Je hebt ook paracetamol zonder codeïne.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet wel aan de ibu's, ben allergies voor codeine, en dat zit in de meeste pijnstillers behalve ibu...
Nee vroeger had je geen medicijnenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Eens! Ik heb nog nooit aspirientje of wat dan ook gebruikt (kan ook komen omdat ik nooit hoofdpijn heb).
Al dat gezeur om medicijnen dit, medicijnen dat, deden ze vroeger ook niet.
komt omdat jij je hoofdpijn aan anderen bezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Eens! Ik heb nog nooit aspirientje of wat dan ook gebruikt (kan ook komen omdat ik nooit hoofdpijn heb).
Al dat gezeur om medicijnen dit, medicijnen dat, deden ze vroeger ook niet.
Denken ze dat ze dan niet dik worden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:41 schreef Freeflyer het volgende:
moet je voor de aardigheid eens een gemiddelde amerikaan vragen naar het gebruik van onstekings en zwellings remmende pijstillers...
die slikken ze preventief!!!!
Als anti-kater middel zou ik anders echt geen paracetamol nemen. Of je moet weinig waarde aan je lever hechten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:42 schreef Quoi het volgende:
Snap ook nooit dat mensen meteen aan de ibuprofen gaan.........(is dat eigenlijk zo?)
Paracetamolletje kan ook helpen en wat minder heftig voor je maag.
Doe het niet. is zonde van je armen je zult er later spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef verliefdekloon het volgende:
Zonet was ik ff bij de drogist om scheermesjes te kopen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef verliefdekloon het volgende:
ik kens zelfs mensen die die dingen slikken als anti-kater middel.
Klopt, maar dan zit ik aan de 800 ofzo, en bij ibu pas aan de 400...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt ook paracetamol zonder codeïne.
en dat is gezond?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:47 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik heb ze een tijdje moeten slikken omdat ik mijn bed niet meer uit kon komen van de rugpijn.
Niet dat het een wondermiddel is, maar 6 van die dingen, en ik kon weer recht staan.
Dit heb ik twee keer in mijn leven een week moeten doen. Voor de rest gebruik ik die dingen niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Denken ze dat ze dan niet dik worden?
Dacht dat codeine alleen in zware medicatie zat.. dus ben jij een uber aansteller????quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet wel aan de ibu's, ben allergies voor codeine, en dat zit in de meeste pijnstillers behalve ibu...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:04 schreef pmensink het volgende:
[..]
Dacht dat codeine alleen in zware medicatie zat.. dus ben jij een uber aansteller????
Mensen die voor ieder pijntje zon ding nemen![]()
Maar toch schijnt het goed te zijn voor je lichaam (ooit eens op tv gehoord.. dat eens in de week goed is)
een aspirine ja, verlaagd de kans op een hartinfarctquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:04 schreef pmensink het volgende:
[..]
Dacht dat codeine alleen in zware medicatie zat.. dus ben jij een uber aansteller????
Mensen die voor ieder pijntje zon ding nemen![]()
Maar toch schijnt het goed te zijn voor je lichaam (ooit eens op tv gehoord.. dat eens in de week goed is)
dat verklaart een boelquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:45 schreef Koewam het volgende:
Ik heb in de afgelopen 5 jaar 0 medicijnen genomen.![]()
Dan wel graag die kogels van 600mg.quote:
2 van 400mgquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan wel graag die kogels van 600mg.
200 en 400 is voor homo's.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ibuprofen is gecontra-indiceerd als je een hartziekte hebt. Dat is iets anders dan dat het slecht voor je hart zou zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:43 schreef thefunny het volgende:
Ibuprofen is slecht voor je hart trouwens. De kans op een hartinfarct wordt met ibuprofen met iets van 30% verhoogd.
Wellicht ben je in de war met aspirine, die de bloedstolling vermindert? Het wordt nogal eens toegediend om recidieven te voorkomen bij hersenbloedingen; ik heb er echter nog nooit van gehoord dat het je overlevingskans bij een hartinfarct zou vergroten.quote:Met paracetamol gaat dat juist naar beneden, omdat para's je bloed verdunnen en je overlevingskans bij een hartinfarct juist verhoogt.
Sterker nog die met codeïne kan je als goed is alleen op recept verkrijgen. Staat er iig apart bij vermeld als het erin zit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt ook paracetamol zonder codeïne.
het verkleint alleen de kans op een hartinfarct omdat je bloed dunner is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef m021 het volgende:
[..]
Ibuprofen is gecontra-indiceerd als je een hartziekte hebt. Dat is iets anders dan dat het slecht voor je hart zou zijn.
[..]
Wellicht ben je in de war met aspirine, die de bloedstolling vermindert? Het wordt nogal eens toegediend om recidieven te voorkomen bij hersenbloedingen; ik heb er echter nog nooit van gehoord dat het je overlevingskans bij een hartinfarct zou vergroten.
Dan is het gezonder om gewoon elke dag een lekkere spuit Fraxiparine te zettenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
het verkleint alleen de kans op een hartinfarct omdat je bloed dunner is.
Dat is asperine, paracetamol verdunt je bloed niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef switchboy het volgende:
[..]
het verkleint alleen de kans op een hartinfarct omdat je bloed dunner is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |