quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:14 schreef Mokz het volgende:
Dat is geen kaas, gek!
dude al die Mac's smaken hetzelfdequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef wobbel het volgende:
[..]
is de mac in borne (eigenlijk hengelo, bij de ikea) eigenlijk beetje goed?
die in duitsland heeft mij een hele fijne middag gegegeven door heel erg zie kte wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:20 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
dude al die Mac's smaken hetzelfde
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
why mac when you got KFC?
Wie zegt dat dat 1/1 plakje cheddar is? Voor hetzelfde geld hebben ze dat 1/4 plakje voor de foto naar voren geschovenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:12 schreef Pitbulleke het volgende:
En dan potdomme zulke plaatjes laten zien (ja met 1/1 plakje cheddar cheese), je zou dat ding toch rechtstreeks weer hun keuken moeten insmijten!!!![]()
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoererenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
Nietusquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:26 schreef Litso het volgende:
Wat lul je nou, er zit nog steeds gewoon een halve plak op hoor.
In feite beschuldig je de McDonalds er nu van dat ze een goed marketingplan hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren![]()
Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
daar lopen altijd enge negers rondquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:22 schreef rival het volgende:
Daar heb ik het niet over. De plak cheddar kaas die op de visfilet gaat is de helft van de plak die op de cheeseburger/bigmac/andere broodjes gaat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:30 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Nietus![]()
Haal maar eens een pakje cheddar cheese bij de Aldi of willekeurig welke paupersupermarkt en hou die naast dat plakje op je broodje. Potdomme om zo dun te snijden heb je welhaast een lasersnijmachine nodig!!![]()
ik rij 20 kilometer naar de KFC terwijl op 1 kilometer een mac zit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef wobbel het volgende:
[..]
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...
(en ik heb een fiets
eensch! er zijn echt teveel macs in vergelijking met de rest!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:27 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Omdat die smeerlappen van MacDonalds het heel slim hebben aangepakt: in pak 'm beet een jaartje of 15 hebben ze een netwerk langs alle snelwegen uit de grond gestampt en daar hebben ze nu een monopoliepositie die ze op en top kunnen uithoereren![]()
Kijk, als er een KFC of Burger King naast elke Mac zou zitten dan kon Ronald MacDonald inderdaad echt wel dag met z'n gehandschoende handje zwaaien.
...Brrr..wat een eng plaatje..en al helemaal zo vroeg in de ochtend!..quote:
stop gewoon je ketting ondert je shirt.... en blijf naar je schoenen kijken als je erheen loopt... wat je ook doet, kijk ze vooral niet recht in de ogen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Herald het volgende:
[..]
daar lopen altijd enge negers rond
Nou dan koop je er toch niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Whatever, maar dan is het nog steeds zo dat ik méér ben gaan betalen voor steeds minder geen-kaas
![]()
leer lezen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:04 schreef McGilles het volgende:
De afgelopen 10 jaar zit er gewoon al 1/2 plakje "kaas" op de fishfilet hoor...![]()
Wat ik dus tegenspreek, leer lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
leer lezen!![]()
hij klaagt dat het tegenwoordig 1/4 is!![]()
betweter!quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat ik dus tegenspreek, leer lezen![]()
hehe ik heb een auto, maar de Mac is toch dichter bij dus pakken we altijd diequote:Op dinsdag 19 september 2006 08:23 schreef wobbel het volgende:
[..]
nou omdat de mac op een halve kilometer zit en de KFC op 2 kilometer...
(en ik heb een fiets
vervelend voor je johquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:12 schreef Pitbulleke het volgende:
Vroeger, toen je bij MacDonalds nog met guldens kon betalen, zat er op je Fish'filet nog 1/1 vierkant plakje cheddar cheese onder je visschnitzel.
In de loop der jaren zag ik echter de prijs van guldens naar euro gaan én nog eens flink stijgen terwijl het plakje cheddar cheese eerst werd gehalveerd, vervolgens na een tijdje gedrieëndeeld en gister kreeg ik als triest dieptepunt een kwárt strookje van een plakje cheddar cheese op mijn Fish'filet. Juist ja: één plakje kaas wordt verdeeld over vier broodjes![]()
Geen wonder dat MacDonalds kan pochen met het lage caloriegehalte van zijn burgers: doe er van alles maar lekker weinig op, dan wordt het vanzelf wel "light"! What's next: één kruimel kaas op je broodje?
En dan potdomme zulke plaatjes laten zien (ja met 1/1 plakje cheddar cheese), je zou dat ding toch rechtstreeks weer hun keuken moeten insmijten!!!![]()
[afbeelding]
Wat lul je nou man?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:12 schreef Pitbulleke het volgende:
In de loop der jaren zag ik echter de prijs van guldens naar euro gaan én nog eens flink stijgen
Dat maakt het nog interessanter: dus ze snijden in de regel elk plakje cheddar cheese in een 1/3 en een 2/3 stukje, het 1/3 stukje gaat op de Fish'filet en het 2/3 stukje op de andere burgers..?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. De plak cheddar kaas die op de visfilet gaat is de helft van de plak die op de cheeseburger/bigmac/andere broodjes gaat.
Je stoomt een hamburgerbroodje, flikker een zootje saus op het broodje, leg de fish'filet pattie op de saus en gooit er een half plakje kaas op...quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dat maakt het nog interessanter: dus ze snijden in de regel elk plakje cheddar cheese in een 1/3 en een 2/3 stukje, het 1/3 stukje gaat op de Fish'filet en het 2/3 stukje op de andere burgers..?
Maar nu had ik dus een 1/4 stukje. Blijft er 3/4 over. Lijkt me stug dat er méér kaas op de andere burgers is gekomen dus meer waarschijnlijk is: 1/4 + 1/4 + 1/2. Dus één plakje cheddarvoor twee Fish'filets en een andersoortige burger. Dat zou betekenen dat er een ontkazing van de andere burgers plaatsvindt van 2/3 plakje naar 1/2 plakje![]()
Fokking hell waar gaat dit eigenlijk over, je mag toch verdorie verwachten dat als je iets van ¤ 3,75 ofzo betaalt, dat je dan behalve een schuimrubber broodje, twee druppen ravigottesaus en zo ongeveer tweeënhalve visstick toch wel EEN HEEL PLAKJE CHEDDAR CHEESE KUNT KRIJGEN??!![]()
Zijn er nog users met een bijbaantje bij Mac die eens uit de school wilen klappen over de keukeninstructies?![]()
Ik wil best uit de school klappen, maar volgens mij is het bij mijn Mac best goed geregeld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dat maakt het nog interessanter: dus ze snijden in de regel elk plakje cheddar cheese in een 1/3 en een 2/3 stukje, het 1/3 stukje gaat op de Fish'filet en het 2/3 stukje op de andere burgers..?
Maar nu had ik dus een 1/4 stukje. Blijft er 3/4 over. Lijkt me stug dat er méér kaas op de andere burgers is gekomen dus meer waarschijnlijk is: 1/4 + 1/4 + 1/2. Dus één plakje cheddarvoor twee Fish'filets en een andersoortige burger. Dat zou betekenen dat er een ontkazing van de andere burgers plaatsvindt van 2/3 plakje naar 1/2 plakje![]()
Fokking hell waar gaat dit eigenlijk over, je mag toch verdorie verwachten dat als je iets van ¤ 3,75 ofzo betaalt, dat je dan behalve een schuimrubber broodje, twee druppen ravigottesaus en zo ongeveer tweeënhalve visstick toch wel EEN HEEL PLAKJE CHEDDAR CHEESE KUNT KRIJGEN??!![]()
Zijn er nog users met een bijbaantje bij Mac die eens uit de school wilen klappen over de keukeninstructies?![]()
3e optie: de kaas was bijna op en omdat er toch klanten zonodig een visburger met kaas moeten doen ze tijdelijk op alle visfilets een beetje minder kaas.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Je stoomt een hamburgerbroodje, flikker een zootje saus op het broodje, leg de fish'filet pattie op de saus en gooit er een half plakje kaas op...
Waar kan het nu fout zijn gegaan vraag jij je af? Die plakjes scheuren niet echt gemakkelijk recht. De beste manier op zo'n plakje door tweeën te krijgen is door het plakje dubbel te vouwen, hierdoor gaat het vanzelf in tweeën. Echter!, als je dit probeer met twee plakjes tegelijk gaat het verkeerd.
Dus:
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet hoe hij gemakkelijk een plakje kaas door tweeën krijgt.
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet dat het bij twee plakjes tegelijk niet zo gemakkelijk gaat.
Tip: Koop tegenwordig een happymeal met een happyfish, dat is zonder kaas en vissaus maar met ketchup...
Het zou wel een opluchting zijn als het geen geheime strategie van de Mac blijkt te zijn maar domweg menselijk falen van een medewerkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef Xuavis het volgende:
Dus:
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet hoe hij gemakkelijk een plakje kaas door tweeën krijgt.
Of de vriendelijke McDonald's medewerker wist niet dat het bij twee plakjes tegelijk niet zo gemakkelijk gaat.
Hmm heb je de plakjes opgemeten toen je nog in guldens betaalde ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:19 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Whatever, maar dan is het nog steeds zo dat ik méér ben gaan betalen voor steeds minder geen-kaas
![]()
Klanten hebben ze bij de hoeren, bij McDonald's zijn er gasten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
3e optie: de kaas was bijna op en omdat er toch klanten gasten zonodig een visburger met kaas moeten doen ze tijdelijk op alle visfilets een beetje minder kaas.
Eind jaren 80 waren de plakjes kaas nog vierkant. Even lang als breed dus. Aaaaaah je hebt gelijk: nu zijn ze rechthoekig, dus eigenlijk zijn ze zeker drie keer zo groot gewordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef sjerren het volgende:
[..]
Hmm heb je de plakjes opgemeten toen je nog in guldens betaalde ?
en enig idee hoe groot een plakje cheddar kaas normaliter is ??? doe nou niet of je normaal een half pond kaas op je broodje had ...en als je dan toch wilt miepen ..je weet de mac te vinden toch ??
De Big Feast ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:04 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
De McChicken Mythic is overigens wel goed belegd![]()
Plus dat ze de truuk nu wellicht herhalen: dus weer een verdubbeling. En het is natuurlijk wel een wereldwijd complot hè. Als bovendien mijn eerder genoemde theoriequote:Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Xuavis het volgende:
gemiddeld worden er ongeveer 20 fish'filets verkocht... een plakje kaas kost erg weinig...
op 20 fish'filets wordt door de halve plakjesmethode 10 plakjes kaas bezuinigd..
10*0,01 = 10 cent per dag
10 cent * 365 = ¤36,50 extra winst...![]()
klopt dan vindt dit geniepigerwijs ook plaats bij de andere burgers. Ik zou maar eens gaan opmeten..quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:33 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Niet bij de mac waar ik gewerkt hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:57 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Klanten hebben ze bij de hoeren, bij McDonald's zijn er gasten.
dat zie je fout:quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:09 schreef Xuavis het volgende:
gemiddeld worden er ongeveer 20 fish'filets verkocht... een plakje kaas kost erg weinig...
op 20 fish'filets wordt door de halve plakjesmethode 10 plakjes kaas bezuinigd..
10*0,01 = 10 cent per dag
10 cent * 365 = ¤36,50 extra winst...![]()
Leer eens begrijpend lezen want ik heb niets over de vorm gezegd! oellewapperquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:04 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Eind jaren 80 waren de plakjes kaas nog vierkant. Even lang als breed dus. Aaaaaah je hebt gelijk: nu zijn ze rechthoekig, dus eigenlijk zijn ze zeker drie keer zo groot geworden![]()
als je daar toch bent ga dan bij ikea eten, weet je zeker dat je meer waar voor je geld krijgtquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef wobbel het volgende:
[..]
mja ikea is de helft nie zo duur, gezonder, en beter te kanen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:51 schreef Slungel het volgende:
[..]
als je daar toch bent ga dan bij ikea eten, weet je zeker dat je meer waar voor je geld krijgt
krijg je niet de neiging om te gaan zeggen:quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef DR878 het volgende:
Dit topic doet me denken aan die ene film , met zon vent waarin hij met shotguns en uzi's begint te schieten in een mcdonaldsachtige restaurant omdat het broodje neit was zoals op de afbeelding.![]()
Nee, jij moet beter lezen: het plakje was eind jaren 80 vierkant en pak 'm beet 6x6 cm en nu is hij rechthoekig en drie keer zo lang als breed. En hij is nu echt niet 18x6 cm geworden maar drie keer zo klein dus 2x6 cmquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef sjerren het volgende:
[..]
Leer eens begrijpend lezen want ik heb niets over de vorm gezegd! oellewapper
en eind jaren 80 was alles beter dan nu .. alles was toen ook nog goedkoper dus das ook een redenering van heb ik jou daar.
Ik ontken heus niet dat ze heus geen winst proberen te maken om iets lulligs als een plak kaas, maar als er niet over gezanikt wordt, heb je straks 1/8ste van je plakje
je kan wel miepen op een forum, maar t haalt weinig uit.
het plakje is nu gewoon de helft van 6x6 dus 3x6quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:08 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Nee, jij moet beter lezen: het plakje was eind jaren 80 vierkant en pak 'm beet 6x6 cm en nu is hij rechthoekig en drie keer zo lang als breed. En hij is nu echt niet 18x6 cm geworden maar drie keer zo klein dus 2x6 cm![]()
Overigens heb ik de "klacht" al bij McDonals ingediend want zoals jij al zegt: straks hebben we 1/8 van een plakje. Ben benieuwd..![]()
...sinds ik heb gezien waar Kenfucky Tried Chicken zijn "vlees" vandaan haalt....hoef ik 't niet meer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hehe ik heb een auto, maar de Mac is toch dichter bij dus pakken we altijd dieKFC is trouwens ook best goed te behappen in Hengelo hoor
![]()
Falling Down ja, goede film!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:53 schreef DR878 het volgende:
Dit topic doet me denken aan die ene film , met zon vent waarin hij met shotguns en uzi's begint te schieten in een mcdonaldsachtige restaurant omdat het broodje neit was zoals op de afbeelding.![]()
Het zijn net valse honden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
stop gewoon je ketting ondert je shirt.... en blijf naar je schoenen kijken als je erheen loopt... wat je ook doet, kijk ze vooral niet recht in de ogen!![]()
En jij klaagt nooit over mensen die fouten maken.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef RooieHoed het volgende:
De kaas bij de mcdonals is echte cheddar kaas en zo'n beetje het duurste van het broodje (op de fishpatty na). Waarom een half plakje kaas? Denk je nou echt dat het mcdonalds kan schelen dat halve plakje kaas?
McDonalds inversteerd miljarden euro's aan hun burgers. Elke vleespatty word getest, alles maar dan ook alles. Het halve plakje kaas (idd 3x6) is omdat de kaas geen "overheersende" smaak mag aannemen. En dat doet het wel icm ravagotti saus. Maar met sandwitch saus(chicken) en een heel plakje kaas is ie wel weer goed te doen.
Nee, McDonald's bezuinigd niet op een plakje kaas. Dit is gewoon een fout van een medewerker. Jij maakt natuurlijk nooit fouten. Nouja wel 1, hier gvd een topic over openen met allemaal huilies. Grow up! Huilliemensen die klagen over mcdonalds maar er 5x in de week komen
talpa
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef RooieHoed het volgende:
De kaas bij de mcdonals is echte cheddar kaas en zo'n beetje het duurste van het broodje (op de fishpatty na). Waarom een half plakje kaas? Denk je nou echt dat het mcdonalds kan schelen dat halve plakje kaas?
McDonalds inversteerd miljarden euro's aan hun burgers. Elke vleespatty word getest, alles maar dan ook alles. Het halve plakje kaas (idd 3x6) is omdat de kaas geen "overheersende" smaak mag aannemen. En dat doet het wel icm ravagotti saus. Maar met sandwitch saus(chicken) en een heel plakje kaas is ie wel weer goed te doen.
Nee, McDonald's bezuinigd niet op een plakje kaas. Dit is gewoon een fout van een medewerker. Jij maakt natuurlijk nooit fouten. Nouja wel 1, hier gvd een topic over openen met allemaal huilies. Grow up! Huilliemensen die klagen over mcdonalds maar er 5x in de week komen
talpa
Dat je als analfabeet toch propagandamedewerker bij McDonalds kunt worden; hopelijk wordt bij de keukenmedewerkers een strengere selectie toegepastquote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef RooieHoed het volgende:
talpa
KFC!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:00 schreef SimtekF1 het volgende:
Oplossing, de Mac vernietigen en op dezelfde plek vervolgens een Burger King of een KFC neerplanten.
mail het hoofdkantoor..quote:Op woensdag 20 september 2006 14:06 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dat je als analfabeet toch propagandamedewerker bij McDonalds kunt worden; hopelijk wordt bij de keukenmedewerkers een strengere selectie toegepast![]()
Je hoort mij niet zeggen dat de Mac geen lekkere broodjes heeft en ook toen het aanvankelijk 1/1 plakje kaas op de Fish'filet werd gehalveerd heb ik niet gepiept. Maar nu ik voor de zoveelste keer een strookje van krap een dikke centimeter breed op mijn broodje heb gekregen, roep ik McDonalds op om de zuinige krenten uit de keuken te weren en voortaan een gul belegde Fish'filet te serveren. Wie weet kom ik dan voortaan inderdaad wel vijf keer per week langs![]()
sterf danquote:
Jaja en jullie na mijn dood een beetje profiteren van extra belegde broodjes bij de Mac hèquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
Macrofl Macchicken = het lekkerste jeweet.
Daarom pak ik die ook altijd, YES vrijdag weer in Sittard Macrofls pwnen
BORNE!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:17 schreef wobbel het volgende:
[..]
Best een succesvol topic: dik over de 2000 views én een reactie van Maikuuulquote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
Macrofl Macchicken = het lekkerste jeweet.
Daarom pak ik die ook altijd, YES vrijdag weer in Sittard Macrofls pwnen
Geilen op een reactie van Maikuuulquote:Op woensdag 20 september 2006 19:40 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Best een succesvol topic: dik over de 2000 views én een reactie van Maikuuul![]()
Met Maikuuul in je rofltopic bisch gepwnd wie eine n00bquote:Op woensdag 20 september 2006 19:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geilen op een reactie van Maikuuul
Ik zou naar de wc lopen masturberen en cum over de spiegels smeren, om vervolgens als een kneus niks tegen de medewerkers van Macrofl te zeggen want daar ben ik te verlegen voorquote:Op woensdag 20 september 2006 19:40 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Best een succesvol topic: dik over de 2000 views én een reactie van Maikuuul![]()
Maar vertel eens Maikuuul, wat zou jij doen als ze bij de Mac maar een kwart plakje cheddar cheese op je burger zouden doen?
...dus je zou al masturberende naar de wc lopen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou naar de wc lopen masturberen en cum over de spiegels smeren, om vervolgens als een kneus niks tegen de medewerkers van Macrofl te zeggen want daar ben ik te verlegen voor
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou naar de wc lopen masturberen en cum over de spiegels smeren, om vervolgens als een kneus niks tegen de medewerkers van Macrofl te zeggen want daar ben ik te verlegen voor
Nope. Maar bij de Mac gaat de kaas ook ónder de vis en dat is toch wel net even een andere smaaksensatiequote:Op donderdag 21 september 2006 09:21 schreef pleeborstel het volgende:
gooi je thuis ook een plak kaas op je visstick?
![]()
Nee ik heb thuis geen drive-in.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:21 schreef pleeborstel het volgende:
gooi je thuis ook een plak kaas op je visstick?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |