abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41932474
dus........heb jij nog zon typische verhaal...?
voorbeeld man spring met parachute uit het vliegtuig.
parachute wil niet open. man denkt dat hij zijn dood tegemoet valt.
valt ie in de sneeuw en hij over leeft het.
off the wall
pi_41932548
Man koopt een broodje bij Bakker Bart, neemt een hap, mond vol met haar, blijkt er een aap op het broodje te zitten.
  maandag 18 september 2006 @ 21:30:25 #3
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_41932629
verzin *hier* een brrodje aap! is een goed topic 13.gif

"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_41932661
Jors is een aap, maar... Ownee ik sprak de waarheid .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_41932729
Bush is goudeerlijk en de slimste mens op aarde.
Bier hier.
pi_41932733
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef DivineJester het volgende:
Man koopt een broodje bij Bakker Bart, neemt een hap, mond vol met haar, blijkt er een aap op het broodje te zitten.
Is bij de oom van een vriend van het nichtje van mijn stiefbroertje echt gebeurd!
Dikke rechtszaak nog geweest enzo.
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  maandag 18 september 2006 @ 21:37:14 #7
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41933002
Whehe dus ik werd laatst wakker in zoeen bad met ijs zie ik nog net zon dude wegrenne met me nier en op de spiegel staat geschreve WELCOME TO THE CLUB en dat was dus net nadat ik door een groep gasten gevraagd werd of ik een eeuwige lach wou waarop ik ja antwoorde en ze me mondhoekenopensneden en er een zak zout in gooiden.
pi_41933134
Walgelijk topic
  maandag 18 september 2006 @ 21:41:07 #9
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_41933180
aap
pi_41933279
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Walgelijk topic
Het is een kicke topic aap . Wat kom je hier het topic verzieken . Wat jij doet lijkt wel een broodje-aap-verhaal .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_41933331
quote:
Walgelijk topic
hoi
off the wall
pi_41933410
quote:
Walgelijk topic
Blijf zitten, pak ik een broodje!!
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
pi_41933472
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef oshiro het volgende:
verzin *hier* een brrodje aap! is een goed topic 13.gif

Het duurde even voor ik m snapte
What Would Goku Do
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 21:49:27 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_41933562
Ik reed met m'n Eend met 100 tegen een tank aan. Tank dwars doormidden, Eend had geen krasje of deukje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 18 september 2006 @ 21:49:42 #15
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41933578
Het schijnt dat er lintwormen in de jassen van stone island verwerkt zit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 21:49:46 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_41933583
Dan heb ik het ove een Leopard tank he ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_41934796
Op de eerstehulp van een Amerikaans ziekenhuis klaagde een vijftigjarige, ongehuwde vrouw over lichte buikpijn en koorts. De patient slikte anti-depressiva, maar de vrouw had verder geen opmerkelijk medisch verleden.
Een algemeen lichamelijk onderzoek leverde niks op. Laboratoriumonderzoek droeg weinig bij tot de diagnose. De arts besloot een baarmoederonderzoek te doen. Dat verklaarde wel waarom de vrouw zich niet lekker voelde aangezien de vrouw haar schaamlippen met drie grote, roestige veiligheidsspelden aan elkaar had gepind.

De patient bleek een lang en veelbewogen psychiatrisch verleden te hebben, met inbegrip van obsessief gedrag vanwege het feit dat ze geen kinderen kon baren.

Twee weken daarvoor had ze bij een supermarkt een kleine kip gekocht en die centimeter voor centimeter in haar vagina geperst. Vervolgens had ze haar schaamlippen aan elkaar gepind om de kip op haar plaats te houden. Ze had gewacht tot de kip zich tot een baby zou ontwikkelen.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_41934836
Op een ochtend is een oud vrouwtje haar hondje aan het uitlaten in het park. Na een tijdje gaat ze even op een bankje zitten om uit te rusten. Dan ziet ze een man in een overall langs de oever van een vijver even verderop lopen. Als ze even later nog een keer kijkt ziet ze hoe de man onwel wordt en in elkaar zakt.
Zo snel als ze kan loopt ze naar de man toe. De man heeft zijn ogen nog wel open maar reageert verder heel zwakjes. In paniek zoekt de vrouw de zakken van de man door. Ze vindt een mobiele telefoon waarmee ze direct de alarmdienst belt. Dan vindt ze in het borstzakje van de man een busje met pillen.

De vrouw besluit om de man enkele pillen te geven, de kans is groot dat de man een hartpatient is en misschien duurt het nog lang voordat de ambulance er is, straks zijn ze misschien al te laat.

Vijf minuten later arriveert er een ambulance. De broeders zijn druk bezig met de man, maar na een paar minuten constateren ze dat hij dood is. De vrouw is overstuur en wordt opgehaald en naar huis gebracht.

De volgende dag staat de politie voor haar deur, of ze haar enkele vragen mogen stellen over de vermeende zelfmoord van een gemeentewerker met rattengif.
pi_41934882
Een student had grote moeilijkheden met zijn wiskunde tentamen. Een van de opgaven bezorgde de student zulke grote hoofdbrekers, dat hij besloot dat hij maar het beste zo snel mogelijk de collegezaal kon verlaten.
Zonder verder over de gevolgen na te denken stak de student twee potloden in zijn neus en sloeg met zijn hoofd hard op tafel. Het idee was dat hij met een bloedneus de zaal kon verlaten en later het tentamen kon overdoen.

Maar de potloden gingen verder zijn hoofd in dan de student had gepland. Beide potloden drongen de hersens van de student in, waardoor hij onmiddellijk overleed. Het antwoord dat hij gegeven had op de moeilijke wiskundevraag was overigens correct.
pi_41934898

Check Snopes.com
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef plumbum het volgende:

[..]

Blijf zitten, pak ik een broodje!!
pi_41934995
Jors heeft een grote piemol
Bier ende tieten.
pi_41935058
Islam is een geloof van vrede
pi_41935062
Een meisje kocht een doorzichtige nylon nachtpon voor haar huwelijksnacht. Die nacht doet ze hem aan en wil ze een sigaret opsteken. De bruidegom geeft haar galant een vuurtje.
Als zij voorover buigt, raakt de vlam de kanten ruches op haar schouder. In een flits is de nachtjapon verdwenen en staat het meisje poedelnaakt voor de bruidegom die het voorval vrolijk opvat.

De volgende ochtend is hij niet meer zo vrolijk als hij zijn bruid dood in bed aantreft. De gesmolten nylon had al haar porieen afgesloten.
pi_41935154
Een man gaat naar de FEBO om een broodje kroket te kopen. Hij koopt er één en eet het op. Het smaakte echter verdacht. De volgende dag maakt de man een scan van zijn maag. De inhoud:

een foetus...

pi_41935169
Marokkanen zijn lief!
Bier ende tieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')