en dan hebben ze ook nog van die ingrediënten waar je nooit van gehoord hebt, of die je in NL niet kunt kopen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, die heb ik trouwens ook een keer gedaan. wat een kutprogramma om te vertalen zeg. maar dat woord kwam er niet in voor. ik had er eentje met een italiaanse chefkok die verrot engels sprak en een vegetarische kok. echt iedereen praat steeds door elkaar, verschrikkelijk.
Ben ik Surinaams?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee joh, surinamers werken toch niet
Je vroeg of er iets leuks was, niet iets wat al uitgemolken is tot op de uierquote:
ja dat had ik laatst ook met Sizzle, was één of andere Canadese gozer een Indiaas gerecht aan het maken. Lekker frustrerend, want de helft van de kruiden kon ik nergens vinden in het Nederlands.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en dan hebben ze ook nog van die ingrediënten waar je nooit van gehoord hebt, of die je in NL niet kunt kopen...
maar in het Nederlands lijkt avocado wel wat op advocaat...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef CherryLips het volgende:
ik snap ook niet hoe die fout heeft kunnen ontstaan. het lijkt niet eens op elkaar in 't engels: avocado vs. eggnog.
Ach, je kunt er gewoon andere woorden voor verzinnen - de meeste van die kruiden zijn hier niet te koop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dat had ik laatst ook met Sizzle, was één of andere Canadese gozer een Indiaas gerecht aan het maken. Lekker frustrerend, want de helft van de kruiden kon ik nergens vinden in het Nederlands.
dan is het gewoon een hele lompe fout geweest. eentje die bij het nakijken er ook doorheen geslipt isquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
maar in het Nederlands lijkt avocado wel wat op advocaat...
Jij knuffelt met loodgieters?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
Dat ze dan kanonnen bedoelen met guns, dat had ik ook geraden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan is het gewoon een hele lompe fout geweest. eentje die bij het nakijken er ook doorheen geslipt is. Niet dat ik geen fouten maak, maar toch
. Zo had ik eens bij een programma over de tweede wereldoorlog 'guns' vertaald met geweren. Geen ramp op zich, alleen een beetje jammer dat je in het beeld zag dat ze het over kanonnen hadden
. Ik zat zo gefixeerd op de vertaling te letten dat ik het beeld helemaal vergat
.
Wordt loodgieterquote:
Niet allemaal hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:39 schreef Dickies het volgende:
Vrouwen nemen echt te langdradig afscheid soms.
Niet?quote:
jaquote:
Nee, dan zou hij helemaal niets meer doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaen mijn compjoetert doet raar..
( nee het is geen MacBook
)
Een MacNixxx?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaen mijn compjoetert doet raar..
( nee het is geen MacBook
)
Zeg me dat het niet waar is dat je tijdens je vakantie hier komt slowchatten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Litpho het volgende:
CL, ik heb nog aan je gedacht vandaag.
ze hebben hier een chocolademuseum
Ik ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Litpho het volgende:
CL, ik heb nog aan je gedacht vandaag.
quote:
Je zou willen dat je een del had.quote:
Het is niet waarquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is dat je tijdens je vakantie hier komt slowchatten.![]()
Jij hebt toch heeeel lang vakantiequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is dat je tijdens je vakantie hier komt slowchatten.![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zou willen dat je een del had.![]()
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt toch heeeel lang vakantie
In welke stad zit je nu achter de computer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is niet waar.
dwz, ik check mijn mail en ben dan weer weg
dat zei ik ook toen ik nog werkloos wasquote:
Ik heb er eerlijk gezegd genoeg van, ik begin me te vervelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat zei ik ook toen ik nog werkloos was
je bent iig wel bezig er iets aan te doen... toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd genoeg van, ik begin me te vervelen.![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent iig wel bezig er iets aan te doen... toch?
Niet specifiek, maar dat sluit ik niet geheel uit. Maar dan moet er net een kamerlid gekozen worden uit mijn regio dat op zoek is naar een medewerker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
je hoopt op patronage na de verkiezingen?
Ga toch bij de VVD. Dan win je nog eens wat!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar dat sluit ik niet geheel uit. Maar dan moet er net een kamerlid gekozen worden uit mijn regio dat op zoek is naar een medewerker.![]()
Ik voorspel je dat de VVD de verkiezingen in november niet gaat winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga toch bij de VVD. Dan win je nog eens wat!![]()
Maar de VVD heeft mark.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat de VVD de verkiezingen in november niet gaat winnen.![]()
Ik schat de PvdA op zo'n 45 zetels in, CDA rond de 40 en de VVD op minder dan 30.
Hij valt tegen en hij zal het slachtoffer worden van de strijd tussen Bos en Balkenendequote:
Hey Bever!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:49 schreef Pheno het volgende:
Hallo langzaamaanpraters
Zie ik er uit als een bever?quote:
Je hebt gezopenquote:
Mac'66quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
PvdQ!
Nee, echt niet, ik sta al sinds zondag droog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt gezopen
Straks ga je nog zeggen dat je op de VVD gaat stemmen
TMIquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik sta al sinds zondag droog.
Toen had ik wel het nodige op moet ik zeggen; een stuk of acht halve liters zijn het wel geweest.quote:
Nou ja, de mijne is nu opgestuurd als het goed is, nu wachten.....quote:
Ik ga zo 8 halve liters weg zwetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen had ik wel het nodige op moet ik zeggen; een stuk of acht halve liters zijn het wel geweest.![]()
Dat is heel wat gezonder vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo 8 halve liters weg zweten
Mja, ik drink nooit, dat is voor sociale mensenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is heel wat gezonder vermoed ik zo.![]()
Zolang ze nog geen fatsoenlijke oplossing hebben hou ik hem hier nog even... maar goed, daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, de mijne is nu opgestuurd als het goed is, nu wachten.....
Ipv dat ze een gehele recall doen van alle macbooks uit die lichting, ze gaan toch allemaal er uiteindelijk aan geloven
Wat een mooi woord is dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Vuigaards!
Ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Wie heeft m'n warmte gejat? Vuigaards!
Ze vervangen het moederbord en heatsink, fatsoenlijker kan nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen fatsoenlijke oplossing hebben hou ik hem hier nog even... maar goed, daar word ik ook niet vrolijk van.![]()
Mwa, ik moet nog zien of dat het probleem echt fixted. Dat kan nog wel ff duren dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze vervangen het moederbord en heatsink, fatsoenlijker kan niet
Alleen het is niet op voorraad
kun je dat niet op een vrijdag zeggen ofzo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:18 schreef Hime het volgende:
Wie komt er hier een biertje drinken? Het moet op
Alsof jij doordeweeks nooit drinkt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
kun je dat niet op een vrijdag zeggen ofzo?stom werk!
* nixxx moffelt palmpje wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij doordeweeks nooit drinkt.![]()
Kan 't komende vrijdag zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
kun je dat niet op een vrijdag zeggen ofzo?stom werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |