Meer KLB topics en R&P topics en PTA topicsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef ( het volgende:
Dat je voor de trein springt waar de meeste Fokkers inzitten zodat die het later weer op Fok kunnen vertellen?
ik denk dat daar best animo voor isquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat je voor de trein springt waar de meeste Fokkers inzitten zodat die het later weer op Fok kunnen vertellen?
haha nee mallerd, om te voorkomen dat je voor dezelfde trein gaat springen natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
2 vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:04 schreef Herald het volgende:
[..]
haha nee mallerd, om te voorkomen dat je voor dezelfde trein gaat springen natuurlijk!
/chickenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:12 schreef Herald het volgende:
ik hou het topic wel in de gaten, misschien dat er nog een bevallige Fok!ster is waar ik tijdens de drukke ochtenspits in een volgestouwde tussencoupe tegenaan kan rijden
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:09 schreef RPD het volgende:
Oldenzaal - Zutphen - Arnhem
bijna dagelijks kan niet missen
Je was wel dichtbij. WTC is 5 minuten bij steenz vandaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gister Zuid WTC - Utrecht CS - Zuid WTC.
Maar goed was variërend van 17:30 & 00:00 dus natallie heb je niet gezien
Waarom ga je dan ook met de intercity!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:22 schreef Natalie het volgende:
Grin, da's zo.
De intercity reed er helaas voorbij
Waar woont steenz dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je was wel dichtbij. WTC is 5 minuten bij steenz vandaan
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de trein gemist op WTC, dus ik moest wel met die van 11 uur. (Die dus na Zwolle een intercity blijft).quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met de intercity!![]()
Je bent trouwens van harte welkom hoor
Jij woont vlak bij WC Schalkwijk??quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:15 schreef Sirolf het volgende:
Bus: Lijn 73 of 300 van huis naar Haarlem Station
Trein: Haarlem ==> Leiden Centraal
... en elke doordeweekse dag natuurlijk ook weer de andere kant op.
Ik stap niet in bij WC Schalkwijk, maar in een ander deel van de wijk waar lijn 75 niet langs komt. Op de halte waar ik instap (dichtst bij mijn huis) stoppen alleen lijn 5 en 73. ZuidTangent-station is ongeveer 10 minuutjes lopen en in totale reistijd daardoor zelfs iets langer dan de 73 (althans, volgens 9292).quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij woont vlak bij WC Schalkwijk??
Kan je denk ik beter de 75 nemen, de 73 rijdt erg ver om in de stad
En volgende week dubbelopquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Vrijdagavond:
Connexxion lijn 54 Zeist-Utrecht
Intercity Utrecht C. -Groningen
Arriva lijn 1/11/52 (afhankelijk van aankomsttijd in Groningen) Groningen CS - paddy
Zondagavond
Lopend paddy- Groningen Noord
Dieselboemeltje Groningen Noord - Centraal
Intercity Groningen-Utrecht Centraal
Lijn 54 Utrecht-Zeist
En dat elke week.
Eén keer maar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:15 schreef paddy het volgende:
[..]
En volgende week dubbelop
Mijn held![]()
Maar dan ga ik wel 1x heen en terug met je mee
Vanaf midden volgend jaar zijn die treinreizen naar Groningen afgelopen. Dan hoef je alleen nog maar van je werk naar huis te reizenquote:
ik ook, ik ga door naar groningen en dan buitenpostquote:Op woensdag 27 september 2006 13:03 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zitten vrijdagavond in de trein op traject Amsterdam Zuid WTC - Assen.
Wie weet zitten we wel in dezelfde treinquote:Op woensdag 27 september 2006 13:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik ook, ik ga door naar groningen en dan buitenpost
idemquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:41 schreef Nega het volgende:
Buslijn 300..
Dat moet inderdaad wel opvallenquote:Op woensdag 27 september 2006 19:30 schreef K.V. het volgende:
Breda<<<<>>>> Den Haag Holland Spoor
![]()
Wanneer: elke werkdag
Tijden: zeer wisselend...
Herkenningspunten: lange blonde haren en een zwart-groene Crumpler tas (kan niet missen)![]()
Wist je dat de trein Amsterdam WTC - Assen best stopt op Amsterdam Sloterdijk? ,quote:Op woensdag 27 september 2006 13:03 schreef Natalie het volgende:
Steenz en ik zitten vrijdagavond in de trein op traject Amsterdam Zuid WTC - Assen.
vandaag:quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef Canisfire het volgende:
Elke dag van Deventer naar Zwolle en weer terug.
Per trein.
Verkapt kijk-mij-met-mijn-PowerBook-postquote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Willaaam het volgende:
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag:
7:08 of 7:15 Eindhoven - Den bosch
7:37 of 7:55 Den Bosch - Nijmegen
Terugreis:
Vertrek van nijmegen naar eindhoven tussen 3 en 4. Gegarandeerd een vertraging ergens dus verdere info geef ik je niet.
Je herkent me aan mijn Powerbook G4 en samsonite grijze te volle rugzak.
Tevens kun je een poging wagen om mij te herkennen uit mijn jarenlang-verslonsde-fotoboek-foto's. Die moet ik nodig eens bijwerken.
Er is niks mis met een tikje nerdheid.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-met-mijn-PowerBook-post![]()
Mij herken je aan m'n iBook
Ik ga 4 dagen per week met de 74 van Lievelde naar Enschedequote:
hoe laat? ik heb meestal iets rond half 9/5 over half 9 op zaandam, stoptrein (op het perron aan de overkant als je vanuit de gedempte gracht komt)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:43 schreef R-Mon het volgende:
Zaandam - Amsterdam Sloterdijk
de 50 naar Zuid WTC
de 51 of de 5 naar de VU
en weer terug, ma-vr.
En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent gewordenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Wist je dat de trein Amsterdam WTC - Assen best stopt op Amsterdam Sloterdijk? ,
Je moet alleen op het spoor gaan staan als de trein eraan komt , en zwaaien naar de machinist
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent geworden
Zometeen met de 5 of de 51 richting A'veen centrum en later vanmiddag weer terug
Zwaai je even als je iemand met een blauw/groene handtas en een witte jas ziet?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, zo te horen heeft ie geen leven
Trouwens 5 naar het centrum wil ik zometeen ook even pakken![]()
Hoelaat ga je richting a'veen centrum?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zwaai je even al je iemand met een blauw/groene handtas en een witte jas ziet?
Bestaat deze trein?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Wist je dat de trein Amsterdam WTC - Assen best stopt op Amsterdam Sloterdijk? ,
Je moet alleen op het spoor gaan staan als de trein eraan komt , en zwaaien naar de machinist
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
trein Eindhoven - Amsterdam Bijlmer (en omgekeerd)
Bus zuidangent: Amsterdam Bijlmer - amstelveen (en omgekeerd)
Bus 142 wilnis - Amstelveen - Mijdrecht (en omgekeerd)
8.14, 8.17, of 8.20.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe laat? ik heb meestal iets rond half 9/5 over half 9 op zaandam, stoptrein (op het perron aan de overkant als je vanuit de gedempte gracht komt)
wel vet![]()
Heb je niet gezien D_A!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoelaat ga je richting a'veen centrum?
Die zag ik nog voorbij rijden toen ik nabij A'veen Oranjebaan op mijn bus zat te wachten daarnetquote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
trein Eindhoven - Amsterdam Bijlmer (en omgekeerd)
Bus zuidangent: Amsterdam Bijlmer - amstelveen (en omgekeerd)
Bus 142 wilnis - Amstelveen - Mijdrecht (en omgekeerd)
zuidangent stopt ook op de oranjebaan als het goed is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die zag ik nog voorbij rijden toen ik nabij A'veen Oranjebaan op mijn bus zat te wachten daarnet
Dan reizen wij bijna op hetzelfde trajectquote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef renz0r het volgende:
Elke dag (heen en weer) Zwijndrecht - Rotterdam blaak. ochtend meestal 07.42 of 08.42, altijd stervensdruk en heel soms bus 258 Zwijndrecht naar Kralingsezoom in Rotterdam.
Daarna metro blaak naar kralingsezoom (calandlijn)
Terug zelfde en dan de trein rond 2en smiddags vanaf Blaak
Ah je neemt hem net een half uur voor mijquote:Op woensdag 27 september 2006 17:31 schreef Q. het volgende:
Elke dag:
7:24 Sneltram Utrecht 24 oktoberplein - Utrecht CS
De andere richting ook op denk ik. Ik was vandaag trouwens een half uur later.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah je neemt hem net een half uur voor mij
Ik had hem vanaf station 5 over 8 ongeveerquote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Q. het volgende:
De andere richting ook op denk ik. Ik was vandaag trouwens een half uur later.
ik zit in 8:14quote:
Nee volgens mij gaan ze alledrie naar Sloterdijk en CS. Ik haal die van 8.14 eigenlijk steeds minder omdat ik gewoon vaak te laat wegga.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zit in 8:14![]()
8:17 is zeker te sneltrein/
Ik pak ook zo'n beetje dagelijks de 5 of de 51quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent geworden
Zometeen met de 5 of de 51 richting A'veen centrum en later vanmiddag weer terug
weetik, centraal, sloterdijk en zaandam zijn alle 3 sneltreinstoppuntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:22 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nee volgens mij gaan ze alledrie naar Sloterdijk en CS. Ik haal die van 8.14 eigenlijk steeds minder omdat ik gewoon vaak te laat wegga.
wrom?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:13 schreef Socios het volgende:
Ik hoop voor je dat je een koploper hebt tussen Emmen en Zwolle.
Eigenlijk van maandag tot woensdag van Lochem naar Hengelo, en dan van Hengelo naar Enschede. Op vrijdag hoef ik bijna nooit naar school.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Nuna het volgende:
Nog mensen in de Syntus vrijdag? Zutphen - Oldenzaal?
Of Nijmegen - Zutphen? (geen Syntus)
Als ik nou 'Jaguarized!' roep in de trein, kan ik er dan vanuit gaan dat jij degene bent die wegduikt?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
Assen - Schiphol - Amsterdam Centraal, meestal op vrijdag.
Oh ik ben vrij makkelijk te herkennen hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik nou 'Jaguarized!' roep in de trein, kan ik er dan vanuit gaan dat jij degene bent die wegduikt?
Jawel, maar om nou elke dag dezelfde reis te postenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef Socios het volgende:
Reizen we niet meer?
Als ik ook zou gaan, dan zou ik tussen Zwolle en A'foort bij je in de trein zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef Socios het volgende:
Reizen we niet meer? Morgen weer Leeuwarden - Amsterdam Centraal!
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef Rutger1983 het volgende:
iedere dag lelystad-centrum -> haarlem schalkwijk
Hmm, ik a.s vrijdag de intercity Nijmegen - Zutphen. En daarna de stoptrein Zutphen - Oldenzaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:46 schreef Aibmi het volgende:
Iedere dag om 8:12 de stoptrein van Nijmegen richting Zutphen. En later die dag omgekeerd.
Ik nu 1 jaar vanaf Naarden Bussum die van 7.03 naar Sloterdijk...lekker druk altijd grafzooi.....en terug die van 16.56 uur.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:27 schreef FiveseveN het volgende:
Naarden Bussum - Asd Sloterdijk
ma - do 07:33 16:56
vr 07:33 16:26
En dat al acht jaar.... BOEHOEOEHH...
Als jij nou eens een lekker wijf wasquote:Op donderdag 2 november 2006 10:25 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Als je nou een lekker wijf was...![]()
![]()
![]()
Hoe laat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:52 schreef Battlefan het volgende:
Utrecht Lunetten - Amsterdam Sloterdijk
Dinsdag t/m Vrijdag
Laat me je tegenkomen dan. Ik bijna elke dag tussen Emmen en Zwolle aanwezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef Sloffie het volgende:
elke dag tussen marienberg en zwolle aanwezig in de trein
Ik op maandag deventer - nijmegen en op donderdag (of heul soms vrijdag) weer terug...t wordt gezellig zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik op maandag Oldenzaal - Zutphen - Nijmegen
En dan op vrijdag Nijmegen - Zutphen - Oldenzaal
Ik ga de andere kant op als je het niet erg vind. Raalte - Enschede dus. En soms Raalte - Zwolle als ik naar m'n zus ga.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:16 schreef Ericjuh het volgende:
11.24 van raalte naar zwolle!
7:36 in Lunettenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:55 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Hoe laat?
Ik pak trein van 09:16 vanaf Utrecht CS richting Amsterdam Sloterdijk. Elke dag
Steek je hand eens op als je me ziet. Kijk ook eens naar topic Metaaldetectorvondsten.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik nu 1 jaar vanaf Naarden Bussum die van 7.03 naar Sloterdijk...lekker druk altijd grafzooi.....en terug die van 16.56 uur.
wat?quote:
grappigquote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Nuna het volgende:
Nog mensen in de Syntus vrijdag? Zutphen - Oldenzaal?
Jep, mijn route:quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef sjakie007 het volgende:
Eigenlijk van maandag tot woensdag van Lochem naar Hengelo, en dan van Hengelo naar Enschede.
Jij werkt zeker in het mediapark?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:38 schreef Aventura het volgende:
Door de week Amsterdam Muiderpoort - Hilversum Noord
Soms in de tram 3,7 of 14
Dat is ook mijn routequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef RMU het volgende:
[..]
[..]
Jep, mijn route:
[afbeelding]
Goor -> Hengelo -> Enschede. (en terug uiteraard)
Dan had ik je kunnen zien, maar ik hoefde vandaag niet met de trein.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
en als het goed is de laatste keer stoptrein naar breda om 8:11 vanuit TIlburg
Let's hope, lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:14 schreef miss_bleu het volgende:
hoorde trouwens dat er de 13de een landelijke staking mogelijk is? Iemand dat ook nog gehoord?
Hoiquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
Elke doordeweekse dag:
8:09 Rijswijk - Rotterdam Centraal
17:04 Rotterdam Centraal - Rijswijk
Halloquote:
Dan zit ik ook bij jou in de trein. Vrijdag ga ik ook om 15:00 met de Intercity Nijmegen - Zutphen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:46 schreef Seraphina het volgende:
Trein Nijmegen - Deventer, Deventer - Enschede vrijdags rond een uur of drie of zaterdagochtend. En dan zondagmiddag braaf weer terug. Dankzij de regelmatige werkzaamheden ben ik ook regelmatig in de Syntus Zutphen - Hengelo te vinden (of moet ik over Utrecht).
Dus ik zie jou soms?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:15 schreef L-IS het volgende:
was vanmorgen om 6:00 uur al op schipholNormaal Haaksbergen - Enschede of Hengelo of Almelo
*checkt fotoboek* Geneeskunde, leukquote:Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan zit ik ook bij jou in de trein. Vrijdag ga ik ook om 15:00 met de Intercity Nijmegen - Zutphen.
En ik julie ook denk ikquote:
Leuk ja. Kom je zoveel mensen tegen die zo op FOK! zouden kunnen zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Echt grappig (ergens ook wel logisch) om te zien dat er zoveel mensen in dezelfde OV-dingen zitten.
Ik pak elke dag 74, 73 of 20. Ken je mike of louise toevallig?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ik julie ook denk ik
Ik ga 4 dagen per week met de lijn 74 van Lievelde naar Enschede
Nee. Ik ken wel een paar mensen uit Haaksbergen. Jos en Rolfquote:Op donderdag 9 november 2006 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik pak elke dag 74, 73 of 20. Ken je mike of louise toevallig?
Zo dat zijn ook meteen namen die nooit voorkomenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee. Ik ken wel een paar mensen uit Haaksbergen. Jos en Rolf
Ik zit elke week om een andere tijd in de trein, omdat mijn rooster nogal verschild. Maandag lekker na de spits om 1 uur met de treinquote:Op donderdag 9 november 2006 13:49 schreef Seraphina het volgende:
[..]
*checkt fotoboek* Geneeskunde, leuk! Ik zit volgende week vrijdag pas weer om die tijd in de trein helaas, morgenmiddag werken.
's Ochtends ja. Naar mijn vriendin oud en nieuw vierenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef Socios het volgende:
In de ochtend neem ik aan? ´s Avonds rijden er om die tijd geen treinen meer.
maar niet op oudjaarsdagquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Lunar het volgende:
[..]
's Ochtends ja. Naar mijn vriendin oud en nieuw vieren
Als ik een middagje daarheen ga kan ik ook gewoon terug rond een uur of 21 hoor. Rijden altijd zat treinen naar Rotterdam en Dordrecht.
www.ov9292.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Zeg, ik meen me te herinneren dat er een site is waarom je een berichtje achter kunt laten voor passagiers waarmee je bijvoorbeeld gezellig hebt gekwebbeld in de trein. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
Met beide links kom je er wel, alleen bij die eerste moet je een paar keer klikken voordat je op de site komtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
www.ov9292.nl
of
www.9292ov.nl :x
ik haal het altijd door elkaar
www.ovontmoetingen.nl bedoel je, dit is ook via http://www.9292ov.nl/9292OV616.asp te bezoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Zeg, ik meen me te herinneren dat er een site is waarom je een berichtje achter kunt laten voor passagiers waarmee je bijvoorbeeld gezellig hebt gekwebbeld in de trein. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
ja inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Met beide links kom je er wel, alleen bij die eerste moet je een paar keer klikken voordat je op de site komt
wormerveer-adam sloterdijk hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:00 schreef Steve-O het volgende:
Sprinter van Koog bloemwijk Naar amsterdam sloterdijk en terug , TIjden verschillen want ik heb ploegendiensten
Ik vond het ook gezellig die dag in de trein.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Van de site van 't GVB.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef Christiano25 het volgende:
weet iemand of de metro in Amsterdam op het moment rijd???
quote:Storm: GVB rijdt vooralsnog door
Er wordt veel gebeld met de vraag of het klopt dat de trams, bussen en metro's op een bepaald tijdstip naar binnen gaan en dat er besloten is niet meer rijden.
Dat is vooralsnog NIET het geval. Er is GEEN beslissing om op een bepaald tijdstip te stoppen.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat door de weersomstandigeheden het niet meer mogelijk of verantwoord is om te rijden.
Mocht dat voorkomen, dan zulen wij u via deze plek en via de media zo goed mogelijk informeren. Tot die tijd rijden wij, zo goed en zo kwaad als dat gaat, gewoon door.
De meeste treinen vertrekken bij Amersfoort wel. Alleen er is geen verbinding mogelijk tussen Utrecht en Amersfoort, ivm omgevallen boom die de kabels zou hebben geraakt. ( werd omgeroepen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Iemand nog enig idee over de status rondom Amersfoort?
Rond 16:00 reed er NIETS, station was afgesloten, ik kon me nog net in een bus richting Utrecht wurmen, lijkt me heel stug dat er nu wel iets rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
De meeste treinen vertrekken bij Amersfoort wel. Alleen er is geen verbinding mogelijk tussen Utrecht en Amersfoort, ivm omgevallen boom die de kabels zou hebben geraakt. ( werd omgeroepen)
Daar zit ik ook wel eens in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:15 schreef Qunix het volgende:
Voortaan zit ik in de Metro 50 van Gein naar Sloterdijk of Isolatorweg. Heen en terug.
Heen 9 uur vertrek ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |