Dat is juist.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groenland kwam aan zijn naam door een marketingtruc van een viking (ik dacht Erik de Rode). Die had het ontdekt, zag dat het niet veel was maar wilde toch gaaf overkomen en gaf het de naam Groenland om zo meer mensen er naar toe te lokken
Het waren net mensen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef Schorpioen het volgende:
Godsamme, als je zelf Erik de Rode heet en je ontdekt een eiland en je noemt het Groenland heb je wel een vreemd gevoel voor humor hoor.
Dat is niet zo heel erg dom, zij was immers ook een model in die tijd. Ik vind ze wel wat op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef NanKing het volgende:
Twyggie of zeg ik nu iets heel doms.
quote:'s great-great-great grandfather Judge
had settled after the American Revolution.
was the first to plead and win a case for the freedom of a black woman, Elizabeth Freeman, Mum Bett, under the Massachusetts Bill of Rights that declared all men to be born free and equal.
's mother was the daughter of Henry Wheeler de Forest (President of the Southern Pacific Railroad, and direct descendant of Jesse de Forest whose Dutch West India Company settled New Amsterdam). Her paternal grandfather was
, historian and acclained author.
's family has been long established in Massachusetts history, with members frequently painted by the artist John Singer Sargent. Her great-great-great grandfather, William Ellery, was a signator of the Declaration of Independence.
Yep!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Honolulu?
Neej dat is de op een na grootstequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef NanKing het volgende:
Texas?
Wel waar. Je hebt alleen even een andere naam van 'm gekregen:quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:45 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat allemaal mensen gemist werden door geenaam maar ik niet
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die mensen? Bwennie, Daf, Asmo, Stanley enz..?
Is dat hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wel waar. Je hebt alleen even een andere naam van 'm gekregen:
[..]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat hetNee daar trap ik niet in, geenaam is me gewoon vergeten
Uit het oog uit het hart zeg maar
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:49 schreef NrSiX het volgende:
Schorpioen +1
Laten we hopen op de light variant. En dat ik niks engs in het ziekenhuis opgepikt hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vogelgriep of de "light"-variant?
Achjaquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Offer?
Jeejquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:28 schreef Schorpioen het volgende:
Goed genoeg Yuri. Het gaat om de Musical Offering, beluister het eens want het is erg mooi!
Yurithemaster + 1
Nu ga ik lekker maffen, weltrusten iedereen!
Gooitzen+1quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:16 schreef Gooitzen het volgende:
Is het Baker? Nog steeds geen idee...
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef geenaam het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die mensen? Bwennie, Daf, Asmo, Stanley enz..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |