Hou op, schei uit !!!!!!!!! Watjes !!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert heeft mazzel met die zoemer, waardoor hij 15 seconden de tijd heeft. Nu kan hij rustig aan de zijkant van het zwembad een potje schaken.
En op de bodem...voor als Egbert omslaat !quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
ze hadden grote stalen punten aan de zijkant van het zwembad moeten vastmaken![]()
![]()
Mooi gemaakt!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OMG het is laat er gebeurt weinig ik lachtte me net dood met dank aan Mamapan
[afbeelding]
![]()
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
En intussen worden Etienne en Sabrina volgens mij geiler en geiler. Het zal me benieuwen of Sabrina op een gegeven moment breekt en schijt heeft aan alles.
[afbeelding]
niet ik he, Mamapan, maar idd, een klassiekerquote:
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand isquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...![]()
Dan gaat Sab hysterisch lachen en Mon erbij roepenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:59 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat er gebeurt als ploffie zijn broek laat zakken...![]()
hehe ik verwacht in dit geval geen kinderarmpjequote:Op dinsdag 19 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet wat er gebeurd als Etienne eenmaal in erecte toestand is.... Je hebt van die gevallen die dan opeens behoorlijk groeien
toen je dat zei dacht ik meteen, welterustenquote:
Ja, ga maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toen je dat zei dacht ik meteen, welterusten![]()
![]()
Ja, zal idd niet meevallen als ie moet schijten en de sleutel gaat vallen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:14 schreef Jammie het volgende:
Die 15 seconden waren allang om...
Ja, BB is niet altijd volledig in de info !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:31 schreef NorthernStar het volgende:
Voor de zekerheid zou ik toch maar gewoon elke keer trommelen Eggie.
ik ga aftaaien, ik verwacht de aan komende 6 uur geen tsunami in dat zwembad dus eggie houdt het wel vol.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, BB is niet altijd volledig in de info !
Klopt, maar Egbert is zo, hoe zeg je dat, zo precies. Heel voorzichtig om de regels maar niet te overtreden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, BB is niet altijd volledig in de info !
Hij neemt het heel serieus idd ! Al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, maar Egbert is zo, hoe zeg je dat, zo precies. Heel voorzichtig om de regels maar niet te overtreden.
leggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
Hij vindt het prima liggen alleen dat vest is onwijs heet.
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bentquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:46 schreef BeeDee het volgende:
Sowieso weinig E / S sinds Hilde weg is !![]()
Andere streamsquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zaten toch weer vrij veel samen hoor. Probleem met die Egbert opdracht is dat je al 2 streams kwijt bent
Ik ben daarom ook nooit blij met zulke opdrachten.
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Andere streams![]()
![]()
Dus het maakt momenteel niks uit !
![]()
Je moet wat ! in die k*tboot !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:48 schreef Suikeroom het volgende:
Egbert lacht wel erg hard om zn eigen grapjes![]()
Ja, dat is idd weer zo'n regie-ding....2 streams, 1 slaapkamer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zien Etienne niet, dus geen idee wat daar gebeurt.
Nee, ze waren gewoon weer lekker aan het plakken !quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:54 schreef Suikeroom het volgende:
Heeft junior het nog over zn blauwtje van gister gehad.. toen zei ie nog dat ie geen hondje was en dat Sabrina dood kon gaan![]()
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:05 schreef BeeDee het volgende:
Egbert vraagt zich af of Hilde al thuis is ! Wat denk je zelf !![]()
Ga nu echt slaapt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die staat bij de gall&gall, te wachten tot ie opengaat![]()
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zoiets !![]()
Maar ik vrees dat het niet veel meer wordt de komende uren![]()
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit zinkend schip ook maar ga verlaten
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laatquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, anders vallen we tussen wal en schip !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorlopig houdt ie Tijn en Marcia uit hun slaap !quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als eggie dat in de tussentijd maar uit zijn hoofd laat![]()
Volgens Tong80 is het een opblaasbootquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:47 schreef teamlead het volgende:
Hij kanoot daadwerkelijk nog? Valt me reuze mee van Hummie
Wereld van verschil natuurlijk ja.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens Tong80 is het een opblaasboot![]()
Talpa![]()
Geen probleem toch ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:50 schreef Peter6000 het volgende:
Blijft me verbazen dat het een probleem lijkt te zijn dat er 2 (van de 12) bewoners bij Egbert moeten zijn, zodat hij zijn warme zwemvest uit kan doen.
Als ik dat gestuntel van hem zo zag bij het in en uitstappen is het geen probleem om die sleutel in het water te krijgen als hij aan het schijten of plassen is. Dat haalt ie nooit binnen 15 seconden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef teamlead het volgende:
ik blijf hopen dat ze hem tot zondag ofzo daar laten dobberen en dan juist als ie zit te schijten zondagmiddag die sleutel laten vallen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:06 schreef teamlead het volgende:
ik blijf hopen dat ze hem tot zondag ofzo daar laten dobberen en dan juist als ie zit te schijten zondagmiddag die sleutel laten vallen
....net ook ...denk dat hij wel een minuutje uit de boot is geweest...als die zoemer gaat is ie nooit optijd weer in zijn banaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik dat gestuntel van hem zo zag bij het in en uitstappen is het geen probleem om die sleutel in het water te krijgen als hij aan het schijten of plassen is. Dat haalt ie nooit binnen 15 seconden.![]()
![]()
En ze hebben hetzelfde aangetrokkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef bbfakir het volgende:
Ik zie zusjes.
Hij krijgt een waarschuwing hequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Als eg die sleutel vangt dan heeft BB hem met opzet laten vallen op het mometn dat eggie er op rekent. Anders vangt-ie hem nooit, die sleutel kan op zoveel momenten naast die kano vallen, de "pakkans" is volgens mij zo'n 10%.
Hij heeft 15 seconden om er onder te komen dus onvervacht kan het niet komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Als eg die sleutel vangt dan heeft BB hem met opzet laten vallen op het mometn dat eggie er op rekent. Anders vangt-ie hem nooit, die sleutel kan op zoveel momenten naast die kano vallen, de "pakkans" is volgens mij zo'n 10%.
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:29 schreef PH52 het volgende:
Hier staan de regels.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?![]()
Ja dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gegiechel van die zusjes zal Eggie wel wakker maken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hadden ze je al verteld dat er eerst een waarschuwingszoemer komt en dat hij dan nog 15 seconden heeft?![]()
Heb jij nieuwe regels gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Drie keer in totaal nu, maar bedankt, zal in het vervolg beter opletten.
Denk ik toch dat eggie op het moment dat die 15 seconden ingaan zo in de stress schiet dat-ie de kano niet onder de sleutel krijgt.
edit: oeps :
Dit zijn de regels:
In de kano moet je de helm en het zwemvest dragen.
Zijn dit niet de juiste regels dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij nieuwe regels gemaakt?![]()
Helm hoeft alleen in noodgevallen.
Zwemvest mag af bij slapen, mits er maar iemand wakker bij hem zit.
Zijn al enkele wijzigingen op geweest. Staat bij [BB6] Streamverslagen van dinsdag 19 september 2006 in de OP. Van die helm kan ik zo snel ff niet terugvinden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zijn dit niet de juiste regels dan ?
je weet wel hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef Murd0ck het volgende:
Dat gezeur met Egbert en de zoemer in zijn kano lijkt precies op John Locke uit Lost en het alarm uit het luik.
Bij een sanitaire stop mag je wel bewegen. (anders zou het lastig pissen en poepen zijn)quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:46 schreef rickfcdb het volgende:
Volgens de regels is de opdracht allang mislukt hij heeft zijn helm niet op en hij heeft aan de kant staan rekken wat alleen in de kano mag. Als E10 dit had gedaan zat hij nu al thuis op de bank. Die egbert heeft zijn kansen nu wel verprutst zo onderhand.
quote:Zorg dat je voldoende beweging neemt in de kano. Maak bijvoorbeeld fietsbewegingen voor de bloedsomloop. Maak ook van de sanitaire stop gebruik om even de benen te strekken.
leuk, 2 kale kano's bij een kale in een kanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef bbfakir het volgende:
Ik zie zusjes.
Bedoel je dit mbt Boten Anna?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:06 schreef Telstar het volgende:
Ik vind wel dat hij straks een eigen plaat verdient.
" BOTEN EGBERT "
echt wel WIJSNEUSquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je dit mbt Boten Anna?
Gaat volgens mij niet echt over boten
quote:ik heb een boot, een hele mooie splinternieuwe boot, haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot, ik ga varen op het kanaal, het is de allermooiste boot van allemaaaal
Neen, de kano mag niet aangeraakt worden behalve door "Eggie the rafter".quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:30 schreef Tulip het volgende:
Mogen er ook twee in die kano?
Nee, wel een draaikolk als je de stop eruit trekt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:36 schreef Ecila111 het volgende:
Zit er geen golfslag in dat zwembad?
Ook goed.....quote:Nee, wel een draaikolk als je de stop eruit trekt.
Ik zou willen dat die Sab der kwek eens een keertje dichthoudt!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:42 schreef Tulip het volgende:
ongelooflijk toch die meiden??
Ze is er ook vrijwel altijd als een van de eerste in en als een van de laatste uit geloof ik. Ze heeft veel slaap nodig blijkbaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:56 schreef Snoet123 het volgende:
Mich vertelt nu tegen Sab,E10 en Egbert dat ze pas laat kon gaan slapen door al de herrie uit de "Janineslaapkamer"
Stoort zich eraan dat mensen tot diep in de nacht zo luidruchtig zijn.
Het is ze niet verboden maar ik denk dat ze van Egbert een klap met die paddle krijgen als ze het proberen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
mogen de andere bewoners eigenlijk zwemmen nu?
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
mogen de andere bewoners eigenlijk zwemmen nu?
En ik zei nog zo: GEEN BOMMETJE!!!!!quote:mogen de andere bewoners eigenlijk zwemmen nu?
Duiken en dan de sleutel eraf trekkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
En ik zei nog zo: GEEN BOMMETJE!!!!!
ik dacht ff dat ik het helemaal had gemist...terwijl me stream gewoon aanstaat....grapjasquote:
Een nieuwe versie van Ter Land Ter Zee En In De Lucht.....quote:Duiken en dan de sleutel eraf trekken ?
Zouden er niet heeeeel veeeeel jonge meisjes zijn die E10 erg leuk vinden: die bellen en sms-en het meest dus bereid je voor op het ergste.quote:áls E10mm wint gaat hij de Trampoline uit de tuin flikkeren .. Hij en winnen
Als ze nou s gewoon met Semih ging liggen naaien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft zich dus rot liggen ergeren aan Janine. Zal me benieuwen of ze nu nog wat zegt.
Ik erger me al 4 weken aan janine. Hoop dat ze eindelijk eens genomineerd wordt. Een keer iemand van de andere groep eruit kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Micheline heeft zich dus rot liggen ergeren aan Janine. Zal me benieuwen of ze nu nog wat zegt.
Precies. Dat gezeik over als de anderen een keer lol hebben. Alsof het nooit andersom is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ze nou s gewoon met Semih ging liggen naaien.
Ja en dan em opzoeken en neuken, dat is wat ze willen zekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zouden er niet heeeeel veeeeel jonge meisjes zijn die E10 erg leuk vinden: die bellen en sms-en het meest dus bereid je voor op het ergste.
Volgens mij hoorde Janine ook bij de groep Hilde/Marcelquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:28 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik erger me al 4 weken aan janine. Hoop dat ze eindelijk eens genomineerd wordt. Een keer iemand van de andere groep eruit kan ook geen kwaad.
Wat moet eraan uitgelegd dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB190912.jpg
Kan iemand mij dit uitleggen?
En het is Semih, die het doet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Nou Etiënne ligt bij Sabrina.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB190912.jpg
Kan iemand mij dit uitleggen?
Bij de exit van Marcel stond hij nog achter Hilde nu had hij bijna 2x zoveel stemmen. Je zou haast denken hoe dommer zijn uitspraken hoe meer SMS stemmen. Ik verwacht nog veel meer domme uitspraken dus wie weet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zouden er niet heeeeel veeeeel jonge meisjes zijn die E10 erg leuk vinden: die bellen en sms-en het meest dus bereid je voor op het ergste.
Tot ze doorhad dat dat niet het populaire groepje was en poef ineens kroop ze bij de rest in de aars om zo door de nominaties te glippen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde Janine ook bij de groep Hilde/Marcel
Ach zo.....quote:Nou Etiënne ligt bij Sabrina.
Vannacht ligt hij er onder. Zoals iedere nachtquote:
Met een BIG smile op haar gezichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef witste het volgende:
What the.... Wat in hemelsnaam is E10 aan het doen, en wordt terecht teruggefloten door Saabje....
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met een BIG smile op haar gezicht
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het met kano-man?
Sleutel hangt er nog neem ik aan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB190914.jpg
Ik krijg er gewoon een nare geur van in m'n neus.
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.
Ik denk dat ze 'stop' zei uit zelfbescherming. Het was vast net even iets te prettigquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
Ze doet er zelf aan mee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heerlijke opdracht van BB, laat hem maar een week naar die sleutel staren![]()
Ja mja hij denkt dat hij niet binnen 24 uur weg is, BB kan em ook over een uur laten vallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.
Maar ik denk wel dat ze hem nog even laten zitten. Zeker nog tot morgen.
Daar klagen ze al een tijdje over.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Sorry voor deze capture
[afbeelding]
Nou als hij de god is, dan zijn Sabje en Mo godinnen, want ze doen precies hetzelfde bij Etienne.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Is dat bewust gedaan of is er per ongeluk een lek in gekomen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Sabrina denkt zelf dat hij inmiddels al haar ex isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef Tulip het volgende:
Arneaux kwam met dat bericht. Duss Barry is the lover van Sabrina...
Dat was ook het enige heldere punt dat ik met Hilde deelde.quote:En toch blijf ik erbij, dat Saab en Moon er allebei zelf toch bij zijn... Dat het allemaal niet erg handig voor de rest van hun relatie, kan ik (helaas) E10 en Tijn niet aanrekenen..
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef intoyou het volgende:
Wat zou hij allemaal denken? Op welke manieren hij allemaal 'ja' kan zeggen?
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Hij mag niet eens in zijn schaduw staan man!
'Dans je de hele nacht met mij, dan.....'quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."
Moah, hij heeft het spelletje wel goed gespeeld imho...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Was ie zich van zijn ego maar bewust.....quote:Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.
Bart blijft wat mij betreft dé BB bewoner
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Dit gaat een fikse blaasontsteking worden denk met dat kouwe water: handig in die boot.....quote:Egbert heeft t zwaar volgens mij.
Jeroen is cool.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Ik denk dat Jeroen helemaal niet denkt...denk ik...dus eehh, ja...doe maar !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef witste het volgende:
[..]
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?quote:
Loop s ff lekker niet zo tof te doen. Het gaat me niet om de lege huls of whatever. Jeroen is cool omdat er niks geen kwaad inzit, hij iederen zo goed als hij kan probeert te helpen en omdat hij coole opmerkingen heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?Ach ja.. dat had ik ook (toen ik 13 was).
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Marcia lag net in bed, maar kwam ook het bed uit vanwege de zoemer.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:08 schreef witste het volgende:
[..]
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...
Stille wateren....quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.
Het braafste tutje van de klas...![]()
Idd. Zij is echt met meisje die als de andere stiekem gingen roken, naar de leraar toeliep om t te vertellen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'r juist wel een geile stem hebben. Let maar op, als d'r pa opgezouten is, dan gaat die helemaal loss.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja bedoel ik, (had toevallig onderwijl een Marleen aan de telefoon)quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu echt de hele dag twee streams met Egbert?
Ik ben dr bang voor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik vrees met grote vreze !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Verlang je terug naar Hilde met het kleed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Verlang je terug naar Hilde met het kleed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |