Nee, echt niet, ik sta al sinds zondag droog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gezopen
Straks ga je nog zeggen dat je op de VVD gaat stemmen
TMIquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik sta al sinds zondag droog.
Toen had ik wel het nodige op moet ik zeggen; een stuk of acht halve liters zijn het wel geweest.quote:
Nou ja, de mijne is nu opgestuurd als het goed is, nu wachten.....quote:
Ik ga zo 8 halve liters weg zwetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen had ik wel het nodige op moet ik zeggen; een stuk of acht halve liters zijn het wel geweest.![]()
Dat is heel wat gezonder vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo 8 halve liters weg zweten
Mja, ik drink nooit, dat is voor sociale mensenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is heel wat gezonder vermoed ik zo.![]()
Zolang ze nog geen fatsoenlijke oplossing hebben hou ik hem hier nog even... maar goed, daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de mijne is nu opgestuurd als het goed is, nu wachten.....
Ipv dat ze een gehele recall doen van alle macbooks uit die lichting, ze gaan toch allemaal er uiteindelijk aan geloven
Wat een mooi woord is dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Vuigaards!
Ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie heeft m'n warmte gejat? Vuigaards!
Ze vervangen het moederbord en heatsink, fatsoenlijker kan nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen fatsoenlijke oplossing hebben hou ik hem hier nog even... maar goed, daar word ik ook niet vrolijk van.![]()
Mwa, ik moet nog zien of dat het probleem echt fixted. Dat kan nog wel ff duren dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze vervangen het moederbord en heatsink, fatsoenlijker kan niet
Alleen het is niet op voorraad
kun je dat niet op een vrijdag zeggen ofzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:18 schreef Hime het volgende:
Wie komt er hier een biertje drinken? Het moet op
Alsof jij doordeweeks nooit drinkt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
kun je dat niet op een vrijdag zeggen ofzo?stom werk!
* nixxx moffelt palmpje wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij doordeweeks nooit drinkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |