Je hebt ook paracetamol zonder codeïne.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet wel aan de ibu's, ben allergies voor codeine, en dat zit in de meeste pijnstillers behalve ibu...
Nee vroeger had je geen medicijnenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Eens! Ik heb nog nooit aspirientje of wat dan ook gebruikt (kan ook komen omdat ik nooit hoofdpijn heb).
Al dat gezeur om medicijnen dit, medicijnen dat, deden ze vroeger ook niet.
komt omdat jij je hoofdpijn aan anderen bezorgdquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Eens! Ik heb nog nooit aspirientje of wat dan ook gebruikt (kan ook komen omdat ik nooit hoofdpijn heb).
Al dat gezeur om medicijnen dit, medicijnen dat, deden ze vroeger ook niet.
Denken ze dat ze dan niet dik worden?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:41 schreef Freeflyer het volgende:
moet je voor de aardigheid eens een gemiddelde amerikaan vragen naar het gebruik van onstekings en zwellings remmende pijstillers...
die slikken ze preventief!!!!
Als anti-kater middel zou ik anders echt geen paracetamol nemen. Of je moet weinig waarde aan je lever hechten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:42 schreef Quoi het volgende:
Snap ook nooit dat mensen meteen aan de ibuprofen gaan.........(is dat eigenlijk zo?)
Paracetamolletje kan ook helpen en wat minder heftig voor je maag.
Doe het niet. is zonde van je armen je zult er later spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef verliefdekloon het volgende:
Zonet was ik ff bij de drogist om scheermesjes te kopen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:38 schreef verliefdekloon het volgende:
ik kens zelfs mensen die die dingen slikken als anti-kater middel.
Klopt, maar dan zit ik aan de 800 ofzo, en bij ibu pas aan de 400...quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt ook paracetamol zonder codeïne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |