abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41942642
Vroeger, toen je bij MacDonalds nog met guldens kon betalen, zat er op je Fish'filet nog 1/1 vierkant plakje cheddar cheese onder je visschnitzel.

In de loop der jaren zag ik echter de prijs van guldens naar euro gaan én nog eens flink stijgen terwijl het plakje cheddar cheese eerst werd gehalveerd, vervolgens na een tijdje gedrieëndeeld en gister kreeg ik als triest dieptepunt een kwárt strookje van een plakje cheddar cheese op mijn Fish'filet. Juist ja: één plakje kaas wordt verdeeld over vier broodjes

Geen wonder dat MacDonalds kan pochen met het lage caloriegehalte van zijn burgers: doe er van alles maar lekker weinig op, dan wordt het vanzelf wel "light"! What's next: één kruimel kaas op je broodje?

En dan potdomme zulke plaatjes laten zien (ja met 1/1 plakje cheddar cheese), je zou dat ding toch rechtstreeks weer hun keuken moeten insmijten!!!

Leave it to me. We're checking out.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:14:22 #2
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_41942663
Dat is geen kaas, gek!
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:15:43 #3
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41942677
dat is plastic met een smaakje

maar het is allemaal lekker
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:17:18 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41942689
Ranzig die fishfilet McChicken
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:17:53 #5
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41942691
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ranzig die fishfilet McChicken
is de mac in borne (eigenlijk hengelo, bij de ikea) eigenlijk beetje goed?
pi_41942705
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:14 schreef Mokz het volgende:
Dat is geen kaas, gek!
Whatever, maar dan is het nog steeds zo dat ik méér ben gaan betalen voor steeds minder geen-kaas
pi_41942711
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef wobbel het volgende:

[..]

is de mac in borne (eigenlijk hengelo, bij de ikea) eigenlijk beetje goed?
dude al die Mac's smaken hetzelfde
pi_41942726
why mac when you got KFC?
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:22:44 #9
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41942736
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

dude al die Mac's smaken hetzelfde
die in duitsland heeft mij een hele fijne middag gegegeven door heel erg zie kte worden
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:23:13 #10
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41942742
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...

(en ik heb een fiets
pi_41942749
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:12 schreef Pitbulleke het volgende:
En dan potdomme zulke plaatjes laten zien (ja met 1/1 plakje cheddar cheese), je zou dat ding toch rechtstreeks weer hun keuken moeten insmijten!!!
Wie zegt dat dat 1/1 plakje cheddar is? Voor hetzelfde geld hebben ze dat 1/4 plakje voor de foto naar voren geschoven
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:26:59 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41942784
Wat lul je nou, er zit nog steeds gewoon een halve plak op hoor.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41942785
quote:
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren

Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:30:17 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_41942824
Zeikerd, dan eet je er toch niet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_41942825
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:26 schreef Litso het volgende:
Wat lul je nou, er zit nog steeds gewoon een halve plak op hoor.
Nietus

Haal maar eens een pakje cheddar cheese bij de Aldi of willekeurig welke paupersupermarkt en hou die naast dat plakje op je broodje. Potdomme om zo dun te snijden heb je welhaast een lasersnijmachine nodig!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:30:45 #16
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41942836
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren

Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
In feite beschuldig je de McDonalds er nu van dat ze een goed marketingplan hebben?
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:31:29 #17
3767 Herald
Come get some
pi_41942843
quote:
daar lopen altijd enge negers rond
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:31:50 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41942851
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Nietus

Haal maar eens een pakje cheddar cheese bij de Aldi of willekeurig welke paupersupermarkt en hou die naast dat plakje op je broodje. Potdomme om zo dun te snijden heb je welhaast een lasersnijmachine nodig!!
Daar heb ik het niet over. De plak cheddar kaas die op de visfilet gaat is de helft van de plak die op de cheeseburger/bigmac/andere broodjes gaat.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:39:41 #19
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_41942924
Mac

Ga koken gek
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_41942989
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef wobbel het volgende:

[..]

(en ik heb een fiets
ik rij 20 kilometer naar de KFC terwijl op 1 kilometer een mac zit! (met de auto )
pi_41943011
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

eensch! er zijn echt teveel macs in vergelijking met de rest!
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:46:50 #22
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41943016
quote:

[afbeelding]
...Brrr..wat een eng plaatje..en al helemaal zo vroeg in de ochtend!..

btw....bij McDrek gaan eten..en vervolgens klagen.....
Causaliteit....dat is 't.
pi_41943022
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Herald het volgende:

[..]

daar lopen altijd enge negers rond
stop gewoon je ketting ondert je shirt.... en blijf naar je schoenen kijken als je erheen loopt... wat je ook doet, kijk ze vooral niet recht in de ogen!
pi_41943069
Is misschien iets bij jullie filiaal ofzo. Hier is het nog steeds een halve (wat zat is imo)
Steun een gratis goed doel naar keuze. Download http://rapidshare.com/files/29980773/plz_download.rar (en gooi het daarna weg ofzo :) Gratis doneren aan een goed doel!
pi_41943078
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Whatever, maar dan is het nog steeds zo dat ik méér ben gaan betalen voor steeds minder geen-kaas
Nou dan koop je er toch niet?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_41943096
Ga dan ook gewoon NIET bij de Mac eten
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_41943232
Vis op je kaas is sowieso smerig...

[ Bericht 14% gewijzigd door Mangoworks2002 op 19-09-2006 09:06:40 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41943273
De afgelopen 10 jaar zit er gewoon al 1/2 plakje "kaas" op de fishfilet hoor...
pi_41943460
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:04 schreef McGilles het volgende:
De afgelopen 10 jaar zit er gewoon al 1/2 plakje "kaas" op de fishfilet hoor...
leer lezen!

hij klaagt dat het tegenwoordig 1/4 is!
pi_41943487
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:19 schreef rival het volgende:

[..]

leer lezen!

hij klaagt dat het tegenwoordig 1/4 is!
Wat ik dus tegenspreek, leer lezen
pi_41943527
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat ik dus tegenspreek, leer lezen
betweter!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:23:54 #32
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41943534
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef wobbel het volgende:

[..]

(en ik heb een fiets
hehe ik heb een auto, maar de Mac is toch dichter bij dus pakken we altijd die KFC is trouwens ook best goed te behappen in Hengelo hoor
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41943626
quote:

Vroeger, toen je bij MacDonalds nog met guldens kon betalen, zat er op je Fish'filet nog 1/1 vierkant plakje cheddar cheese onder je visschnitzel.

In de loop der jaren zag ik echter de prijs van guldens naar euro gaan én nog eens flink stijgen terwijl het plakje cheddar cheese eerst werd gehalveerd, vervolgens na een tijdje gedrieëndeeld en gister kreeg ik als triest dieptepunt een kwárt strookje van een plakje cheddar cheese op mijn Fish'filet. Juist ja: één plakje kaas wordt verdeeld over vier broodjes

Geen wonder dat MacDonalds kan pochen met het lage caloriegehalte van zijn burgers: doe er van alles maar lekker weinig op, dan wordt het vanzelf wel "light"! What's next: één kruimel kaas op je broodje?

[afbeelding]
vervelend voor je joh

er gaat altijd gewoon een halve onder hoor
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_41943656
quote:
In de loop der jaren zag ik echter de prijs van guldens naar euro gaan én nog eens flink stijgen
Wat lul je nou man?

20 Jaar geleden (!) kostten de BigMac en de Quarterpounder F 5,10 - 5,25 (verschilt per vestiging). Dat is ¤ 2,31 - 2,38. Nu kosten deze burgers ¤ 2,65. Nou, nou wat een stijging!

De prijs van de McFish weet ik niet, maar lijkt me sterk dat die wel enorm gestegen is.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_41943669
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Litso het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over. De plak cheddar kaas die op de visfilet gaat is de helft van de plak die op de cheeseburger/bigmac/andere broodjes gaat.
Dat maakt het nog interessanter: dus ze snijden in de regel elk plakje cheddar cheese in een 1/3 en een 2/3 stukje, het 1/3 stukje gaat op de Fish'filet en het 2/3 stukje op de andere burgers..?

Maar nu had ik dus een 1/4 stukje. Blijft er 3/4 over. Lijkt me stug dat er méér kaas op de andere burgers is gekomen dus meer waarschijnlijk is: 1/4 + 1/4 + 1/2. Dus één plakje cheddarvoor twee Fish'filets en een andersoortige burger. Dat zou betekenen dat er een ontkazing van de andere burgers plaatsvindt van 2/3 plakje naar 1/2 plakje

Fokking hell waar gaat dit eigenlijk over, je mag toch verdorie verwachten dat als je iets van ¤ 3,75 ofzo betaalt, dat je dan behalve een schuimrubber broodje, twee druppen ravigottesaus en zo ongeveer tweeënhalve visstick toch wel EEN HEEL PLAKJE CHEDDAR CHEESE KUNT KRIJGEN??!

Zijn er nog users met een bijbaantje bij Mac die eens uit de school wilen klappen over de keukeninstructies?
pi_41943916
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Dat maakt het nog interessanter: dus ze snijden in de regel elk plakje cheddar cheese in een 1/3 en een 2/3 stukje, het 1/3 stukje gaat op de Fish'filet en het 2/3 stukje op de andere burgers..?

Maar nu had ik dus een 1/4 stukje. Blijft er 3/4 over. Lijkt me stug dat er méér kaas op de andere burgers is gekomen dus meer waarschijnlijk is: 1/4 + 1/4 + 1/2. Dus één plakje cheddarvoor twee Fish'filets en een andersoortige burger. Dat zou betekenen dat er een ontkazing van de andere burgers plaatsvindt van 2/3 plakje naar 1/2 plakje

Fokking hell waar gaat dit eigenlijk over, je mag toch verdorie verwachten dat als je iets van ¤ 3,75 ofzo betaalt, dat je dan behalve een schuimrubber broodje, twee druppen ravigottesaus en zo ongeveer tweeënhalve visstick toch wel EEN HEEL PLAKJE CHEDDAR CHEESE KUNT KRIJGEN??!

Zijn er nog users met een bijbaantje bij Mac die eens uit de school wilen klappen over de keukeninstructies?
Je stoomt een hamburgerbroodje, flikker een zootje saus op het broodje, leg de fish'filet pattie op de saus en gooit er een half plakje kaas op...

Waar kan het nu fout zijn gegaan vraag jij je af? Die plakjes scheuren niet echt gemakkelijk recht. De beste manier op zo'n plakje door tweeën te krijgen is door het plakje dubbel te vouwen, hierdoor gaat het vanzelf in tweeën. Echter!, als je dit probeer met twee plakjes tegelijk gaat het verkeerd.

Dus:
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet hoe hij gemakkelijk een plakje kaas door tweeën krijgt.
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet dat het bij twee plakjes tegelijk niet zo gemakkelijk gaat.

Tip: Koop tegenwordig een happymeal met een happyfish, dat is zonder kaas en vissaus maar met ketchup...
!
pi_41943965
quote:

[..]

Ik wil best uit de school klappen, maar volgens mij is het bij mijn Mac best goed geregeld.

De bijna 6 jaar dat ik er nu werk kan ik me niets anders herinneren dan dat er een half plakje kaas op de fish filet gaat. Maar niet zoals jij het verteld. Er liggen gewoon plakjes kaas die voor de quaterpounder, bigmac, enz. worden gebruikt. Wanneer je een fish filet maakt (dit gebeurd niet zo heel veel) pak je een zo'n plak kaas en vouwt deze in 2 stukken (de helft dus) een van die helften doe je op die fish filet en die fish filet gaat naar de gast toe.
Dat andere stukje kaas leg je terug bij de andere kaas, maar die wordt niet meer gebruikt voor andere burgers. Uitsluitend als je binnen een half uur (kan soms wel wat gerekt worden uiteraard) weer een fish filet moet maken, dan gaat die andere helft daarop.
Een heel plakje kaas is natuurlijk overdreven op zo'n fish filet want die filet zelf is maar net iets groter dan een half plakje. Het is namelijk het idee van McDonald's om de gast bij elke hap de alle smaken te laten proeven. En met een hele plakje is het meer kaas dan fish dus ik zou klagen over de kleine fish filet en niet over de kaas
pi_41943969
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef Xuavis het volgende:

[..]

Je stoomt een hamburgerbroodje, flikker een zootje saus op het broodje, leg de fish'filet pattie op de saus en gooit er een half plakje kaas op...

Waar kan het nu fout zijn gegaan vraag jij je af? Die plakjes scheuren niet echt gemakkelijk recht. De beste manier op zo'n plakje door tweeën te krijgen is door het plakje dubbel te vouwen, hierdoor gaat het vanzelf in tweeën. Echter!, als je dit probeer met twee plakjes tegelijk gaat het verkeerd.

Dus:
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet hoe hij gemakkelijk een plakje kaas door tweeën krijgt.
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet dat het bij twee plakjes tegelijk niet zo gemakkelijk gaat.

Tip: Koop tegenwordig een happymeal met een happyfish, dat is zonder kaas en vissaus maar met ketchup...
3e optie: de kaas was bijna op en omdat er toch klanten zonodig een visburger met kaas moeten doen ze tijdelijk op alle visfilets een beetje minder kaas.
  Eindredactie Games dinsdag 19 september 2006 @ 09:54:25 #39
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41944011
eet danook haring
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41944028
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef Xuavis het volgende:

Dus:
Het zou wel een opluchting zijn als het geen geheime strategie van de Mac blijkt te zijn maar domweg menselijk falen van een medewerker

Wie heeft er trouwens wel eens die vier "bitterballen" voor een euro gekocht
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:57:06 #41
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_41944069
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Hmm heb je de plakjes opgemeten toen je nog in guldens betaalde ?
en enig idee hoe groot een plakje cheddar kaas normaliter is ??? doe nou niet of je normaal een half pond kaas op je broodje had ...en als je dan toch wilt miepen ..je weet de mac te vinden toch ??
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_41944073
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

3e optie: de kaas was bijna op en omdat er toch klanten gasten zonodig een visburger met kaas moeten doen ze tijdelijk op alle visfilets een beetje minder kaas.
Klanten hebben ze bij de hoeren, bij McDonald's zijn er gasten.
!
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:58:14 #43
156464 Jroc
Sellout: Chowi
pi_41944087
Vis is voor gays
"I spin more rhymes than a Lazy Susan, and I'm innocent until my guilt is proven."
pi_41944183
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef sjerren het volgende:

[..]

Hmm heb je de plakjes opgemeten toen je nog in guldens betaalde ?
en enig idee hoe groot een plakje cheddar kaas normaliter is ??? doe nou niet of je normaal een half pond kaas op je broodje had ...en als je dan toch wilt miepen ..je weet de mac te vinden toch ??
Eind jaren 80 waren de plakjes kaas nog vierkant. Even lang als breed dus. Aaaaaah je hebt gelijk: nu zijn ze rechthoekig, dus eigenlijk zijn ze zeker drie keer zo groot geworden

Kom op zeg: begin jaren 90 heeft een boekhouder gewoon berekend dat als alle kopers van een Fish'filet genaaid worden door ze een half plakje te geven, dat er dan op jaarbasis zoveel miljoen stuks x zoveel cent = een dik bedrag extra verdiend kan worden. En waarschijnlijk heeft zijn opvolger nu berekend dat als je dezelfde truuk nóg eens uithaalt...

En ja ik weet de Mac onderweg te vinden want het is kiezen uit twee kwaden: of een zachte kroket uit de magnetron bij het tankstation of een niet onsmakelijke Fish'filet waar WEL TE WEINIG KAAS OP ZIT

De McChicken Mythic is overigens wel goed belegd
pi_41944265
gemiddeld worden er ongeveer 20 fish'filets verkocht... een plakje kaas kost erg weinig...
op 20 fish'filets wordt door de halve plakjesmethode 10 plakjes kaas bezuinigd..

10*0,01 = 10 cent per dag

10 cent * 365 = ¤36,50 extra winst...
!
pi_41944362
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:04 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

De McChicken Mythic is overigens wel goed belegd
De Big Feast ook
pi_41944433
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Xuavis het volgende:
gemiddeld worden er ongeveer 20 fish'filets verkocht... een plakje kaas kost erg weinig...
op 20 fish'filets wordt door de halve plakjesmethode 10 plakjes kaas bezuinigd..

10*0,01 = 10 cent per dag

10 cent * 365 = ¤36,50 extra winst...
Plus dat ze de truuk nu wellicht herhalen: dus weer een verdubbeling. En het is natuurlijk wel een wereldwijd complot hè. Als bovendien mijn eerder genoemde theorie
quote:

[..]

klopt dan vindt dit geniepigerwijs ook plaats bij de andere burgers. Ik zou maar eens gaan opmeten..
pi_41944546
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef Xuavis het volgende:

[..]

Klanten hebben ze bij de hoeren, bij McDonald's zijn er gasten.
Niet bij de mac waar ik gewerkt heb
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:25:17 #49
136021 gateh
be different
pi_41944567
door mij maar een big king xxl menu van de burgerking
anders een mckroket met extra veel saus van de Mc
osdorp posse!
pi_41944595
Bij de Mac kun je milkshakes halen en mcflurry's en soms zijn de patattekes wel lekker maar je moet er niet van die ranzige burgers gaan eten..

Een cheesburger bijvoorbeeld: Ranzig broodje met daarop een geel stukje plastic genaamd "kaas" met daarop een stukje vleesch waar weer een kwakje ketchup op ligt en 2 stuks augurk..
Afgedekt met een broodje uiteraard Maartoch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')