Omdat ik de moeite van het liegen niet neem bij mensen waarbij het me geen flikker kan schelen.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik de moeite van het liegen niet neem bij mensen waarbij het me geen flikker kan schelen.
Een goedenavond schone damequote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
blijquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef cerreur het volgende:
Ik moet eens stoppen met fluiten onder de douche als ik eens vrolijk ben.....
Ondanks dat ik geen fan van bliepmuziek ben, wel een erg tof nummer dit!quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef cerreur het volgende:
Feescht.quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef cerreur het volgende:
Nou.. eh.. sjah...quote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Jullie kunnen niks zonder mij hm?
dacht het welquote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
goh buurman, ik hierquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
Ohja, hier was ik.
Dag vreemdelingquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef JDude het volgende:
Ohja, hier was ik.
Wellicht.quote:Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Bizznitch het volgende:
Dag vreemdeling. ken ik u ergens van
?
Die rechter is vast op mij gemodelleerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef cerreur het volgende:
Briljant, alleen zijn de 2 individuën te mooi voor bef.
true that, true thatquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Briljant, alleen zijn de 2 individuën te mooi voor bef.
miss sjeedoet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Die rechter is vast op mij gemodelleerd.
Die linker, ehm...
Ohja!quote:
Ondanks dat ben je toch mooier dan dat individu links op de tekening. En het is al met al toch best een puicke tekening.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
Precies, ik heb zwart haar.
Wil je alstjeblieft niet zo eng doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ondanks dat ben je toch mooier dan dat individu links op de tekening. En het is al met al toch best een puicke tekening.
David is verlie-hiefd!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
Wil je alstjeblieft niet zo eng doen.
Kusjekroel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je alstjeblieft niet zo eng doen.
Ik had toch niet naar je moeten glimlachenquote:
Nee. Boos zag je er veel schattiger uit!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had toch niet naar je moeten glimalchen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee. Boos zag je er veel schattiger uit!
En een 770b voor alleen zwarten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:28 schreef JDude het volgende:
Wie opent er even een deeltje 770a? Kunnen we D. en J. hier even alleen laten.
quote:
En tegen mij aardig doen.quote:
Oké.quote:
quote:
Nee.quote:
gewattequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:54 schreef cerreur het volgende:*lalalalalalalaaaaa*Serveersters gekneuken op een kinderdagverblijf! *lalalalalalalaaaaa*
het lijkt op een combi van neuken en keuken, serveersters geneukt inde keuken dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:56 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen idee, ik lulde maar een fantasie.
-edit-
GekNeuken.
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:56 schreef cerreur het volgende:
[..]
Geen idee, ik lulde maar een fantasie.
-edit-
GekNeuken.
Op tafel is toch handiger dan een aanrecht...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
het lijkt op een combi van neuken en keuken, serveersters geneukt inde keuken dus
True thatquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:59 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Op tafel is toch handiger dan een aanrecht...
Ik krijg altijd pijn in mijn rug van een aanrecht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:59 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Op tafel is toch handiger dan een aanrecht...
moet je iets verder voorover bukkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik krijg altijd pijn in mijn rug van een aanrecht.
Zijn altijd net iets te laag.
En die kastjes in je nek zijn ook niet lekker, dan kan je als Babe zijnde niet mee stotenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:00 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik krijg altijd pijn in mijn rug van een aanrecht.
Zijn altijd net iets te laag.
Daar krijg ik dus de rugpijn van.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je iets verder voorover bukken
Wat kastjes, tegels!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:02 schreef MudBabe het volgende:
[..]
En die kastjes in je nek zijn ook niet lekker, dan kan je als Babe zijnde niet mee stoten![]()
Ik neem je wel een keer op de keukentafelquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:02 schreef MudBabe het volgende:
[..]
En die kastjes in je nek zijn ook niet lekker, dan kan je als Babe zijnde niet mee stoten![]()
ikea bedden met lattenboden zijn, zeker voor het stevigere werk, ook erg af te radenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Wat kastjes, tegels!
Edoch, tafels zijn beter.
Vooral die massieve björnen van de Ikea, veel hout en veel stabiliteit.
Nooit getest though
En de salontafel dan??quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ik neem je wel een keer op de keukentafel
Zweeds ketsen is nooit een topsport geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ikea bedden met lattenboden zijn, zeker voor het stevigere werk, ook erg af te raden
zweedse vrouwen ketsen daarintegenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:05 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zweeds ketsen is nooit een topsport geweest.
nouja we kunnen tijdens 1 sessie natuurlijk meerdere meubelstukken nemen he, maar dan ben je meer met heen en weer lopen dan echt ketsen bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:06 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Anders raak je in de war en kan je het niet meer aan??
Ohja eauck zoiets: die Breezerhoeren topic in PUB...quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
zweedse vrouwen ketsen daarintegen
Ik zei Bh en kant.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ohja eauck zoiets: die Breezerhoeren topic in PUB...
Waar halen die zweedse mökkels hun borstweefsel vandaan?
Zelfs mét bh klopt het van geen kant.
*checktquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ohja eauck zoiets: die Breezerhoeren topic in PUB...
Waar halen die zweedse mökkels hun borstweefsel vandaan?
Zelfs mét bh klopt het van geen kant.
Kloonkloonkloooooooon!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef killswitch het volgende:
BTW MudBabe, waarom heb je nog geen fobo
Stom van me! Je kan maar één sessie aan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
nouja we kunnen tijdens 1 sessie natuurlijk meerdere meubelstukken nemen he, maar dan ben je meer met heen en weer lopen dan echt ketsen bezig
Het frigide is er wel een beetje af bij jou hequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
Ja, gewoon, seks.
Ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het frigide is er wel een beetje af bij jou he
quote:
Mag ik mij even voorstellen.. Mevrouw Janet W. Pauper.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:17 schreef cerreur het volgende:
[..]
Snoeihard neuken en liefde is voor paupers?
Een naam om te onthouden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik mij even voorstellen.. Mevrouw Janet Pauper.
Omdat ik denk dat jij een slimme jongen bent, maar ik geloof nu eigenlijk van nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
Maare wat is de reden dat je niet wil vertellen wie je bent?
sorry maar kan ff niet thuisbrtengen wie je bent, maar blijkbaar ken ik jequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:22 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat jij een slimme jongen bent, maar ik geloof nu eigenlijk van niet![]()
Ach, misschien ken ik je beter dan jij mij kent!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry maar kan ff niet thuisbrtengen wie je bent, maar blijkbaar ken ik je![]()
moeilijk te zeggen aangezien ik nu niet weet wie je bent hequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:24 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ach, misschien ken ik je beter dan jij mij kent!
Moah.. Mag lezen ook?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen aangezien ik nu niet weet wie je bent he
maare ik hoor het mischien nog wel eens
Gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:29 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Dit is nu hoofdkloon, die andere wil niet meer leven![]()
lees het vanzelf ooit nog wel eens, voor nu, vermaak jequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Ik schrok al, want mijn stem is niet zo luid dat je me kan horen.
Dank, dank.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
lees het vanzelf ooit nog wel eens, voor nu, vermaak je
Open er snel een topic open, dit kent nog niemand.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:40 schreef MudBabe het volgende:
Mijn zoontjes op een regenachtige zondag
mits uitzicht op een mooi weidelandschap welquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:34 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Dank, dank.
En die keukentafel, was dat een aanbod?
Zorg dat je eitjes worden ingevroren gebashed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:40 schreef MudBabe het volgende:
Mijn zoontjes op een regenachtige zondag
Bij deze danquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Open er snel een topic open, dit kent nog niemand.
Ik denk dat ik je dan moet teleurstellen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
mits uitzicht op een mooi weidelandschap wel
vergeet de prenatale abortus nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:45 schreef cerreur het volgende:
[..]
Zorg dat je eitjes worden ingevroren gebashed.
Wilden ze bij mij ook doen ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
vergeet de prenatale abortus niet
Ik ben lief.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
vergeet de prenatale abortus niet
Doe eens chagrijnig.. doe dan doe dan doe dan.. .quote:
Groter compliment van jou kan je niet krijgen.. Neuken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:54 schreef cerreur het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan mudbabe.
Cheyll.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:55 schreef MudBabe het volgende:
[..]
Groter compliment van jou kan je niet krijgen.. Neuken?
