abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41932154
4 mensen die hele tijd lullen. nie zo erg zou je denken.

echter, een praat met microfoon 3 mm van zn gore bek. de andere klinkt manisch depressief. er is maar een normale inspreker daar.

Toen was de maat vol. kheb het direct afgezet. een blaffende hond ingesproken door een mens. hoe zieliger kan het.

het gaat om prisma duits taaltoest 2cds en boek.
pi_41932344
gewoon naar duitsland uitgaan en dan leer je het snel.

crash-course duits:

willst du mich blasen? --> wil je met me dansen
du bist eine kleine schlampe --> jij bent een aardig meisje/dame
setz dich mal auf meiner stange --> neemt u plaats
darf ich dich in deiner augen spritzen --> mag ik de melk even
buck dich, jetzt mal boem boem in deiner kleine warme arsch --> mag ik je nummer, dan kunnen we nog een keer afspreken
pi_41932368
Neem Muzzy!
Toonaangevend op het gebied van taalcursussen!
Je krijgt een stel paupers op video die opperblij en sloom praten, succes verzekert!
0 topics op naam. 14.gif
pi_41932675
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef verliefdekloon het volgende:

crash-course duits:

buck dich, jetzt mal boem boem in deiner kleine warme arsch --> mag ik je nummer, dan kunnen we nog een keer afspreken
die laatste
pi_41932731
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
Neem Muzzy!
Toonaangevend op het gebied van taalcursussen!
Je krijgt een stel paupers op video die opperblij en sloom praten, succes verzekert!
sorry ik vertrouw een bedrijf met naam Muzzy niet.
pi_41935613
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:31 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

sorry ik vertrouw een bedrijf met naam Muzzy niet.
BBC was toch de leipo die die zooi verspreidt?

Muzzy is die groene trol!!
0 topics op naam. 14.gif
pi_41937089
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef verliefdekloon het volgende:

crash-course duits:

Doe eens een uitgebreide?
(Y)
pi_41937869
Wie wil er nu in godsnaam Duits leren?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 18 september 2006 @ 23:45:14 #9
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_41937954
tip:

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_41938933
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Wie wil er nu in godsnaam Duits leren?
mongool. iedereen gaat voor spaans tgenwoordig omdat het in is. stelletje meelopers zijn te dom om te schijten, laat staan beetje nadenken wat ze met de taal kunnen.

duitsland heeft europas grootste en werelds derde economie (vs, japan). daarnaast is het de grootste exporteur ter wereld. 130 miljoen mensen spreken duits in europa. VOOR mij is de optelsom simpel. fuck je spaans/frans en loop naar de klote stelletje dom volk. enige wat je met je spaans kunt is later in dat 3e wereld land een kroket bestellen stelletje homos. waarom moet ik dat kut land respecteren als te laat zijn daar respect betekent. FUCK YOU asshole. i kies voor Punktlichkeit, ik kies duitsland.
pi_41942072
Rustig, denk om je hart
pi_41942479
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

mongool. iedereen gaat voor spaans tgenwoordig omdat het in is. stelletje meelopers zijn te dom om te schijten, laat staan beetje nadenken wat ze met de taal kunnen.

duitsland heeft europas grootste en werelds derde economie (vs, japan). daarnaast is het de grootste exporteur ter wereld. 130 miljoen mensen spreken duits in europa. VOOR mij is de optelsom simpel. fuck je spaans/frans en loop naar de klote stelletje dom volk. enige wat je met je spaans kunt is later in dat 3e wereld land een kroket bestellen stelletje homos. waarom moet ik dat kut land respecteren als te laat zijn daar respect betekent. FUCK YOU asshole. i kies voor Punktlichkeit, ik kies duitsland.
wist je dat etiquette, manieren en hielenlikkerij heel hoog staat aangeschrven in duitsland
nederlanders hebben totaal geen manieren en verprutsen het heel vaak bij buitenlandse klanten met hun acherlijke joviale gedrag.
pi_41952574
quote:

[..]

DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!
(Y)
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:35:22 #14
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41953034
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef chiren het volgende:

[..]

Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41953246
quote:
Toen was de maat vol. kheb het direct afgezet. een blaffende hond ingesproken door een mens. hoe zieliger kan het.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:45:38 #16
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41953317
Mensen die met een cd en een boek duits gaan leren zo gaar he.
Ben je nooit naar school gegaan?
Met de middelbare school + mbo of hbo kom je al een heel eind.
pi_41954813
quote:

[..]

heethoofd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41954981
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef BobbyB het volgende:

[..]

heethoofd.
kijk die cursus van hem heeft iig wel duitse karaktertrekjes achter gelaten.
http://video.google.nl/videoplay?docid=9043165334627262473&q=hitler
pi_41961174
Je kan beter eerst een cursus Nederlands volgen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_41964425
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 07:56 schreef verliefdekloon het volgende:

[..]

wist je dat etiquette, manieren en hielenlikkerij heel hoog staat aangeschrven in duitsland
Juist! Ik herinner me nog aan het volgende gesprek in de trein:

Turk: wijst tien keer met een groot gebaar mijn kant op. Echt zo'n ruziezoeker.
Ik: kijk zijn kant op.
Turk: "Hee, du, ist was?"
...
Ik: antwoord niet, probeer hem te negeren
Turk: "Hast du nie gelernt, daß es unhöflich ist, um nicht zu antworten?"

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2006 21:40:33 ]
pi_41964792
quote:

quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:19 schreef chiren het volgende:

Zoiets zei meneer Hitler ook en kijk eens wat voor macht hij kreeg, wie zijn er nou hier de meelopers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')