden zodat we niet om 03.00 uit bed moeten.
War een rare vliegtijden dan.
Wij vliegen om 0925 heen en om 1705 terug, perfect. Met Ryanair.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 5 november 2006 @ 21:15:03 #191
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43272085
Vanuit Londen heb ik het over. En ja, als je in het noorden des lands woont dan is Amsterdam ook wat makkelijker.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 21:29:18 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43272879
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
Vanuit Londen heb ik het over. En ja, als je in het noorden des lands woont dan is Amsterdam ook wat makkelijker.
Da's wel een nadeel van Ryanair ja. Tenminste: als je niet in het zuiden van het land woont.

Ben ook wel eens naar Charleroi gereden, omdat je vanaf daar voor 29 euro retour Dublin kon vliegen. 2,5 uur rijden was dat nog, vanuit Den Haag. Dat doen we maar niet meer.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43272942
Wij gaan gewoon vanuit A'dam naar Eindhoven om te vliegen .
pi_43273578
Ik ben vorig jaar in de sneeuwstorm rond de jaarwisseling met de trein 's avonds naar Dusseldorf gegaan om daar de hele nacht te zitten omdat ons vliegtuig daar om kwart voor 7 's morgens vertrok. Eens en nooit weer.
pi_43273642
die stomme noordzee ook . anders kon ik gewoon met m'n ov tot aan de grens gratis reizen .
Tap tap tap
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 21:47:05 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43273859
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben vorig jaar in de sneeuwstorm rond de jaarwisseling met de trein 's avonds naar Dusseldorf gegaan om daar de hele nacht te zitten omdat ons vliegtuig daar om kwart voor 7 's morgens vertrok. Eens en nooit weer.
Vaak heb je het dan over een paar tientjes voordeel.. dat is al die ellende niet waard.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43273970
Ja, maar die reis heb ik toen ook op het laatste moment geboekt. Dat was zo in de categorie "ik wil dit jaar NIET naar de staatsloterijshow kijken tot 12 uur en dan naar bed". Nu pakken we de dingen professioneel aan.
pi_43281888
tvp.. omdat ik ook deel uit maak van die reis
pi_43281970
quote:
Op maandag 6 november 2006 03:16 schreef miekd het volgende:
tvp.. omdat ik ook deel uit maak van die reis
En we pakken het professioneel aan. En ik heb er zin in.
pi_43282822
Wij verblijven overigens in het Bowden Hostel in Notting Hill. Als het goed is zit er ontbijt en diner bij in. We hebben ook al de bus van Londen Luton naar het centrum gefixed. Dit kostte 10 pond per persoon voor een retourtje.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 14:35:09 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43291056
Ik wil ook weer naar Londen Zal wel ergens in januari gebeuren, als ik afgestudeerd ben
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 6 november 2006 @ 15:56:10 #202
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43293182
Ik blijf nog even hier. De onderhandelingen van 2 maanden zijn voorbij en ik ga morgen het contract tekenen en meteen beginnen. Dit is alweer mijn 3e baan hier in ruim 6 jaar.

Deze keer kom ik op Shaftesbury Av te werken, dus de meeste mensen hier weten wel waar dat is neem ik aan. Onderweg naar werk kan ik kiezen om via Trafalgar Square en Picadilly Circus te lopen, maar via Charing X road is het denk ik minder druk en iets korter.

Daar gaat m'n vrije tijd...
reset
pi_43297691
vrijdag richting Londen Is er dit weekend nog iets (extra) speciaals te beleven?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43299614
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:56 schreef Individual het volgende:
Ik blijf nog even hier. De onderhandelingen van 2 maanden zijn voorbij en ik ga morgen het contract tekenen en meteen beginnen. Dit is alweer mijn 3e baan hier in ruim 6 jaar.

Deze keer kom ik op Shaftesbury Av te werken, dus de meeste mensen hier weten wel waar dat is neem ik aan. Onderweg naar werk kan ik kiezen om via Trafalgar Square en Picadilly Circus te lopen, maar via Charing X road is het denk ik minder druk en iets korter.

Daar gaat m'n vrije tijd...
shaftesbury avenue . devonshire arms .
Tap tap tap
  maandag 6 november 2006 @ 19:51:43 #205
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43301437
Ik zit onverwacht dit weekend ook in London, nouja, van donderdag t/m zaterdagmiddag dan. Kreeg net een mailtje van Goldman Sachs dat ik geselecteerd ben voor een recruitment dag; alles uiteraard op hun kosten! (blijf wel bij mijn vrienden slapen ipv hotel)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43304306
Nog even een vraagje, 1 van mijn leraren heeft het over een vrij moderne trein bij docklands light railway, maar nu is mijn vraag, is deze rolstoel toegankelijk?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 6 november 2006 @ 21:35:58 #207
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43306118
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef denthemen het volgende:
Nog even een vraagje, 1 van mijn leraren heeft het over een vrij moderne trein bij docklands light railway, maar nu is mijn vraag, is deze rolstoel toegankelijk?
100%: http://www.tfl.gov.uk/dlr/about/accessibility.shtml

De DLR is een hypermoderne trein die nog steeds aan het uitbreiden is. Er zit geen machinist in en je kan uit de voorruit kijken. Het is snel, makkelijk en je ziet het 'nieuwe' London. DLR =

Aanrader voor iedereen die van moderne techniek en architectuur houdt.
reset
  maandag 6 november 2006 @ 21:38:00 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43306221
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef Individual het volgende:

[..]

100%: http://www.tfl.gov.uk/dlr/about/accessibility.shtml

De DLR is een hypermoderne trein die nog steeds aan het uitbreiden is. Er zit geen machinist in en je kan uit de voorruit kijken. Het is snel, makkelijk en je ziet het 'nieuwe' London. DLR =

Aanrader voor iedereen die van moderne techniek en architectuur houdt.
Hij is nu toch doorgetrokken naar London City?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin maandag 6 november 2006 @ 21:52:08 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43306951
Ja, nog verder zelfs. Sinds december rijdt-ie tot aan King George V.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 november 2006 @ 22:47:43 #210
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43309573
En het deel naar Woolwich Arsenal is ook al goedgekeurd, dus dan gaat ie de rivier over.
reset
pi_43354957
Is er ook een site waar je ongeveer kan zien hoelang je erover doet om van het ene metro station naar het andere te komen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 12:35:53 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43354995
De site van TfL zal toch wel een diensregeling oid hebben?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 8 november 2006 @ 13:49:47 #213
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43357267
Krijg net emailtje van Goldman en ze hebben gewoon een hotel voor me geboekt! (ik zou bij vrienden blijven slapen)
Gewoon een **** hotel onderaan St. Paul's voor 2 nachten.(heet St. Paul's Club Quarters) Ik ben blij
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43365991
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:42 schreef devv05 het volgende:
Ik wil misschien begin januari een paar dagen naar Londen toe. Hoe kan ik dat het beste/goedkoopste doen? Oftewel, wat zijn naast vliegen de opties? (vliegen is toch al gauw duur met al die toeslagen etc. erbij en zo'n gedoe)

Kan ik beter zo'n georganiseerde reis nemen of lekker zelf heengaan en het daar uitzoeken? Hotels zullen ook wel duur zijn... Nouja, tips zijn welkom
Hee ouwe jood

Ik ga 27 dec naar London, naar het St. Giles hotel, bij Oxford street, super mooie plek! En zeker niet duur.
Anders moet je voor een hostel kiezen, The Generator, benk 2 jaar geleden bij geweest, ook wel grappig hoor!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 19:16:49 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43368529
Generator

sorry
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43372873
Hmm... mn vriendin en ik wouden ook een weekendje londen, het weekend voor kerst. 21-24 december... Iemand die nog een leuk hotel weet (voor 3 nachten, niet meer dan 200eu...) ? De vliegtickets zijn al geboekt...
pi_43372902
Ze zeggen dat Londen duur is maar als je je eten en drinken haalt in de supermarkt zou dat toch mee moeten vallen? Heb je daar veel supermarkten? Of moet je er echt naar zoeken?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 8 november 2006 @ 22:09:06 #218
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43376196
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ze zeggen dat Londen duur is maar als je je eten en drinken haalt in de supermarkt zou dat toch mee moeten vallen? Heb je daar veel supermarkten? Of moet je er echt naar zoeken?
Er zijn veel kleine onafhankelijke supermarktjes en verder ook Sainsbury's, Tesco's (express) etc. Zou niet echt een probleem moeten zijn; hoewel ze in de stad zelf duurder zijn en minder aanbod hebben.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43376541
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Er zijn veel kleine onafhankelijke supermarktjes en verder ook Sainsbury's, Tesco's (express) etc. Zou niet echt een probleem moeten zijn; hoewel ze in de stad zelf duurder zijn en minder aanbod hebben.
Ik zit in Notting Hill, om de een of andere reden verwacht ik dat het niet al te moeilijk een supermarkt te vinden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43381570
ik hou van de Tesco bij Piccadilly . Ik heb daar al vrij vaak m'n ontbijt gehaald .
Tap tap tap
pi_43389760
Hey. Ik ben zelf ook al enkele malen in London geweest en het was echt super!

Ik heb daarom 'n search engine geklust bij Google om snel dingen te vinden over London. Ik ben nog steeds op zoek naar meer info en feedback.

Kijk 'ns op http://www.search-london.net en klik op 'add site' om jouw favoriete sites toe te laten voegen.

(oh, en ik zoek ook nog hulp )

// Hopelijk is dit niet tegen de regels hier. Maar ik dacht dat het wel relevant is voor iedereen die info over London zoekt.
pi_43389965
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef Public_NME het volgende:
Krijg net emailtje van Goldman en ze hebben gewoon een hotel voor me geboekt! (ik zou bij vrienden blijven slapen)
Gewoon een **** hotel onderaan St. Paul's voor 2 nachten.(heet St. Paul's Club Quarters) Ik ben blij
Hee dat hotel heb ik ook op het oog! We hebben een lijstje van 5 hotels gemaakt, nu nog even de keuze maken.
pi_43399330
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm... mn vriendin en ik wouden ook een weekendje londen, het weekend voor kerst. 21-24 december... Iemand die nog een leuk hotel weet (voor 3 nachten, niet meer dan 200eu...) ? De vliegtickets zijn al geboekt...
op cityzapper.nl staan een paar leuke hotels. st giles heeft de 3e nacht gratis en wordt goed beoordeeld op zoover.nl
succes!


heeft iemand trouwens ervaringen in het bezoeken van musicals? waar koop je (goedkope) kaartjes. en iemand ook eventueel met dinner ervaring? zon arrangement?
pi_43427231
Ga binnenkort ook naar Londen, lang weekend, van vrijdag t/m zondagavond laat . Heb er echt zin in, genieten van de kerstsfeer, de mooie dingen in Londen bekijken en natuurlijk ook even shoppen .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43444248
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef Public_NME het volgende:
Ik zit onverwacht dit weekend ook in London, nouja, van donderdag t/m zaterdagmiddag dan. Kreeg net een mailtje van Goldman Sachs dat ik geselecteerd ben voor een recruitment dag; alles uiteraard op hun kosten! (blijf wel bij mijn vrienden slapen ipv hotel)
Gefeliciteerd, altijd leuk dat soort gratis weekendjes! Zeker even lekker rondkijken in de City, daar zitten zij toch nog?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_43444412
m'n weekendje london rond de kerst gaat niet door .
Tap tap tap
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:31:28 #227
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43445378
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, altijd leuk dat soort gratis weekendjes! Zeker even lekker rondkijken in de City, daar zitten zij toch nog?
Zitten ze zelfs niet bij jou in de straat?

Ben wel eens naar de NLse borrel geweest op de Queen Mary. Veel NL bankiers waren er toen. Leuk (informeel) netwerk event voor julie toch?

Oh, maandag de 20ste tijdens lunch is er een NL kerstmarkt in de NL kerk in EC2 als je de 20p entreeprijs kan opbrengen! Ik ga er met een oud NL collega heen om erwtensoep te eten.
reset
pi_43451092
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef Individual het volgende:

[..]

Zitten ze zelfs niet bij jou in de straat?

Ben wel eens naar de NLse borrel geweest op de Queen Mary. Veel NL bankiers waren er toen. Leuk (informeel) netwerk event voor julie toch?

Oh, maandag de 20ste tijdens lunch is er een NL kerstmarkt in de NL kerk in EC2 als je de 20p entreeprijs kan opbrengen! Ik ga er met een oud NL collega heen om erwtensoep te eten.
Die Nederlandse borrels bezoek ik eigenlijk nooit, om heel eerlijk te zijn vind ik het altijd een beetje een vreemd groepje. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Erwtensoep klinkt natuurlijk niet verkeerd, moet we ook maar eens langs op maandag!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 12 november 2006 @ 11:33:29 #229
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43471487
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:29 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, altijd leuk dat soort gratis weekendjes! Zeker even lekker rondkijken in de City, daar zitten zij toch nog?
Ja klopt, ze zitten op 120 Fleet Street. Mijn hotel zat ongeveer 200m van het kantoor, op Ludgate Hill wat het verlengde is van Fleet Street. (welke bank zit jij dan?)
Was een erg informatieve dag, met veel professionals van Goldman aan wie we vragen konden stellen. (netwerken etc.)
Alles was superstrak georganiseerd, heel goede catering en een schitterend hotel! Voordeel is dat ik nu 2x bij Goldman ben geweest en ik nu een markering achter mijn naam heb staan dat ik er geweest ben. Ik wil nl. voor een summer internship gaan in Fixed Income, Currencies & Commodities (meeste trading dus) of gewoon Investment Banking. (Als ik binnen kom ben ik echt blij!)
Voor de rest lekker 3 dagen in London geweest, donderdag, vrijdagavond en zaterdagmiddag lekker gegeten en gedronken in de pub met mijn maten. (heb ik echt gemist!)
Was wel weer ouderwets druk ivm die WW1 parade voor de deur, dus de metro was echt te druk... Toen ik eindelijk op Waterloo aan kwam en de trein naar Clapham Junction wilde nemen (om naar de pub te gaan) kwam ik in de trein terecht met Engeland supporters die naar Twickenham gingen voor de rugbywedstrijd.
Al met al een superweekend gehad en helemaal in de watten gelegd
quote:
Hee dat hotel heb ik ook op het oog! We hebben een lijstje van 5 hotels gemaakt, nu nog even de keuze maken.
Echt een mooi hotel, wel erg gericht op de zakelijk markt. Strakke aankleding, zeer netjes, zeer mooie locatie (50m van St. Paul's) en professioneel personeel. Ik had echt een supergroot bed (kingsize), ik kon er makkelijk horizontaal in liggen terwijl ik 2m ben
Voor de rest vond ik het wel redelijk prijzig, op mijn bonnetje stond dat de kamer die ik had GBP104 per nacht was, gelukkig was ie gratis

[ Bericht 3% gewijzigd door Public_NME op 12-11-2006 11:38:59 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43474659
Was dit weekend inderdaad een hoop gekkigheid in de stad, kon gvd bijna nergens meer komen op zaterdag. Maar goed, dit weekend weer heerlijk weer aan deze kant van de plas, dus je hebt een goed tijdstip uitgekozen om langs te komen!

En vandaag Arsenal - Liverpool, dus zometeen maar even de pub in voor een wedstrijdje...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  maandag 13 november 2006 @ 00:46:12 #231
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43496203
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef Drive-r het volgende:
Was dit weekend inderdaad een hoop gekkigheid in de stad, kon gvd bijna nergens meer komen op zaterdag. Maar goed, dit weekend weer heerlijk weer aan deze kant van de plas, dus je hebt een goed tijdstip uitgekozen om langs te komen!

En vandaag Arsenal - Liverpool, dus zometeen maar even de pub in voor een wedstrijdje...
Voor welke bank werk je eigenlijk of is dat privé? (heb het vermoeden dat je voor een US investment bank werkt vanwege je training in NYC)
Werk je voor Citi,JPM of Merrill Lynch? Die hebben toch ook allemaal offices in the City? (Europese hoofdkantoren zitten toch op Canary Wharf?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43506425
Ik heb gehoord dat als je een travelcard hebt dat je dan ook bij bepaalde musea enzo korting krijgt. Weet één van jullie daar meer van? En misschien ook een site daarvoor? Want ik ga 27 dec lekker naar Londen
  maandag 13 november 2006 @ 17:31:22 #233
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43513798
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef tunneke het volgende:
Ik heb gehoord dat als je een travelcard hebt dat je dan ook bij bepaalde musea enzo korting krijgt. Weet één van jullie daar meer van? En misschien ook een site daarvoor? Want ik ga 27 dec lekker naar Londen
Dat is een hele goede deal; de meeste musea in London zijn nl. gratis!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43513914
er bestaat wel zo'n pas, weet niet meer hoe ie heet, maar dan mag je gratis (of met korting) naar The Dungeons, The Tower, de St Paul's en je kunt er een pas voor de metro/bus bijnemen. Ik heb het zelf niet gedaan omdat die pas niet echt goedkoop is en pas voordelig wordt als je drie of vier van die attracties bezoekt op één dag, en daar ben ik zelf te lui voor .

Gevonden: The London Pass.
Tap tap tap
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:26:59 #235
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_43540357
Ik ga met m`n moeder in januari 4 dagen naar Londen (vrij t/m ma). Nu zat ik te kijken wat voor metrokaart ik het best kan nemen. Een 3 day Peakcard en dan maandag een los kaartje kopen of toch een Oystercard? Iemand tips?
  Admin dinsdag 14 november 2006 @ 13:38:09 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43540716
Via Oyster is het goedkoper, maar als je met een meerdaagse kaart desondanks goedkoper uit bent, moet je dat gewoon doen. Eea zal afhangen van hoeveel je van plan bent met het OV te gaan. Als je daar alle vrijheid in wil hebben kan ik me wat voorstellen bij een meerdagenkaart.

* Breuls gaat in december naar London en laadt gewoon zijn Oyster weer netjes op

Kan online opladen eik al met een niet-UK creditcard?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:15:51 #237
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43556806
Mijn opdrachtgevers hebben me uitgenodigd voor een "kerstdineetje" in Londen eind november, plus een bezoek aan Spamalot. Zij betalen ook vliegticket en hotel, en ik weet verder nog helemaal niet hoe veel vrije tijd ik ga hebben en waar het hotel precies is, maar waarschijnlijk heb ik de dinsdagmiddag en de woensdagochtend vrij te besteden.

Ik wil in ieder geval een game-shop bezoeken om wat games die we in Nederland alleen nagesynchroniseerd kunnen kopen in te slaan. Wie heeft er wat adressen voor me? Verder zoek ik alvast wat ideetjes voor dingen in het centrum die leuk zijn om in je eentje te bezoeken. St. Pauls, London Bridge en dergelijke heb ik al gezien, ik ben niet zo toeristisch aangelegd en het mag dus geen uren en uren gaan kosten. Liefst goed bereikbaar met openbaar vervoer ook.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_43557779
spamalot daar wilde ik ook heen .
Tap tap tap
  Admin dinsdag 14 november 2006 @ 22:31:40 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43560483
HMV heeft volgens mij wel games. Die zaak is echt massive qua muziek en DVD's, dus volgens mij moet je daar wel games kunnen vinden.

Verder kun je op visitlondon.com en londontown.com uitgaanstips vinden van diverse soorten, dus ook enkele toeristische dingetjes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43565145
Hallo, even een vraagje. Ik ga waarschijnlijk oud en nieuw in Londen doorbrengen met wat vrienden en nou vroegen wij ons af: WHERE TO GO?
Natuurlijk ga je niet in je hotelkamertje zitten met oud en nieuw en buitenhangen gaat ook vervelen. Dus wie weet een tof feest of welke tent is een aanrader? Niet te massaal maar ook geen suffe pub met 3 roodharige barhangers. Qua muziek moet het dansbaar zijn. En eigenlijk ook wel betaalbaar. En hoe doen we dat met kaartjes ( voor O&N moet dat vaak van te voren besteld/opgehaald worden) /?

Het enige wat we nu op t oog hebben is een feestje in The End met Layo n Bushwacka. Iemand nog tips??
pi_43565966
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:46 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Voor welke bank werk je eigenlijk of is dat privé? (heb het vermoeden dat je voor een US investment bank werkt vanwege je training in NYC)
Werk je voor Citi,JPM of Merrill Lynch? Die hebben toch ook allemaal offices in the City? (Europese hoofdkantoren zitten toch op Canary Wharf?)
Prive, sorry... hou het liever zo op internet. JPM en ML zitten inderdaad in de city, citi zit ook op Canary Wharf. Abn en UBS zitten bij Liverpool Street, verder weet ik het allemaal stiekem ook niet zo goed...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:56:13 #242
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43748601
Gisteren dus naar de NL kerstmarkt geweest in de City. Was wel leuk om de Nederlanders te ontmoeten die ik al kende, maar er waren erg veel grijze hoofden daar. Ik heb nog met een vrouw staan praten die in 1966 al naar Engeland was verhuist. We spraken een beetje een mix van NL en Engels.

Toegangsprijs was 20p en de producten waren ook vrij goedkoop. Jammer dat de zoute drop al was uitverkocht!

Na meer dan 6 jaar begin ik steeds meer Nederlander te worden. Ik ken hier een aantal Nederlanders, soms met lunch haal ik een frikandel speciaal of kip-sate met een halve liter Grolsch en ik ben een keer naar die NL borrel geweest. (en de laatste keer - bankieren is mijn wereldje niet). De eerste 2 jaar sprak ik alleen maar NL over de telefoon.

Rond 5 dec ga ik hier ook maar eens Sinterklaas vieren haha!
reset
pi_43752161
Wat is in Londen the place to be met de jaarwisseling om 24.00?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:33:44 #244
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43754261
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is in Londen the place to be met de jaarwisseling om 24.00?
Geen idee, ik ben nog nooit in London geweest met O&N en dat gaat dit jaar alweer niet gebeuren!

In 2011 ben ik pas van plan om O&N in London te vieren!
reset
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:47:20 #245
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_43754720
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is in Londen the place to be met de jaarwisseling om 24.00?
Lijkt me North Bank bij de London Eye voor het vuurwerk. Victoria Embankment dus en dan naar Trafalgar Square.

Mijn vrienden komen of bij elkaar en gaan een kroegentocht houden of naar een dansfeest in the Dome, maar ik weet niet of dat elk jaar is.
reset
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:12:48 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43755411
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:47 schreef Individual het volgende:

[..]

Lijkt me North Bank bij de London Eye voor het vuurwerk. Victoria Embankment dus en dan naar Trafalgar Square.
Tja, ieder zijn meuk, maar het is idd de place to be, maar je weet 100% zeker dat je over de hoofden kan lopen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43755457
Jij weet een betere plek?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 18:28:08 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43755860
Of misschien op Primrose Hill? Heb daar een keer met Bonfire Night gezeten en dat was echt een topuitzicht op al het vuurwerk Lijkt me ook leuker om in de buurt van camden oud en nieuw te vieren dan echt middenin de stad
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_43755979
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is in Londen the place to be met de jaarwisseling om 24.00?
Ik zal te vinden zijn op een balkon in Docklands uitkijkend over London!
Een mooie plaats dacht ik zo
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_43756052
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef Breuls het volgende:
HMV heeft volgens mij wel games. Die zaak is echt massive qua muziek en DVD's, dus volgens mij moet je daar wel games kunnen vinden.

Verder kun je op visitlondon.com en londontown.com uitgaanstips vinden van diverse soorten, dus ook enkele toeristische dingetjes.
HMV verkoopt ook games naar mijn weten. NIet de HMV's op stations ed iig
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:47:16 #251
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43756484
Ik heb al ontdekt dat er ook een game-tentoonstelling is, dus ik vermaak me wel.
Ik land dinsdagochtend op Stansted, word dan door een collega naar een hotel gebracht op loopafstand van het centrum, mag daar dus de hele dag rondslenteren, dan eten en theater (Monty Python ), en woensdag heb ik ook nog bijna de hele dag want ik vlieg pas weer om 17:00 terug.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 18:55:53 #252
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43756805
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

HMV verkoopt ook games naar mijn weten. NIet de HMV's op stations ed iig
Die bij Picadilly zal vast wel genoeg hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43759713
In februari ga ik weer 5 dagen naar London.
pi_43762616
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die bij Picadilly zal vast wel genoeg hebben.
Probeer oxford street anders
Over 2weken zit ik er, werk zoekende
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 21:35:27 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43763817
Is Oxford groter?

En ga je werken bij HMV? Als je de baan krijgt kom ik in december wel effe langs.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 22:10:03 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43764742
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef Breuls het volgende:
Is Oxford groter?

En ga je werken bij HMV? Als je de baan krijgt kom ik in december wel effe langs.
Nee die bij Picadilly Circus is veel groter hoor
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 22:12:03 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43764789
Ik wilde al zeggen: als Oxford NOG groter is verdwaal je er.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 22:14:19 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43764877
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde al zeggen: als Oxford NOG groter is verdwaal je er.
Haha inderdaad. Die op Picadilly Circus is echt geweldig Elke keer dat ik er was bleef ik altijd een flinke tijd hangen
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_43764908
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef Breuls het volgende:
Is Oxford groter?

En ga je werken bij HMV? Als je de baan krijgt kom ik in december wel effe langs.
Ik bij de HMV werken? ik dacht het niet
Nee, ik ga eerst es op zoek naar een heftruck baantje.
En ik trek dan in bij mijn vriendin! (wimbledon)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_43764952
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef Breuls het volgende:
Ik wilde al zeggen: als Oxford NOG groter is verdwaal je er.
Er zit een grote Virgin daar Ook wel de moeite om eens door te lopen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 22:29:56 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43765515
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Die op Picadilly Circus is echt geweldig Elke keer dat ik er was bleef ik altijd een flinke tijd hangen
Uhuh! Goed om een middagje te besteden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 22:30:43 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43765562
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:15 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik bij de HMV werken? ik dacht het niet
Nee, ik ga eerst es op zoek naar een heftruck baantje.
En ik trek dan in bij mijn vriendin! (wimbledon)
Oh ik dacht dat je op de HMV doelde. Maar over 2 weken bedoel je London in het algemeen, begrijp ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:34:20 #263
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_43765738
Ik ga maar wat extra geld bestellen geloof ik
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Admin dinsdag 21 november 2006 @ 22:37:21 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43765884
Je kunt daar pinnen hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 23:43:24 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43768326
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Er zit een grote Virgin daar Ook wel de moeite om eens door te lopen
Je hebt gelijk, de grote cd winkel op Picadilly Circus is Virgin Was even helemaal in de war HMV zit inderdaad op Oxford Street en ook eentje op Coventry Street
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Admin woensdag 22 november 2006 @ 00:26:51 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43769690
Ja die straatnaam vergeet ik altijd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 22 november 2006 @ 09:47:40 #267
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43773847
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Was even helemaal in de war HMV zit inderdaad op Oxford Street en ook eentje op Coventry Street
Coventry street is voor mij ook piccadilly circus; die 30m maakt echt niet uit
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 16:12:30 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43785351
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Coventry street is voor mij ook piccadilly circus; die 30m maakt echt niet uit
haha dat is waar maar het is in ieder geval niet het gebouw op de hoek waar we het over hadden
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_43829192
Iemand die ervaring heeft met dit hotel; Comfort Inn Notting Hill?



http://www.lth-hotels.com/hillgate_london_hotels_info.htm
Whatever I want.
  Admin donderdag 23 november 2006 @ 19:45:35 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43829615
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

haha dat is waar maar het is in ieder geval niet het gebouw op de hoek waar we het over hadden
Is dat het gebouw waar Lillywhites zit?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 23 november 2006 @ 20:24:02 #271
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43831031
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Is dat het gebouw waar Lillywhites zit?
Nee in het gebouw waar die grote gokhal zit. Naast het Trocadero...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin donderdag 23 november 2006 @ 20:33:28 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43831445
Da's toch waar HMV zit? Althans, vanuit HMV kun je zo het Trocadero inlopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43832132
trocadero, met die verslavende automaten waar je steeds 2p in moet mikken en er tien terug krijgt zodat je bezig blijft. uiteindelijk is het een paar uur later en heb je wel 50p uitgegeven .
Tap tap tap
  donderdag 23 november 2006 @ 23:01:23 #274
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43836813
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:33 schreef Breuls het volgende:
Da's toch waar HMV zit? Althans, vanuit HMV kun je zo het Trocadero inlopen.
Sorry, ff verkeerd gelezen

Het is trouwens niet het gebouw waar lillywhites in zit, het is het gebouw op de hoek van Piccadilly (straat langs Green Park) en Piccadilly circus.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Admin donderdag 23 november 2006 @ 23:06:00 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43836989
Dat is.. *denkt* meer richting Coventry dus?

Oh wat maakt het eik uit waar een winkel precies zit. Effe rondlopen en je hebt 'm zo gevonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:09:23 #276
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43837108
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:06 schreef Breuls het volgende:
Dat is.. *denkt* meer richting Coventry dus?

Oh wat maakt het eik uit waar een winkel precies zit. Effe rondlopen en je hebt 'm zo gevonden.
Nee, andere kant Gewoon recht tegenover de reclame borden op Piccadilly Circus, kan niet missen! (kijk anders ff op streetmap.co.uk en type piccadilly)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43837127
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:32 schreef PeRi het volgende:
Iemand die ervaring heeft met dit hotel; Comfort Inn Notting Hill?

[afbeelding]

http://www.lth-hotels.com/hillgate_london_hotels_info.htm
Dat wil ik ook wel graag weten.
I bet you are flying inside.
pi_43837202
They are melting the Cheeses
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_43837212
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef Auticia het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel graag weten.
Ik helemaal niet
Dat boeit toch niemand verder
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_43883396
Klein vraagje: Ik wil naar London gaan in januari met het vliegtuig, maar wat is het verschil tussen Gatwick en Stansted? De prijzen willen namelijk nog al eens verschillen per luchthaven. Is er daarom nog verschil in afstand naar London centrum zodat de metro/trein niet duurder uitvalt?

Alvast bedankt voor de hulp.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43883651
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Klein vraagje: Ik wil naar London gaan in januari met het vliegtuig, maar wat is het verschil tussen Gatwick en Stansted? De prijzen willen namelijk nog al eens verschillen per luchthaven. Is er daarom nog verschil in afstand naar London centrum zodat de metro/trein niet duurder uitvalt?

Alvast bedankt voor de hulp.
Vanaf Stansted is het 45 minuten met de trein naar Liverpool St, vanaf Gatwick 30 minuten naar Victoria. De prijs verschilt een paar euro, reken op zo'n 40 euro voor een retourtje.

Er gaan ook bussen, die kosten ongeveen 20 euro retour, maar doen er ook minimaal 2x zo lang over.
pi_43890606
Woooe, we hebben geboekt!
  Admin zondag 26 november 2006 @ 00:51:24 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43894064
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Woooe, we hebben geboekt!
Wanneer, waar, hoe?

Om zelf even de vraag te beantwoorden: 18 december, VLM vanaf Rotterdam naar City Airport. Twee dagen later weer terug.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_43895656
Van de 29e december tot de 2e, Ryanair vanaf Eindhoven. ZIN IN!
pi_43898947
mn zus woont nu iets meer dan 2 jaar net buiten London en kom er toch zeker wel 1 x per 2 maanden en ik ontdek nog steeds leukere dingen.

zoals als je op de Tower bridge bent zit er een hele gafe Starbucks op 3 minuten lopen in de haven, towerbridge naar het noorden aflopen, trap naar beneden, en dan niet naar kasteel maar de andere kant op tussen grote flatgebouwen door en dan kom je in een soort jachthaventje daar zit een Starbucks op het water, aanrader.

verder DE plaats waar ik nog altijd weer een x naar toe ga: http://www.tigertiger.co.uk/ de tigertiger bar.
vlak naast de Haymarket
  Admin zondag 26 november 2006 @ 12:13:57 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_43900147
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:13 schreef talin77 het volgende:

zoals als je op de Tower bridge bent zit er een hele gafe Starbucks op 3 minuten lopen in de haven, towerbridge naar het noorden aflopen, trap naar beneden, en dan niet naar kasteel maar de andere kant op tussen grote flatgebouwen door en dan kom je in een soort jachthaventje daar zit een Starbucks op het water, aanrader.
Dat is de Starbucks in St. Katharine Docks, inderdaad een jachthaven voor mensen die met hun eigen boot naar London komen. Prachtige haven, zeker als je in het oostelijke deel ligt, het is een zomeravond en je zit op het dek. Je hebt dan een prachtig verlichte reeks gebouwen om je heen, bijna sprookjesachtig en het is dan superrustig, dus je kunt heerlijk relaxen.

* Breuls heeft er wel eens een paar dagen gelegen
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 26 november 2006 @ 13:03:14 #287
101884 PeRi
Allons-y!
pi_43901503
quote:
Op zondag 26 november 2006 11:13 schreef talin77 het volgende:
verder DE plaats waar ik nog altijd weer een x naar toe ga: http://www.tigertiger.co.uk/ de tigertiger bar.
vlak naast de Haymarket
[afbeelding]
Ziet er leuk uit ook, op de site. Onthouden .
Whatever I want.
  zondag 26 november 2006 @ 14:54:36 #288
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43905190
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit ook, op de site. Onthouden .
Ben hier wel een paar keer geweest, is op zich wel grappig omdat er meerdere verdiepingen zijn. Wel veel toeristen! Onanon is ook wel grappig en die zit echt zowat onder de reclame borden op piccadilly!

Voor de poster hierboven; je kan beter niet de Gatwick Express nemen naar Victoria wat die is vrij prijzig. (2x14pond voor retourtje) Ik nam altijd de gewone treinen van Southwest Trains naar Waterloo, scheelt je bijna 10pond retour en het duurt echt niet zoveel langer!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44025861
Yessss geboekt!!!!

27 December van Amsterdam naar Bristol

Blijf bij vrienden daar in de buurt slapen, en dan 31e en 1e naar London!
Verder nog beetje in buurt rondkijken


Heb er zin an!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:38:37 #290
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_44027297
Ben terug, was tof.

Dinsdagochtend 09:30 geland, met TerraVision voor 14 pond heen en terug van Stansted naar Victoria Station. Helaas door verkeersdrukte een uur en drie kwartier over gedaan ipv een uur en een kwartier zoals beloofd. Na wat plichtmatige zakengerelateerde dingen had ik het grootste deel van de middag vrij. Ik ontdekte al snel een filiaal van Forbidden Planet vlakbij het hotel, dus dat sloeg alvast een flink gat in mijn budget. Verder wat shops op Oxford Street en Leicester Square en omgeving bezocht en met de metro naar allerlei andere plekken gegaan, vooral om rond te kijken en te shoppen (niks noemenswaardigs).
Gegeten bij Midden-Oosters/Noord-Afrikaans restaurant Souk en daarna naar Spamalot, een theatershow/musical gebaseerd op Monty Pythons Holy Grail. Zeer de moeite waard.
Omdat mijn gastheren de volgende dag weer gewoon moesten werken niet meer gaan drinken maar terug naar het hotel (en zij terug naar huis). Woensdagochtend naar het Science Museum voor een tentoonstelling over de geschiedenis van computergames en wederom door wat winkelstraten gelopen tot het tijd was om de bus terug te nemen naar het vliegveld.

[ Bericht 2% gewijzigd door lizardtattoo op 30-11-2006 16:46:24 ]
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_44110249
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:19 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Vanaf Stansted is het 45 minuten met de trein naar Liverpool St, vanaf Gatwick 30 minuten naar Victoria. De prijs verschilt een paar euro, reken op zo'n 40 euro voor een retourtje.

Er gaan ook bussen, die kosten ongeveen 20 euro retour, maar doen er ook minimaal 2x zo lang over.
Bedankt voor de info.

Hebben mensen nog aanraders voor goedkope hostels? Ik wil wel enige privacy met mn vriendin, dus niet een 10-man kamer, dan maar iets duurder.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Admin zondag 3 december 2006 @ 21:45:34 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44115466
Ik ga niet weer Generator roepen hoor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_44115512
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:54 schreef kbeurden het volgende:
Yessss geboekt!!!!

27 December van Amsterdam naar Bristol

Blijf bij vrienden daar in de buurt slapen, en dan 31e en 1e naar London!
Verder nog beetje in buurt rondkijken


Heb er zin an!
Ik ga ook 27 december! Wel vanaf Stansted dan! Leukleuk. .
pi_44117586
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:14 schreef Jaguarized het volgende:
Jij weet een betere plek?
Greenwich Park, Primrose Hil of Hampstead Heath voor mooie heuvels met een goed uitzicht over Londen. De South Bank of Trafalgar Square als je het vanuit het centrum wilt bekijken.

Als je naar een club ofzo wilt daarna moet je echt vantevoren reserveren, en even wat centjes bij elkaar sparen want dat kan duur worden.
  maandag 4 december 2006 @ 10:41:05 #295
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44125504
Hier is geboekt voor 26-28 januari met de trein. !
Whatever I want.
pi_44126985
Veel fokkers die rond dezelfde tijd gaan. Ik zie het al helemaal voor me, fokkers die elkaar tegenkomen bij de starbucks ofzo.
pi_44127230
Iemand nog enig idee of er bijzondere festivals zijn eind februari / begin maart ?
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Veel fokkers die rond dezelfde tijd gaan. Ik zie het al helemaal voor me, fokkers die elkaar tegenkomen bij de starbucks ofzo.
Zouden FOK!'ers elkaar niet juist tegenkomen in het internetcafé
pi_44127263
Ben je mal, echte nerds nemen hun laptop met wifidinges mee.
  Admin maandag 4 december 2006 @ 12:32:30 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44128132
Ik neem deze keer voor het eerst *niet* mijn laptop met wifidinges.

Van de zomer heb ik echter wel in de Starbucks, onder het genot van een Caramel Macchiato, op m'n laptop een serverprobleem zitten fixen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_44128376
Wil er nog iemand een mooie openingspost maken voor het volgende deel ?



[ Bericht 4% gewijzigd door DutchTrain op 04-12-2006 13:09:54 ]
  Admin maandag 4 december 2006 @ 13:52:10 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44130603
Ik waag wel een poging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 4 december 2006 @ 14:03:32 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_44130918
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')