*noteert.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Mocht je me nodig hebben, ik droom bij het bos van rozig kaarsvet naast het meer met lichtgevend water.
Je bent geknipt voor Chow.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Mocht je me nodig hebben, ik droom bij het bos van rozig kaarsvet naast het meer met lichtgevend water.
Klinkt erg chemischquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
Je bent geknipt verknipt voor Chow.
hansquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:10 schreef cerreur het volgende:
Zo verknipt vond ik d'r niet heur.
Ze had met Hans toch?
Je haalt chow en tal door elkaar lief.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:10 schreef cerreur het volgende:
Ze had met Hans toch?
Ja, gooi jij alle vuile was eens lekker naar buitenquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:10 schreef cerreur het volgende:
Ze had met Hans toch?
volgens mij ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je haalt chow en tal door elkaar lief.
op het moment niemand voor zover ik het weetquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:15 schreef cerreur het volgende:
Wie had dan wat met Chow?
Ze had zeker wel wat met een bef-er.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
op het moment niemand voor zover ik het weet
BS.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:15 schreef cerreur het volgende:
Wie had dan wat met Chow?
Oh ja, ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:25 schreef cerreur het volgende:
Was het Jan?
volgens mij word je gekquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:22 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ze had zeker wel wat met een bef-er.
Toen in Zwolle werd er nog gekenkert.
Of ben ik nu gek aan het worden?
Ja trustequote:Op dinsdag 19 september 2006 02:26 schreef ehqo het volgende:
Wat doe ik hier nog? Weg. Nu echt.
Dronken idioot ga slapen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:10 schreef cerreur het volgende:
Ze had met Hans toch?
daar heeft ze wel mee gehad maar das alweer lang geleden volgens mijquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:28 schreef cerreur het volgende:
[..]
Is er nog een bef-ster die met Jdude heeft?
Ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:28 schreef cerreur het volgende:
[..]
Is er nog een bef-ster die met Jdude heeft?
Ja hodverdehodver!quote:
we vragen het der morgen welquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:32 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ja hodverdehodver!
CHOW HAD MET IETS!
Ik ben het alleen vergeten omdat ik toen bier ophad!
(toen chow en ik naar het station liepen na de meet).
Als het roddel was zat ik nu op msn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:33 schreef Bizznitch het volgende:
Ja fucking hell is dit een roddelrubriek?
van de mannen uit bef spreek ik jou nog het meestquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:34 schreef cerreur het volgende:
[..]
Als het roddel was zat ik nu op msn.
Anyway, ik heb zo'n beetje alle vrouwen van BeF in m'n msn maar geen van de mannen zo'n beetje.
Frank en Klitso (die nooit praten net als waarschijnlijk andere mannen aus bef)
ik snap je probleemquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:35 schreef cerreur het volgende:
Gadverdamme.
Waarom word ik altijd vrienden met vrouwen.
Vraag het Willem Wever!quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:35 schreef cerreur het volgende:
Gadverdamme.
Ik haat je gewoon hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:35 schreef cerreur het volgende:
Gadverdamme.
En ik vergeet altijd alle namen van de mannen waarmee ze neuken/verliefdzijn/potentieelneuken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
van de mannen uit bef spreek ik jou nog het meest
en de meeste vrouwen heb ik ook allemaal idd
long time no seequote:Op dinsdag 19 september 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
Dan maar even met moi zurruck.
Het moest er even uit?quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
Kanker, ebola, roestige voorwerpen in je genitaliën en Stalin achter je huishouding met gaskamers en kettingzagen.
Ietsje.quote:
Ach je kan niet altijd met bloemetjes strooien heh?quote:
das ook zielig voor de bloemetjes, die worden dan bruut van hun steel gerukt en bij hun familie weg gehaald om daarna door de lucht gesmeten te wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach je kan niet altijd met bloemetjes strooien heh?
Verbranden, vergeet niet verbranden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
das ook zielig voor de bloemetjes, die worden dan bruut van hun steel gerukt en bij hun familie weg gehaald om daarna door de lucht gesmeten te worden![]()
en die harde landing ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
das ook zielig voor de bloemetjes, die worden dan bruut van hun steel gerukt en bij hun familie weg gehaald om daarna door de lucht gesmeten te worden![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Verbranden, vergeet niet verbranden.
trustenquote:Op dinsdag 19 september 2006 03:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
en die harde landing ook!
bloemen hebben ook gevoel!
trusten![]()
![]()
minus de dubbelepunt W voor C
Je hebt het onthouden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
en die harde landing ook!
bloemen hebben ook gevoel!
trusten![]()
![]()
minus de dubbelepunt W voor C
Ehmm. tja.. welterusten..quote:
Ja, oprotten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 03:51 schreef petre86 het volgende:
ik zou gaan slapen he?trusten nogmaals
nu echt
sweet dreams
Wat je zegt ben je zelf!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:44 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Dankje, m'n humeur is een stuk opgeknapt zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:50 schreef Misstique het volgende:
*afdruipt
Ehm?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou verlicht ons eens, wat heb je tegen cerror gezegt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:32 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ja hodverdehodver!
CHOW HAD MET IETS!
Ik ben het alleen vergeten omdat ik toen bier ophad!
(toen chow en ik naar het station liepen na de meet).
Het regent inderdaad aardig hard hierquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:36 schreef mcDavid het volgende:
Het stroomt vol!
Smells like victory!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
I love the smell of napalm in the morning!
handig om je koffie op warm te houdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
I love the smell of napalm in the morning!
Heul hard zingen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
Bah, waarom draaiden ze dat nummer van Maroon 5 in de supermarkt? Nu heb ik het in mijn hoofd.
THAT MAY BE AAAAAAAALLL IIIIII NEEEEEEED.quote:
C4 schijnt daar ook heel praktisch voor te zijn!quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
handig om je koffie op warm te houden
AND SHE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL BE LOVED!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
THAT MAY BE AAAAAAAALLL IIIIII NEEEEEEED.
Neehee, da's die andere.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
AND SHE WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL BE LOVED!
Jemig. Sorry. Kop thee?quote:
I DON'T MIND SPENDING EVERY DAAAAAYquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
THIS LOVE IS TAKING LIFT OOOOOOOOOOFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!1
Volgaarne.quote:
Wait for the girl with a broken smile, jadajadajada.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
I DON'T MIND SPENDING EVERY DAAAAAY
OUT ON YOUR CORNER IN THE POURINNNNG RAAAAAAAAAAAINNNN!
Neen. Je bent niet grappig.quote:
quote:
Zo gauw er ruimte is op PUB.quote:
Sorry hè.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:12 schreef ehqo het volgende:
Die liedjes hè. Niet per se hoor.
Hoppa.quote:
Ik wil nog geen vader worden. Laat staan een vaderfiguur. 't Is wellicht meer wat voor jou en Dago!quote:
IK HEB EEN BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! EEN HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry hè.
SCHNIII SCHNAAAA SCHNAPPIEEEEE, SCHNAPPIE, SCHNAPPIEEEE, SCHNAAAAAP.
Voor mij is er nooit ruimtequote:
Er bengelt bijna een traan over mijn wang.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry hè.
SCHNIII SCHNAAAA SCHNAPPIEEEEE, SCHNAPPIE, SCHNAPPIEEEE, SCHNAAAAAP.
Ik wil ook geen vader worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil nog geen vader worden. Laat staan een vaderfiguur. 't Is wellicht meer wat voor jou en Dago!
DOE MIJ EEN TOPPERTJEEEE EN EEN BREEZER ANANASSSS, EN DOE ER OOK MAAR EEN DUBBELE WHISKEY BIJJJJJJ.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
IK HEB EEN BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT! EEN HELE MOOIE SPLINTERNIEUWE BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!
Oh, excuus. Dat was eerlijk waar niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er bengelt bijna een traan over mijn wang.
Ik doe mn best, heb zelfs een Pheno adoratietopic voor je geopend achter de schermen.quote:
O, jij blijft gewoon een schertsfiguur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wil ook geen vader worden..
Weet je hè. Ik was eens in het vliegtuig, en daar was een man, die had drie stoelen nodig. Drie!quote:
Tropical Dannyquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
DOE MIJ EEN TOPPERTJEEEE EN EEN BREEZER ANANASSSS, EN DOE ER OOK MAAR EEN DUBBELE WHISKEY BIJJJJJJ.
Juist.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, jij blijft gewoon een schertsfiguur?
Het is al goed, ik heb hem gevangen, voor een later moment, als oprechtere emoties mij bevangen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, excuus. Dat was eerlijk waar niet mijn bedoeling.
Vergeet Guillermo niet!quote:
Overigens, heb ik nog nooit een traan over een wang zien béngelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is al goed, ik heb hem gevangen, voor een later moment, als oprechtere emoties mij bevangen.
Maar ik vind het helegaar niet kut!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Misstique het volgende:
En kunnen we ophouden met die kutnummers? Hmm?
Het zijn stuk voor stuk pareltjes uit de Top 40quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:24 schreef Misstique het volgende:
En kunnen we ophouden met die kutnummers? Hmm?
Huilen zij-die-jij-ziet-huilen, dan niet met overgaaf?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Overigens, heb ik nog nooit een traan over een wang zien béngelen.
Die gaan héél rebels horizontaal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Overigens, heb ik nog nooit een traan over een wang zien béngelen.
Biggelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Huilen zij-die-jij-ziet-huilen, dan niet met overgaaf?
Jawel, maar ik dacht eerder aan biggelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Huilen zij-die-jij-ziet-huilen, dan niet met overgaaf?
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bengelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
Ik ben niet de enige die bengelende tranen zegt hoor, hoor, heus.
Ik neem het je niet kwalijk, hoor. Sommige mensen mogen dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
Ik ben niet de enige die bengelende tranen zegt hoor, hoor, heus.
Ik zie nu een zigzaggende traan voor me.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bengelen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=biggelen
Zijn er dan zoveel mensen dom?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bengelen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=biggelen
Die een zoemend geluid maakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie nu een zigzaggende traan voor me.!,
!,
!.
Het is algemeen bekend dat er heel wat taalbarbaren zijn. Op het internet dan hè.quote:
Hallo.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er heel wat taalbarbaren zijn. Op het internet dan hè.
En daar zaten nog enkele correcte bij ook. Tranen die aan neuzen en wimpers bengelen, kunnen heel goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, slechts 476:
Resultaten 1 - 10 van circa 476 voor traan bengelt
Hallo.quote:
Dat wist ik. Ik heb hem gisterenavond nog gezien. Voor ik ging sapen, vanochtend was hij al werken voordat ik wakker werd.quote:Weet je? Dat de vader je kent?
Dat wist ik nog niet.quote:Weet je? Dat je van waarde bent?
Dat ook nog niet.quote:Weet je? Dat je een parel bent?
God?quote:EEN PAREL IN GOD'S HAHAHAND. EEN PAREL IN GOD'S HAND.
Zamen staan wei sterk hor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef ehqo het volgende:
Ik taai al af.
Ik heb ook moeten zingen op school. In groep 7 ging ik halverwege rebels zijn. Ik vond dat als de moslims niet hoefden mee te zingen met kerst en in de klas een ongelovige dat ook niet hoefde. En ze kregen echt geen woord zang meer uit me hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
Wisten jullie dat ik, toen ik klein was, in een gristelijk koor heb gezeten?
Ik mocht vaak solo zingen. Hihi.
Een paard over de dam is nog geen zwaluw zonder zomer!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef ehqo het volgende:
Ik taai al af.
Komt die uit het verdraai hier spreekwoorden-topic?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een paard over de dam is nog geen zwaluw zonder zomer!
Is dit het moment waarop de beerput des jeugd der Chowi opgetrokken wordt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
Wisten jullie dat ik, toen ik klein was, in een gristelijk koor heb gezeten?
Ik mocht vaak solo zingen. Hihi.
Nou, ik wel hoor. Ik wel. We moesten 's zondags vaak optreden in kerken, zo tussen de preken door. Tijdens de preken stopte ik dan gauw stiekem een dropje in mijn mond, maar soms was dat slecht getimet en moest ik solozingen met dat dropje nog in mijn mond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten zingen op school. In groep 7 ging ik halverwege rebels zijn. Ik vond dat als de moslims niet hoefden mee te zingen met kerst en in de klas een ongelovige dat ook niet hoefde. En ze kregen echt geen woord zang meer uit me hoor.![]()
Draadjes hoop! En ik bengel eraan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een paard over de dam is nog geen zwaluw zonder zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |