Woei!! Dat is niet veel geld, en hoe weet jij dat?quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt een DNA ook ombouwen naar schakel he, kost je iets van 120 euro.
Kappen schoonmaken, gewoon eerst afspuiten, daarna idd een sponsje met zeep ofzo. En die kappen, een keer op een brommersloop oid kijken? Misschien weet Google wel wat voor je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:13 schreef Pr0xidy het volgende:
Hey, ik ben van plan om mijn TGB F409 op te gaan knappen, maar heb er allemaal niet zoveel verstand van...Dinge die ik wil doen zijn: kappen vervangen (zijn nogal brak, er missen schroeven en bepaalde onderdelen zijn kapot), schoonmaken (ding is echt ranzig onder de kappen), olietank dichten (die is lek voor zover ik weet, en ook heel smerig), benzine meter repareren (zo'n weerstands spoel (of hoe je het ook noemt) in de tank zelf is kapot) en misschien een ander stuur erop (wat er nu op zit is echt lomp, misschien zo'n 'recht stuur'?
)
Maar nu wil ik dus vragen: waar kun je kappen voor een TGB F409 kopen? Zelf nog niet echt iets kunnen vinden... En misschien iemand nog ervaring met dit?? wat voor gereedschap is handig om bij de hand te hebben??En hoe kun je alles het beste schoonmaken?? (sponsje met zeep?
)
Alvast bedankt!!![]()
haha, nee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:32 schreef Ipho het volgende:
He, ik denk er nu dus weer aan om voor die oranje derbi uit het vorige topic te gaan. Als ik een stukje op een KTM moter rij, heb ik dan een beetje een idee hoe zo'n ding rijd?
Duidelijk, en dan rijd je dus wel in het begin 50 en dan kun je om de 5 km/p schakelen....quote:SENDA R X-treme
Leverbare kleur Oranje/zwart - Blauw/wit
2T 50cc (45 km/u)
Advies prijs 2.549,00
Nee, je gebruikt dan alleen de eerste vier versnellingen volgensmij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:49 schreef Ipho het volgende:
[..]
Duidelijk, en dan rijd je dus wel in het begin 50 en dan kun je om de 5 km/p schakelen....![]()
Als je Maikuuul heet welquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef mister_dog het volgende:
is het normaal dat je binnen 3000km een bandje vlak hebt
behoorlijkquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
op de zijkanten zitten nog van die draadjes zeg maar die altijd op nieuwe banden zitten
Dan moet je toch eens leren bochten maken kerel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:26 schreef mister_dog het volgende:
[..]
op de zijkanten zitten nog van die draadjes zeg maar die altijd op nieuwe banden zitten
hahaha dat kan ik welquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens leren bochten maken kerel.![]()
Ik snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hahaha dat kan ik welask jarno haha gister ging ik trouwes proberen te driften allen dat kut variomaatje heeft veel te weinig power
slippen voor de bocht zodat je koppelling stil staat zeg maar en je blok stationair gaat draaien terwijl je met een noodgang op de boch af raced
dan de bocht in en flinke stoot gas dan komt je koppeling ineens op en doet je achter wiel ff vaag en dan scheur je weer verder dik wijs alleen het wilde niet echt lukken
![]()
![]()
![]()
Wehehe, mijn vader zei precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:35 schreef wudstik het volgende:
kneuzen bij blik op de weg lopen een beetje oude autos te achtervolgen, ga boeven vangen!
Die was inderdaad niet knap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, mijn vader zei precies hetzelfde
Oh, wat een spook nu. OMG hoe lelijk!
wiequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Zucht.
Ja ik vind iemand leuk, beetje onduidelijk of het wederzijds is maar wel een vermoeden![]()
Pics, ouwe rukbeer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Zucht.
Ja ik vind iemand leuk, beetje onduidelijk of het wederzijds is maar wel een vermoeden![]()
?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef mister_dog het volgende:
[..]
WTFOMGBBQ 11!!!1eins
1!!1!!!1
ein!11!
nee zonder dollen
..kut voor hem
3 dagen actief in dit topic, en ik heb het al helemaal met je te doen. Feli enzo, kan ze achter op de brommer bij jequote:Op woensdag 20 september 2006 07:18 schreef no1uknow het volgende:
Nee jullie krijgen (nog) geen pics,
nu ff eten
we wont take no for an answer!quote:Op woensdag 20 september 2006 07:18 schreef no1uknow het volgende:
Nee jullie krijgen (nog) geen pics,
nu ff eten
Primaire tandwielen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef fs180 het volgende:
schat waar heb je het over?
WOW 90??quote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Primaire tandwielen.
Nou, die andere paste dus ook niet, net even op de Solex weer naar de dealer geweest.![]()
Nu een 16 meegekregen.Daarmee boek ik dalijk 90 ofzo.
![]()
![]()
Eventjes er opzetten.
maar je wou een 14.. heheh.. eenn tandwiel heeft geen schroefdraadquote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Primaire tandwielen.
Nou, die andere paste dus ook niet, net even op de Solex weer naar de dealer geweest.![]()
Nu een 16 meegekregen.Daarmee boek ik dalijk 90 ofzo.
![]()
![]()
Eventjes er opzetten.
Hoeveel euro heb jij er motorisch aan uitgegeven?quote:
plus een scootertellerquote:Op woensdag 20 september 2006 18:23 schreef C2C het volgende:
[..]
niet iedereen heeft er bbq70cc onder zitten he
In dat scooterongeluk topic in GC zei hij dat ie 170 ging, denk niet dat z'n teller dat bijhoudt.quote:
aaight had ik ook al gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 19:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
In dat scooterongeluk topic in GC zei hij dat ie 170 ging, denk niet dat z'n teller dat bijhoudt.
En zoiezo lijkt het mij stug om 170 te rijden met een scooter.Trekt alles hartstikke krom en kapot.
Op derbi-club zitten een paar sprinters die 140 lopen, maar dan heeft hij een scooter die daar nog 30km/h bij doet.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:41 schreef C2C het volgende:
[..]
aaight had ik ook al gezienrespect voor hem
ja dan heb je echt zo iets van HEEE een versnellingsbak met brommerquote:Op woensdag 20 september 2006 20:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Op derbi-club zitten een paar sprinters die 140 lopen, maar dan heeft hij een scooter die daar nog 30km/h bij doet.
Oh, en wat is zijn setup eigenlijk? Want met een 70 lijkt het me stug dat je dat haalt. Ik weet wel dat vroeger die oude kreidlertjes dat haalden, met 50cc. Het snelheidsrecord staat op 243 ofzo.![]()
Maar die gekke dingen hadden 12 versnellingen, 4 voet, 3 hand ofzoiets, zeker wel töll.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef hallo_mensen het volgende:
ja
naja ik red als ik mazzel heb 170 en veel geld heb ik er niet aan uitgegeven dat heeft iemand anders al gedaanquote:Op woensdag 20 september 2006 18:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb jij er motorisch aan uitgegeven?
Hoeveel ik? ¤0,-![]()
Chapice?![]()
Die heeft 2 wielen teveel.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef no1uknow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=D0ujtWtzyuU&mode=related&search=
Dees zijn beter.
Oke oke een foto, vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Zucht.
Het is een slet, zie je zo!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke oke een foto, vooruit dan maar:
[[url=http://img158.imagevenue.com/loc365/th_88034_ikklein_123_365lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
1. ze is 16quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef fs180 het volgende:
ok.. het is een slet van 13!!!!
die kutmuziek luisterd.. en breezer is..
en al.. err moet je niet voor je keuring ook een lamp enzo hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |