quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:14 schreef Mokz het volgende:
Dat is geen kaas, gek!
dude al die Mac's smaken hetzelfdequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef wobbel het volgende:
[..]
is de mac in borne (eigenlijk hengelo, bij de ikea) eigenlijk beetje goed?
die in duitsland heeft mij een hele fijne middag gegegeven door heel erg zie kte wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
dude al die Mac's smaken hetzelfde
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
why mac when you got KFC?
Wie zegt dat dat 1/1 plakje cheddar is? Voor hetzelfde geld hebben ze dat 1/4 plakje voor de foto naar voren geschovenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:12 schreef Pitbulleke het volgende:
En dan potdomme zulke plaatjes laten zien (ja met 1/1 plakje cheddar cheese), je zou dat ding toch rechtstreeks weer hun keuken moeten insmijten!!!![]()
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoererenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
Nietusquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:26 schreef Litso het volgende:
Wat lul je nou, er zit nog steeds gewoon een halve plak op hoor.
In feite beschuldig je de McDonalds er nu van dat ze een goed marketingplan hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren![]()
Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
daar lopen altijd enge negers rondquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
Daar heb ik het niet over. De plak cheddar kaas die op de visfilet gaat is de helft van de plak die op de cheeseburger/bigmac/andere broodjes gaat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Nietus![]()
Haal maar eens een pakje cheddar cheese bij de Aldi of willekeurig welke paupersupermarkt en hou die naast dat plakje op je broodje. Potdomme om zo dun te snijden heb je welhaast een lasersnijmachine nodig!!![]()
ik rij 20 kilometer naar de KFC terwijl op 1 kilometer een mac zit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef wobbel het volgende:
[..]
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...
(en ik heb een fiets
eensch! er zijn echt teveel macs in vergelijking met de rest!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren![]()
Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
...Brrr..wat een eng plaatje..en al helemaal zo vroeg in de ochtend!..quote:
stop gewoon je ketting ondert je shirt.... en blijf naar je schoenen kijken als je erheen loopt... wat je ook doet, kijk ze vooral niet recht in de ogen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Herald het volgende:
[..]
daar lopen altijd enge negers rond
Nou dan koop je er toch niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Whatever, maar dan is het nog steeds zo dat ik méér ben gaan betalen voor steeds minder geen-kaas
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |